хотеть знать больше
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 11.01.2011, 18:12 | Сообщение # 91 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| II. Державна підсумкова атестація в основній школі Державна підсумкова атестація з української мови проводиться в письмовій формі (диктант) за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки в день її складання. Перевірці під час державної підсумкової атестації підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та словникові слова, визначені для запам’ятовування; уміння ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; уміння належним чином оформлювати роботу. Текст диктанту визначатиметься за посібником, рекомендованим Міністерством освіти і науки. На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу слід вести від початку читання вчителем тексту. Використання учнями допоміжних джерел (словники, довідники, підручники тощо) під час проведення державної підсумкової атестації не допускається. У загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин за рішенням Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій може проводитися державна підсумкова атестація з мови навчання у формі диктанту. Тексти диктантів визначаються Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з посібників, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки. На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу необхідно вести від початку читання учителем тексту. Державна підсумкова атестація з математики у 9-х класах проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії. За результатами учням виставляється одна оцінка — з математики. Варіанти завдань для проведення атестації визначається Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій. Державна підсумкова атестація з географії проводиться за результатами вивчення шкільного курсу „Географія України» (8–9 клас). Атестація передбачає визначення рівня знань дев’ятикласниками географічних закономірностей, розуміння взаємозв’язків між компонентами природних комплексів, взаємодії природи і господарської діяльності людини, життя людей, їх традицій, звичаїв, ведення господарства тощо. Державна підсумкова атестація з географії проводиться письмово за збірником завдань. На виконання завдання атестації відводиться до 1,5 астрономічні години. Відлік часу розпочинатиметься після написання вчителем завдання на дошці. Вчитель самостійно добирає варіанти тестових завдань (це залежить від рівня підготовки учнів, від їх самостійності, зібраності), може змінювати чи замінювати деякі завдання. Вчитель самостійно приймає рішення щодо кількості варіантів, які будуть використовуватися в одному класі, ураховуючи, що кожен(на) окремий(ма) учень(ця) повинен(на) виконати один варіант тестів, скориставшись матеріалами збірника. Користуватися текстами, підручниками, іншими посібниками (довідниками) під час виконання письмової форми державної підсумкової атестації не дозволяється. Державна підсумкова атестація з біології проводиться в письмовій формі за завданнями з навчального посібника, визначеного Міністерством освіти і науки. Кількість варіантів завдань у кожному класі визначається вчителем. Державна підсумкова атестація з іноземної мови, у 9 класі проводитиметься за білетами, що містять завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями. Форма іспиту враховує міжнародний досвід у вивченні та викладанні іноземних мов і дає змогу об’єктивно виявити рівень мовленнєвих компетенцій: лінгвістичної; соціолінгвістичної; прагматичної; діяльнісної (стратегічної).
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 11.01.2011, 18:13 | Сообщение # 92 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Державна підсумкова атестація з предмета «Правознавство. Практичний курс» проводиться за білетами в усній формі. Їх змістом передбачено знання норм права, що стосуються малолітніх і неповнолітніх осіб. Відповідно завдання білетів державної підсумкової атестації побудовані на нерозривній єдності нових для учнів юридичних знань, соціального досвіду учнів, практичних дій щодо вирішення конкретних життєвих проблем. Білети містять по два запитання. Перше — має теоретичний характер і вимагає демонстрації розуміння понять і термінів та вміння оперувати ними. Друге завдання кожного білета має практичний характер: юридичні задачі та правові ситуації, що потребують від учнів вміння оперувати однією-двома одиницями змісту, і побудовані на нормах права, що стосуються малолітніх і неповнолітніх осіб. Державна підсумкова атестація з історії України проводитиметься як в усній, так і в письмовій формі. В усній формі — за білетами, котрі містять по два запитання. Завдання охоплюють період з найдавніших часів і до другої половини ХІХ століття включно. Тобто, готуючись до державної підсумкової атестації, учні мають повторити матеріал, котрий вивчався, починаючи з 6 класу. У письмовій формі атестація буде проводитись за збірником, рекомендованим Міністерством освіти і науки України. Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводитиметься в усній формі. У білетах зі всесвітньої історії звертається увага на особливості розвитку світової цивілізації наприкінці ХVІІІ — на початку ХХ ст. Під час відповідей учні мають показати уміння аналізувати економічні, соціальні і культурні наслідки промислового перевороту; давати характеристику змін у господарюванні, політичному житті, утвердженні парламентаризму, технічного прогресу. Особливу увагу варто акцентувати на вміннях учнів визначати основні напрямки політичної еволюції провідних держав, розвитку духовного життя, зміни в побуті людей та їх мисленні. Державна підсумкова атестація з української літератури, світової літератури, інтегрованих курсів «Література (рідна та світова)» проводитиметься в усній формі за білетами або письмово за збірниками завдань. Завдання з інтегрованих курсів «Література (рідна та світова)» для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою розробляються Міністерством освіти і науки, для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням польською, молдовською, румунською, кримськотатарською, угорською мовами - Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій і погоджуються з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту (тексти завдань подаються до 10 квітня 2011 р. до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту українською та рідною мовами). Державна підсумкова атестація з хімії проводиться в класах (групах) з поглибленим вивченням хімії в усній формі за білетами, укладеними відповідно до чинної навчальної програми для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням хімії для учнів 8 – 9 класів. Білети містять завдання, спрямовані на виявлення рівня оволодіння учнями основних понять, законів хімії та сформованості практичних умінь і навичок. Державна підсумкова атестація з фізики проводиться в усній формі за білетами. Білети містять три завдання, спрямовані на виявлення рівня оволодіння учнями основних понять, законів і принципів фізики та сформованості практичних умінь, необхідних для розуміння явищ і процесів, що відбуваються у природі, техніці й побуті. Перше запитання передбачає перевірку теоретичних знань школярів з усіх розділів систематичного курсу фізики. Особливу увагу під час підготовки до державної атестації варто приділити практичним навичкам учнів, зокрема вмінню ілюструвати виклад фактів та теорій відповідними прикладами перебігу фізичних явищ, їх прояву в природі або використання в технічних пристроях і повсякденному житті. Друге та третє завдання мають практичний зміст, спонукають учнів до виявлення вміння застосувати набуті знання у практичній діяльності. Відповідаючи на друге запитання білета, учень має продемонструвати вміння планувати дослідження, використовувати вимірювальні прилади та обладнання, проводити експерименти, систематизувати та узагальнювати результати досліджень. Під час підготовки обладнання для виконання лабораторних робіт учителеві потрібно спиратися на опис їх проведення, що наводиться у підручниках. Підбір обладнання для виконання експериментальних завдань здійснюється відповідно до матеріально–технічного забезпечення фізичного кабінету з урахуванням уточненого завдання для дослідження певної фізичної величини або закономірності, що пропонується вчителем. Третє завдання — задача, що добирається вчителем зі збірників задач, які мають гриф Міністерства освіти і науки. З метою кращої орієнтації учнів до третіх завдань білетів наведено конкретні приклади. Від учнів вимагається письмово оформити розгорнутий розв'язок задачі. Для проведення обчислень дозволяється використовувати калькулятори.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 11.01.2011, 18:13 | Сообщение # 93 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ІІІ. Державна підсумкова атестація у старшій школі Державна підсумкова атестація з української мови проводиться у загальноосвітньому навчальному закладі у формі переказу за текстом, визначеним та оголошеним Міністерством освіти і науки. На виконання завдання державної підсумкової атестації з української мови в 11 класі відводиться дві академічні години. Державна підсумкова атестація з історії України проводитиметься в письмовій формі за збірником, рекомендованим Міністерством освіти і науки України. Завдання стосуються різних аспектів вітчизняної історії: державного, політичного, розвитку економіки, соціальних відносин, суспільного, культурного розвитку, зовнішньополітичних стосунків. Завдання спрямовані на виявлення в учнів рівня сформованості предметних компетентностей. Для проведення атестації вчитель обирає варіанти робіт. На виконання завдань відводиться 90 хвилин. У загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин державна підсумкова атестація з мови навчання проводитиметься у вигляді письмової роботи (переказ). Тексти переказів визначаються Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з посібників, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки. На виконання завдання з мови навчання відводиться 2 академічні години (90 хвилин). Відлік часу розпочинається після другого прочитання вчителем тексту переказу. Державна підсумкова атестація з української літератури, світової літератури та інтегрованих курсів «Література (рідна та світова)» проводитиметься в письмовій формі за збірниками завдань. Завдання для проведення державної підсумкової атестації з інтегрованих курсів «Література (рідна та світова)» розробляються Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій і погоджуються з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту (тексти завдань подаються до 10 квітня 2011 р. до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту українською та рідною мовами). Державна підсумкова атестація з всесвітньої історії проводяться також у письмовій формі за збірником завдань, рекомендованим МОН. Збірник містить тестові завдання різної форми: завдання з вибором однієї відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання відкритої форми з короткою відповіддю; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання охоплюють всі сфери життєдіяльності суспільства: соціально-економічну, політичну, культурну, особливий наголос робиться на характеристиці історичних осіб. Оцінюються знання учнями основних понять, сучасних підходів до аналізу розвитку людства у ХХ столітті, вміння визначати вплив загальносвітових процесів на Україну та роль України в розвитку світової цивілізації, вміння аналізувати історичні події, формулювати й аргументувати власну думку щодо них, висловлювати своє ставлення до історичних явищ і осіб. Державна підсумкова атестація з правознавства проводиться у письмовій формі за збірником завдань. Кожен варіант містить тестові завдання на вибір правильної відповіді, завдання на порівняння юридичних понять, складання схем, юридичну задачу та творче завдання. Порівняння юридичних понять передбачає уміння учнів визначати їх спільні та відмінні ознаки; складання схем — графічне представлення юридичних явищ, процедур; розв’язанні юридичних задач — уміння застосовувати правові знання для розв’язання спірного питання чи аналізу правової ситуації. Завдання творчого характеру оцінюють уміння учнів представити власні судження щодо юридичних подій та явищ. На виконання роботи відводиться 90 хвилин.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 11.01.2011, 18:14 | Сообщение # 94 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| У профільних класах може проводитися ДПА з курсів «Людина і світ», «Людина і суспільство», «Основи філософії». Вони мають на меті виявити рівень опанування учнями суспільствознавчих знань; рівень сформованості в них критичного мислення; навичок оцінювання суспільних явищ і процесів, життєвих та прикладних особистісно-життєтворчих, соціалізуючих, комунікативних, інтелектуально-інформаційних умінь. Рекомендуємо проведення ДПА із зазначених предметів у письмовій формі. Державна підсумкова атестація з іноземної мови, в 11 класі проводитиметься за білетами, що містять завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями. Державна підсумкова атестація з іноземної мови складається з письмової та усної частини. На виконання письмової частин (використання мови, читання та письмо) та усної – говоріння передбачено 35 хвилин (таблиця) 1 частина 2 частина Читання 10 хв Говоріння 10 хв Письмо (Використання мови) 15 хв 25 хв 10 хв на кожного учня Державна підсумкова атестація з іноземних мов проводиться на основі матеріалів збірників завдань, виконання яких дає змогу визначити рівень засвоєння змісту і вимог чинної навчальної програми 11-річної школи. Кількість білетів добирається вчителями загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до кількості учнів у класі. Завдання першого та другого питання білетів учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу. Випускникам загальноосвітніх навчальних закладів, які мають міжнародний сертифікат (диплом) мовного іспиту (Kleines Deutches Sprachdiplom (KDS) — німецька мова; DELF/DALF — французька мова; IELTS, TOEFL, Cambridge ESOL (B-1, B-2) — англійська мова; D.E.L.E. — іспанська мова) зазначені вище іспити зараховуються як державна підсумкова атестація. У додаток до атестата про повну загальну середню освіту виставляються річна та атестаційна оцінки з цих предметів 12 балів. Державна підсумкова атестація з математики проводяться обов’язково для класів з поглибленим вивченням математики, в інших класах вона проводиться за вибором учнів. Державна підсумкова атестація з математики проводиться за збірником завдань рекомендованим МОН. Для учнів загальноосвітніх класів на проведення ДПА з математики передбачено 90 хвилин. Учні профільних класів та класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин. Державна підсумкова атестація з астрономії, фізики, географії, біології та з хімії проводиться за навчальним посібником, визначеним Міністерством освіти і науки у письмовій формі. Під час проведення ДПА учні не можуть користуватися додатковою літературою (таблицями, посібниками тощо). Для проведення обчислень учням дозволяється користуватися калькулятором. Державна підсумкова атестація з інформатики проводитися у письмовій формі за посібником рекомендованим МОН. Державна підсумкова атестація з технологій має на меті виявити рівень технологічної підготовки випускників, перевірити їх знання з обраного напряму та вміння використовувати їх у технологічній діяльності. Державну підсумкову атестацію з технологій складають лише учні 11-х класів, які навчаються за технологічним профілем. Атестація здійснюватиметься за збірниками завдань, розробленими для кожного окремого напряму технологічного профілю. Проходитиме атестація в навчальних закладах, на базі яких учні вивчали профільні предмети. Це можуть бути міжшкільні навчально-виробничі комбінати, професійно-технічні навчальні заклади, опорні загальноосвітні школи та ін. Склад комісій та порядок оформлення документації заздалегідь визначаються спільно місцевими органами управління освітою, адміністраціями закладів освіти на базі яких здійснювалося навчання та адміністраціями загальноосвітніх навчальних закладів за основним місцем навчання учнів. Державна підсумкова атестація проводиться окремо від кваліфікаційних іспитів з присвоєння робітничої професії. Державна підсумкова атестація з фізичної культури має на меті виявити рівень фізичної підготовки випускників, перевірити знання випускників щодо фізкультурно-спортивної діяльності та вміння використовувати їх для збереження та вдосконалення свого здоров’я. Підсумкові випробування з фізичної культури складають всі учні 11 класів, які навчалися за спортивним профілем та за вибором можуть складати учні 11 класів інших профілів навчання. До складання підсумкових випробувань з фізичної культури допускаються учні основної медичної групи, які не мають протипоказань щодо виконання фізичних вправ передбачених завданнями атестації. Списки учнів, які планують складати атестацію з фізичної культури, має письмово погодити медичний працівник, який обслуговує заклад освіти. Зміст завдань диференціюється відповідно до рівня освоєння учнями навчального матеріалу на заняттях фізичної культури. Комплект завдань містить теоретичну та практичну складові. Державна підсумкова атестація з художньої культури проводиться з метою виявлення в учнів рівня знань щодо напрямів і стилів художньої культури, видів та жанрів мистецтва, виражальних засобів художньої мови різних видів мистецтва, зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини. Завдання зорієнтовані на визначення рівня сформованості в учнів світоглядних орієнтацій і компетенцій у сфері художньої культури, вміння учнів зіставляти художні стилі, користуватися мистецтвознавчою термінологією (у межах програми), здатність учнів аргументувати власну точку зору, здійснювати відбір інформації в царині мистецтва. http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/12978 http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....picseen
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Вторник, 11.01.2011, 18:37
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 28.01.2011, 21:35 | Сообщение # 95 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Профспілки вимагають зупинити закриття шкіл та звільнення вчителів http://osvita.ua/school/news/13520
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 09.02.2011, 22:39 | Сообщение # 96 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Н А К А З 02.02.2011 № 22 Про проведення міського конкурсу «Учень року-2011» http://www.kharkivosvita.net.ua/document/1744
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 21.02.2011, 16:45 | Сообщение # 97 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Міносвіти роз’яснило порядок застосування нового положення про атестацію вчителів http://osvita.ua/school/news/13957
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 01.03.2011, 21:48 | Сообщение # 98 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| У МОН відстоюватимуть престижність праці педагогів! Сьогодні Міністр освіти і науки, молоді та спорту Дмитро Табачник підписав Галузеву Угоду з Центральним комітетом Профспілки працівників освіти і науки України на 2011 – 2015 роки. Вперше за останні 10 років відповідна угода регламентуватиме та розширюватиме сферу урядової співпраці з найбільшою профспілкою України протягом 5 років. За результатами дії попередньої угоди значний обсяг роботи ознаменувався такими результатами: прийняті типові штатні нормативи спеціальних загальноосвітніх шкіл; розроблено нове Положення про атестацію педагогічних кадрів; підготовлений проект наказу Міністерства щодо затвердження типового контракту керівників закладів освіти, тощо. Відповідно, нова Галузева Угода передбачає продовження та поглиблення спільної роботи Уряду та профспілок. Серед планів та пріоритетів – розроблення кваліфікаційних характеристик працівників галузі і типових нормативів таких закладів та установ освіти, як позашкільні, вищі навчальні заклади, дитячі будинки та вечірні школи. В рамках Угоди Міністерство буде відстоювати ухвалення рішення стосовно поширення дії постанови Кабінету Міністрів України про встановлення 20% надбавки за престижність праці на всіх педагогічних працівників; розгляне можливість матеріального заохочення кращих педагогів та молодих спеціалістів, упорядкує розміри стипендіального забезпечення, а також буде вирішено питання підвищення розмірів посадових окладів педагогічних працівників, як це передбачено ст. 57 Закону України «Про освіту», та встановлено перший тарифний розряд на значно більш високому рівні. http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/01_03/6/
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 14.03.2011, 16:24 | Сообщение # 99 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Програма обласного березневого тижня 21.03.2011 р. – 25.03.2011 р. http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....id=1127
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 19.04.2011, 15:34 | Сообщение # 100 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Про підсумкові контрольні роботи: Десять міфів та одна порада Міф 1. Підсумкові контрольні роботи видають за екзамени, тести, державну підсумкову атестацію. Підсумкові контрольні роботи – це контрольні роботи і нічого іншого. Міф 2. Хто не купить збірник завдань, того не допустять до виконання контрольної роботи. Збірники завдань купують ті, у кого зайві гроші. Тексти всіх завдань розміщено на офіційному сайті Міністерства www.mon.gov.ua та Єдиному освітньому інформаційному вікні (www.osvita.com). Міф. 3. Тих, хто не напише контрольну роботу на позитивну оцінку не переведуть до наступного класу. Переведуть! Це лише звичайна контрольна робота. Міф 4. Річна оцінка не може бути вищою за оцінку з контрольної роботи. Може! Оцінка за контрольну роботу впливатиме лише на семестрову. І то, лише впливатиме, а не визначатиме її. Міф 5. Відсутні на контрольні роботі будуть змушені виконувати її в позаурочний час. Ні! Замість оцінки в класному журналі стоятиме «н». Міф 6. Підсумкові контрольні роботи – це додаткове навантаження на дітей. Ті, хто про це говорить, написали сотні контрольних робіт за своє шкільне життя. Вижили… Міф 7. У дітей і вчителів стрес. Треба вчити «додатковий матеріал». Якщо навчальна програма, яка вивчалась протягом року «додатковий матеріал» – тоді треба. Міф 8. Писати контрольну роботу учні будуть в іншій школі (з іншим вчителем). І знову ні! Виконувати контрольну роботу учні будуть в своєму класі зі своїм вчителем. Міф 9. Перевіряти роботи будуть в районі чи області, а то й в Міністерстві. Вчитель виголошуватиме завдання. Вчитель перевірятиме його. Вчитель виставлятиме оцінки. Міф 10. До шкіл, учні яких виконають контрольні роботи на низькому рівні будуть застосовуватись «репресії згори». Не відразу. Років через 10, якщо не поліпшиться якість знань. Порада одна на всіх: і творцям міфів, і тим, хто не відрізняє їх від реальності. Панове «експерти»! Не морочте дітям і батькам голову! http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/19_04/3/
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Вторник, 19.04.2011, 15:35
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 20.04.2011, 21:39 | Сообщение # 101 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| У Міністерстві під час брифінгу розповідали про завершення навчального року у загальноосвітніх навчальних закладах та про плани Міністерства з реформування шкільної освіти «Цього року свято «Останнього дзвоника» у середніх загальноосвітніх школах пролунає 27 травня, а навчальний рік має завершитися не пізніше 1 липня. У 1-10 класах навчання завершитися 26 травня, в одинадцятикласників раніше - 18 травня, оскільки з 18 по 26 травня вони проходитимуть державну обов'язкову атестацію з трьох предметів, яка 20 травня почнеться для всіх середніх шкіл України переказом з української мови. Завдання буде оголошено в прямому ефірі. Обов'язкова державна атестація для учнів дев’ятих класів проходитиме з 31 травня по 17 червня, навчальні екскурсії для початкової школи проводитимуться з 27 травня по 1 червня, а для учнів 5-8 класів - з 31 травня по 15 червня. Слід зауважити, що навчальні заклади наділені автономією, тому вони можуть вносити певні корективи до рекомендованих Міністерством термінів навчання", - зазначив Олег Єресько. Також, за словами директора департаменту, у 2012 році планується зміна термінів навчання у зв’язку з тим, що Україна з 8 червня прийматиме Євро-2012. Він зазначив, що у 2012 році планується закінчити заняття у школах до 25 травня, а атестацію та зовнішнє незалежне оцінювання – провести до 8 червня. http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/20_04/9/
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 04.05.2011, 17:38 | Сообщение # 102 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Лист Міністерства N 1/9-325 від 29.04.2011 29.04.2011 Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/2012 навчальний рік МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ 01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49, ministry@mon.gov.ua від 29.04.11 № _1/9-325____ на № ___ від Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти Загальноосвітні навчальні заклади Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2011/2012 навчальний рік Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України доводить до відома місцевих органів управління освітою, методичних установ, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, що робочі навчальні плани на 2011/2012 навчальний рік складаються: - для початкової школи – за Типовими навчальними планами початкової школи, затвердженими наказом МОН України від 29.11.2005 р. № 682; - для 5-9-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 р. № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66; - для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834; - для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов: 1-9 класи – за Типовим навчальним планом спеціалізованих шкіл цього типу, затвердженим наказом МОН України від 13.03.2006 р. № 182; для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834 (додаток 13); - для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу: 1-9 класи – за Типовими навчальними планами спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов та предметів художньо-естетичного циклу, затвердженими наказом МОН України від 13.05.2005 р. № 291, з урахуванням змін в розподілі навчального часу та загальної кількості годин, визначених Типовими навчальними планами початкової школи (наказ МОН України від 29.11.2005 р. № 682); для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834 (додаток 22); - для спеціалізованих шкіл, гімназій, ліцеїв, колегіумів, класів з поглибленим вивченням окремих предметів: 5-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 р. № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66; для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834 (додаток 23); - для 8-9-х класів загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням окремих предметів – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 18.02.2008 р. № 99; - для білінгвальних 5-9 класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН від 07.07.2009р. № 626; для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834 (додаток 20); - для загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку: І ступінь – за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цього типу, затвердженими наказом МОН України від 03.11.2004 р. № 849 (зі змінами внесеними наказом МОН від 11.09.2009р. № 852), 5-8 класи – за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цих типів, затвердженими наказом МОН України від 26.08.2008 р. № 778 (зі змінами внесеними наказом МОН від 11.09.2009р. № 852); 9-11 (12) класи – за Типовими навчальними планами спеціальних шкіл цих типів, затвердженими наказом МОН України від 02.11.2004 р. № 842, з урахуванням змін, затверджених наказом МОН України від 22.08.2005 р. № 489; - для вечірніх (змінних) загальноосвітніх шкіл – 5-9 класи – за Типовими навчальними планами, затвердженими наказом МОН України від 23.02.2004 р. № 132, зі змінами, внесеними наказом МОН України від 05.02.2009 р. № 66; 10-11 (12) класи – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834 (додаток 24). 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин з вивченням двох іноземних мов можуть користуватися варіантами навчальних планів, доведеними до місцевих органів управління освітою та навчальних закладів листом МОН України від 14.06.2005 р. №1/9-321. За цим варіантом можуть також складатись робочі навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів, які передбачають вивчення двох мов національних меншин (замість другої іноземної мови планується мова національної меншини); для 10-11-х класів – за Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, затвердженими наказом МОН України від 27.08.2010 р. № 834 (додаток 15). Також направляємо для використання в роботі рекомендації щодо розроблення робочих навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів. Заступник Міністра Б.М. Жебровський http://www.mon.gov.ua/?id=2
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 09.05.2011, 10:35 | Сообщение # 103 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Про проведення підсумкових контрольних робіт Лист МОНмолодьспорт №1/9-324 від 29.04.11 року МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ №1/9-324 від 29 квітня 2011 року Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій Управління (відділи) освіти районних (міських) державних адміністрацій Інститути післядипломної педагогічної освіти Загальноосвітні навчальні заклади Про проведення підсумкових контрольних робіт На виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 16.02.2011р. №141 надсилаємо для використання тексти підсумкових контрольних робіт у 2010/2011 навчальному році для 5-8 класів з української мови, математики, історії України, іноземної мови (перша мова - англійська, французька, німецька) та російської мови (у школах (класах) з російською мовою навчання). Рекомендації щодо проведення контрольних робіт з кожного предмета розміщені на офіційному сайті МОНМС (лист від 04.03.2011 №1/9-151). Заступник Міністра Б.М. Жебровський http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/18002
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 17.05.2011, 17:17 | Сообщение # 104 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ НАКАЗ м. Київ Від 11.05.2011 № 436 Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року http://www.mon.gov.ua/?id=2
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 20.05.2011, 22:50 | Сообщение # 105 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Розміри посадових окладів окремих працівників закладів освіти заплановані урядом у 2011 році http://osvita.ua/school/news/18479
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
|