турніри
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 09.10.2009, 19:21 | Сообщение # 1 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ПИТАННЯ ІІІ МІСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ЕКОНОМІСТІВ (2009-2010 навчальний рік) 1. Чи вигідно брати участь у турнірах та олімпіадах з економіки? 2. Проблеми та перспективи розвитку металургійної галузі в Україні в сучасних умовах. 3. Переваги та недоліки малих та великих підприємств. 4. Чи варто в Україні повернутися до прогресивної системи оподаткування доходів фізичних осіб? 5. Які області України мають найбільший невикористаний економічний потенціал? 6. Які особливості ціноутворення на світо¬вому ринку газу? 7. Чи є економічно доцільним підвищення пенсійного віку в Україні? 8. Чи варто жити в борг? 9. Чи стане сільське господарство локомотивом виходу України з кризи? 10. Чому держава повинна проводити антициклічну політику? Які інструменти вона має для цього? 11. Охарактеризуйте економічні критерії вступу країн до Європейського союзу та можливості їх виконання Україною. 12. Чи є альтернатива долару США як провідній світовій валюті? 13. Взаємодія України з міжнародними валютно-фінансовими організаціями (МВФ, Всесвітній банк тощо): шлях до економічного зростання, чи загроза економічній безпеці країни? 14. Припустіть, що сучасна світова економічна криза завершує довгу хвилю економічного розвитку за Кондратьєвим, та спробуйте спрогнозувати, які інноваційні процеси можуть стати основою наступної хвилі? 15. В яких сферах і формах можливе економічне піратство і як з ним боротися? 16. Чому гальмується розвиток туризму в Україні? Питання запропоновані творчим ко¬лективом у складі: Н. І. Гражевська, Ю. М. Петрушенко, Ю. В. Бицюра, О. В. Олійник, І. В. Губатюк, Б. Д. Сторощук, А. І. Довгань, Д. В. Левченко, К. О. Шишкін, Є. В. Карпенко.Добавлено (09.10.2009, 19:21) --------------------------------------------- Додаток №1 до наказу управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ІІІ міського турніру юних економістів для учнів 10 – 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів 1. Загальні положення ІІІ міський турнір юних економістів для учнів 10–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (далі Турнір) — командні змагання учнів у їх вмінні вирішувати спільними зусиллями складні економічні проблеми, представляти рішення в переконливій формі та аргументовано захищати їх у науковій дискусії. Умови проведення Турніру відповідають Положенню про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 18.08.98р. за № 305 та Правилам проведення Всеукраїнського турніру юних економістів. 2. Мета та завдання Турніру Метою міського турніру юних економістів є створення сприятливих умов для реалізації та розвитку творчих та дослідницьких здібностей школярів при вивченні основ економіки. Завдання міського турніру юних економістів: •пошук талановитих учнів, схильних до наукової діяльності; •формування в школярів інтересу до економічних наук; •сприяння поглибленому вивченню основ економіки; •удосконалення роботи з обдарованою молоддю; активізація творчої діяльності вчителів та підвищення рівня викладання основ економіки. 3. Порядок проведення турніру Турнір проводиться в два етапи: І (районний) етап – до 11 жовтня 2009 року. ІІ (міський) етап — 17 жовтня на базі Харківської гімназії № 46. Міський етап Турніру проводиться в один день у два тури. Схему проведення змагань обирає оргкомітет, у залежності від загальної кількості команд – учасниць Турніру. Формування груп команд учасниць відбувається за допомогою жеребкування. Участь в обох турах є обов’язковою умовою для всіх команд–учасниць Турніру. Культурна програма та інформаційне забезпечення учасників Турніру здійснюється оргкомітетом Турніру. 4. Учасники Турніру 4.1. Представництво команд У міському етапі Турніру беруть участь команди навчальних закладів – переможці районного етапу або збірні команди, сформовані з переможців в особистій першості районного етапу та команди закладів освіти міського підпорядкування. Кожний район представляє одна команда. Район, команда якого посіла І-ІІ місця у міському Турнірі минулого року, має право подати заявку на участь двох команд. 4.2. Склад команд-учасниць Турніру У Турнірі бере участь команда, що складається з 3-5 учнів 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Кожна команда має офіційну назву. Заявлений персональний склад команди не може змінюватися під час проведення Турніру. Кожну команду очолює капітан, який є офіційним представником команди на весь час проведення Турніру. Кожну команду під час проведення Турніру супроводжує один керівник. 5. Зміст завдань Турніру Список задач Турніру формується організаційним комітетом відповідно до списку задач Всеукраїнського турніру юних економістів. 6. Правила командної дискусії 6.1. Правила проведення дискусії Ведучого змагань у кожній групі призначає голова журі. Перед початком змагань проводиться представлення членів журі та членів команд. Розподіл членів журі за групами здійснює голова журі. Змагання проводяться в 2-4 дії. У кожній дії команда виступає в одній із трьох ролей: Доповідач, Опонент, Рецензент. Ролі між командами розподіляються за результатами конкурсу капітанів команд або жеребкуванням (за рішенням оргкомітету). Якщо грають чотири команди, то одна з них виступає у ролі Спостерігача і не бере участі в обговоренні творчого завдання. У подальших діях команди обмінюються ролями за схемами: бій Трьохкомандний бій Чотирьохкомандний бій Протягом змагань членам команд заборонено консультування з особами, що не є учасниками команди. Кожен учасник Турніру протягом одного бою може виступити не більше двох разів. Уточнюючі запитання та відповіді на них, а також участь у полеміці, виступом не вважаються. 6.2. Регламент проведення командної дискусії: • Опонент пропонує Доповідачу завдання для розв’язання, а Доповідач приймає або відхиляє виклик — 2 хвилини. •Підготовка до доповіді — 2 хвилини. •Доповідь — 7 хвилин. •Уточнюючі запитання Опонента до Доповідача й відповіді Доповідача — 2 хвилини. •Підготовка до опонування — 2 хвилини. •Виступ Опонента — 5 хвилин. •Полеміка між Доповідачем і Опонентом — 3 хвилини. •Уточнюючі запитання Рецензента до Доповідача і Опонента, відповіді Доповідача і Опонента — 2 хвилини. •Підготовка до рецензування — 2 хвилини. •Рецензування — 3 хвилини. •Полеміка між Рецензентом, Доповідачем і Опонентом — 5 хвилин. •Загальна полеміка команд — 5 хвилин. •Заключне слово Рецензента, Опонента і Доповідача — по 1 хвилині. • Запитання членів журі — 3 хвилини. •Виставлення оцінок журі — 1 хвилина. •Виступи членів журі, додаткові виступи (у разі необхідності) — до 5 хвилин. 6.3. Ролі Доповідача, Опонента та Рецензента під час виступу команд Доповідач (один або два члени команди - співдоповідачі, які мають рівні права і заявляються на початку бою) під час проведення дискусії викладає суть розв’язання проблеми, відповідно до поставленої задачі, акцентуючи увагу на основних економічних ідеях та висновках. При цьому бажано використовувати заздалегідь підготовлені ілюстративні матеріали (малюнки, таблиці, плакати, схеми, слайди, фотографії, відеофрагменти, комп’ютерні презентації). Опонент (один з членів команди) висловлює критичні зауваження щодо доповіді, виявляє і обґрунтовує недоліки і помилки, ставить питання Доповідачу, звертає увагу на позитивні моменти доповіді. Виступ Опонента не повинен зводитися до викладу власного розв’язання задачі. Рецензент (один з членів команди) дає загальну оцінку виступам Доповідача і Опонента, визначає, на скільки повно вони справилися зі своїми обов’язками, аналізує розуміння обговорюваної проблеми Доповідачем і Опонентом. Рецензент має право ставити запитання і Доповідачу, і Опоненту. Рецензування не повинно дублювати опонування. Спостерігач має право виступати в загальній полеміці команд. Уточнюючі запитання за своїм змістом повинні ставитися тільки по суті виступу Доповідача або Опонента і можуть стосуватися тільки суперечливих положень їх виступів. Сторона, що запитує, може лише уточнювати деталі прослуханого виступу. У полеміці потрібно звертати безпосередню увагу на розв’язання задачі, представлене Доповідачем, і не торкатися результатів, отриманих Опонентом або Рецензентом. 6.4. Порядок виклику на доповідь і відмова від доповіді 1. Опонент у ході дискусії може викликати Доповідача на будь-яку задачу, окрім тієї, яка: а)вилучена оргкомітетом; б)оголошена Доповідачем як «вічна відмова»; в)уже доповідалася Доповідачем або Опонентом раніше; г)уже опонувалася Опонентом раніше. Якщо такий виклик неможливий, то послідовно відхиляються заборони: а), б), в), г). Протягом змагання Доповідач може тричі відхиляти виклик без штрафних санкцій. Кожна наступна відмова зменшує коефіцієнт Доповідача на 0,2. 2. Кожна команда, що бере участь у змаганні, має право на дві «тактичні відмови» і одну «вічну відмову». «Тактична відмова» означає, що команда відмовляється доповідати запропоновану задачу тільки в даному турі. «Вічна відмова» означає, що дана задача не доповідається командою протягом усього Турніру. Команда має право перед початком змагань відмовитися від «тактичних відмов» і оголосити «вічну відмову» від трьох задач в цілому. 6.5. Ведучий змагання Завданням ведучого є забезпечення оптимальних, справедливих та рівних умов для його учасників. Обов’язками ведучого є: 1. Представляти команди, лічильну комісію та журі, оголошувати умови завдань та оцінки журі. 2. Стежити за дотриманням учасниками змагань регламенту дискусії. 3. Створювати умови для нормальної роботи журі. 4. Стежити за характером питань, не допускати їхнього повторювання. 5. Стежити за ходом дискусії і припиняти її у разі, коли вона перестає бути конструктивною. 6. Стежити за характером питань журі, вимагати, щоб вони носили уточнюючий характер. 7. Визначати спосіб первісного розподілу ролей команд шляхом проведення жеребкування, конкурсу капітанів тощо. 8. Не давати можливості особам, які не є учасниками Турніру, надавати допомогу або консультувати членів команд. До обов’язків ведучого бою не входить: 1. Перевірка правильності висловлень учасників Турніру. 2. Пояснення або коментування оцінок журі. 3. Відповідати на будь які запитання, що не відносяться до його прав та обов’язків. Ведучий бою має право: 1. Зупиняти під час змагання учасника Турніру, який порушує регламент його проведення. 2. Знімати повторні запитання команд та запитання членів журі, що не є уточнюючими. 3. Припиняти дискусію, якщо вона стає не конструктивною. 4. За погодженням із журі відстороняти команду та окремих її членів від участі у змаганні, якщо вони регулярно порушують умови проведення турніру або своєю поведінкою заважають проведенню бою. 5. За необхідністю надавати додатковий час для виступів учасників Турніру, але не більше 1 хвилини. Ведучий бою не має права: 1. Порушувати регламент проведення бою або умови проведення Турніру. 2. Переривати учасників змагань до закінчення часу, відведеного на виступ регламентом. 3. Якимсь чином коментувати виступи учасників Турніру та висловлювати з цього приводу свої думки. 4. Ставити навідні запитання. Права та обов’язки ведучого не можуть бути змінені під час проведення Турніру. 7. Керівник команди Керівником команди призначається учитель основ економіки, який брав активну участь у підготовці учнів до Турніру. На керівника команди покладається відповідальність за життя та здоров’я членів команди. Керівник команди має право: - бути членом журі Турніру, але в тих групах, де не бере участь його команда; - висловлювати після оголошення результатів туру аргументовану оцінку виступу команди або її членів. Керівник команди не має права: - виконувати функції представника команди; - допускати некоректні висловлювання на адресу учасників, членів оргкомітету та журі Турніру; - порушувати регламент і правила проведення Турніру. 8. Капітан команди Обов’язки капітана команди: - офіційно представляти свою команду на Турнірі; - брати участь у виборі завдань І і ІІ турів; - визначати послідовність і характер виступів членів своєї команди. Капітан команди не має права: - допускати некоректні висловлювання на адресу учасників, членів оргкомітету та журі Турніру; - порушувати регламент і правила проведення Турніру. 9. Оцінка виступів команд Оцінки командам із урахуванням виступів усіх її членів виставляється журі за результатами кожної дії командної дискусії. Використовується 10 – бальна шкала оцінювання. При підрахуванні суми балів за участь у змаганнях використовується система коефіцієнтів: Дія Доповідь Опонування Рецензування Коефіцієнт 3,0 або менше 2,0 1,0 Якщо в журі налічується 5 або 6 членів, то при підрахуванні суми балів відкидається одна найнижча оцінка. Якщо до складу журі входить більше 6 осіб, то відкидаються одна найвища та одна найнижча оцінки його членів. Члени журі, які виставили під час проведення бою найменшу та найвищу оцінки, повинні їх прокоментувати. 10. Переможці турніру 10.1. Визначення переможців Турніру відбувається на підставі визначення суми балів у двох турах з урахування сумарного рейтингу команди за всі змагання. 10.2. Переможцями Турніру можуть бути команди, які набрали не менш 50 % від максимальної кількості балів. 10.3. Дипломом І ступеня нагороджується одна команда, що набрала максимальну кількість балів. 10.4. Розподіл дипломів ІІ та ІІІ ступеня вирішує оргкомітет таким чином, щоб їх співвідношення було відповідно 2:3. 10.5. Переможці в особистій першості визначаються за індивідуальним рейтингом. Розподіл дипломів І, ІІ і ІІІ ступенів в особистій першості здійснюється у співвідношенні 1:2:3. Кількість дипломів визначається оргкомітетом. 10.6. За згодою журі оргкомітет турніру має право встановлювати додаткові заохочувальні призи. 11. Апеляція У випадку, якщо команда не задоволена роботою ведучого змагань або членів журі, вона має право протягом 15 хвилин після закінчення змагань подати апеляцію до оргкомітету турніру. Апеляція подається до оргкомітету Турніру тільки капітаном команди. Апеляція команди повинна містити в собі: 1) Виклад факту порушення. 2) Посилання на ті пункти умов проведення Турніру, які було порушено. 3) Посилання на те, що інша команда або команди учасниці змагань, ведучий теж визнали факт порушення. Оргкомітет разом із журі розглядає апеляцію на спільному засіданні і приймає рішення за наявності факту порушення до закінчення Турніру. 12. Нагородження переможців Усі команди-переможці та переможці в особистій першості нагороджуються дипломами І, ІІ і ІІІ ступенів управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради та цінними подарунками. Нагородження переможців і призерів Турніру відбувається в день проведення в актовій залі Харківської гімназії № 46. Переможці Турніру в особистій першості отримують право ввійти до складу збірної команди міста для участі у Всеукраїнському турнірі юних економістів.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
leleka | Дата: Суббота, 17.10.2009, 18:55 | Сообщение # 2 |
Активист
Группа: NewsMaker
Сообщений: 60
Статус: Offline
| Были на турнире-тяжело, соперники сильные организация продумана недостаточно. Получили диплом за участие и заняли 4 место - спасибо за подготовку и участие Шишову Дмитрию и Садовник Карине. Опыт = это тоже хорошо.
|
|
| |
Admin26 | Дата: Воскресенье, 18.10.2009, 14:25 | Сообщение # 3 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Администраторы
Сообщений: 1494
Статус: Offline
| 4 место в городе при отсутствии поддержки - это тоже большое дело! Поздравляю!
|
|
| |
ovsanka | Дата: Воскресенье, 18.10.2009, 19:22 | Сообщение # 4 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Учите детей риторике: изложить мысль полно, красиво,доступно и интересно-требования нынешнего времени-как никогда.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 28.11.2009, 17:21 | Сообщение # 5 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Про учнівський конкурс "Молодь тестує якість" За дорученням Міністерства освіти і науки України (лист МОНУ від 29.10.2009 р. № 1/9-752) Комунальний заклад «Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти» інформує, що з метою популяризації споживчої освіти серед учнівської молоді Спільним Проектом ЄС та ПРООН «Спільнота споживачів та громадські об'єднання» проводиться ІІ Всеукраїнський конкурс для школярів 14–17 років (8–11 класи) – «Молодь тестує якість». Завданнями Конкурсу є підвищення обізнаності шкільної молоді в питаннях реалізації прав споживачів, уміння орієнтуватися на сучасному ринку товарів та послуг, виховання споживчої культури, громадянської позиції та усвідомлення власної ролі в підвищенні якості життя в контексті європейських стандартів. Проведення Конкурсу планується з 1 листопада 2009 року по 28 лютого 2010 р.; підведення підсумків – до 15 березня 2010 р.; нагородження переможців – квітень 2010 року. Останній термін подання робіт обласного етапу Конкурсу до ХОНМІБО – 15 лютого 2010 року.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 28.11.2009, 17:22 | Сообщение # 6 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ПРАВИЛА ПРОВЕДЕННЯ Всеукраїнського конкурсу «Молодь тестує якість» у рамках впровадження курсу за вибором "Основи споживчих знань" на 2009/2010 навчальний рік (1 листопада 2009 р. – 28 лютого 2010 р.) 1. Загальні положення 1.1. Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість» на кращу учнівську роботу в рамках впровадження навчального курсу "Основи споживчих знань" (далі - Конкурс) ініційований Спільним проектом Європейського Союзу та Програми розвитку ООН, проводиться за сприяння Міністерства освіти і науки України. Партнерами конкурсу є Фонд з питань тестування товарів Stiftung Warentest (Німеччина, Берлін) та Світова федерація споживачів Consumers International (Велика Британія, Лондон). 1.2. Мета Конкурсу - підвищення обізнаності шкільної молоді в питаннях реалізації прав споживачів, формування навичок орієнтації на сучасному ринку товарів та послуг, виховання грамотної споживчої поведінки та культури, громадянської позиції та впливу на якість життя в контексті європейських стандартів. 1.3. У Конкурсі можуть брати участь учні загальноосвітніх навчальних закладів віком від 14 до 17 років (учні 8-11-х класів). 1.4. У 2008-2009 навчальному році визначено такі теми конкурсу: «Молодь тестує якість». 2. Вимоги до виконання та оформлення конкурсних робіт 2.1. Конкурсні роботи подаються у вигляді проектів-досліджень якості товарів та послуг широкого вжитку за зазначеною тематикою Проекти-дослідження можуть бути виконані індивідуально та групами учнів. 2.2. Роботи, що подаються на Конкурс, мають бути виконані у вигляді електронного текстового файлу обсягом не більше 10 сторінок тексту в форматі doc, шрифт Times New Roman, 14 кеглем через 1,5 інтервали, з додатками, що можуть містити схеми, малюнки, фото (не більше 1 Мб). Текстовий файл, що подається на конкурс, має обов'язково містити такі частини: • тема дослідження (обов'язково має бути зазначена назва товару чи послуги, які досліджуються); • обґрунтування (мета дослідження, чому саме даний об'єкт досліджується та що в даному об'єкті (продукті, товарі та послузі тощо досліджується); • етапи проведення дослідження (опис етапів та ілюстрація малюнками, схемами, фотографіями тощо); • інструменти дослідження (якими засобами проводилось дослідження, можливі методики); • виявлені результати дослідження (якість та відповідність стандартам та показникам, встановленим самими учасниками дослідження); • висновки та рекомендації щодо даного об'єкту дослідження (продукту, послуги та ін.) в плані поліпшення їх якості. 2.3. Всі роботи повинні мати помітку «Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість». У супровідних документах необхідно чітко вказати назву роботи, прізвище, ім'я та по батькові учасника (ці), дату народження, повну домашню адресу, назву навчального закладу, клас, а також прізвище, ім'я, по батькові вчителя (викладача, керівника), який його (її) підготував до участі в Конкурсі. Роботи, що не міститимуть даної інформації, до розгляду прийматися не будуть. 2.4. Об'єкти проектів-досліджень учні та вчителі обирають самостійно.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 28.11.2009, 17:22 | Сообщение # 7 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| 3.Організація та проведення Конкурсу 3.1. У 2009-2010 навчальному році Конкурс проводиться з 1 лютого 2009 р. до 28 лютого 2010 р. у загальноосвітніх навчальних закладах України незалежно від типу, форми власності та підпорядкування. 3.2. До організаційної роботи залучаються методисти з економіки інститутів післядипломної педагогічної освіти, методисти районних методичних кабінетів та педагогічні працівники. 3.3. Підготовчий етап Конкурсу полягає в інформуванні місцевими органами управління освітою навчальних закладів про умови проведення та початок конкурсу. Більш детальна інформація про конкурс та вимоги розміщені на Порталі споживача www.consumerinfo.org.ua 3.4. Склад журі затверджує організаційний комітет конкурсу. До складу журі на всіх етапах можуть залучатися фахівці у галузі економіки, географії, суспільствознавства та правознавства. 3.5. Після оголошення Міністерством освіти і науки України конкурсу протягом наступного місяця обласні координатори (методисти з економіки обласних інститутів післядипломної освіти) програми проводять інформаційну та методичну роботу із представниками навчальних закладів, які беруть участь у конкурсі, стосовно питань організації та проведення конкурсу. 3.6. Конкурсні роботи надсилаються учасниками обласним координаторам (викладачів та методистів з економіки обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти). 3.7. Обласні координатори надсилають конкурсні роботи претендентів (по три в кожній віковій категорії) тільки в електронному вигляді та на електронних носіях за адресами: oksana.ovcharuk@undp.org.ua або Україна, 01034, м. Київ, вул. Шовковична 30-б, офіс 26. 3.8. Останній термін подання робіт: – на обласному етапі – 15 лютого 2010 року; – від області до журі Всеукраїнського етапу – 28 лютого 2010 р. 4. Визначення переможців Конкурсу та їх нагородження 4.1. На заключному етапі Конкурсу (до 15 березня 2010 р.) Всеукраїнським журі визначаються переможці (І, II та III місце). 4.2. Конкурсні місця розподіляються на перше, друге та третє місце. Переможці отримують сертифікати та подарунки. 4.3. Основними критеріями для визначення переможців Конкурсу (з урахуванням віку учасників) мають бути: – творчий підхід, оригінальне рішення у розкритті теми Конкурсу, оригінальна назва проекту дослідження; – актуальність обраної теми та оригінальність самого дослідження та творче його розкриття (зокрема, використання здоров'язберігаючих технологій; світових стандартів якості товарів та послуг широкого вжитку; збереження довкілля; – дотримання законодавства у галузі захисту прав споживачів, активна громадянська позиція щодо споживання й свідомого вибору товарів та послуг); – гармонійне та естетичне поєднання різних елементів змісту дослідження (опис методики та етапів дослідження, підписів, символів, окремих зображень, фото товарів, послуг та ін.). 4.4. Нагородження переможців Конкурсу відбудеться в урочистій обстановці у м. Києві (квітень 2010 р.) за участю організаторів та представників МОН України.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 03.02.2010, 23:00 | Сообщение # 8 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Твої завдання: Вибери продукт або послугу, яку ти хотів би протестувати. Критерії тестування ти обираєш самостійно. Ти можеш проводити тестування сам, або разом зі своїми шкільними друзями. Умови участі: Вік учасників: 14-17 років Кожен учасник повинен подати заявку вчителю про тему, яку він обирає. Роботи, що подаються на Конкурс, мають бути виконані у вигляді електронного текстового файлу обсягом не більше 10 сторінок тексту в форматі Microsoft Word, 14 кеглем через 1,5 інтервали, з додатками, що можуть містити схеми, малюнки, фото (не більше 1 Мб.). Творчі роботи учасники подають на конкурс з заповненими заявками вчителям. Критерії журі : Тема: Наскільки оригінальна твоя ідея? Яку користь іншим споживачам принесуть результати твого дослідження? Процедура, метод: наскільки ґрунтовно ти провів дослідження? Які критерії були важливим для тебе, чому? Зрозумілість та практичність тестування. Нагородження переможців відбудеться в квітні 2010 р. Переможці отримають цінні призи!
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Среда, 03.02.2010, 23:02
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 13.08.2010, 19:10 | Сообщение # 9 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ПИТАННЯ VI ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ТУРНІРУ ЮНИХ ЕКОНОМІСТІВ 1. Сучасні теоретичні погляди на монетарну політику та результати їх практичного застосування. 2. У виробництві яких товарів Україна має порівняльні переваги? 3. Порівняйте суспільну ефективність виробництва товару в умовах різних ринкових структур. 4. Освіта: суспільне благо чи товар? 5. Як зберегти свої заощадження під час економічної кризи? 6. «За» і «проти» заборони грального бізнесу в Україні. 7. Нові професії майбутнього. Фахівці з яких спеціальностей матимуть найбільший попит через 10 років? 8. Асиметричність інформації та її роль у формуванні економічних зв'язків. 9. Чи є у казках економічний зміст? Обґрунтуйте свою відповідь на прикладі однієї з казок. 10. Іноземні інвестиції в Україні - шлях до економічного зростання чи загроза національній безпеці? 11. Розкрийте сутність та суперечності відносин інтелектуальної власності. 12. Регіональна економічна політика в Україні: сучасний стан та шляхи оптимізації. 13. Чи можна отримати значні доходи граючи на ринку Forex? 14. Кредитні рейтинги та їх роль у сучасних світових господарських процесах. 15. Схарактеризуйте причини та наслідки міжнародних економічних конфліктів? Чи існує небезпека їх виникнення для України? 16. У яких галузях економіки існування монополій є суспільно виправданим? 17. Соціалізація економіки та її прояви в Україні. http://www.kharkivosvita.net.ua/content/7/111/116/234
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Пятница, 13.08.2010, 19:11
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 20.09.2010, 19:48 | Сообщение # 10 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| 23 жовтня в НУА VI відкритий міський економіко-правовий турнір для учнів 10-11 класів "економіко-правові основи сталого розвитку підприємництва у Східній Україні" Тема 2010: "Модернізація економіки Східної України: напрямки та тенденції"
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 21.09.2010, 21:15 | Сообщение # 11 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| 9 жовтня IV міський турнір юних економістів Додаток № 1 до наказу Департаменту освіти Харківської міської ради від 17.09.2010 № 142 УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ІV міського турніру юних економістів для учнів 10 – 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів 1. Загальні положення ІV міський турнір юних економістів для учнів 10–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (далі Турнір) — командні змагання учнів у їх вмінні вирішувати спільними зусиллями складні економічні проблеми, представляти рішення в переконливій формі та аргументовано захищати їх у науковій дискусії. Умови проведення Турніру відповідають Положенню про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 18.08.1998 за № 305 та Правилам проведення Всеукраїнського турніру юних економістів. 2. Склад оргкомітету та журі Для організації та проведення Турніру створюються оргкомітет і журі. До оргкомітету Турніру входять представники Департаменту освіти Харківської міської ради, Науково-методичного педагогічного центру Департаменту освіти, директор та представники навчального закладу, на базі якого проводиться Турнір. Оргкомітетом турніру здійснюється інформаційне забезпечення учасників Турніру. До роботи у складі журі запрошуються вчені, викладачі та студенти вищих навчальних закладів, методисти і вчителі загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова. При проведенні правових раундів у разі необхідності до складу журі можуть залучатися керівники команд, але вони не можуть бути членами журі в тих групах, де змагаються їх команди. 2. Мета та завдання Турніру Метою міського турніру юних економістів є створення сприятливих умов для реалізації та розвитку творчих та дослідницьких здібностей школярів при вивченні основ економіки. Завдання міського турніру юних економістів: • пошук талановитих учнів, схильних до наукової діяльності; • формування в школярів інтересу до економічних наук; • сприяння поглибленому вивченню основ економіки; • удосконалення роботи з обдарованою молоддю; • активізація творчої діяльності вчителів та підвищення рівня викладання основ економіки. 3. Порядок проведення турніру Турнір проводиться в два етапи: І (районний) етап – до 04 жовтня 2010 року. ІІ (міський) етап — 09 жовтня на базі Харківської гімназії № 46. Міський етап Турніру проводиться в один день у два тури. Схему проведення змагань обирає оргкомітет, у залежності від загальної кількості команд – учасниць Турніру. Формування груп команд учасниць відбувається за допомогою жеребкування. Участь в обох турах є обов’язковою умовою для всіх команд–учасниць Турніру. Культурна програма та інформаційне забезпечення учасників Турніру здійснюється оргкомітетом Турніру. 4. Учасники Турніру 4.1. Представництво команд У міському етапі Турніру беруть участь команди навчальних закладів – переможці районного етапу або збірні команди, сформовані з переможців в особистій першості районного етапу та команди закладів освіти міського підпорядкування. Кожний район представляє одна команда. Район, команда якого посіла І-ІІ місця у міському Турнірі минулого року, має право подати заявку на участь двох команд. 4.2. Склад команд-учасниць Турніру У Турнірі бере участь команда, що складається з 3-5 учнів 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів. Кожна команда має офіційну назву. Заявлений персональний склад команди не може змінюватися під час проведення Турніру. Кожну команду очолює капітан, який є офіційним представником команди на весь час проведення Турніру. Кожну команду під час проведення Турніру супроводжує один керівник. 4.3. Керівник команди Керівником команди призначається учитель основ економіки, який брав активну участь у підготовці учнів до Турніру. На керівника команди покладається відповідальність за життя та здоров’я членів команди. Керівник команди має право: - бути членом журі Турніру, але в тих групах, де не бере участь його команда; - висловлювати після оголошення результатів туру аргументовану оцінку виступу команди або її членів. Керівник команди не має права: - виконувати функції представника команди; - допускати некоректні висловлювання на адресу учасників, членів оргкомітету та журі Турніру; порушувати регламент і правила проведення Турніру. 4.4.Капітан команди Обов’язки капітана команди: - офіційно представляти свою команду на Турнірі; - брати участь у виборі завдань І і ІІ турів; - визначати послідовність і характер виступів членів своєї команди. Капітан команди не має права: - допускати некоректні висловлювання на адресу учасників, членів оргкомітету та журі Турніру; - порушувати регламент і правила проведення Турніру. 5. Зміст завдань Турніру Список задач Турніру формується організаційним комітетом відповідно до списку задач Всеукраїнського турніру юних економістів. 6. Правила командної дискусії 6.1. Правила проведення дискусії Ведучого змагань у кожній групі призначає голова журі. Перед початком змагань проводиться представлення членів журі та членів команд. Розподіл членів журі за групами здійснює голова журі. Змагання проводяться в 2-4 дії. У кожній дії команда виступає в одній із трьох ролей: Доповідач, Опонент, Рецензент. Ролі між командами розподіляються за результатами конкурсу капітанів команд або жеребкуванням (за рішенням оргкомітету). Якщо грають чотири команди, то одна з них виступає у ролі Спостерігача і не бере участі в обговоренні творчого завдання. У подальших діях команди обмінюються ролями за схемами: Двохкомандний бій Трьохкомандний Бій Чотирьохкомандний бій Команда Дія Команда Дія Команда Дія І ІІ І ІІ ІІІ І ІІ ІІІ ІV 1. Д О 1. Д Р О 1. Д С Р О 2. О Д 2. О Д Р 2. О Д С Р 3. Р О Д 3. Р О Д С 4. С Р О Д Протягом змагань членам команд заборонено консультування з особами, що не є учасниками команди. Кожен учасник Турніру протягом одного бою може виступити не більше двох разів. Уточнюючі запитання та відповіді на них, а також участь у полеміці, виступом не вважаються. 6.2. Регламент проведення командної дискусії: • Опонент пропонує Доповідачу завдання для розв’язання, а Доповідач приймає або відхиляє виклик — 2 хвилини. • Підготовка до доповіді — 2 хвилини. • Доповідь — 7 хвилин. • Уточнюючі запитання Опонента до Доповідача й відповіді Доповідача — 2 хвилини. • Підготовка до опонування — 2 хвилини. • Виступ Опонента — 5 хвилин. • Полеміка між Доповідачем і Опонентом — 3 хвилини. • Уточнюючі запитання Рецензента до Доповідача і Опонента, відповіді Доповідача і Опонента — 2 хвилини. • Підготовка до рецензування — 2 хвилини. • Рецензування — 3 хвилини. • Полеміка між Рецензентом, Доповідачем і Опонентом — 5 хвилин. • Загальна полеміка команд — 5 хвилин. • Заключне слово Рецензента, Опонента і Доповідача — по 1 хвилині. • Запитання членів журі — 3 хвилини. • Виставлення оцінок журі — 1 хвилина. • Виступи членів журі, додаткові виступи (у разі необхідності) — до 5 хвилин. 6.3. Ролі Доповідача, Опонента та Рецензента під час виступу команд Доповідач (один або два члени команди - співдоповідачі, які мають рівні права і заявляються на початку бою) під час проведення дискусії викладає суть розв’язання проблеми, відповідно до поставленої задачі, акцентуючи увагу на основних економічних ідеях та висновках. При цьому бажано використовувати заздалегідь підготовлені ілюстративні матеріали (малюнки, таблиці, плакати, схеми, слайди, фотографії, відеофрагменти, комп’ютерні презентації). Опонент (один з членів команди) висловлює критичні зауваження щодо доповіді, виявляє і обґрунтовує недоліки і помилки, ставить питання Доповідачу, звертає увагу на позитивні моменти доповіді. Виступ Опонента не повинен зводитися до викладу власного розв’язання задачі. Рецензент (один з членів команди) дає загальну оцінку виступам Доповідача і Опонента, визначає, на скільки повно вони справилися зі своїми обов’язками, аналізує розуміння обговорюваної проблеми Доповідачем і Опонентом. Рецензент має право ставити запитання і Доповідачу, і Опоненту. Рецензування не повинно дублювати опонування. Спостерігач має право виступати в загальній полеміці команд. Уточнюючі запитання за своїм змістом повинні ставитися тільки по суті виступу Доповідача або Опонента і можуть стосуватися тільки суперечливих положень їх виступів. Сторона, що запитує, може лише уточнювати деталі прослуханого виступу. У полеміці потрібно звертати безпосередню увагу на розв’язання задачі, представлене Доповідачем, і не торкатися результатів, отриманих Опонентом або Рецензентом. 6.4. Порядок виклику на доповідь і відмова від доповіді 1. Опонент у ході дискусії може викликати Доповідача на будь-яку задачу, окрім тієї, яка: а) вилучена оргкомітетом; б) оголошена Доповідачем як «вічна відмова»; в) уже доповідалася Доповідачем раніше; г) уже опонувалася Опонентом раніше. Якщо такий виклик неможливий, то послідовно відхиляються заборони: а), б), в), г). Протягом змагання Доповідач може тричі відхиляти виклик без штрафних санкцій. Кожна наступна відмова зменшує коефіцієнт Доповідача на 0,2. 2. Кожна команда, що бере участь у змаганні, має право на дві «тактичні відмови» і одну «вічну відмову». «Тактична відмова» означає, що команда відмовляється доповідати запропоновану задачу тільки в даному турі. «Вічна відмова» означає, що дана задача не доповідається командою протягом усього Турніру. Команда має право перед початком змагань відмовитися від «тактичних відмов» і оголосити «вічну відмову» від трьох задач в цілому. 6.5. Ведучий змагання Завданням ведучого є забезпечення оптимальних, справедливих та рівних умов для його учасників. Обов’язками ведучого є: 1. Представляти команди, лічильну комісію та журі, оголошувати умови завдань та оцінки журі. 2. Стежити за дотриманням учасниками змагань регламенту дискусії. 3. Створювати умови для нормальної роботи журі. 4. Стежити за характером питань, не допускати їхнього повторювання. 5. Стежити за ходом дискусії і припиняти її у разі, коли вона перестає бути конструктивною. 6. Стежити за характером питань журі, вимагати, щоб вони носили уточнюючий характер. 7. Визначати спосіб первісного розподілу ролей команд шляхом проведення жеребкування, конкурсу капітанів тощо. 8. Не давати можливості особам, які не є учасниками Турніру, надавати допомогу або консультувати членів команд. До обов’язків ведучого бою не входить: 1. Перевірка правильності висловлень учасників Турніру. 2. Пояснення або коментування оцінок журі. 3. Відповідати на будь які запитання, що не відносяться до його прав та обов’язків. Ведучий бою має право: 1. Зупиняти під час змагання учасника Турніру, який порушує регламент його проведення. 2. Знімати повторні запитання команд та запитання членів журі, що не є уточнюючими. 3. Припиняти дискусію, якщо вона стає не конструктивною. 4. За погодженням із журі відстороняти команду та окремих її членів від участі у змаганні, якщо вони регулярно порушують умови проведення турніру або своєю поведінкою заважають проведенню бою. 5. За необхідністю надавати додатковий час для виступів учасників Турніру, але не більше 1 хвилини. Ведучий бою не має права: 1. Порушувати регламент проведення бою або умови проведення Турніру. 2. Переривати учасників змагань до закінчення часу, відведеного на виступ регламентом. 3. Якимсь чином коментувати виступи учасників Турніру та висловлювати з цього приводу свої думки. 4. Ставити навідні запитання. Права та обов’язки ведучого не можуть бути змінені під час проведення Турніру. 7. Оцінка виступів команд Оцінки командам із урахуванням виступів усіх її членів виставляється журі за результатами кожної дії командної дискусії. Використовується 10 – бальна шкала оцінювання. При підрахуванні суми балів за участь у змаганнях використовується система коефіцієнтів: Дія Доповідь Опонування Рецензування Коефіцієнт 3,0 або менше 2,0 1,0 Якщо в журі налічується 5 або 6 членів, то при підрахуванні суми балів відкидається одна найнижча оцінка. Якщо до складу журі входить більше 6 осіб, то відкидаються одна найвища та одна найнижча оцінки його членів. Члени журі, які виставили під час проведення бою найменшу та найвищу оцінки, повинні їх прокоментувати. 8. Переможці турніру 8.1. Визначення переможців Турніру відбувається на підставі визначення суми балів у двох турах з урахування сумарного рейтингу команди за всі змагання що визначається сумою місць, які посіли команди. 8.2. Переможцями Турніру можуть бути команди, які набрали не менш 50 % від максимальної кількості балів. 8.3. Дипломом І ступеня нагороджується одна команда, що набрала максимальну кількість балів. 8.4. Розподіл дипломів ІІ та ІІІ ступеня вирішує оргкомітет таким чином, щоб їх співвідношення було відповідно 2:3. 8.5. Переможці в особистій першості визначаються за індивідуальним рейтингом, який визначається сумою максимальних балів (9.10), які отримані учасниками.. Розподіл дипломів І, ІІ і ІІІ ступенів в особистій першості здійснюється у співвідношенні 1:2:3. Кількість дипломів визначається оргкомітетом. 8.6. За згодою журі оргкомітет турніру має право встановлювати додаткові заохочувальні призи. 9. Апеляція У випадку, якщо команда не задоволена роботою ведучого змагань або членів журі, вона має право протягом 15 хвилин після закінчення змагань подати апеляцію до оргкомітету турніру. Апеляція подається до оргкомітету Турніру тільки капітаном команди. Апеляція команди повинна містити в собі: 1) Виклад факту порушення. 2) Посилання на ті пункти умов проведення Турніру, які було порушено. 3) Посилання на те, що інша команда або команди учасниці змагань, ведучий теж визнали факт порушення. Оргкомітет разом із журі розглядає апеляцію на спільному засіданні і приймає рішення за наявності факту порушення до закінчення Турніру. 10. Нагородження переможців Усі команди-переможці та переможці в особистій першості нагороджуються дипломами І, ІІ і ІІІ ступенів Департаменту освіти Харківської міської ради та цінними подарунками. Нагородження переможців і призерів Турніру відбувається в день проведення в актовій залі Харківської гімназії № 46. Переможці Турніру в особистій першості отримують право ввійти до складу збірної команди міста для участі у Всеукраїнському турнірі юних економістів. http://www.kharkivosvita.net.ua/document/1489
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Среда, 22.09.2010, 16:31
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 23.09.2010, 08:06 | Сообщение # 12 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| питання до турніру № 10 З А К О Н У К Р А Ї Н И Про іноземні інвестиції http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2198-12 Іноземні інвестиції в Україні: що криється за статистикою http://www.day.kiev.ua/63464/
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Четверг, 23.09.2010, 08:10
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 23.09.2010, 08:12 | Сообщение # 13 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| питання № 11 П О С Т А Н О В А ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ Про Рекомендації парламентських слухань "Захист прав інтелектуальної власності в Україні: проблеми законодавчого забезпечення та правозастосування" http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=1243-16 Характерні риси колізійного регулювання відносин у сфері охорони інтелектуальної власності http://iir-mp.narod.ru/articles/collision.htm
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 23.09.2010, 08:15 | Сообщение # 14 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Журнал «Теорія і практика інтелектуальної власності» http://www.ndiiv.org.ua/
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 23.09.2010, 08:29 | Сообщение # 15 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| питання № 12 Державне регулювання економіки - Чистов:Регіональна економічна політика http://libr.org.ua/book/95/2727.html РОЗМІЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА http://www.eup.ru/Documents/2006-07-18/4122E-1.asp
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
|