хотеть знать больше
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 07.10.2010, 20:23 | Сообщение # 76 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| "Цілі Розвитку Тисячоліття. Україна-2010" ..." Забезпечення якісної освіти впродовж життя – заслуговує на окрему увагу. Якісна освіта – один з головних факторів фінансової захищеності і водночас саме освіта є надзвичайно важливим чинником економічної нерівності. Сьогодні в Україні соціально-економічний статус тісно пов’язаний з рівнемосвіти: якщо серед осіб з повною вищою освітою частка бідних становить 11%, осіб із середніми доходами – 35%, а заможних – 7,5%, то серед тих, хто має лише повну загальну середню освіту (тобто не має системної професійної підготовки) бідних 29%, осіб із середніми доходами – 18%, а заможних – 2%. Наявність вищої освіти у 2,3 разу знижує ризик бідності і в 1,6 разу підвищує імовірність отримання середніх доходів, значною мірою впливає і на спосіб життя, зокрема споживчу поведінку. Так, серед осіб з вищою освітою значно більше тих, хто робить заощадження – 14% проти 6% серед людей, які не мають навіть середньої освіти. Населення з вищою освітою витрачає більшу частину коштів (навіть за їх обмеженості) на навчання своїх дітей. Серед тих, хто за допомогою банківських кредитів будує собі житло, особи з вищою освітою становлять близько 90%. В Україні спостерігається прямий зв’язок між рівнем освіти та конкурентоспроможністю на ринку праці. Слід підкреслити й істотний вплив високої професійно-освітньої підготовки на збільшення періоду економічної активності. Навіть після 70 років працює 3,4% населення з вищою освітою і лише 0,5% осіб, що її не мають. Більш високий рівень освіти дає змогу краще реалізувати себе на ринку праці: якщо серед осіб з повною вищою освітою безробітними є лише 4,5%, то серед осіб з неповною вищою освітою цей показник зростає до 7,9%, а із загальною середньою освітою – до 15,6%. Питома вага працюючих за наймом та роботодавців є прямо пропорційною рівню освіти. Роботодавців серед осіб з повною вищою освітою у 3 рази більше, ніж серед представників з повною середньою освітою. Сучасний світ характеризується швидким впровадженням новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в усі сфери життєдіяльності розвинених країн, але найбільш швидко вони поширюються саме серед населення, забезпечуючи вкрай необхідний доступ до інформаційних ресурсів. Оскільки інформаційні ресурси не зменшуються через їх продаж або використання, спрощення доступу до них дає змогу вирішити одну з основних проблем розвитку людства – подолання нерівності населення в доступі до різних соціально-економічних і соціально-культурних благ. Механізмом є забезпечення всім членам суспільства належних знань про соціальне й економічне середовище, про правила раціональної поведінки і стандарти здорового способу життя, врешті-решт про свої права. http://www.undp.org.ua/files/ua_52412MDGS_UKRAINE2010_REP_ukr.pdf http://www.kmu.gov.ua/control/publish/article?art_id=243627027
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 15.10.2010, 15:54 | Сообщение # 77 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ http://ruoord.kharkivosvita.net.ua/menu_prof.php
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 18.10.2010, 17:03 | Сообщение # 78 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Дотошный учитель Путь к мудрости и состраданию всегда проходит через тернии ошибок и заблуждений. К директору одной из школ однажды пришёл ученик и сказал, что хочет перевестись в другую школу. — Почему, сынок? Что стряслось? Что тебя не устраивает? У тебя ведь отличные оценки! — Ничего не случилось, сэр. Просто я хочу перевестись в другую школу, и всё. — Может, дело в учителях? Может, ты кого-нибудь не любишь среди них? — Нет, сэр. Дело не в учителях. — Может, тогда в учениках? Ты что, подрался с кем-нибудь? — Нет. Ничего подобного не было. — Может, плата за обучение слишком высока? — Нет, сэр. Дело не в этом. Директор надолго замолчал, надеясь, что длинная пауза заставит ученика сказать правду. Неожиданно ученик стал утирать слезы. Директор понял, что победил. Самым мягким голосом, самым понимающим тоном он сказал: — Ты плачешь потому, что тебя что-то беспокоит, верно? Мальчик кивнул. — Ну, ответь, пожалуйста, почему ты плачешь? Мальчик посмотрел в глаза директору и сказал: — Потому что вы задаёте мне все эти вопросы.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 18.10.2010, 17:04 | Сообщение # 79 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Нельзя научить всему У одного известного мастера по борьбе было много учеников. Старший из них обучался долгие годы, и тренировался с прилежанием. Однажды он обратился к мастеру: — Скажите, есть ли ещё что-нибудь, чему вы меня не научили? — Я научил тебя всему, что знал. Ты усвоил все приёмы борьбы, известные мне. От этих слов молодой борец преисполнился гордости и объявил всем и всюду, что теперь он лучший борец в стране и мог бы победить даже своего знаменитого учителя. Сотни людей пришли посмотреть на этот поединок. После ровной и спокойной борьбы мастер вдруг неожиданным приёмом положил ученика на обе лопатки. — Странно, — сказал побеждённый, переводя дыхание, — я научился всему, что вы знали, но вы одолели меня неизвестным приёмом. — Друг мой, я действительно научил тебя всему, что знал, — ответил мастер, — но этот приём родился только сейчас, в процессе борьбы. Это импровизация! — Но этому вы меня не учили, — сказал ученик. — Этому я не могу тебя научить, этому ты должен учиться сам.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 26.10.2010, 08:16 | Сообщение # 80 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Знакомьтесь: компьютерные тесты http://e-ranok.com.ua/info/znakomtes-kompyuternue-testu.html
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 26.10.2010, 08:19 | Сообщение # 81 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Презентации к урокам http://e-ranok.com.ua/catalog/prezentatsii-k-yrokam.html
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 26.10.2010, 23:20 | Сообщение # 82 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Єдине освітнє інформаційне вікно України http://www.osvita.com/
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 19.11.2010, 19:47 | Сообщение # 83 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Наказ МОН N 1089 від 16.11.2010 Про впровадження освітнього інноваційного проекту «Aльфанетшкола» http://www.mon.gov.ua/?id=2
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Пятница, 19.11.2010, 19:49
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 08.12.2010, 19:24 | Сообщение # 84 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Профспілки: Мінфін ініціює масштабні порушення прав освітян, студентів та учнів http://osvita.ua/news/11696
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 03.01.2011, 10:00 | Сообщение # 85 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ПЛАН РОБОТИ ДЕПАРТАМЕНТУ ОСВІТИ на 2011 рік м. ХАРКІВ 2010 http://www.kharkivosvita.net.ua/files/plan_DO_2011_1.pdf http://www.kharkivosvita.net.ua/files/plan_DO_2011_2.pdf
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Понедельник, 03.01.2011, 10:01
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 04.01.2011, 23:26 | Сообщение # 86 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Найважливіші події в освіті 2010 року http://osvita.ua/news/12587
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Воскресенье, 09.01.2011, 11:25 | Сообщение # 87 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Перенесення вихідних днів у 2011 році Відповідно до статті 73 КЗпП у 2011 році на підприємствах, в установах, організаціях робота не проводиться у такі святкові і неробочі дні: 1 січня — Новий рік; 7 січня — Різдво Христове; 8 березня — Міжнародний жіночий день; 24 квітня — Пасха (Великдень); 1 і 2 травня — День міжнародної солідарності трудящих; 9 травня — День Перемоги; 12 червня — Трійця; 28 червня — День Конституції України; 24 серпня — День незалежності України; Згідно з частиною третьою статті 67 КЗпП у випадку, коли святковий або неробочий день (ст. 73 КЗпП) збігається з вихідним днем, вихідний день переноситься на наступний після святкового або неробочого. Тому за графіком п’ятиденного робочого тижня з вихідними днями у суботу та неділю у 2011 році вихідний день у суботу 1 січня має бути перенесений на понеділок 3 січня, вихідний день у неділю 24 квітня — на понеділок 25 квітня, вихідний день у неділю 1 травня — на вівторок 3 травня, вихідний день у неділю 12 червня — на понеділок 13 червня. Кабінет Міністрів України Розпорядження № 2130-р від 15 листопада 2010 р. Про перенесення робочих днів у 2011 році З метою створення сприятливих умов для святкування 8 березня — Міжнародного жіночого дня та 28 червня — Дня Конституції України, а також раціонального використання робочого часу рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій (за винятком органів Пенсійного фонду України, Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта», Державного казначейства та банківських установ) перенести у порядку і на умовах, установлених законодавством, у 2011 році для працівників, яким встановлено п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями, робочі дні з: понеділка 7 березня — на суботу 12 березня; понеділка 27 червня — на суботу 25 червня. Спеціальний режим роботи банків та їх установ у зазначені дні визначає Національний банк. Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ http://kadrovik01.com.ua/index.p....mid=170 http://kadrovik01.com.ua/index.p...._id=603
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 11.01.2011, 18:07 | Сообщение # 88 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році (лист МОНУ від 30.12.2010 р. № 1/9-950) № 1/9-950 від 30.12.2010 Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститутам післядипломної педагогічної освіти Загальноосвітнім навчальним закладам Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2010/2011 навчальному році Закінчення 2010/2011 навчального року і проведення державної підсумкової атестації учнів загальноосвітніх навчальних закладів визначено Типовими навчальними планами, перелік яких подано у листі Міністерства освіти і науки України №1/9-120 від 20.02.2009 р., Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН № 834 від 27.08.2010 р. (для учнів 10 класів) та Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (наказ Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 р. № 94, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27.02.2008 р. № 151/14842) зі змінами, що затверджені наказом МОН від 23.11.2010 р. №1116 (зареєстровано у Міністерстві юстиції України 09 грудня 2010 р. № 1237/18532). Відповідно до ст. 1 Закону України «Про загальну середню освіту» навчальний рік з урахуванням навчальної практики та державної підсумкової атестації має бути завершено не пізніше 1 липня 2010 року. У цьому навчальному році навчальні заняття у 1–10 класах завершуються 26 травня 2010 р. , а в 11 класах – 18 травня. Після завершення навчальних занять у загальноосвітніх навчальних закладах 27 травня проводиться свято «Останній дзвоник». Після завершення занять у 1–4-х класах проводяться навчальні екскурсії, а у 5–8-х і 10-х класах — навчальні екскурсії та навчальна практика. Навчальні екскурсії та навчальна практика учнів організовуються відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.02.2008 р. № 1/9-61 орієнтовно у такі строки: з 27 травня по 1 червня (4 дні) — для учнів 1–4-х класів (не більше 3-х академічних годин на день); з 31 травня 15 червня (10 днів) — для учнів 5–6-х класів (по 3 академічні години), 7–8-х класів (по 4 академічні години), 10-х класів (по 5 академічних годин на день). Керівники навчальних закладів можуть вносити корективи до строків організації навчальних екскурсій та навчальної практики з урахуванням місцевих умов, специфіки навчального процесу, профілю навчання та необхідності надолуження виконання навчальних програм у зв’язку з вимушеним призупиненням навчальних занять, спричинених захворюваністю учнів на грип та гострі респіраторні інфекції, та іншими причинами. Для проведення державної підсумкової атестації Міністерством освіти і науки України підготовлені збірники завдань відповідно до чинних навчальних програм. Перелік зазначених збірників буде подано додатково. У 4-х класах державна підсумкова атестація проводиться з 16 по 20 травня із української мови та читання (мови навчання), математики. У 9-х класах державна підсумкова атестація проводитиметься з 31 травня по 18 червня. Конкретну дату її проведення визначають Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. При складанні розкладу проведення державної підсумкової атестації необхідно передбачити два-три дні для підготовки до проходження атестації з кожного предмета. Атестація в основній школі проводиться з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу. У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено. З усіх обов’язкових предметів атестація проводиться письмово за збірниками, рекомендованими МОН. У разі проведення атестації за вибором, форму проведення атестації (усно чи письмово) обирають учні. Державна підсумкова атестація, що проводиться у письмовій формі, розпочинається о 9.00, а в усній формі — для першої групи — о 9.00, для другої групи — о 14.00. Інший час початку проведення державної підсумкової атестації має бути погоджений навчальними закладами з відповідними органами управління освітою. Державна підсумкова атестація з української мови для випускників 9-х класів (диктант) проводитиметься 31 травня.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 11.01.2011, 18:07 | Сообщение # 89 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів проводиться з трьох предметів з 20 по 26 травня у письмовій формі за збірниками завдань: - 20 травня з української мови (переказ, обов’язково); - 23 травня історії України або математики (обов’язково для учнів, які навчалися у класах універсального профілю) або профільного предмета (для учнів які навчалися у класах з профільним навчанням); - 26 травня з предмета за вибором. Бали за державну підсумкову атестацію в основній та старшій виставляються у класному журналі у колонку з написом «ДПА» без зазначення дати після колонки з написом «Річна». Випускникам, які звільнені від проходження державної підсумкової атестації, робиться запис (звільнений (а)). Результати державної підсумкової атестації виставляються у додатки до атестатів про повну загальну середню освіту у графі «державна підсумкова атестація» та враховуються при визначенні середнього балу атестата. Одинадцятикласники, які хворіли під час проведення державної підсумкової атестації, зобов'язані надати медичну довідку, на підставі якої їм надається право пройти її в інші терміни. Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації з окремих предметів додаються. Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів загальноосвітніх навчальних закладів учасники міжнародних предметних олімпіад та турнірів, конкурсів, переможці III та учасники IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад звільняються від атестації з предметів, з яких вони стали переможцями (у відповідних випускних класах). У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту та (чи) атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів — 12 балів. Переможці II та учасники ІІІ етапів Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт Малої академії наук (у відповідних випускних класах) звільняються від атестації з предмета, який є базовим для оцінювання навчальних досягнень учнів під час конкурсу. У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту або (чи) атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів — 12 балів. Учасники тренувальних зборів з підготовки до олімпіад, турнірів, змагань, конкурсів, які мають статус міжнародних, звільняються від атестації. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляється річна та атестаційна оцінки 12 балів з того предмета, з якого учень(учениця) брав(ла) участь в олімпіаді; з інших предметів виставляються атестаційні оцінки за результатами річного оцінювання. Учнів (вихованців) загальноосвітніх санаторних та спеціальних навчальних закладів (шкіл-інтернатів), у т.ч. допоміжних шкіл (шкіл-інтернатів), звільняються від державної підсумкової атестації. У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту та атестата про повну загальну середню освіту виставляються річні оцінки та робиться запис: «звільнений від атестації». При визначенні претендентів на нагородження золотою та срібною медалями та їх нагородженні необхідно дотримуватися вимог Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні». В окремих випадках при визначенні претендентів на нагородження золотою або срібною медалями за письмовою заявою батьків або осіб, що їх замінюють, для учнів (вихованців) загальноосвітніх санаторних та спеціальних навчальних закладів (шкіл-інтернатів) може проводитися державна підсумкова атестація, якщо ці учні навчалися за загальноосвітніми програмами. Контроль за правильністю присудження золотої та срібної медалей покладається на Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. Документи про повну загальну середню освіту вручаються випускникам 28–31 травня 2011 р. на урочистих зборах. До участі в зборах, як правило, запрошуються батьки, представники громадських організацій, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, засобів масової інформації. У процесі підготовки до організації випускних вечорів доцільно залучати органи самоврядування навчального закладу (раду загальноосвітнього навчального закладу, піклувальну раду тощо). Конкретна дата проведення випускних вечорів у регіонах визначається Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. Перший заступник Міністра Б.М. Жебровський
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 11.01.2011, 18:08 | Сообщение # 90 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Державна підсумкова атестація у початковій школі Державна підсумкова атестація з української мови (мова навчання) проводиться з метою перевірити мовленнєві уміння учнів будувати речення, зв’язні тексти, висловлювати міркування, власну думку за допомогою різних мовних засобів, практично застосовувати мовні знання з фонетики, лексики, граматики, орфографії відповідно до державних вимог щодо рівня навчальних досягнень учнів із зазначеного предмета. Державна підсумкова атестація з читання (мова навчання) спрямована на перевірку розуміння учнями змісту прочитаного тексту; обізнаності з колом дитячого читання, доступного цьому вікові; володіння літературознавчими поняттями на елементарному рівні; умінь узагальнювати зміст прочитаного (розкривати головну думку); практичних умінь роботи над текстами різних жанрів (казкою, оповіданням, віршем, байкою, легендою); умінь виконувати творчі завдання на основі прочитаного, висловлювати власну думку з приводу прочитаного. Державна підсумкова атестація з української мови та читання українською мовою у загальноосвітніх навчальних закладах з російською мовою навчання мають такі ж завдання. Завдання до Державної підсумкової атестації з читання українською мовою та з читання (мова навчання) у загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням польською, молдовською, кримськотатарською, угорською, болгарською, румунською мовами можуть укладати методичні об’єднання вчителів початкових класів за такою ж структурою відповідно до програмових вимог. Державна підсумкова атестація з математики проводиться з метою перевірки вміння використовувати здобуті знання при розв’язуванні задач різного рівня складності. Зміст завдань для державної підсумкової атестації сформовано відповідно до вимог, викладених у Програмах для 1–4 класів середньої загальноосвітньої школи (К.: Початкова школа, 2006). Державна підсумкова атестація проводиться в усіх загальноосвітніх навчальних закладах відповідно до календарного планування на другому чи третьому уроці, окрім понеділка та п’ятниці. На проведення атестації з кожного предмета відводиться 1 академічна година. Завдання державної підсумкової атестації виконують усі учні, окрім тих, які з поважних причин (хвороба, довготривалі перебування на лікуванні, беруть участь у спортивних змаганнях, переїздах в інші місця проживання, природні катаклізми) не можуть брати участь у їх виконанні. У такому разі оцінки за державну підсумкову атестацію виставляються цим учням за результатами семестрового оцінювання. Додаткові види перевірних робіт у 4-х класах не проводяться. З навчальних предметів, які підлягають державній підсумковій атестації, при виставленні річної оцінки враховуються її результати.
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Вторник, 11.01.2011, 18:11
|
|
| |
|