помощь учителю - Страница 2 - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
23.12.2024, 04:41
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
помощь учителю
ovsankaДата: Вторник, 07.09.2010, 18:22 | Сообщение # 16
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Для учителя географии

http://www.uroki.net/docgeo.htm


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Суббота, 18.09.2010, 06:17 | Сообщение # 17
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Презентації

http://www.uchportal.ru/load/13


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 14.10.2010, 19:54 | Сообщение # 18
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
С Ц Е Н А Р І Й

ВЕЧОРА ГЕОГРАФІЇ
http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=24487

http://www.school304.com.ua/?page=86


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Четверг, 14.10.2010, 19:59
 
ovsankaДата: Вторник, 26.10.2010, 08:09 | Сообщение # 19
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Інформація
про підсумки проведення Інтернет-семінару (ЧАТу)
для методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів), керівників Р(М)МО вчителів географії, вчителів географії загальноосвітніх закладів області, які використовують ІКТ при викладанні предмету, керівників закладів обласного підпорядкування

12 жовтня 2010 року Центром аналізу та прогнозування розвитку освіти у межах реалізації завдань програмно-цільового проекту «Компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу (2007-2010 роки)» проведено Інтернет-семінар (ЧАТ) за темою «Сучасне викладання географії засобами ІКТ». Усього 53 особи.
Мета семінару – актуалізація науково-методичних основ використання вчителями географії засобів ІКТ в навчально-виховному процесі.
Активну участь у роботі Інтернет-семінару взяли методисти та педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів Балаклійського, Первомайського, Харківського районів області, м. Люботина, Дзержинського, Київського, Орджонікідзевського районів міста Харкова, в яких належну увагу приділяють організації викладання географії засобами ІКТ.
Учасники Інтернет-семінару обмінялися досвідом використання програмних засобів навчального призначення, Інтернет-технологій, ілюстрованих електронних презентацій при викладанні географії.
За результатами роботи підготовлено рекомендації.
І. Методистам Р(М)МК:
• сформувати бібліотеку цифрових освітніх ресурсів з географії.
ІІ. Керівникам Р(М)МО:
• провести семінари щодо використання засобів ІКТ при викладанні географії.
ІІІ. Учителям географії:
 Під час підготовки учнів до виступу у ІІ та ІІІ етапах Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії використовувати програмні засоби навчального призначення, Інтернет-технології, ілюстровані електронні презентації;
 активно брати участь у спілкуванні в on-line режимі, віртуальній освітній мережі Інтернет з викладачами та методистами Харківської академії неперервної освіти, науковцями ВНЗ та колегами;
 використовувати ілюстровані електроні презентації на уроках географії, особливо під час вивчення нового матеріалу;
 взяти участь у Всеукраїнській Інтернет-олімпіаді Малої академії наук України “Відкрита природнича демонстрація” (підстава: лист Міністерства освіти і науки України від 07.10.2010 №1/9-695);
 використовувати програму MS MapPoint (http://www.microsoft.com/mappoint/en-us/default.aspx) для впровадження геоінформаційних систем у навчанні географії та під час створення динамічних картографічних об'єктів.

Методист
Центру аналізу та прогнозування
розвитку освіти підписано О.М. Саввіч

Викладач
кафедри методики
суспільно-гуманітарної освіти підписано О.І. Грінченко
http://www.microsoft.com/mappoint/en-us/default.aspx
http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....id=1017


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Вторник, 26.10.2010, 08:10
 
ovsankaДата: Понедельник, 20.06.2011, 18:49 | Сообщение # 20
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Укркарта...
http://www.ukrmap.kiev.ua/index.php?id=2&lang=uk


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 28.07.2011, 15:36 | Сообщение # 21
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ПИТАННЯ VII ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ГЕОГРАФІВ (2011/2012 навчальний рік)
1. Поясніть вплив руху літосферних плит на режим тектонічних структур території України. Вкажіть позитивні та негативні наслідки тектонічного режиму на господарську діяльність регіону.
Чернега Петро Іванович - доцент кафедри фізичної географії та раціонального природокористування Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича
2. Всі чули або ж читали про Гіперборею. Уявіть собі, що неотектонічні рухи Землі призвели до того, що Північний Льодовитий океан зник, а на його місці виник новий гіперборейський материк. До чого це призведе? Як його з’явлення відіб’ється на планеті?
Швець М.О. учитель географії Дружківської школи № 14, Донецька область
3. Чому кліматичні зони на поверхні Землі не переміщуються? Який зв'язок між значенням слова клімат і грецьким klima (нахил)? Дехто говорить, що від великих полярних шапок Земля може перевернутися, і північ з півднем поміняються місцями. Чи можливо таке?
Ончева Т.В., учитель географії Горлівської гімназії «Інтелект», Донецька обл.
4. Сучасне промислове виробництво використовує велику кількість води. За даними ООН з кожним роком зростають потреби в прісній воді. Запропонуйте власний проект щодо рішення проблеми прісної води в світі та в Україні на найближче майбутнє.
Т. Г. Назаренко, м. Київ
5. Кліматичні ресурси належать до невичерпних природних ресурсів, які активно залучаються до альтернативної енергетики. Які можливості використання кліматичних ресурсів ви можете запропонувати крім існуючих вітрогенераторів та сонячних батарей.
Лисичарова Галина Олександрівна – к. пед. н., доцент кафедри фізичної та економічної географії геолого-географічного факультету Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара
6. На конкретних прикладах поясніть, чому топоніміку називають «археологією в географії»?
7. Чи згодні ви з тим, що країнознавство вважають «скарбничкою фактів»?
Л.І. Зеленська – зав. кафедрою фізичної та економічної географії Дніпропетровського національного університету ім. О.Гончара, д.п.н. професор
8. Наочне, виразне відображення місцевості на космічних знімках дозволяє здійснювати велику кількість географічних досліджень. Дані дистанційного зондування Землі (ДЗЗ) стали невід’ємною частиною картографії. Чи зможуть космічні знімки замінити класичні карти? Обґрунтуйте відповідь.
9. Карти укладають у певних картографічних проекціях (в залежності від території та поставлених задач). Чому при укладанні морських карт надають перевагу проекції Меркатора? Обґрунтуйте відповідь.
Даценко Л.М. – докторант географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, кандидат географічних наук, доцент
10. Азовське море за потенційною біологічною продуктивністю є одним з найпродуктивніших у світі. Обґрунтуйте географічні причини цього явища. Схарактеризуйте сучасний екологічний стан акваторії Азовського моря і виясніть його причини.
11. Розкрийте географічну суть взаємодії у системі «річка-море». Обґрунтуйте значення цієї системи для географічної оболонки Землі.
Воровка В.П. – декан природничо-географічного факультету Мелітопольського державного педагогічного університету, кандидат географічних наук, доцент
12. Поясніть причину прояву цунамі в Японії. Чи спостерігалися цунамі вздовж берегів України. Яка можливість проявлення цунамі в Північно-Західній частині Чорного моря? Порівняйте можливі умови утворення цунамі в Японії та в Україні.
Давидов Олексій Віталійович - завідувач кафедрою екології та географії Херсонського державного університету, кандидат географічних наук, доцент
13. Оцініть стан природно-заповідного фонду (ПЗФ) України. Поясніть тенденції змін в ПЗФ на сучасному етапі та особливості створення Національної екологічної мережі.
Уварова Г.Ш., к.п.н.,
доцент кафедри країнознавства і туризму НАУ
14. Порівняйте стан культурних ландшафтів в регіонах України. Спрогнозуйте напрями їх подальшого розвитку, поясніть проблеми і перспективи освоєння та використання.
Бєскова Н.В.
15.Поясніть вплив новітніх технологій та джерел інформації на хід процесів у політичному й економічному житті суспільства.
Задорожний М.П.
16. Майже всім країнам світу притаманні регіональні диспропорції соціально-економічного розвитку. Чому в окремих випадках це породжує потужні дезінтеграційні процеси (Іспанія, Італія і т.п.), а в інших випадках (Німеччина, Польща) таких процесів не спостерігається?
17. У липні 2011 року за наслідками референдуму утвориться нова держава – Південний Судан. Як з геополітичної точки зору можна пояснити причини її утворення?
Афанасьєв Олег Євгенович
18. Впродовж 20 років своєї незалежності Україна здійснювала структурну перебудову економіки. Які зміни в галузевій і територіальній структурі господарства відбулися? Що, на вашу думку, слід здійснити в найближчі роки, враховуючи сучасні тенденції розвитку світового господарства?
19. У 2012 р. в Україні відбудеться чемпіонат Європи з футболу. Схарактеризуйте вплив цієї події на розвиток економіки країни.
Гладковський Р.В.
20. Існує думка, що пріоритетною галуззю розвитку на найближчі роки в Україні буде туризм. Обґрунтуйте конкурентні переваги розвитку туризму в Україні порівняно з країнами-сусідами.
Уварова Г.Ш., к.п.н.,
доцент кафедри країнознавства і туризму НАУ

http://www.kharkivosvita.net.ua/files/Putania_geograf_2011_2012.pdf


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 24.08.2011, 19:35 | Сообщение # 22
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2011/12 навчальному році
Прикрепления: 1414057.docx (34.0 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 24.08.2011, 19:59 | Сообщение # 23
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/12 навчальному році
09.06.2011 1/9-454
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту надсилає для практичного використання інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін
Прикрепления: 1766144.docx (30.6 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 25.08.2011, 17:23 | Сообщение # 24
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Учительский журнал
http://teacherjournal.com.ua/shkola/geografiya.html


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 31.08.2011, 21:31 | Сообщение # 25
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Стан і шляхи підвищення якості викладання географії
в загальноосвітніх навчальних закладах



http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....9999999


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Среда, 31.08.2011, 21:34
 
ovsankaДата: Пятница, 02.09.2011, 16:34 | Сообщение # 26
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Фестиваль педагогических идей
Преподавание географии

http://festival.1september.ru/articles/subjects/6


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 07.09.2011, 20:50 | Сообщение # 27
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
матеріали до ПИТАНЬ VII ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ГЕОГРАФІВ (2011/2012 навчальний рік)
1. Поясніть вплив руху літосферних плит на режим тектонічних структур території України. Вкажіть позитивні та негативні наслідки тектонічного режиму на господарську діяльність регіону.
Внутрішні сили, що зумовлюють зміни земної кори

У 1912 р. німецький геофізик А. Вегенер сформулював гіпотезу дрейфу материків" її суть полягає у плаванні легких гранітних материків по щільнішому розігрітому базальтовому шарі.

Починаючи з 1960-х рр. історія формування материків розглядається з позицій нової теорії — тектоніки літосферних плит. Вона спирається на головну ідею А. Веґенера щодо горизонтальних рухів материків. Виникнення цієї теорії стало можливим у зв'язку з вивченням і з'ясуванням особливостей рельєфу й геологічної будови дна Світового океану і встановлення того факту, що системою розломів літосфера розділена горизонтально на величезні блоки — літосферні плити, які мають здатність переміщуватися, ковзаючи по астеносфері.
Основна активність внутрішніх (ендогенних) сил Землі проявляється на краях літосферних плит.тобто місцях, де вони стикаються і взаємодіють одна з одною. Виділяють три типи взаємодій літосферних плит: перший — розсування (розходження) плит; другий — зустрічного руху; третій — трансформних розломів, уздовж яких плити зміщуються одна щодо одної, не зближуючись і не віддаляючись.

Перший тип взаємодій має конструктивний характер. У місцях розсування двох літосферних плит, як правило, утворюються серединні океанічні хребти.

Їхнє утворення пов'язано з тим, що там із надр Землі надходить магма (розплавлена рідка або тістоподібна маса, насичена водяною парою й газами, під дією яких піднімається вгору). Вона нарощує краї літосферних плит. Поступово магма розсуває літосферні плити, розширюючи дно океану і збільшуючи площу земної кори океанічного типу. Тріщину в центральній частині серединного океанічного хребта, куди підходять потоки магми, називають рифтом. Мантійні потоки б'ють в підніжжя континенту і поступово розколюють його на частини. Ці частини з часом віддаляються і зароджується новий океан з серединно-океанічним хребтом на місці колишнього материкового рифтового розлому.

Отже, перший тип взаємодій літосферних плит характеризується їх розсуванням, що супроводжується розривними тектонічними рухами, землетрусами, активним вулканізмом.

Одна й та сама літосферна плита може з одного боку нарощуватись у зоні серединного океанічного хребта, а з другого — занурюватись під іншу плиту. У місцях зустрічного руху літосферних плит виникає другий тип взаємодій. Він характеризується процесами підсування однієї плити під край іншої, насуванням верхньої на нижню, або стиканням і стискуванням у місцях контакту.

У випадку, коли відбувається другий тип взаємодій між літосферними плитами, розвиваються острівні дуги з глибоководними жолобами.

Якщо край літосферної плити з океанічною земною корою підсувається під континентальну (навпаки бути не може, оскільки океанічна завжди важча), то на дні океану утворюється океанічний жолоб, а край материкової плити зминається в складки з вираженим вулканічним пасмом (Андійський тип).

При стисканні і підсуванні материкових країв літосферних плит відбувається зминання в складки верхніх шарів обох плит, утворюються гірські хребти з глибокими крайовими прогинами.

Із порівняння різних типів взаємодій літосферних плит можна зробити висновок, що саме при зустрічному русі (стиканні, насуванні, підсуванні) відбувається формування суходолу (материків та островів), гірських країн', а також утворення земної кори материкового типу.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 07.09.2011, 20:51 | Сообщение # 28
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Підсування однієї плити під іншу призводить до того, що в результаті тертя виникають розриви шарів, які спричиняють землетруси. Через тріщини в плиті, що насувається, надходить до поверхні магма. Інтенсивний вулканізм на межі плит призводить до викидання на поверхню легкоплавких хімічних елементів і сполук, які утворюються при частковому розплаві плити, що занурюється в астеносферу. Ці речовини, остигаючи, утворюють гранітний матеріал, який відрізняє земну кору материкового типу від океанічної. З остигаючої магми в океані формуються острівні дуги, а в горах — вулканічні хребти.

Переважна більшість гірських масивів виникає не внаслідок вулканізму, а в результаті зминання в складки гірських порід під впливом зустрічного руху літосферних плит. Такі рухи називають ще орогенічними.

У більшості випадків зминаються в складки гірські породи плити, що насувається зверху. Але процес горотворення може відбуватися й на зустрічній плиті, що занурюється. Це відбувається внаслідок того, що часто плита може мати надто товстий шар в'язких осадових відкладів, які не можуть бути затягнуті під край наповзаючої зверху плити. Ці відклади зминаються у складки, а при подальшому стискуванні зриваються з кристалічної основи, утворюючи скиби. Так, при стиканні літосферних плит виникають тектонічні структури, які називають складчастими областями.

Крім розривних та орогенічних рухів існують ще вертикальні, повільні коливання земної кори.

Верхній ярус платформ утворений, як правило, відкладами морського походження. Адже, завдяки дії сили тяжіння, продукти вивітрювання гірських порід з піднятих ділянок суходолу переносяться і нагромаджуються в зниженнях (морських басейнах, озерах тощо). Про періоди, коли платформа в результаті повільних вертикальних коливань ставала дном моря чи знову суходолом, можемо судити, вивчивши вік і походження шарів порід, що утворюють верхній ярус платформ. Велика товща відкладів свідчить про існування у цей геологічний час морського басейну, а відсутність шарів окремих періодів — про режим суходолу, коли йшло не відкладення, а навпаки, змив і винесення продуктів вивітрювання.

Отже, земна кора зазнає як вертикальних, так і горизонтальних рухів. Зокрема, існування гірської країни зберігається завдяки тому, що продовжується процес підсування однієї плити під іншу. Унаслідок припинення або зміни напрямку руху двох літосферних плит із зустрічного на протилежний, гори поступово старіють, руйнуються, перетворюючись на рівнину чи морський басейн.

Найвищі частини гірських країн із потовщеною земною корою, що виникли 3,5—0,8 млрд років тому, поступово перетворилися на кристалічні щити давніх платформ.

Давні платформи є твердими, відносно стійкими ділянками земної кори з двоярусною будовою. Нижній ярус (фундамент) складений твердими кристалічними породами (гранітами, базальтами, кристалічними сланцями тощо), другий ярус утворюють осадові породи (пісок, глина, вапняк . та ін.).

Кристалічними щитами називають частини стійких ділянок земної кори, де давні тверді магматичні та метаморфічні породи виходять на поверхню. Для них характерними є переважно висхідні тектонічні рухи.

Однак більшу площу платформ займають ділянки з двоярусною будовою, в основі яких залягають тверді кристалізовані породи давніх зруйнованих гір, що зверху перекриті великою товщею осадових порід. Якщо потужність останніх дуже незначна (до 200 м), а кристалічний фундамент опуклий, таке утворення вважають масивом або тектонічним підняттям (антиклізою).

Для двох інших типів ділянок давніх платформ в минулому були характерними переважно низхідні рухи (опускання). Це приводило до затоплення території морем і нагромадження у ньому осадових відкладів. Якщо на сьогодні в межах такої структури товща осадових порід становить до 2000 м, то її називають плитою. Ділянку платформи, де кристалічний фундамент вгнутий і розташований на великих глибинах (2000—7000 м), вважають тектонічною западиною.


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Среда, 07.09.2011, 20:53
 
ovsankaДата: Среда, 07.09.2011, 20:52 | Сообщение # 29
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Верхній ярус платформ утворений, як правило, відкладами морського походження. Адже, завдяки дії сили тяжіння, продукти вивітрювання гірських порід з піднятих ділянок суходолу переносяться і нагромаджуються в зниженнях (морських басейнах, озерах тощо). Про періоди, коли платформа в результаті повільних вертикальних коливань ставала дном моря чи знову суходолом, можемо судити, вивчивши вік і походження шарів порід, що утворюють верхній ярус платформ. Велика товща відкладів свідчить про існування у цей геологічний час морського басейну, а відсутність шарів окремих періодів — про режим суходолу, коли йшло не відкладення, а навпаки, змив і винесення продуктів вивітрювання.

Великими тектонічними структурами на території України є: Східноєвропейська платформа і дві складчасті області — Карпати і Кримські гори. У свою чергу у межах української частини Східноєвропейської платформи виділяють: Український щит, Волино-Подільську, Галицько-Волинську, Дніпровсько-Донецьку, Причорноморську западини, Донецьку складчасту область, Воронезький кристалічний масив


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Среда, 07.09.2011, 20:59
 
ovsankaДата: Среда, 07.09.2011, 21:00 | Сообщение # 30
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Український щит являє собою брилове підняття фундаменту південно-західної частини Східноєвропейської платформи. Він простягається з північного заходу (від центральної частини Рівненщини і Житомирщини) на південний схід (до Азовського моря) через усю територію України. Довжина його понад 1000 км, ширина — 100-250 км. Український щит є найдавнішою геолого-тектонічною структурою. Метаморфізованим породам його близько 3,5 млрд. років. Найвищі ділянки щита збігаються з Придніпровською і Приазовською височинами. У багатьох місцях кристалічні породи щита виходять на поверхню (мал. 18). З геологічною будовою щита пов'язані родовища залізних руд Криворіжжя і Кременчука, з осадовими породами — марганець Нікополя і буре вугілля Придніпров'я.

Волино-Подільська плита розташована на захід від Українського щита. Це складна ділянка земної кори. Вона розчленована на окремі блоки розломами, через які відбувалися виливи базальтів. На південному заході глибина залягання кристалічного фундаменту плити різко збільшується і вона переходить у Галицько-Волинську западину. Глибина залягання кристалічного фундаменту западини досягає 7000 м.
Дніпровсько-Донецька западина лежить на північний схід від Українського щита. У рельєфі їй відповідає Придніпровська низовина. Западина заповнена відкладами, потужність яких становить 18-20 км. З ними пов'язані родовища нафти і газу.
Причорноморська западина лежить у межах південного схилу Східноєвропейської платформи. Заповнена відкладами різних періодів. У рельєфі їй відповідає Причорноморська низовина.
Донецька складчаста область — тектонічна споруда, що лежить на південному сході України. У рельєфі їй відповідає Донецька височина. Утворилась Донецька складчаста область в герцинську епоху горотворення (див. геохронологічну таблицю) на місці прогину.

Крім великої Східноєвропейської платформи в межі України заходять ще дві менші платформи: Західноєвропейська і Скіфська. Західноєвропейська платформа знаходиться на крайньому заході України між Карпатською складчастою структурою і західним краєм Східноєвропейської платформи. Вона утворилась після палеозою і вважається порівняно молодою. Скіфська платформа в межах України охоплює рівнинну частину Кримського півострова, прилеглу до нього частину північного шельфу Чорного моря та більшість території дна Азовського моря. Це теж порівняно молода геологічна структура. Фундамент платформи складається з порід допалеозойської і палеозойської ер і формувався впродовж багатьох епох горотворення — від байкальської до кіммерійської.
Карпатська складчаста область, як уже зазначалося, утворилася в альпійську епоху горотворення. В складі її гірських порід виявлені відклади докембрію, палеозою, мезозою і кайнозою. Це — різні сланці, пісковики, вапняки, конгломерати тощо. Значна різноманітність корисних копалин.
Кримська складчаста область, як і Карпатська, також утворилась в альпійську епоху горотворення (див. геохронологічну таблицю). З півночі цю область обмежовує Причорноморська западина, з півдня — глибоководна западина Чорного моря. Гори складені переважно глинистими сланцями, пісковиками, вапняками, мергелями.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 2 из 6
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info