хотеть знать больше - Страница 8 - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
01.12.2024, 05:15
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 8 из 9
  • «
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • »
хотеть знать больше
ovsankaДата: Суббота, 21.05.2011, 12:52 | Сообщение # 106
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Мир енциклопедій
http://www.encyclopedia.ru/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 06.06.2011, 21:23 | Сообщение # 107
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
01135, м. Київ, проспект Перемоги, 10, тел. (044) 486-24-42, факс (044) 236-10-49, ministry@mon.gov.ua

від 02.06.11 № _1/9-426____
на № ___ від

Керівникам вищих навчальних закладів І-ІУ рівнів акредитації

Щодо організації навчального процесу
в 2011/2012 навчальному році у зв'язку
з проведенням в Україні фінальної частини
чемпіонату Європи 2012 року з футболу


На виконання пункту 10 протокольного рішення наради про підготовку інфраструктури приймаючих міст до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу під головуванням Прем'єр-міністра України Азарова М. Я. від 21 лютого 2011 року, пункту 7 розділу 6 "Рішення з окремих питань" протоколу № 20 засідання Кабінету Міністрів України від 17 березня 2011 року, у зв'язку з проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту рекомендує вищим навчальним закладам незалежно від підпорядкування та форм власності здійснити такі організаційні заходи щодо оптимізації навчального процесу в 2011/2012 навчальному році:
установити тривалість першого і другого навчальних семестрів по 17 тижнів кожний з обсягом тижневого навчального навантаження у семестрі 30-36 годин;
установити зимові канікули з 29 грудня 2011 року по 10 січня 2012 року, літні канікули - з 6 червня 2012 року;
провести екзаменаційну сесію після першого семестру з 11 по 31 січня 2012 року, другого семестру - з 25 травня по 5 червня 2012 року;
розпочати другий семестр з 1 лютого 2012 року;
завершити державну атестацію за освітньо-кваліфікаційними рівнями молодшого спеціаліста, бакалавра, спеціаліста, магістра до 25 травня 2012 року, а видачу документів про вишу освіту до 5 червня 2012 року;
розпочати вступну кампанію з 2 липня 2012 року.
Проведення виробничої і навчальної практик здійснювати відповідно до графіку Навчального процесу. Строки проведення навчальної і виробничої практик на базі підприємств, установ та організацій у містах проведення фінальної частини чемпіонату 2012 року з футболу в Україні (Київ, Донецьк, Харків, Львів) перенести на час після 3 липня 2012 року.
Водночас, міністерство просить не проводити масові заходи під час проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу.

Перший заступник Міністра Є. М. Суліма

http://www.mon.gov.ua/?id=2


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 12.06.2011, 16:12 | Сообщение # 108
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Сім мостів освіти України на переправі в майбутнє
Борис Жебровський, заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту про кроки держави в реформування освіти

http://osvita.ua/school/school_today/19304

Перший міст.Головне в освіті дітей - не освіта. Здоров'я важливіше

Міст другий. Вищою освітою треба вважати дошкільну


Третій. Зміст і є якість

Міст четвертий -"ІКТ-міст"

П'ятий міст Новій школі - новий учитель

Міст шостий. Якість управління освітою

Сьомий і останній. Міст стратегічного призначення - експериментальний


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Воскресенье, 12.06.2011, 16:13
 
ovsankaДата: Вторник, 21.06.2011, 19:17 | Сообщение # 109
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Лист Міністерства N 1/9_484 від 20.06.2011 20.06.2011

Щодо проведення першої лекції “Моя Україна - вільна держава”
Прикрепления: __.doc (72.5 Kb) · ____.doc (31.0 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
lelekaДата: Вторник, 28.06.2011, 08:57 | Сообщение # 110
Активист
Группа: NewsMaker
Сообщений: 60
Статус: Offline
від «24»червня 2011 р. № 1/9-493

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій
Інститути післядипломної педагогічної освіти
Щодо організації навчання вчителів
з використання інформаційно-
комунікаційних технологій

На виконання пункту 3.18 наказу Міністерства від 11.05.11 № 436 «Про підготовку до початку 2011/2012 навчального року» щодо стовідсоткового оволодіння вчителями загальноосвітніх навчальних закладів до кінця 2011 основ інформаційно-комунікаційних технологій надсилаємо методичні рекомендації щодо навчання вчителів основам інформаційно-комунікаційних технологій.

Додатки: зазначене на 2 арк.

Заступник Міністра Б. М. Жебровський

Додаток до листа МОНмолодьспорт
від «24»червня 2011 р. № 1/9-493

Методичні рекомендації щодо навчання вчителів
основам інформаційно-комунікаційних технологій.

Запровадження в навчально-виховний процес шкіл інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу. На сьогодні, без використання інформаційно-комунікаційних засобів не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти для всіх учнів.
З початком комп’ютеризації навчальних закладів проводилася і підготовка вчителів. Оволодіння вчителями основами інформаційно-комунікаційних технологій здійснювалось:
- під час навчання в педагогічних навчальних закладах;
- під час курсів підвищення кваліфікації в Інститутах післядипломної педагогічної освіти;
- шляхом самоосвіти;
- шляхом проведення курсів окремими потужними міжнародними ІТ-корпораціями тощо.
З метою забезпечення 100-відсоткового оволодіння вчителями до кінця 2011 року основ інформаційно-комунікаційних технологій Міністерство рекомендує активізувати традиційні, наведені вище, форми організації роботи та запроваджувати інноваційні форми, які були представлені під час Всеукраїнської естафети "Нові горизонти української школи":
- вчитель – вчитель. Ця форма передбачає навчання одних вчителів іншими, які мають навички володіння ІКТ, в межах одного навчального закладу. Досвід впровадження такої форми мають майже всі регіони країни;
- школа – школа. Навчальні заклади, в яких вчителі володіють інформаційно-комунікаційними технологіями беруть шефство над своїми колегами з іншого(их) закладу(ів) з метою підвищення рівня їх ІК компетентності. Досвід подібної роботи мають заклади міста Києва;
- учень – вчитель. Подібна форма спрямована на співпрацю між вчителем і учнем, в ході якої йде двосторонній обмін інформацією. Вона дозволяє вчителям підвищити свій рівень володіння ІК технологіями та покращити взаєморозуміння з учнями. Досвід такої форми роботи не настільки поширений, але він апробований у окремих закладах більшості регіонів країни.
Кожен вчитель загальноосвітнього навчального закладу, незалежно від ступеня, типу, форми власності закладу та рівня своєї кваліфікації, повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства. А саме:
Створювати:
- текстові документи;
- таблиці;
- малюнки;
- діаграми;
- презентації.
Використовувати:
- Інтернет-технології;
- локальні мережі;
- бази даних.
Здійснювати:
- анкетування;
- діагностування;
- тестування;
- пошук необхідної інформації в мережі Інтернет.
Розробляти власні електронні продукти (розробки уроків, демонстраційний матеріал, )
Поєднувати готові електронні продукти (електронні підручники, енциклопедії, навчальні програми, демонстраційні програми т. п.) у своїй професійній діяльності.
Відповідність рівня володіння вчителями інформаційно-комунікаційними технологіями наведеним вище орієнтовним вимогам мають визначати місцеві органи управління освітою. Міністерство передбачає проведення моніторингу навченості вчителів.
Навчальним закладам, всі вчителі яких відповідають вимогам до рівня володіння ІКТ, районні (міські) відділи освіти видають сертифікат «100 відсотків володіння ІКТ».
З метою заохочення вчителів до оволодіння навичками використання ІКТ органи місцевого самоврядування можуть встановлювати інші форми морального та матеріального стимулювання (щомісячні, квартальні диференційовані доплати вчителям відповідно рівня, преміювання, першочергове постачання засобів ІКТ тощо).

http://www.mon.gov.ua/?id=2
 
ovsankaДата: Понедельник, 11.07.2011, 08:51 | Сообщение # 111
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Про проведення єдиного уроку, присвяченого відзначенню 20-ї річниці незалежності України
Лист МОНмолодьспорт №1/9-516 від 06.07.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

№1/9-516 від 06 липня 2011 року

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту
Автономної республіки Крим,
управління освіти і науки обласних
Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій

Про проведення єдиного уроку,
присвяченого відзначенню
20-ї річниці незалежності України

На виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 р. №99-р "Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення у 2011 році 20-ї річниці незалежності України", наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.03.2011 р. №210 "Про затвердження Плану заходів з відзначення 20-ї річниці незалежності України" Міністерство надсилає методичні рекомендації щодо проведення єдиного уроку (Першого уроку 2011/2012 навчального року), присвяченого відзначенню цієї знаменної дати, в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України.

Рекомендації буде розміщено на сайті МОНмолодьспорт www.mon.gov.ua та на сайті Інституту інноваційних технологій і змісту освіти www.iitzo.gov.ua

Заступник Міністра Б.М. Жебровський

Додаток
до листа Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту України
від 06.07.11 №1/9 - 516
Методичні рекомендації
до проведення у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України Першого уроку: "Україна - наш спільний дім"

24 серпня 2011 року український народ відзначає 20-річчя Дня Незалежності України - головне державне свято на честь прийняття Верховною Радою УРСР Акту проголошення незалежності України, підтверджену всенародним референдумом 1 грудня1991 року, що прийнято вважати датою утворення держави Україна в її сучасному вигляді.

Проголошення Акту незалежності України відкрило нову сторінку в історії України. На всіх етапах становлення український народ демонстрував високий національний дух і прагнення жити вільно і незалежно, у мирі та злагоді з іншими народами. Основними напрямками зовнішньої політики України були:
участь України в діяльності міжнародних організацій: 1992 р. - Україна стає членом Міжнародного валютного фонду, 1995 р.- Членом Ради Європи. 2000 р. – Україна - непостійний член Ради Безпеки ООН, 2004 р. - угоди про Єдиний економічний простір (ЄЕП);
ядерне роззброєння: 1994 - приєднання України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї; 1996 р. - ядерні боєголовки вивезено з території України;
співпраця з Європейським Союзом (ЄС);
налагодження відносин з державами СНД: 1997 р. - Великий договір між Росією та Україною тощо.

З метою відзначення цієї знаменної дати 2011/2012 навчальний рік в загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах розпочинається Першим уроком на тему: "Україна - наш спільний дім".

Головною метою його має бути:
ознайомлення учнів з основними державотворчими подіями становлення незалежної України, вивчення основних засад демократичного та суспільного ладу України, її досягнень за останні роки;
закріплення знань про державну символіку (Герб, Прапор, Гімн, Основний Закон України – Конституцію); про такі поняття та категорії, як народ, нація, етнос, держава, громадянин, громадянські права та обов'язки;
зміцнення громадянських якостей учнів;
формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, сім'ї, самого себе; почуття особистої відповідальності за долю своєї держави та українського народу.

При цьому варто зазначити, що із проголошенням незалежності Україна почала брати активну участь у міжнародних відносинах як повноправний суб'єкт міжнародного права. Основні принципи зовнішньої політики України визначені в Декларації про державний суверенітет України (1990), ухвалених Верховною Радою "Основних напрямках зовнішньої політики України" (1993), в Конституції України (1996).

Як свідчить історія, із тисяч народів і народностей світу лише 200 виросли в нації – створили свої держави й домоглися визнання світової спільноти, серед них – Україна.

У духовному і політичному житті кожного народу є події й роки, які назавжди входять в його історію, свідомість, визначають характер буття, місце і роль у світових цивілізаційних процесах. Тепер маємо і в нашій історії такі події, що перед усім світом засвідчили прагнення українського народу до вільного, щасливого, заможного життя. А рік той – тисяча дев’ятсот дев’яносто перший.

Сьогоднішній день Незалежності України прийшов як результат тисячолітньої боротьби українського народу за право мати свою національну державу, яка повинна стати запорукою успішного культурного і політичного розвитку суспільства.

Успіх нинішнього українського державотворення значною мірою залежить від того, чи зуміємо ми об’єктивно проаналізувати власний історичний досвід, зокрема усвідомити, як формувалася і функціонувала українська державницька ідея. Процес зародження й розвитку цієї ідеї виявився довготривалим, складним, а на деяких етапах й вельми суперечливим. Це великою мірою зумовлено надзвичайно непростою історичною долею українського народу, численними перешкодами на шляху становлення його етичної самосвідомості, жорстокими переслідуваннями тих, хто намагався підняти національне питання в умовах чужоземного поневолення.

Так склалося, що ми, звертаючи погляд на свою історію, знаходили переважно події сумні. Пам’ять наша міцно зафіксувала такі сторінки, як зруйнування золотоглавого Києва, битву під Берестечком, драматизм Полтавського бою, нищення Січової Запорізької республіки, тощо.

Називаючи важкі сторінки нашої історії, ми зовсім не хочемо закреслити те велике і світле, яке підносить наш народ до вершин цивілізації, визначає його заслуги перед людством. Адже на нашому славному історичному шляху були і могутня Київська держава Володимира Великого, Ярослава Мудрого, і перша християнська республіка в Європі – Запорізька Січ, і започаткування власної державності в Українській Народній Республіці.

Незалежність нашої держави стала реальністю. Україна має свій герб, прапор, гімн і державну мову. Проте боротьба за національну культуру, за українську мову, а відтак і за державу – ще попереду.

Базовими рисами майбутнього мають стати висока професійність, творчість, комунікативна духовність, які формуватимуть у різних верств і груп населення виважені духовні та моральні орієнтири , життєві цінності, закладатимуть підвалини відповідної соціальної поведінки.

За час своєї незалежності Україна подолала шлях від формальної республіки у складі колишнього СРСР до відомої у світі держави, – більше 120 країн визнали її, а майже з 90 країнами встановлено дипломатичні відносини.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 11.07.2011, 08:51 | Сообщение # 112
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Сьогодні кожному громадянинові нашої держави зрозуміло, що Україну чекає тернистий, важкий і довгий шлях входження у світовий простір. Шлях України – це шлях побудови самостійної демократичної незалежної правової держави, а не держави тільки етнічної. У цьому – джерело нашої внутрішньої стабільності і міжнаціональної злагоди.

На Першому уроці доцільно розкрити, що важливим етапом в житті країни є прийняття V сесією Верховної Ради України 28 червня 1996 року Конституції – Основного Закону України. Для цього слід зосередити увагу учнів на основних статтях Конституції, дати характеристику державної символіки і надати інформацію про історію виникнення та значення Державного Прапору України, Державного Гербу України, Державного Гімну України.

Під час проведення Першого уроку вчитель має домогтися усвідомлення учнями спільності інтересів усіх етносів українського народу в розбудові України, формування міжнаціональної толерантності, необхідності розвитку духовної, фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, правової, трудової, екологічної культури тощо.

Форми і методи проведення Першого уроку можуть бути різноманітними. Але обирати їх варто відповідно до вікових особливостей учнів, рівня сформованості учнівського колективу.

Змістовному розкриттю теми уроку сприятимуть запрошені представники державної влади, громадськості і творчої інтелігенції, учасники історичних подій, знавці і шанувальники історії рідного краю.

Завданням проведення єдиного уроку є перш за все формування в учнів почуття патріотизму, розкриття історичного значення проголошення незалежності України.

При виборі форм, місця, методів проведення уроку слід враховувати кількість учнів, тип навчального закладу тощо.

Бажано провести цей урок на базі шкільних, краєзнавчих музеїв.

Урок може бути проведений для окремого класу, паралелі чи всієї школи.

Важливо, щоб учні знали і розуміли події початку 90-х рр. ХХ ст. і могли висловлювати власну думку щодо них.

Перший урок у 1 класі варто поєднати з ознайомленням першокласників зі школою, її традиціями, історією їх населеного пункту.

Метою уроку для учнів 2- 4 класів має бути сприяння формуванню і розвитку уявлень про такі поняття і положення, як: "Моя Батьківщина – Україна", "рідний дім", "патріот і громадянин". Бажано, щоб учні розуміли, що вони, їх родини - це складова народу України, усвідомлювали, що успішне навчання в школі, – це їх обов’язок перед суспільством і державою.

Урок доцільно провести у формі бесіди, гри-мандрівки, уявної подорожі з використанням матеріалів українського народознавства, художніх творів, віршів про рідну землю.

Доцільним також буде проведення конкурсів малюнків, наприклад, на тему: "Ми живемо в Україні, ми дуже любимо її".

Унаочненням на уроці можуть слугувати ілюстративні матеріали. Це - репродукції краєвидів України, національне вбрання українців різних регіонів, портрети відомих діячів історії, політики, культури, фотокартки самих дітей, їхніх родин.

Учнів середньої ланки варто також знайомити з історією тих подій через історію їхніх родин. З ними доцільно буде обговорити такі питання, як: проголошення незалежності України в долі моєї родини; пам’ять про події, що передували проголошенню незалежності України. Бажано, щоб розповіді вчителя, учнів були доповнені свідченнями очевидців тих подій чи родинними спогадами.

У 9 -11 класах загальноосвітніх та у професійно-технічних навчальних закладах необхідно розкрити історичне значення проголошення вільної самостійної держави – України, патріотизм і моральність діячів руху за незалежність, показати витоки цього патріотизму. Вчителі мають ґрунтовно опрацювати терміни "патріотизм", "нація", їх розуміння учнями. Необхідно акцентувати увагу на тому, що патріотизм – звичайний стан повсякденного життя людини, який виявляється не тільки в надзвичайних ситуаціях.

Пріоритетним завданням учителя є максимальне використання потенціалу творчих здібностей та обдарувань учнів. Буде доцільним написати поздоровлення українському народові, прозвітувати про добрі справи. Інтелектуальні ігри, дискусії, диспути, прес-конференції, засідання «круглого столу», тематичні діалоги, ділові ігри та інші інтерактивні форми роботи емоційно збагатять урок. Під час уроку рекомендується широко використовувати документи, спогади, кіно- і фотоматеріали, звукозаписи, художні твори, які допоможуть створити на уроці емоційно-піднесену атмосферу, підсилять виховний вплив навчального матеріалу.

При цьому важливо, щоб урок, присвячений подіям проголошення незалежності України, хвилював школярів, залишив глибокий слід у їхніх серцях і свідомості.

За традицією, перед початком нового навчального року проводиться урочиста загальношкільна лінійка, присвячена 1 вересню – Дню знань. По можливості, для підкреслення урочистості події пропонується випустити в небо по 20 повітряних кульок з тематичними написами, організувати покладання квітів кращими учнями школи (переможцями конкурсів, олімпіад, спортивних змагань) до монументів, присвячених незалежності країни, пам’ятників видатним діячам українського державотворення, видатним історичним постатям, борцям за незалежність, воїнам, полеглим за свободу України.

Рекомендуємо керівникам загальноосвітніх і професійно-технічних навчальних закладів організувати тематичні експозиції, виставки з використанням ілюстративно-документальних матеріалів щодо здобуття й утвердження незалежності, виставки художніх творів і творів мистецтва, присвячених видатним сторінкам історії України, досягнень у суспільно-гуманітарній, природничо-математичній, військово-технічній, медичній галузях сучасної української науки, фізичної культури і спорту тощо.

У нинішньому році Україна відзначає також 450-річчя створення Пересопницького Євангелія. Пересопницьке Євангеліє 1556-1561 рр. - переклад на "просту мову" канонічного Євангелія - є найважливішою пам'яткою української книжної і народної мови XVI ст., а також незрівнянним зразком українського живопису та рукописної книги незадовго до початку друкарства в Україні (1574 р.). Мова пам'ятки, гранично зближена з живою народною мовою, дає повну можливість відтворити стан одного з двох типів старої української літературної мови (так званої "простої мови") і визначити фонетичне, граматичне і лексичне обличчя самої народної української мови в другій половині XVI ст. Пересопницьке Євангеліє є свідченням завершення процесу формування української народності. Його справедливо називають українською Першокнигою – національним надбанням, символом духовного відродження України. Це справжній шедевр європейського книжкового мистецтва середини ХVІ століття.

Слід нагадати учням, що на Пересопницькому Євангелії й Конституції присягають на вірність народові України Президенти Української Держави під час інавгурації.

Інформацію щодо проведення Першого уроку, присвяченого відзначенню 20-ї річниці незалежності України, рекомендуємо розмістити на шпальтах освітянських видань.

Рекомендована література
Загальна декларація прав людини (Затверджена і проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 10 грудня 1943 року);
Декларація про права дитини (Проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1959 року);
Концепція про права дитини (Схвалена Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1989 року);
Декларація про державний суверенітет України (Затверджена постановою Верховної Ради України від 16 липня 1990 року);
Акт проголошення незалежності України (Затверджений постановою Верховної Ради України від 24 серпня 1991 року);
Конституція України від 28 червня 1996 року;
Закони України "Про освіту" від 23 березня 1996 року № 1060-12, "Про професійно-технічну освіту" від 10 лютого 1998 р. № 103/98-ВР, "Про загальну середню освіту" від 13 травня 1999 року № 651-14, "Про національні меншини в Україні" від 25 червня 1992 року № 2494-12, "Про мови в Українській РСР" від 28 жовтня 1989 року № 8312-11;
Національна доктрина розвитку освіти (Затверджена Указом Президента України від 17 квітня 2002 року № 347/2002);
Пересопницьке Євангеліє // Енциклопедія українознавства. Перевидання в Україні. Репринтне відтворення видання 1955-1984 років. — Львів, 1996. — Т.6. — С.2014.
www.adef.com.ua

http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/20225


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 24.07.2011, 14:54 | Сообщение # 113
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
День знань святкуватимуть 1 вересня

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 р. N 686-р «Про деякі питання завершення 2011/2012 навчального року у зв’язку з проведенням в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу» визначено, що заняття в усіх навчальних закладах будуть завершені до 25 травня.

Коли розпочнуться навчальні заняття у школах? Як буде здійснюватися навчальний процес, державна підсумкова атестація? Чи будуть канікули? Ці питання хвилюють більшість батьків наших учнів, особливо майбутніх випускників.
Хочемо Вас заспокоїти. Ніяких радикальних змін не відбуватиметься.

2011/2012 навчальний рік розпочнеться у «День знань» 1 вересня. Протягом навчального року зберігатимуться канікули. Їх тривалість, як і раніше, буде не меншою ніж 30 календарних днів.

Не відчують змін учні 1-8 та 10 класів. Різниця між попередніми роками для них полягатиме лише в тому, що навчальні екскурсії та навчальна практика проводитимуться протягом року.

Державна підсумкова атестація для учнів 9-х класів пройде з 15 по 30 травня, для випускників 11-х класів - з 4 по 11 травня 2012 року. Навчальні заняття для них завершаться відповідно 14 та 3 травня.

Після проведення державної підсумкової атестації для учнів 11-х класів пропонується провести «Свято завершення навчального року». Документи про загальну середню освіту випускники 11-х класів отримають 12-13 травня, а 9-х класів - 31 травня - 1 червня 2012 року.

Зовнішнє незалежне оцінювання у наступному році планується провести трохи раніше - з 14 травня по 7 червня.

Чи встигнуть наші випускники засвоїти програмний матеріал, адже вони закінчують навчання на 10-14 днів раніше? Встигнуть. Міністерство відповідними листами щодо вивчення навчальних предметів врегулювало цю ситуацію. Наші випускники отримають у повному обсязі необхідні знання, які відповідатимуть програмним вимогам.

http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/22_07/1/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Суббота, 30.07.2011, 16:58 | Сообщение # 114
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Новий навчальний рік традиційно розпочнеться у День знань - 1 вересня.
Рекомендовані терміни проведення канікул:
осінні – з 24 по 30.10.2011;
зимові – з 26.12.2011 по 10.01.2012;
весняні – з 26.03 по 01.04.2012.
З метою створення умов для організованого завершення навчального року та належної підготовки до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 з футболу, рекомендовано завершити до 25 травня 2012 року заняття в навчальних закладах незалежно від їх типу і форм власності (1-8, 10-ті класи – 25 травня 2012 року; 9-ті класи – 14 травня 2012 року; 11-ті класи – 3 травня 2012 року). Визначені терміни проведення державної підсумкової атестації: - у 4-х класах – з 11 по 18 травня 2012 року; - у 9-х класах – з 15 по 30 травня 2012 року; - в 11-х класах – з 4 по 11 травня 2011 року. Відповідно до урядового рішення до 7 червня 2012 року передбачається завершити проведення зовнішнього незалежного оцінювання.


http://guonkh.gov.ua/news/1245.html


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Суббота, 30.07.2011, 16:59
 
ovsankaДата: Вторник, 16.08.2011, 13:32 | Сообщение # 115
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
15.08. 2011 № 976



Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів у 2011/2012 навчальному році


Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти України від 18.08.1998 № 305 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24.09.1998 № 598/3038 з метою пошуку, підтримки, розвитку творчого потенціалу обдарованої молоді

НАКАЗУЮ:

1. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
(Єресько О.В) забезпечити загальний контроль та координацію Всеукраїнських учнівських олімпіад та турнірів.
2. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О. А.):
2.1. Здійснити організаційне та науково-методичне забезпечення проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад та турнірів 2011/2012 навчального року.
2.2. Забезпечити проведення ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад:
- з української мови та літератури (9-11 класи) – у Волинській області;
- з російської мови і літератури (9-11 класи) – у м. Севастополі;
- з історії (8-11 класи) – у Івано-Франківській області;
- з основ правознавства (9-11 класи) – у Чернівецькій області;
- з англійської мови (9-11 класи) – у м. Києві;
- з іспанської мови (9-11 класи) – у м. Києві;
- з німецької мови (9-11 класи) – у Полтавській області;
- з французької мови (9-11 класи) – у Полтавській області;
- з математики (8-11 класи) – у Кіровоградській області;
- з фізики (8-11 класи) – у Львівській області;
- з астрономії (10 - 11 класи) – у Закарпатській області;
- з хімії (8-11 класи) – у Миколаївській області;
- з біології (8-11 класи) – у Дніпропетровській області;
- з екології (10-11 класи) – у Дніпропетровській області;
- з географії (8-11 класи) – у Харківській області;
- з інформатики (9-11 класи) – у Вінницькій області;
- з основ економіки (9-11 класи) – у Чернігівській області;
- з трудового навчання (9 та 11 класи) – у Сумській області;
- з педагогіки і психології (11 клас) – у Хмельницькій області.
2.3. Започаткувати згідно з пунктом 1.1 Положення у 2011/2012¬ навчальному році Всеукраїнську учнівську олімпіаду з інформаційних технологій для учнів 10-11 класів.
. Провести ІV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у м. Дніпропетровську.
2.4. Cформувати кількісний склад команд ІV етапу відповідних Всеукраїнських учнівських олімпіад 2011/2012 навчального року згідно з рейтингами (додатки 1-19); олімпіади з інформаційних технологій – по 2 учні від регіону (по 1 учню з 10 та 11 класів).
2.5. Провести фінальні етапи Всеукраїнських турнірів:
- юних фізиків – в Одеській області;
- юних хіміків – у Черкаській області;
- юних математиків – у Львівській області;
- юних істориків – у Тернопільській області;
- юних винахідників і раціоналізаторів – у Чернігівській області;
- юних біологів – у Рівненській області;
- юних інформатиків – у Херсонській області;
- юних правознавців ¬– у м. Севастополі;
- юних журналістів – у Сумській області;
- юних географів – у Івано-Франківській області;
- юних економістів – у Сумській області.
3. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
3.1. Забезпечити проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад з української мови та літератури, російської мови і літератури, історії, основ правознавства, англійської, іспанської, німецької, французької мов, математики, фізики, астрономії, хімії, біології, екології, географії, інформатики, основ економіки, трудового навчання, педагогіки і психології, інформаційних технологій: І етапу – у жовтні, ІІ етапу – в листопаді-грудні 2011 року, ІІІ етапу – у січні-лютому 2012 року.
3.2. При складанні графіків змагань дотримуватись вимог пунктів 2.1, 2.4.3 Положення.
3.3. ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики, хімії, біології, трудового навчання провести у два тури:
- з фізики, хімії, біології – теоретичний та експериментальний;
- з трудового навчання – теоретичний та творчий.
3.4. Подати до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (03035, м. Київ, вул. Урицького, 36):
- до 5 вересня 2011 року пропозиції щодо персонального складу журі фінальних етапів Всеукраїнських турнірів юних фізиків, юних хіміків, юних математиків, юних винахідників і раціоналізаторів, юних біологів, юних правознавців, юних географів, юних економістів;
- до 15 листопада 2011 року пропозиції щодо персонального складу журі ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і фінальних етапів Всеукраїнських турнірів юних істориків, юних журналістів та юних інформатиків;
- до 5 березня 2012 року завдання ІІІ ета¬пу Всеукраїнських учнівських олімпіад, звіти про проведення ІІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та заявки на участь команд у ІV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.
4. Керівникам установ освіти регіонів, на базі яких згідно з пунктами 1.1, 1.2, 1.4 цього наказу планується проведення ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад і фінальних етапів Всеукраїнських турнірів 2011/2012 навчального року, подати до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти пропозиції щодо програм і складу оргкомітетів відповідних змагань у терміни, зазначені в пункті 3.4 цього наказу.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Жебровського Б. М.

Т.в.о. Міністра П.М. Куліков

http://www.mon.gov.ua/?id=2
Прикрепления: 976.zip (138.9 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Вторник, 16.08.2011, 13:34
 
ovsankaДата: Суббота, 20.08.2011, 20:45 | Сообщение # 116
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Відповідно до рішення колегії Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 05.07.2011, протокол № 1/4-19, Всеукраїнський конкурс «Учитель року – 2012» відбудеться за номінаціями: «Українська мова та література», «Англійська мова», «Біологія», «Етика», «Фізичне виховання».

Відповідно до рішення ХVІ сесії обласної ради від 05.07.2007 року № 306-V «Про затвердження Програми розвитку і використання російської мови в Харківській області» (п. 30 Заходів) до першого (районного, міського) та другого (обласного) турів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2012» включено номінацію «Російська мова та література».


http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....emid=60


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 24.08.2011, 20:01 | Сообщение # 117
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 09.06.2011 № 1/9-454 ''Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році ''

http://ruoord.kharkivosvita.net.ua/nov_mon.php

http://document.ua/pro-oso....48.html


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Среда, 24.08.2011, 20:09
 
ovsankaДата: Вторник, 06.09.2011, 17:40 | Сообщение # 118
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Щодо поширення присвоєних у відповідності із встановленою внаслідок атестації категорії та педагогічного звання на все педагогічне навантаження
Лист МОНмолодьспорт №1/11-8241 від 31.08.11 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

№1/11-8241 від 31 серпня 2011 року

Міністерству освіти і науки, молоді та спорту
Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки обласних,
Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій

Щодо поширення присвоєних у відповідності
із встановленою внаслідок атестації категорії
та педагогічного звання на все педагогічне навантаження

З метою забезпечення безперервного навчально-виховного процесу, рекомендуємо прийняти рішення щодо поширення присвоєних у відповідності із встановленою внаслідок атестації категорії та педагогічного звання на все педагогічне навантаження педагогічним працівникам, які з різних причин не пройшли підвищення кваліфікації з усіх предметів, які викладають, та надати можливість до 1 січня 2012 року пройти курсову підготовку за різними формами відповідно до пункту 3.20 Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 №930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.10 за №1255/18550.



Заступник Міністра-керівник апарату П.М. Куліков

За матеріалами: Освіта.ua
http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/22384


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 07.09.2011, 16:32 | Сообщение # 119
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Календар проведення міських учнівських турнірів та конкурсів у 2011/2012 навчальному році
Прикрепления: Kalendar_2011_2.pdf (109.5 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Вторник, 13.09.2011, 19:54 | Сообщение # 120
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Про проведення уроку "Безпека на дорозі – безпека життя"
Лист МОНмолодьспорт №1/9-685 від 09.09.11 року


http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/22725


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 8 из 9
  • «
  • 1
  • 2
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info