Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
23.12.2024, 00:59
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
Спецпроекты

Новое в блоге
ВЕСНА ПРИШЛА...
"Дорогие мои учителя"
Родители не обязаны сдавать деньги в школу

Школьное самоуправление
  • Ученический комитет
  • Родительский комитет
  • Совет школы
  • Реализация права
  • Переписка с директором школы или реализация права на информацию
  • Судебные процессы
  • Результаты следственных действий
  • Уважаемые лица, принимающие решения в вопросах назначения руководителей учебных заведений
  • Об оснащении кабинета информатики
  • О формировании родительского комитета и развитии школы
  • Мини-чат

    Статистика

    Онлайн всего: 25
    Гостей: 25
    Пользователей: 0

    Главная » 2011 » Май » 18 » Міністерством освіти затверджено критерії оцінювання учнів українських шкіл
    18:09
    Міністерством освіти затверджено критерії оцінювання учнів українських шкіл

    Міністерством освіти затверджено критерії оцінювання учнів українських шкіл

    Міністерством освіти і науки затверджено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, якими передбачена можливість рейтингової системи та впровадження портфоліо учня.


    Затвердженими критеріями оцінювання визначені загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти та встановлена відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів і показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

    Слід зазначити, що затверджені критерії зберігають концептуальні підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів загальноосвітніх навчальних закладів усіх форм власності. Затвердженим документом збережено базові складові оцінювання школярів, зокрема: рівні навчальних досягнень (компетентностей) учнів, дванадцятибальна шкала оцінювання, сприяння розвитку учня у процесі навчання та можливості поліпшення учнями особистих навчальних досягнень.

    Критерії оцінювання реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній та високий.

    За визначеними міністерством освіти критеріями оцінювання, має здійснюватись вивчення результатів навчальної діяльності учнів на уроках і вдома.

    При визначенні рівня навчальних досягнень учнів ураховуються характеристики відповіді учнів, якість знань, сформованість загальнонавчальних і предметних умінь і навичок, рівень володіння розумовими операціями, самостійність оцінних суджень школярів тощо.

    Обов'язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів із предметів інваріантної складової робочого навчального плану закладу.

    У першому класі дається лише словесна характеристика навчальних компетентностей учнів. У наступних класах оцінювання здійснюється за 12-бальною системою (шкалою) та його результати позначаються цифрами від 1 до 12.

    За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика навчальних досягнень учнів другого класу.

    Головною відзнакою оновлених критеріїв оцінювання школярів є передбачена можливість навчальних закладів використовувати інші системи оцінювання навчальних досягнень учнів за погодженням з місцевими органами управління освітою.

    До інших систем оцінювання, запропонованих розробниками критеріїв, може відноситись рейтингова система, що має сприяти формуванню ключових компетентностей школярів. Однак слід зазначити, що при цьому оцінки з навчальних предметів за семестри та рік, а також результати державної підсумкової атестації переводяться в чинну 12-ти бальну шкалу.

    За задумом розробників критеріїв, рейтингова система має створити можливості для підвищення мотивації учнів до самонавчання та самооцінювання, розширення можливості в індивідуальній підготовленості учнів, підвищення об'єктивності оцінювання не лише протягом навчального року, а й за весь період навчання.

    Також рейтингова система покликана сприяти більшої градації значущості балів, що отримують учні за виконання різних видів навчальних робіт, таких як: самостійна робота, підсумкова робота, творча робота, участь у олімпіадах, виставках, конкурсах творчих робіт, науково-дослідні й художні проекти, діяльність у органах учнівського самоврядування, у соціально-корисних проектах тощо.

    З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів, школа може використовувати учнівські портфоліо, як фіксацію позитивних зрушень у навчальних досягненнях.

    Портфоліо передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати й організовувати власну навчальну діяльність, а також накопичення різних видів робіт, що засвідчують рух у індивідуальному розвитку, активну участь у інтеграції кількісних і якісних оцінок, підвищення ролі особистої самооцінки.

    Таке оцінювання передбачає визначення критеріїв для включення учнівських напрацювань до портфоліо, форми подання матеріалу, спланованість оцінного процесу, елементи самооцінки з боку учня тощо, зазначено в документі.

    Впровадження рейтингової системи оцінювання та методу оцінювання – портфоліо, має здійснюватись школами з урахуванням рекомендацій МОНмолодьспорту.


    За матеріалами: Освіта.ua
    Дата публікації: 18.05.2011

                                 КРИТЕРІЇ 
                  оцінювання навчальних досягнень учнів
                         основної й старшої школи
     

    ------------------------------------------------------------------
    |Рівні навчальних|Бали|  Вимоги до знань, умінь і навичок учнів  |
    |    досягнень   |    |                                          |
    |----------------+----+------------------------------------------|
    |  I. Початковий |  1 |Учні розрізняють об'єкти вивчення         |
    |                |----+------------------------------------------|
    |                |  2 |Учні відтворюють незначну частину         |
    |                |    |навчального матеріалу, мають нечіткі      |
    |                |    |уявлення про об'єкт вивчення              |
    |                |----+------------------------------------------|
    |                |  3 |Учні відтворюють частину навчального      |
    |                |    |матеріалу; з допомогою вчителя виконують  |
    |                |    |елементарні завдання                      |
    |----------------+----+------------------------------------------|
    |  II. Середній  |  4 |Учні з допомогою вчителя відтворюють      |
    |                |    |основний навчальний матеріал, можуть      |
    |                |    |повторити за зразком певну операцію, дію  |
    |                |----+------------------------------------------|
    |                |  5 |Учні відтворюють основний навчальний      |
    |                |    |матеріал, здатні з помилками й            |
    |                |    |неточностями дати визначення понять,      |
    |                |    |сформулювати правило                      |
    |                |----+------------------------------------------|
    |                |  6 |Учні виявляють знання й розуміння основних|
    |                |    |положень навчального матеріалу. Відповіді |
    |                |    |їх правильні, але недостатньо осмислені.  |
    |                |    |Вміють застосовувати знання при виконанні |
    |                |    |завдань за зразком                        |
    |----------------+----+------------------------------------------|
    | III. Достатній |  7 |Учні правильно відтворюють навчальний     |
    |                |    |матеріал, знають основоположні теорії і   |
    |                |    |факти, вміють наводити окремі власні      |
    |                |    |приклади на підтвердження певних думок,   |
    |                |    |частково контролюють власні навчальні дії |
    |                |----+------------------------------------------|
    |                |  8 |Знання учнів є достатніми. Учні           |
    |                |    |застосовують вивчений матеріал у          |
    |                |    |стандартних ситуаціях, намагаються        |
    |                |    |аналізувати, встановлювати найсуттєвіші   |
    |                |    |зв'язки і залежність між явищами, фактами,|
    |                |    |робити висновки, загалом контролюють      |
    |                |    |власну діяльність. Відповіді їх логічні,  |
    |                |    |хоч і мають неточності                    |
    |                |----+------------------------------------------|
    |                |  9 |Учні добре володіють вивченим матеріалом, |
    |                |    |застосовують знання в стандартних         |
    |                |    |ситуаціях, уміють аналізувати й           |
    |                |    |систематизувати інформацію, використовують|
    |                |    |загальновідомі докази із самостійною і    |
    |                |    |правильною аргументацією                  |
    |----------------+----+------------------------------------------|
    |  IV. Високий   | 10 |Учні мають повні, глибокі знання, здатні  |
    |                |    |використовувати їх у практичній           |
    |                |    |діяльності, робити висновки, узагальнення |
    |                |----+------------------------------------------|
    |                | 11 |Учні мають гнучкі знання в межах вимог    |
    |                |    |навчальних програм, аргументовано         |
    |                |    |використовують їх у різних ситуаціях,     |
    |                |    |уміють знаходити інформацію та            |
    |                |    |аналізувати її, ставити і розв'язувати    |
    |                |    |проблеми                                  |
    |                |----+------------------------------------------|
    |                | 12 |Учні мають системні, міцні знання в обсязі|
    |                |    |та в межах вимог навчальних програм,      |
    |                |    |усвідомлено використовують їх у           |
    |                |    |стандартних та нестандартних ситуаціях.   |
    |                |    |Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, |
    |                |    |узагальнювати опанований матеріал,        |
    |                |    |самостійно користуватися джерелами        |
    |                |    |інформації, приймати рішення              |
    ------------------------------------------------------------------ 

     

     


    Категория: Новости образования и науки | Просмотров: 738 | Добавил: ovsanka | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Поиск

    Случайный опрос
    Использование родительских денег на приобретение литературы для администрации без согласия родителей
    Всего ответов: 51

    Календарь
    «  Май 2011  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031

    Категории
    Новости сайта [13]
    Новости школы [43]
    Новости за стенами школы [50]
    ПОЗДРАВЛЕНИЯ! [116]
    Этот день в истории [66]
    Международные новости [17]
    Новости Харькова и области [58]
    Новости культуры и искусства [10]
    Новости спорта [12]
    Новости образования и науки [132]
    Новости здравоохранения [19]
    Происшествия [9]
    Анонсы [11]
    Новости Украины [11]

    Архив новостей

    Сайты органов власти
  • Сайт Президента
  • Правительственный портал
  • Верховна рада
  • Конституционный суд
  • Верховынй суд
  • Генеральная прокуратура
  • Служба безопастности
  • Министерство юстиции

  • Министрество образования
  • Министерство здравохранения
  • Министерство труда и социальной политики
  • Министерство культуры и туризма
  • Министерство охраны окружающей природной среды

  • Государственная администрация связи
  • Государственный комитет телевидения и радиовещания
  • Национальный совет по вопросам телевидения и радиовещания
  • Антимонопольный комитет
  • Государственный комитет статистики

  • Облгосалминистрация
  • Харьковский областной совет
  • Официальный сайт Харьковского городского совета и городского головы
  • ГУ образования и науки ХОГА
  • Сайт городского управления образования
  • Управление по делам семьи и молодежи Харьковского городского совета
  • Главное управление статистики в Харьковской области
  • Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info