помощь учителю - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
23.12.2024, 04:24
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
помощь учителю
ovsankaДата: Воскресенье, 07.03.2010, 08:33 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Для учителя географии

http://www.uroki.net/docgeo.htm


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
lelekaДата: Четверг, 22.04.2010, 18:13 | Сообщение # 2
Активист
Группа: NewsMaker
Сообщений: 60
Статус: Offline
http://svit.ukrinform.ua/planet.php?page=planet5_center.htm

Добавлено (22.04.2010, 18:13)
---------------------------------------------
Країни світу
http://svit.ukrinform.ua/planet.php?page=planet5_center.htm

 
ovsankaДата: Суббота, 19.06.2010, 19:30 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Рекомендації керівникам Р(М)МО вчителів географії «Створення якісно орієнтованого освітнього середовища в навчальному закладі шляхом мережної взаємодії педагогічної спільноти.»
Вимога сьогодення: переведення системи освіти у режим інноваційного розвитку, що забезпечить її якість та доступність у відповідності до європейських стандартів, орієнтацію на задоволення запитів особистості.
Якісно орієнтована система освіти потребує посилення уваги до підвищення рівня компетентності всіх учасників навчально-виховного процесу.
Одним з найважливіших чинників якості шкільної освіти є якість підготовки вчителів, домінантою якої є гармонія особистісного і професійного розвитку.
Для цього необхідні наступні передумови:
• розвиток творчого мислення;
• розвиток професійних компетентностей;
• формування умінь для роботи з інформаційними ресурсами;
• прагнення до інновацій.
Головне завдання мережної взаємодії вчителів географії – це переведення системи освіти у режим інноваційного розвитку, що забезпечить її якість та доступність у відповідності до європейських стандартів, орієнтацію на задоволення запитів особистості.
Існуючі інтернет-технології дозволяють вчителю географії оперативно отримувати необхідну інформацію, розміщену на сайтах ХОНМІБО, ГУОН, МОН, сайтах географічного направлення, і, що не менш важливо, активно обмінюватися досвідом з колегами за допомогою електронної пошти, web - конференції, форумів та чатів. Таким чином, створення мережної взаємодії вчителів географії обумовлено самим процесом впровадження нових інформаційних технологій у систему освіти.
При впровадженні мережної взаємодії в найближчий час Р(М)МО слід звернути увагу на наступне:
• сформувати бібліотеки цифрових освітніх ресурсів
• структурувати бази даних району;
• публікувати на географічних та освітніх сайтах оригінальні методичні розробки, та обговорювати їх;
• співпрацювати та взаємодіяти через мережу інтернет з різними викладачами системи підвищення кваліфікації, професійними періодичними виданнями та педагогічними видавництвами.
Вчителям географії рекомендуємо:
• побудувати власні освітні траєкторії розвитку шляхом самоосвіти;
• розвивати мережну взаємодію професійної спільноти вчителів;
• цілеспрямовано впливати на розвиток професійної компетентності учителя.
• проводити очне спілкування;
• удосконалити інтерактивне спілкування педагогічної спільноти в освітній мережі під час роботи методичних об'єднань;
• збільшити спілкування в on-line режимі, віртуальній освітній мережі Інтернет з учителями географії Харківщини, України, світу.
Таким чином, основне завдання мережної взаємодії якісно орієнтованої освіти – це допомога вчителю у професійному зростанні та вирішенні його поточних проблем.

Під час проведення секційного засідання було проведено анкетування за такими питаннями:
o Користуєтесь Ви сайтом, форумом ХОНМІБО, якщо ні чому?
o Чи потрібна Вам та об’єднанню вчителів географії вашого району проведення виїзного семінару?
o Оцініть результативність та рівень проведення семінару.

Проаналізувавши перше питання, 51% керівників Р(М)МО вчителів географії постійно користуються сайтом і форумом ХОНМІБО, а 26% не можуть повністю користуватися сайтом та форумом ХОНМІБО. Найголовніша причина – це відсутність зв’язку інтернету, а якщо він є, то з низькою швидкістю.

59% керівників Р(М)МО виявили бажання проведення виїзного семінару за участю представників ХОНМІБО. 13% не змогли відповісти на це питання, тому що бажають узгодити його з районним методичним кабінетом. 28% не мають потреби в проведенні семінару.

Теми семінарів, які запропонували керівники Р(М)МО вчителів географії:
• «Використання комп’ютерних технологій на уроках географії»,
• «Профільне та до профільне навчання»
• «Система роботи з обдарованими учнями»
• «Мережна взаємодія вчителів географії»
• «Оформлення шкільної документації»
http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....=426.30


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Суббота, 19.06.2010, 19:32
 
ovsankaДата: Среда, 30.06.2010, 07:33 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Министерство культуры в рамках подготовки к Евро-2012 выбрало десять туристических маршрутов в области. В ТОР-10 попали такие тематические экскурсии, как обзорная по самому Харькову, «Харьковщина археологическая», «Поляки в Харькове», «Православные святыни», «Первая столица», «Харьков литературный», «Харьков творческий», «Архитектурная симфония», «Чугуев — город Репина» и «На родину Сковороды»
http://geosite.com.ua/forum/3-4-1


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 12.07.2010, 11:33 | Сообщение # 5
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Занимательная география
http://www.geofun.ru/

http://supol.narod.ru/archive/books/Misc/GEOGRAPH.HTM


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Понедельник, 12.07.2010, 11:37
 
ovsankaДата: Понедельник, 12.07.2010, 11:44 | Сообщение # 6
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
я иду на урок географии
http://geo.1september.ru/urok/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 22.07.2010, 07:01 | Сообщение # 7
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Сделаем обучение ярче, изучаем опыт
http://www.rusedu.ru/subcat_34.html


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 09.08.2010, 08:55 | Сообщение # 8
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Харківська область

http://kharkivoda.gov.ua/uk/article/view/id/5/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 09.08.2010, 08:57 | Сообщение # 9
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Адміністративно-територіальний устрій

http://kharkivoda.gov.ua/uk/mainmenu/index/id/7


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 25.08.2010, 17:13 | Сообщение # 10
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Головною особливістю викладання географії у 2010- 2011 навчальному році є створення можливостей її вивчення на профільному рівні.
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/metod_rek


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 26.08.2010, 14:59 | Сообщение # 11
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Навчальні програми для 8-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивчення окремих предметів
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/prog89/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 29.08.2010, 16:12 | Сообщение # 12
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Методичні рекомендації
Планування

http://ippo.org.ua/index.p....emid=96


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 30.08.2010, 17:25 | Сообщение # 13
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Персоналії, пов'язані з Харковом
Відомі за межами Харкова люди, які народились або тривалий час жили та працювали в місті:

http://uk.wikipedia.org/wiki/Відомі_харків'яни


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 02.09.2010, 19:41 | Сообщение # 14
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ГЕОГРАФІЯ СВІТУ. 10 КЛАС
(52 год.; 1,5 год. на тиждень)

№ з/п Дата Тема уроку Примітки
1 Вступ
Предмет соціально-економічної географії світу.
Предмет соціально-скономічної географії світу. Джерела географічних знань. Методи економіко-географічних досліджень. Видатні економгеографи світу
2 Історико-географічні регіони світу. Причини формування історико-географічних регіонів. Особливості регіонального поділу країн світу
РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНА ЕКОНОМІКО-ГЕОГРАФІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА СВІТУ
Тема 1. Політична карта світу
3 Сучасна політична карта світу.
Відмінність понять «країна», «держава», «залежна країна», «колонія». Етапи формування політичної карти світу. Класифікація країн за формою правлін¬ня та адміністративно-територіального устрою. Відмінності федеративних держав
4 Типологія держав. Політичні та економічні системи країн. Особливості сучасної соціально-скономічної типології
5 Міжнародні організації, їх функціональний і просторовий розподіл. Загальнополітичні (ООН, Рада Європи, Європейський Парламент, СНД) та спеціальні (Європейський Союз, НАТО, ЮНЕСКО, ФАО та ін.) організації. Політико-географічнс положення країни. Основні вектори зовнішньої політики України
Тема 2. Населення світу
6 Кількість та густота населення. Відтворення населення. Демографічні проце¬си і демографічна політика. Віковий та статевий склад населення світу
7 Міграційні процеси і міграційна політика держав. Урбанізація.
Причини та проблеми зовнішніх міграційних потоків. Особливості процесів
урбанізації в сучасному світі. Агломерації та мегалополіси
8 Мовний, етнічний і релігійний склад населення. Найпоширеніші мовні сім'ї і групи.
Релігія як явише культури. Світові релігії. Виникнення і сучасне поширення релігійних вчень
9 Трудові ресурси.
Соціальна і професійна структура населення. Проблеми зайнятості й безробіття.
Практична робота 1. Порівняльна оцінка трудових ресурсів і зайнятості на¬селения в основних сферах господарства країн та регіонів світу
10 Підсумковий урок. Вступ. Політична карта снігу. Населення світу
Тема 3. Світові природні ресурси
11 Географічне середовище як сфера взаємодії суспільства і природи. Види природних ресурсів. Ресурсозабезпеченість. Раціональне і нераціональ¬не природокористування
12 Географія світових природних ресурсів.
Географія мінеральних, земельних, лісових, водних. Світового океану, рекре¬аційних природних ресурсів
ІЗ Практична робота 2. Порівняльна оцінка ресурсозабезпеченості двох окре¬мих країн чи регіонів світу (за вибором)
Тема 4. Світове господарство
14 Етапи формування світового господарства. Міжнародний географічний по¬діл праці (МГПП). Сучасне світове господарство. Поняття «науково-технічна революція» (НТР), її основні риси. Світове господарство в період НТР, вплив на галузеву структуру та територіальну організацію виробництва
15 Промисловість.
Географія енергетики, металургії, машинобудування та хімічної промисло¬вості. Основні райони розміщення
16 Промисловість.
Географія лісової, деревообробної, легкої та харчової промисловості. Основні райони розміщення
17 Світове сільське господарство.
Значення сільського господарства, внутрішньогалузева структура, міжгалузе¬ві зв'язки, аграрні відносини. Найбільші сільськогосподарські райони
18 Географія світового транспорту.
Основні види транспорту. їх переваги та недоліки. Транспортна мережа світу. Географія основних видів світового транспорту. Тенденції розвитку транспорту
19 Зовнішні економічні зв'язки. Міжнародний туризм
Тема 5. Глобальні проблеми людства
20 Поняття про глобальні проблеми людства (війни і миру, екологічну, сировин¬ну й енергетичну, голоду, боротьби зі злочинністю, тероризмом, епідеміями). Роль світової громадськості у їх розв'язанні
21 Підсумковий урок. Світове господарство. Глобальні проблеми людства
РОЗДІЛ II. РЕГІОНИ ТА КРАЇНИ СВІТУ
Тема 1. Країни Європи
22 Загальна характеристика регіону, його склад. Населення, міста. Характеристи¬ка господарства країн та значення інтеграційних процесів у формуванні ре¬гіону
23 ФРН.
Географічне положення. Населення і міста. Особливості сучасного розвитку господарства країни. Промисловість. Сільське господарство. Інфраструктура
24 Велика Британія. Особливості ЕГП, його вплив на розвиток країни. Населен¬ня, міста. Характерні риси розвитку економіки індустріальної держави. Зна¬чення зовнішніх економічних зв'язків-
25 Франція. Особливості ЕГП. Населення і міста. Провідні галузі господарства
26 Італія. Особливості ЕГП країни, вплив його на розвиток господарства. Насе¬лення, міста. Галузева структура господарства країни, її територіальні відмін¬ності -
27 Практична робота 3. Порівняльна характеристика промисловості ФРН і Франції, Великобританії та Італії (за вибором) ф
28 Держави-сусіди України. Росія.
Географічне положення. Населення і міста. Особливості сучасного розпитку господарства країни. Промисловість. Сільське господарство. Інфраструктура. Зв'язки з Україною
29 Держави-сусіди України. Білорусь, Молдова.
Особливості ЕГП країн. Населення, демографічні проблеми. Сучасний стан економіки країн. Галузева структура господарства, їх територіальні відміннос¬ті. Зв'язки країн-сусідів з Україною
ЗО Держави-сусіди України. Польша.
Особливості ЕГП країни. Населення, демографічні проблеми. Сучасний стан економіки країн. Галузева структура господарства, їх територіальні відміннос¬ті. Зв'язки Польщі з Україною
ЗІ Держави-сусіди України. Словаччина, Угорщина, Румунія. Особливості ЕГП країн. Населення, демографічні проблеми. Сучасний стан економіки країн. Галузева структура господарства, їх територіальні відміннос¬ті. Зв'язки країн-сусідів з Україною
32 Підсумковий урок. Країни Європи
Тема 2. Країни Азії
33 Загальний огляд. Різноманітність країн. Особливості географічного положен¬ня. Регіон перехрестя важливих морських комунікацій. Населення Азії
34 Особливості господарства. Туризм. Роль країн Азії у світі
35 Японія.
ЕГП, історико-культурні особливості країни. Особливості населення країни. Роль НТР в економіці Японії. Галузева і територіальна структура господарства. Спеціалізація країни у світовому господарстві. Зовнішньоекономічні зв'язки
36 Китай.
Особливості розселення, демографічна політика і трудові ресурси Китаю. Особливості економічної політики Китаю, галузі міжнародної спеціалізації. Особливості галузевої структури господарства. Зовнішні економічні зв'язки. Відмінності між Західним і Східним Китаєм; концентрація промислового і сільськогосподарського виробництва в Східному Китаї
37 Індія.
Культурно-історичні особливості країни. Природні умови і ресурси. Розмі¬щення населення і господарства. Роль країни в регіоні та в світі
Тема 3. Країни Північної Америки
38 Склад території. Особливості економіко-географічного положення. Природ¬ні ресурси. Роль переселенців у розвитку економіки регіону. Українська діа¬спора Канади і США
39 США — найбільша за економічним потенціалом та політичним впливом країна сучасного світу.
Населення: закономірності зростання, етнічний склад, трудові ресурси, со¬ціальна структура суспільства. Процеси урбанізації. Галузева та територіаль¬на структура господарства, галузі міжнародної спеціалізації. Найбільші про¬мислові та сільськогосподарські райони. Специфіка зовнішніх економічних зв'язків США
40 Практична робота 4. Порівняльна характеристика господарства головних економічних районів США: Півночі, Півдня та Заходу.
41 Канада.
ЕГП. Особливості розміщення населення. Українці в Канаді. Найбільші міські агломерації. Господарство Канади. Роль країни в міжнародному геогра¬фічному поділі праці
42 Підсумковий урок. Країни Азії, Країни Північної Америки
Тема 4. Країни Латинської Америки
43 Центральна та Південна Америка. ЕГП та склад території. Політична кар¬та. Різноманітність країн (за розмірами території, кількістю населення, адміністративно-територіальним устроєм, формою правління, рівнем еконо¬мічного розвитку тощо). Особливості населення
44 Основні риси географії сільського господарства, промисловості, транспор¬ту. Екологічні проблеми. Участь регіону в міжнародному географічному поді¬лі праці
Тема 5. Країни Африки, Австралії та Океанії
45 Загальний огляд. Склад території. Різноманітність країн. Історія формуван¬ня політичної карти. Характерні риси населення, типи розселення та урбані¬зації в країнах Африки
46 Країни Африки.
Природно-ресурсний потенціал та його використання. Особливості тери¬торіальної та галузевої структури господарства країн Африки. Найбільші країни
47 Австралія.
Особливості розміщення населення, найбільші міські агломерації. Особли¬вості економічного розвитку. Географія природних ресурсів, промисловості, сільського господарства, транспорту. Етнічна карта регіону. Роль країни в МГПП. Зовнішні зв'язки
48 Океанія.
Специфіка ЕГП. Нова Зеландія і острівні країни Тихоокеанського регіону. Політична карта. Особливості розвитку малих острівних держав
49 Узагальнення. Всесвітні економічні відносини.
Форми всесвітніх економічних відносин. Інтернаціоналізація, інтеграція, ін¬форматизація та глобалізація як найважливіші тенденції розвитку світового господарства
50 Підсумковий урок. Країни Африки, Австралії та Океанії. Всесвітні економічні відносини
Резерв часу — 2 год


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Вторник, 07.09.2010, 15:56 | Сообщение # 15
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Рекомендації за підсумками
секційного засідання керівників Р(М)МО вчителів географії
«Шляхи забезпечення якості географічної освіти у старшій школі»
25 серпня 2010 р. м. Харків

Обговоривши питання щодо забезпечення якості географічної освіти у старшій школі у 2010-2011 навчальному році, проаналізувавши досягнення освітян області у даному напрямі, заслухавши позитивний досвід керівників Р(М)МО вчителів географії, визначивши значення тестових технологій, картографічного матеріалу, практико-орієнтованого підходу при викладанні географії, учасники секційного засідання дійшли наступних висновків:
 на уроках географії у 2010–2011 навчальному році необхідно широко впроваджувати інформаційні, здоров’язберігаючі та інтерактивні технології;
 проводити профорієнтаційну роботу, організовувати роботу з обдарованими дітьми;
 з метою сприяння закріпленню системи знань, умінь та навичок, забезпечення соціалізації учнів і їх адаптації до конкретних ситуацій та проблем, до самостійного пошуку навчальної інформації застосовувати компетентнісний підхід у викладанні географії.
При викладанні географії у 2010/2011 навчальному році виникали наступні проблеми:
 труднощі в організації викладання географії за новою програмою внаслідок несвоєчасного надходження підручників;
 труднощі в організації допрофільного і профільного навчання географії у зв’язку з відсутністю навчальних посібників для викладання багатьох спецкурсів і факультативів;
 недостатнє забезпечення ЗНЗ Харківської області сучасними електронними засобами навчання з географії;
 низький рівень підготовки учнів до ЗНО з географії.
Аналіз роботи Р(М)МК та Р(М)МО показав, що наступним районам необхідно підвищити якість методичної роботи: Близнюківському, Кегичівському, Нововодолазькому, Печенізькому з метою подолання наступних проблем:
 низький рівень підготовки учнів до Всеукраїнської учнівської олімпіади;
 дефіцит фахових викладачів географії та низький рівень фахової компетентності;
 перевантаження та відсутність відповідної освіти методистів РМК для здійснення якісного супроводу предмета;
 недоліки ведення ділової документації щодо діяльності РМО;
 відсутність послідовності та плановості у роботі РМО.
У 2010-2011 навчальному році потрібно посилити роботу щодо підготовки учнів до Всеукраїнських учнівських олімпіад наступним районам: Балаклійському, Близнюківському, Борівському, Дворічанському, Коломацькому, Куп’янському, м. Ізюму, м. Чугуєву.
Виходячи із вищезазначеного, секційне засідання рекомендує визначити пріоритетними завданнями географічної освіти в Харківській області у 2010-2011 навчальному році:
 здійснити аналіз результатів виступу учнівських команд й активізувати роботу методичних служб районів (Р(М)МК, Р(М)МО) з підготовки учнів до олімпіади з географії;
 спланувати та провести Р(М)МО, ШМО низку заходів щодо підготовки учнів до всіх етапів олімпіади з географії, під час яких опрацювати з учнями олімпіадні завдання ІІІ та ІV етапів попередніх років;
 акцентувати увагу журі та оргкомітету ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії на організацію фахової перевірки робіт, оптимальне визначення кількості переможців ІІ етапу та якісне формування команди на ІІІ етап олімпіади;
 керівникам Р(М)В(У)О, ЗНЗ посилити роботу щодо підтримки обдарованих учнів та їх наставників, забезпечення умов якісної підготовки до учнівських конкурсів, турнірів та МАН;
 структурувати або створити нову базу даних обдарованих учнів району (міста);
 орієнтувати вчителів району до спілкування в мережі Інтернет з учителями географії Харківщини, працівниками ВНЗ та ХОНМІБО;
 максимально використовувати інформаційно-комунікаційні технології у навчальному процесі;
 при поясненні навчального матеріалу використовувати ілюстровані електроні презентації, надавати їх учням для використання вдома;
 алгоритмізувати навчання учнів, а саме: забезпечити їх планами описів, описами порядку розв’язування і оформлення географічних задач;
 стимулювати учнів до самостійного пошуку інформації та створення учнівських проектів;
 продовжити роботу з використання тестових технологій при поточному та підсумковому оцінюванні навчальних досягнень учнів;
 звернути увагу на нові форми завдань, які використовуються у ДПА з географії;
 посилити роботу з підготовки учнів до ЗНО з географії, з урахуванням досвіду попередніх років;
 з метою забезпечення якості викладання обов’язкових курсів краєзнавчого спрямування у 8-х і 9-х класах рекомендувати викладання тем географічного змісту спецкурсу «Харківщинознавство» вчителями географії;
 особливу увагу приділити плануванню та організації викладання географії у 10-х класах за новими програмами та підручниками.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info