олимпиада
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 29.10.2009, 11:12 | Сообщение # 1 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18 серпня 1998 р. № 305, олімпіада з правознавства проводиться серед учнів 9,10,11 класів ЗНЗ. Олімпіада – це захід, головною метою якого є пошук та підтримка обдарованої учнівської молоді, здатної продемонструвати глибокі теоретичні знання з різних галузей права, здатність до критичного мислення, уміння наводити переконливі аргументи і докази, висловлювати власну думку. При складанні завдань для 9 класу враховано, що на час проведення ІІ етапу олімпіади учні, відповідно до вимог програми «Правознавство» (практичний курс) 9 клас, опанували навчальний матеріал у такому обсязі: Назва програми, за якою вивчається предмет «Правознавство» (практичний курс) 9 клас Правознавство (практичний курс) 9 клас. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Пометун О.І., Ремех Т.О. Обсяг матеріалу, охопленого змістом завдань Розділ 1. Правила і закони у суспільстві та твоєму житті. Розділ 2. Ти – людина, громадянин, значить маєш права. Завдання для 10 та 11 класів складені за матеріалом усього курсу і передбачають знання учнями як загальнотеоретичних питань, так і питань з окремих галузей права. Учні всіх трьох паралелей (9,10,11 класи) будуть виконувати по 6 завдань, складених за єдиною схемою. У ході виконання завдань школярі мають продемонструвати уміння аналізувати, порівнювати, застосовувати знання права на практиці. Актуальними при вивченні правознавства є проблеми, що мають практичне значення для учнів, наприклад: питання організації місцевого самоврядування; правове регулювання підприємницької діяльності; урегулювання земельних відносин; трудові правовідносини; право споживачів та їх захист; оподаткування; сімейне право. Під час виконання завдань олімпіади не дозволяється використання текстів Конституції України, кодексів, законів, текстів інших нормативно-правових актів, юридичних словників, підручників, навчальних посібників. Цією літературою потрібно користуватися під час підготовки до олімпіади. На виконання завдань ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства відводиться 4 астрономічні години. Крітерії оцінювання олімпіадних робіт мають бути вироблені членами журі після оприлюднення завдань у день проведення олімпіади. Кількість балів за кожне завдання подані безпосередньо у текстах завдань.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 02.01.2010, 15:36 | Сообщение # 2 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Загальний рейтинг шкіл – учасників ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з основ правознавства 2009-2010 н. р. 1. 15 4 224 49,5 - 26,5 76 0,339 1 0,25 0,583 10 7 17 VII 2. 26 6 336 35 12,5 31 78,5 0,233 - 0,233 15 11 26 IX 3. 40 6 336 37,5 40 26,5 104 0, 309 - 0,309 12 7 19 VIII 4. 70 4 224 51 - 41,5 92,5 0,412 1 0,25 0,662 8 7 15 VI 5. 71 4 224 41 - 18 59 0,263 - 0,263 14 12 26 IX 6 . 75 6 336 58,5 51,5 58 168 0,5 1 3 0,833 1,333 3 6 9 II 7. 80 6 336 61 62 67 190 0,565 1 1 4 1,5 2,065 2 1 3 I 8. 85 6 336 51,5 36 11 98 ,5 0,293 1 0,333 0,626 9 9 9 II 9. 88 4 224 43,5 - 28 71,5 0,319 - 0,319 11 6 17 VII 10. 104 6 336 34,5 23,5 13,5 71,5 0,21 - 0,21 18 12 30 XI 11. 113 4 224 60 - 44 104 0,464 1 1 0,75 1,214 4 5 9 II 12. 118 4 224 14 - 20 34 0,151 - 0,151 17 14 31 XII 13. 119 7 39 2 118,5 50,5 85,5 254,5 0,649 2 3 2 2 2,649 1 2 3 I 14. 121 4 224 33 - 26,5 59,5 0,265 - 0,265 13 14 27 X 15. 155 6 336 54,5 43 51 148, 5 0,441 3 0,5 0,941 5 9 14 V 16. 157 6 336 31,5 20 22 73,5 0,218 - 0,218 16 11 27 X 17. 163 4 224 65,5 - 29 94,5 0,421 1 0,5 0,921 6 4 10 III 18. 168 6 336 52 51,5 25 128,5 0,382 1 1 0,5 0,882 7 6 13 IV Голова журі олімпіади Горова В.В.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 04.01.2010, 16:57 | Сообщение # 3 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України щодо структури та змісту завдань Всеукраїнської учнівської олімпіади з основ правознавства Міністерство освіти і науки України повідомляє, що IV-й етап учнівської олімпіади з основ правознавства у 2010 році відбудеться у березні у місті Суми. В олімпіаді візьмуть участь учні 9-11 класів – переможці ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади. Змагання учасників ІV-го етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з основ правознавства проходитимуть у два тури, перший - теоретичний та другий – практичний. Серед завдань для кожного класу крім завдань на відтворення знань обов’язковими будуть питання, що передбачатимуть виявлення вміння аналізувати і порівнювати факти, формувати узагальнюючі висновки. Учасникам будуть запропоновані тестові завдання. Обов'язковими завданнями другого дня (другого туру) олімпіади будуть задачі, що базуватимуться на реальних конкретних справах, котрі розглядалися судами України. Учасники олімпіади мають продемонструвати не лише знання чинного законодавства, а також вміння застосовувати його в процесі конкретних правовідносин. Варто особливу увагу звернути на знання загальновідомих положень законодавства, та змін, які останнім часом були до нього внесені. Оскільки з 2009/2010 навчального року дев’ятикласники вивчають новий предмет – «Правознавство. Практичний курс.», то при складанні олімпіадних завдань з правознавства для учнів 9-го класу слід враховувати програмові вимоги до цього предмета. Зміст курсу орієнтований переважно на життєві потреби та інтереси учнів 14-15 років, включає вивчення норм права, що стосуються малолітніх і неповнолітніх осіб; побудований на нерозривній єдності нових для учнів юридичних знань та їхнього соціального досвіду, практичних дій щодо вирішення конкретних життєвих проблем; містить профорієнтаційний компонент для забезпечення можливості свідомого вибору учнями відповідного профілю навчання в старшій школі. Відтак олімпіадні завдання для дев’ятикласників повинні відповідати таким вимогам: перевіряється лише знання тих понять, які передбачені програмою курсу. завдання передбачають не наведення учнями точних наукових визначень понять і термінів, а демонстрацію розуміння та вміння оперувати ними. наголос робиться на перевірюванні вміння учнів застосувати набуті теоретичні знання у розв’язанні юридичних задач і вирішення правових ситуацій, які побудовані на нормах права, що стосуються неповнолітніх осіб. завдання мають рівномірно охоплювати різні галузі права, представлені в програмі курсу. юридичні задачі та правові ситуації не повинні бути надмірно складеними; вони потребуватимують від учнів вміння оперування однією-двома одиницями змісту (наприклад, поняття, норма); допускаються завдання щодо аналізу правової ситуації на оперування трьома-чотирма, але не більше одиницями змісту. Важливими є завдання на розрізнення понять і явищ, наприклад: проступок – злочин, мораль – право, ситуації – галузі права тощо. Доречними будуть завдання з використанням схем або таблиць, що дозволять учням порівнювати, наводити приклади і т.п. До рекомендованих типів завдань відносимо тестові завдання (вибір правильної відповіді, послідовність, відповідність, вставити пропущені слова тощо); розв’язання юридичних задач, розв’язання (аналіз) правових ситуацій; заповнення схем і таблиць для порівняння та впізнання понять. Можна запропонувати учням написати невеликий за обсягом (до 100 слів) твір – роздум, в якому учень / учениця висловить власну позицію та наведе аргументи на її захист, підкріпить її прикладами, продемонструє юридичні знання та вміння логічно будувати доведення, складе правові ситуації із заданої галузі права. Наводимо приклад завдань, за зразком яких можуть бути складені завдання для ІІІ та ІV етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з предмета «Правознавство. Практичний курс». Pвертаємо увагу, що при оцінюванні творчих завдань можуть виникнути певні труднощі, пов’язані, перш за все, з аксіологічними компетенціями учнів. Тому бажано, щоб критерії оцінювання творчих завдань бути обговорені всіма членами журі, а перевірялося таке завдання одним членом журі. Це унеможливить різні підходи до оцінювання одного того ж завдання.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 04.01.2010, 16:57 | Сообщение # 4 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| І. Тестові завдання 1. Яке поняття характеризує термін „конституція": а) знак; б) урочиста пісня; в) устрій; г) спадщина 2. При вчиненні особою віком від 14 років правопорушення: а) настає кримінальна відповідальність за окремі злочини; б) настає повна кримінальна відповідальність; в) кримінальна відповідальність не настає; г) кримінальну відповідальність несуть батьки. 3. Які джерела містять норми права: а) Біблія; б) підручники з правознавства; в) закони і підзаконні акти; г) звернення лідера політичної партії. 4. Який з наведених нижче нормативно-правових актів є підзаконним: а) Конституція України; б) Наказ Міністерства освіти і науки України «Про порядок проведення зовнішнього незалежного тестування»; в) Закон України «Про вибори народних депутатів»; г) Кримінальний кодекс України. 5. Який вид юридичної відповідальності вказано неправильно: а) трудова; б) кримінальна; в) дисциплінарна; г) адміністративна; 6. Визначте орган, який належить до органів законодавчої влади України: а) Кабінет Міністрів України; б) Верховна Рада України; в) Верховний суд України; г) Президент України 7. Визначте, з якого моменту людина може бути учасником правовідносин: а) з народження; б) з 14 років; в) з 15 років; г) з 16 років; д) з 18 років 8. Визначте, які з запропонованих ситуацій є правовими: а) підліток не поступився місцем у тролейбусі бабусі; б) Микола та Ірина взяли шлюб всупереч волі їхніх батьків; в) за порушення статуту партії з політичної партії виключили двох її членів; г) під час футбольного матчу вболівальники влаштували бійку на стадіоні. 9. Установіть відповідність: 1) несвоєчасне отримання паспорта особою, яка досягла 16-річного віку; 2) порушення водієм Правил дорожнього руху, яке призвело до загибелі людини; 3) поява працівника на роботі в нетверезому стані; 4) несвоєчасне виконання умов договору позики. У цих випадках настає відповідальність: а) кримінальна; б) цивільно-правова; в) адміністративна; г) дисциплінарна. 10. Яке слово пропущене у тексті: Ознакою правопорушення буде … того (тої), хто його вчинив (ла), у формі умислу чи через необережність. а) намір; б) караність; в) вина; г) відповідальність. 11. Поясніть кожну із ознак Конституції України, закінчуючи речення: 1) Конституція має найвищу юридичну силу, що означає __________________ 2) Конституція характеризується підвищеною у порівнянні з іншими законами стабільністю, що означає ___________________________________________ 3) Конституція є базою для розвитку законодавства і прийняття нових законів, що означає _______________________________________________________ 4) Конституція розробляється і приймається в особливому порядку, що означає __________________________________________________________ 5) Конституція врегульовує найбільш важливі відносини, що означає ________ Завдання ІІ. 1. Знайдіть відмінності між видами юридичних фактів: юридичні факти як виникають бувають правомірними/ протиправними приклади дія подія Завдання ІІІ. 1. Дайте визначення поняттям «право», «правовідносини». Наведіть приклад конкретних правовідносин, визначте їх учасників та обов’язкові вимоги до них. 2. Назвіть основний міжнародний документ в галузі прав людини. Складіть і заповніть таблицю з класифікації прав і свобод людини. Види прав і свобод Приклади (2-3) Завдання ІV. 1. Назвіть види соціальних норм, які запроваджуються наступним шляхом: • багаторазове застосування протягом тривалого часу та закріплення у свідомості більшості населення: _____________________________________ • запровадження державою із застосуванням спеціальної процедури: _______ • багаторазове застосування протягом тривалого часу та закріплення в суспільній свідомості: ______________________________________________ Завдання V. 1. Проаналізуйте правову ситуацію та дайте відповідь на запитання до неї. Про яке основне юридичне поняття йдеться у ситуації? Дайте його визначення. Прокоментуйте статтю Конституції України. Чи має Наталя Сорока право голосу? Відповідь обґрунтуйте. Із Конституції України. Стаття 4. В Україні існує єдине громадянство… У день виборів до виборчої дільниці завітала Наталя Сорока й забажала проголосувати. Однак виявилося, що вона й досі має паспорт громадянки СРСР (держави, що існувала до 1991 року) і не набула громадянства України. 2. Складіть правову ситуацію, що регулюється нормами цивільного права, у якій задіяні продавець (виконавець) і споживач. Поставте до неї два-три запитання та дайте відповіді на них. Приклади творчого завдання: 1. Напишіть невеликий твір з 8–10 речень на одну з тем, використовуючи наведені опорні слова. Тема: Навіщо існує юридична відповідальність? Опорні слова: протиправна поведінка, правопорушення, проступок, злочин, шкода. 2. Проаналізуйте статтю 25 Конституції України і поясніть, чому громадянство є важливим для вас. Стаття 25 Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство. Громадянин України не може бути вигнаний за межі України або виданий іншій державі. Україна гарантує піклування та захист своїм громадянам, які перебувають за її межами. Виконайте завдання, послідовно відповідаючи на запитання: а) Про яке поняття йдеться у висловлюванні? б) Поясніть, що означає це поняття. в) Які права і свободи громадян закріплені у статті Конституції? Чи є вони важливими для людини, чому? г) Чому громадянство є важливим для вас особисто? Наведіть два – три аргументи на підтримку своєї позиції.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 03.09.2010, 18:24 | Сообщение # 5 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Турнір юних правознавців Додаток № 1 до наказу управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради від 14.09.2009 № 110 УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ІІ міського турніру юних правознавців для учнів 10–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів 1. Загальні положення ІІ міський турнір юних правознавців для учнів 10–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (далі Турнір) – змагання учнів у їх спроможності вирішувати складні проблемні завдання з правознавства, представляти рішення в переконливій формі та захищати їх в науковій дискусії (правовому раунді). Умови проведення Турніру відповідають Положенню про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 18.08.98 № 305 та Правилам проведення Всеукраїнського турніру юних правознавців. Мета Турніру: створення умов для реалізації і розвитку творчих здібностей школярів, формування в учнів інтересу до правознавства, залучення учнів до наукової діяльності та відбір учнів - кандидатів на включення до складу збірної команди м.Харкова для участі у Всеукраїнському турнірі юних правознавців. 2. Склад оргкомітету та журі До організаційного комітету Турніру входять представники управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради, науково-методичного педагогічного центру, директор та представники навчального закладу, на базі якого проводиться турнір. Журі Турніру формується організаційним комітетом. До роботи у складі журі запрошуються вчені, викладачі та студенти вищих навчальних закладів, методисти і вчителі загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова. 3. Учасники Турніру Учасниками Турніру є учні загальноосвітніх навчальних закладів м.Харкова, які виявили високий рівень навчальних досягнень з основ правознавства, стали переможцями районних, обласних та Всеукраїнських олімпіад, конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України, учнівських командних турнірів та інших конкурсів з правової тематики (1-5 учнів від району). Заявки на участь у Турнірі подаються управліннями освіти районних у м.Харкові рад та закладами освіти міського підпорядкування за тиждень до дати проведення турніру. 4. Завдання Турніру Для проведення міського Турніру використовуються тестові завдання, розроблені організаційним комітетом Турніру та творчі завдання, запропоновані організаційним комітетом Всеукраїнського турніру юних правознавців. 5. Регламент Турніру Турнір проводиться в один день в два тури: - перший тур – письмове виконання тестових завдань всіма учасниками Турніру (протягом 1 академічної години); - другий тур - правові командні раунди, участь у яких беруть переможці першого туру. Склад команд формується на початку другого туру шляхом жеребкування. 6. Правила правового командного раунду Правовий раунд проводиться в групах по 3-4 команди. Схему раундів та кількість учнів в команді визначає оргкомітет. Раунд проводиться в 3 (або 4) дії. У кожній дії, за результатами жеребкування, команда виступає в одній з трьох ролей: Доповідач, Опонент, Рецензент. Якщо грають чотири команди, то одна з них виступає у ролі Спостерігача. У подальших діях раунду команди обмінюються ролями за схемами: Трьохкомандний раунд Чотирьохкомандний раунд Команда Дія Команда Дія І ІІ ІІІ І ІІ ІІІ ІV 1. Д Р О 1. Д С Р О 2. О Д Р 2. О Д С Р 3. Р О Д 3. Р О Д С 4. С Р О Д Реглам ент проведення раунду (38 хвилин): 1. Опонент викликає Доповідача на задачу – 1 хвилина. 2. Доповідач приймає чи відхиляє виклик - 1 хвилина. 3. Підготовка до доповіді - 2 хвилини 4. Доповідь — 5 хвилин. 5. Запитання Опонента до Доповідача і відповіді Доповідача — 2 хвилини. 6. Підготовка до опонування — 2 хвилини. 7. Опонування — 4 хвилини. 8. Запитання Рецензента до Доповідача і до Опонента, відповіді Доповідача і Опонента — 3 хвилини. 9. Підготовка до рецензування — 2 хвилини. 10. Рецензування відповідей Доповідача і Опонента— 3 хвилини. 11. Загальна полеміка – 3 хвилини. 12. Заключне слово Рецензента, Опонента і Доповідача – 3 хвилини. 13. Запитання членів журі — 2 хвилини. 14. Виставлення оцінок журі — 2 хвилини. 15. Слово журі — до 3 хвилини. 7. Виступ команд протягом правового раунду Доповідач (один або два члени команди на рівних правах) викладає суть рішення завдання, акцентуючи увагу на нових наукових підходах в правознавстві, трактовці того чи іншого факту, події. Під час свого виступу Доповідач має право використовувати раніше підготовлені малюнки, схеми, карти, слайди, фотографії. Має право не відповідати на запитання Опонента до початку обговорення доповіді, а також на запитання, на які вже була дана відповідь, на некоректні запитання або такі, що виходять за рамки наукової дискусії з даного завдання. Опонент (один або два члени команди) висловлює критичні зауваження до доповіді, вказує на її позитивні сторони, виявляє недоліки та помилки у висвітленні заданої проблеми. Опонент не має права висвітлювати своє рішення завдання, але може вказати на недоліки у відповіді, спираючись на матеріал, який він використовував у вирішенні цієї задачі. Опонент повинен формулювати свої запитання у ввічливій, коректній формі, повторювати і уточнювати свої запитання на прохання Доповідача та журі. Рецензент (один або два члени команди) дає коротку оцінку виступам Доповідача й Опонента. Спостерігач бере участь у загальній полеміці. Під час полеміки обговорюється висвітлення завдання Доповідачем. Питання, які ставить інша сторона, повинні бути уточнюючими і стосуватися тільки доповіді, яка була заслухана. Запитання може ставити будь-який член відповідної команди. Відповідає на запитання Доповідач або член його команди (з дозволу ведучого). Опонент може викликати Доповідача на будь-яке завдання, крім того, яке розглядалось в попередніх діях. Доповідач може відмовитись від завдання один раз. 8. Оцінювання та визначення переможців Турніру Тестові завдання перевіряються членами журі одразу після закінчення тестування. За результати першого туру визначаються 16 учасників другого туру. Після кожного раунду другого туру члени журі виставляють у протоколи оцінку кожному учаснику з урахуванням усіх виступів: доповідь, опонування, рецензування, запитання та відповіді, участь у полеміці. На підсумковому засіданні журі складає рейтинговий список учасників за сумарною кількістю балів та визначає 6 переможців в особистій першості. Розподіл дипломів І, ІІ і ІІІ ступенів в особистій першості здійснюється у співвідношенні 1 : 2 : 3. Переможці в командній першості визначаються за середнім балом, отриманим членами команди у двох турах. Розподіл дипломів І, ІІ і ІІІ ступенів в командній першості здійснюється у співвідношенні 1 : 2 : 3. За згодою журі оргкомітет Турніру має право встановлювати додаткові заохочувальні призи за перемогу в номінаціях. Учні, які займають у рейтинговому списку 10 перших позицій, є кандидатами до збірної команди м.Харкова для участі у Всеукраїнському турнірі юних правознавців. Переможці Турніру нагороджуються дипломами управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради та цінними подарунками.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 03.09.2010, 18:25 | Сообщение # 6 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| zajvka_pravo.doc http://www.kharkivosvita.net.ua/document/617
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 13.10.2010, 19:49 | Сообщение # 7 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ІІІ міський турнір юних правознавців 16 жовтня 2010 року відбудеться ІІІ міський турнір юних правознавців для учнів 9-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів міста на базі Харківської гімназії № 152 (вул. Соціалістична, 57). Початок турніру о 10-00. Початок реєстрації о 9-30. http://www.kharkivosvita.net.ua/news/1541
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 30.10.2010, 05:38 | Сообщение # 8 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Зразки олімпіадних завдань http://www.metodportal.net/node/153
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 09.11.2010, 20:48 | Сообщение # 9 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ІІ ЕТАПУ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ УЧНІВСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ПРАВОЗНАВСТВА У 2010 - 2011 н. р. http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....picseen
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Воскресенье, 16.12.2012, 11:37 | Сообщение # 10 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| http://obd-ditu.at.ua/load/pravoznavstvo/13
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 01.02.2013, 10:17 | Сообщение # 11 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| III етап Всеукраїнської олімпіади
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 23.10.2013, 18:51 | Сообщение # 12 |
 Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Рекомендації щодо проведення ІІет. Всеукраїнських учн. олімпіад із навчальних предметів у 13/14нр http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....derby=4
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
Manuxltancy | Дата: Пятница, 20.01.2017, 19:57 | Сообщение # 13 |
 Пока читаю...
Группа: Пользователи
Сообщений: 1
Статус: Offline
| http://vip-our-salon.ru/ - салоны красоты в районе и алексеевская Алексеевская салон красоты также читайте.
Кадет салон красоты алексеевская
|
|
| |
|