В помощь учителю
|
|
ovsanka | Дата: Четверг, 22.07.2010, 07:16 | Сообщение # 1 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Сделаем обучение ярче, изучаем опыт http://www.rusedu.ru/subcat_45.html
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 27.08.2010, 17:54 | Сообщение # 2 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Список рекомендованих курсів галузь "Суспільствознавство" (оновленовлено 26.08) 1. Міжнародні відносини у другій половині ХХ століття (Ю.Василюк, М.Семкіяш, В.Островський) – 17 годин 2. Видатні постаті України кінця XVI—XVIII ст. (Н.Лівун, В.Островський) – 35 годин 3. Видатні постаті України кінця XVIII—початку ХХ століть. (Н.Лівун, В.Космірак, В.Островський) – 35 годин 4. Спеціальні (допоміжні) історичні дисципліни (Ю.Василюк, В.Островський) – 35 годин 5. Міфологія Стародавнього світу (І.Нікітіна) – 35 годин 6. Спецкурс «Трипільська протоцивілізація» (М.Відейко) – 17 годин 7. Історія українського кінематографа ХХ ст. (А.Приходько) – 35 годин 8. Досліджуємо історію України (Ю.Малієнко) – 35 годин 9. Українське відродження у ХХ ст. (Т.Мацейків) – 35 годин 10. Історія України першої половини ХХ ст. в особах (Т.Чубукова) 35 годин 11. Історія української культури (В.Власов) – 35 годин 12. Видатні постаті України (І.Гирич) – 17 годин 13. Українська культура середини XVI—ХІХ століть (С.Загребельна) – 35 годин 14. Досліджуючи гуманітарне право – 17 годин 15. Права людини (О.Пометун, Т.Ремех) – 35 годин 16. Історія держави і права України (Л.Кульчак) – 35 годин 17. Еволюція влади (проект газети «Голос України») – 35 годин 18. Конституційне право (М.В.Галенко, О.І.Куцакова)– 35 годин 19. Права людини в Україні (Т.О.Ремех) – 17 годин 20. Живи за правилами (Т.О.Ремех) – 35 годин 21. Основи демократії (Т.В.Бакка, Т.В.Ладиченко, Л.В.Марголіна, С.Г.Рябов) – 35 годин 22. Ми — громадяни України – 35 годин 23. Вчимося бути громадянами (В.Мисан, П.Вербицька, О.Войтенко) – 35 годин 24. Основи теорії та історії української суспільно-політичної думки (Г.Дичковська, О.Пташник) 25. Ми різні — ми рівні (О.І.Семиколєнова та ін.) – 35 годин 26. Історія української філософської думки ХХ століття (В.М.Поздняков) – 35 годин 27. Основи критичного мислення (Пометун О.І.) – 17 годин 28. "Розмаїття релігій і культур світу" 1-11кл (Є.В. Більченко) 29. Громадянська освіта (Бакка Т.В та ін.) – 105 годин http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....picseen
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Воскресенье, 29.08.2010, 16:06 | Сообщение # 3 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Методичні рекомендації Робота з обдарованими дітьми Тестові технології Позакласна робота http://ippo.org.ua/index.p....emid=90
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 07.09.2010, 16:10 | Сообщение # 4 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Рекомендації за підсумками секційного засідання керівників Р(М)МО вчителів правознавства 25 серпня 2010 року Обговоривши питання стану правової освіти та виховання у загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області, проаналізувавши результати ІІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з правознавства, розглянувши основні напрями забезпечення якості правової освіти та формування ціннісного ставлення до суспільства та держави, учасники секційного засідання прийшли до висновку: • пріоритетними напрямами розвитку суспільствознавчої освіти у 2009-2010 н.р. стало формування в учнів розвинених морально-інтелектуальних якостей, утвердження гуманістичних правил і норм життя в суспільстві, патріотизму, правової, політичної та споживчої культури; вироблення вмінь обстоювати свої права і свободи, потреби у тісному поєднанні з інтересами держави, суспільства; • продовжено впровадження компетентнісного та особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес; • центр уваги вчителів перенесено на самостійне засвоєння інформації учнями, оволодіння вміннями та навичками, різноманітними способами діяльності; • у Всеукраїнській учнівській олімпіаді з правознавства у Харківській області у 2009-2010 н. р. взяли участь 740 ЗНЗ та 11040 учнів. Незважаючи на позитивні тенденції, діяльність Р(М)МО вчителів правознавства має певні проблеми: • неактивно здійснюється робота щодо вивчення, узагальнення та поширення ефективного педагогічного досвіду; • 25% вчителів, що викладають предмет «Правознавство» (практичний курс) у ЗНЗ Харківської області, не мають фахової освіти; • недостатня увага приділяється використанню інтерактивних методів навчання (за даними анкетування близько 30%); • використання застарілої законодавчої та нормативно-правової бази в навчальному процесі та недостатня інформатизація предмета «Правознавство»; • слабка реалізація принципів безперервності і наступності у формуванні правової освіти і культури учнів; • відсутність системи роботи з обдарованими дітьми. Виходячи з вищезазначеного, рекомендуємо такі пріоритетні напрями діяльності Р(М)МО вчителів правознавства: • дотримання затверджених Міністерством освіти і науки України навчальних програм з правознавства; • формування громадянськості як комплексу якостей та домінуючої складової життєвих компетентностей особистості; • компетентнісний та особистісно орієнтований підхід до навчання; • підвищення якості викладання предмета «Правознавство» шляхом проведення семінарів, конференцій, диспутів, обговорень ефективного педагогічного досвіду вчителів правознавства ЗНЗ області; • забезпечення організаційно-педагогічних умов для формування ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави відповідно до програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів ЗНЗ України»; • пошук шляхів підвищення якості викладання предметів галузі за умов упровадження компетентнісно-орієнтованого підходу, технологій та методів навчання в допрофільній та профільній школі; • планування та проведення заходів, спрямованих на реалізацію положень Програми правової освіти населення Харківської області на 2006-2010 роки, реалізація принципів безперервності і наступності у формуванні правової освіти і культури учнів через упровадження обласної Програми правової освіти населення Харківської області; • підготовка вчителя до роботи в умовах старшої школи через здійснення внутрішньої диференціації, індивідуалізації, варіативності навчання; • організація навчально-пізнавальної діяльності учнів через самостійну дослідницько-пошукову роботу і проектну діяльність; • застосовування поряд з традиційними уроками семінарських і практичних занять, побудованих на особистісно-орієнтованому підході; • впровадження комунікаційних та інформаційних технологій, що надають можливість швидко здобувати та оновлювати знання, формують уміння та навички, необхідні для навчання та життя; • узгодження контролю навчальних досягнень учнів з навчальними цілями тем, які вивчаються, та відпрацювання учнями всього набору предметних компетенцій; • удосконалення системи пошуку та підтримки обдарованих дітей.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 07.09.2010, 16:31 | Сообщение # 5 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Методичні рекомендації щодо впровадження предмету «Правознавство» в 10-12 класах профільної школи http://www.edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....emid=95
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 07.09.2010, 21:58 | Сообщение # 6 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО УКРАИНЫ http://www.kharkivosvita.net.ua/content/4?page=102
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 18.09.2010, 13:08 | Сообщение # 7 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Матеріали проведення V відкритого міського економіко-правового турніру УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ V відкритого міського економіко-правового турніру для учнів 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів 1. Загальні положення. V відкритий міський економіко-правовий турнір для учнів 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів (далі Турнір) – індивідуальні та командні змагання учнів на краще знання основ економіки та правознавства, вміння аналізувати економічні процеси та правові колізії, аргументовано відстоювати свою точку зору на проблеми, пов’язані з завданнями турніру. Умови проведення турніру відповідають Положенню про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 18.08.1998 №305. Турнір проводиться управлінням освіти Харківської міської ради спільно з Харківським обласним благодійним фондом «Академія» та Харківським гуманітарним університетом «Народна українська академія» в межах міської Програми «Обдарована молодь» на 2007-2010 роки. Загальне керівництво Турніром здійснює управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради. Науково-методичне забезпечення здійснюється Науково-методичним педагогічним центром управління освіти Харківської міської ради спільно з Харківським гуманітарним університетом «Народна українська академія». Для організації та проведення Турніру створюється оргкомітет і журі. 2. Тема 2009: «Економіко-правові засади сталого розвитку підприємництва Східної України: антикризове регулювання економіки Східної України». 3. Мета турніру: • підвищення інтересу учнів до вивчення загальноекономічних та правових проблем розвитку Східної України на початку ХХІ століття; • з’ясування ролі Східної України у перспективі економічного розвитку України як правової держави; • виявлення особистої громадянської позиції щодо виникаючих у суспільстві економіко-правових процесів та явищ; • формування навичок самостійної роботи з науковим матеріалом, розвиток вмінь аналізувати економічні події та правові акти, співставляти їх, робити об’єктивні висновки; • стимулювання розвитку економічного та правового мислення, економіко-правового світогляду школярів; • виявлення обдарованих дітей і надання їм допомоги у виборі майбутньої професії. 4. Порядок проведення. Турнір проводиться у два етапи: І (заочний) – вересень-жовтень 2009 року у загальноосвітніх навчальних закладах; ІІ (очний) – 24 жовтня 2009 року на базі ХГУ «НУА». До участі у ІІ етапі допускаються не більше 2-х учнів від школи. Для участі в турнірі подається заявка (форма додається) в оргкомітет за адресою: 61000 м. Харків, ГСП, вул. Лермонтовська, 27, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія». Оргкомітет економіко-правового турніру. Телефони для довідок: 704-10-37, 716-47-21. Проведення ІІ етапу в ХГУ «НУА» буде організовано у три тури. Перший тур складається з оцінювання домашнього завдання на тему «Антикризове регулювання діяльності підприємства Східної України» (на прикладі окремого підприємства за вибором шкіл), яке школи-учасниці мають надіслати разом із заявками на участь у турнірі. Домашнє завдання є описом правових засад, форм та методів соціальної діяльності будь-якого успішно працюючого підприємства Слобожанщини, має бути ілюстровано малюнками і фотографіями, виконано на стандартному аркуші розміром А2. Метою виконання домашнього завдання є знайомство школярів з правовими засадами та формами реалізації антикризового регулювання діяльності окремого підприємства, внесення своїх пропозицій щодо вдосконалення цієї діяльності та розвиток навичок роботі в команді під час підготовки презентації результатів цього дослідження. Індивідуальні тестові завдання для другого туру та питання для командного третього туру (брейн-рингу) учасники отримують на місці. 5. Підведення підсумків і нагородження переможців. Переможцями у командному заліку стають команди тих шкіл, які наберуть найбільшу кількість балів за сумою результатів усіх трьох турів. Переможцями турніру в особистому заліку буде визначено тих учасників, які наберуть найбільшу кількість балів у другому турі. Переможці турніру в особистому та командному заліках нагороджуються дипломами І, ІІ, ІІІ ступенів управління освіти Харківської міської ради, а також цінними подарунками. Переможці турніру отримують право на пільгове навчання в ХГУ «НУА» відповідно до Положення про пільгові правила прийому на перший курс ХГУ «НУА». Всі учасники Турніру отримують сертифікат учасника та право на зарахування на перший курс ХГУ «НУА» за підсумками співбесіди та у разі надання сертифікатів зовнішнього тестування відповідного рівня. Дипломами та цінними подарунками нагороджуються команди, які стали переможцями у номінаціях: • за краще висвітлення проблем та перспектив соціальної діяльності підприємства Східної України; • за творчий підхід у виконанні домашнього завдання; • за конструктивні пропозиції щодо вдосконалення соціальної діяльності підприємства Східної України; • за краще володіння правовою термінологією; • за краще знання економічної теорії; • за оригінальні відповіді на економіко-правовому брейн-рингу. Вчителі, які підготували переможців та призерів Турніру, нагороджуються грошовими преміями. Нагородження відбувається в день проведення фінальної частини Турніру в актовій залі ХГУ «НУА». 6. Фінансування Турніру. Фінансування Турніру здійснюється Харківським обласним благодійним фондом «Академія». Інші зацікавлені юридичні і фізичні особи мають право заснувати власні (спеціальні) винагороди для учасників Турніру.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 18.09.2010, 13:17 | Сообщение # 8 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| VI відкритий міський економіко-правовий турнір для учнів 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів нарада 20.09.2010 о 16.00 -НУА
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 20.09.2010, 19:51 | Сообщение # 9 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| 23 жовтня в НУА VI відкритий міський економіко-правовий турнір для учнів 10-11 класів "економіко-правові основи сталого розвитку підприємництва у Східній Україні" Тема 2010: "Модернізація економіки Східної України: напрямки та тенденції"
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 25.09.2010, 05:09 | Сообщение # 10 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Теми завдань ІІІ міського турніру юних правознавців. 1. Український народ: суб’єкт права чи ні? 2. Юридичний конфлікт: порушення справедливого співвідношення позицій суб’єктів чи його відновлення? 3. «Руська правда» як правовий акт: збірник, кодекс, звід законів? 4. «Відкриті» партійні списки: доцільність впровадження та проблеми їх імплементації в українську виборчу систему. 5. Депутатський запит в Україні: інструмент сучасного парламентського контролю чи спадок радянських часів? 6. Судовий контроль на стадії попереднього розслідування: реальність та перспективи. 7. Інститут суду присяжних: перспективи його запровадження в Україні. 8. Нотаріальна форма та нотаріальна процедура: проблеми співвідношення. 9. Груповий позов та позов на захист невизначеного кола осіб: проблеми розмежування. 10. Поняття «сім’я»: проблема доцільності його законодавчого закріплення. 11. Правове регулювання статуту споживчих товариств: послідовність чи хаотичність. 12. Керівник підприємства: «орган юридичної особи» чи «одноособовий виконавчий орган юридичної особи»? 13. Земельне правопорушення як підстава притягнення до адміністративної відповідальності: проблема нормативного визначення поняття. 14. «Судимість» як набутий правовий статус особи: проблеми визначення. 15. Правові презумпції у кримінальному процесі: до проблеми визначення поняття. http://www.kharkivosvita.net.ua/document/1497
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 07.04.2011, 17:42 | Сообщение # 11 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| наочний посібник http://mirknig.com/knigi....ik.html
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 14.07.2011, 14:41 | Сообщение # 12 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Теми завдань на ІХ Всеукраїнський турнір юних правознавців - 2011 1. Принцип поділу влади: єдність влади чи автономність (незалежність) її гілок? 2. Громадянське суспільство і держава: до проблеми взаємодії. 3. „Не бійся закону – бійся судді”: поясніть цей відомий вислів. 4. Форми парламентського контролю: проблеми правового здійснення. 5. Власність: право чи обов’язок? 6. Релігійні об’єднання: проблема визначення поняття. 7. Закон України „Про захист тварин від жорстокого поводження”: юридична фікція чи реальна дія його норм? 8. Екологічне право: право використання природних ресурсів чи їх охорона? 9. „Громадське місце”: проблеми визначення поняття та його класифікації. 10. Право власності на земельну ділянку у цивільному та земельному праві України: проблеми взаємного доповнення і виключення. 11. Банкрутство: фінансова неспроможність чи ухилення від юридичної відповідальності. 12. „Припинення шлюбу” та „недійсність шлюбу”: проблема співвідношення понять та їх правових наслідків. 13. Розвиток інституту прийомної сім’ї в Україні: в інтересах дитини чи в інтересах держави? 14. Колективні договори і угоди: питання нормативності їх положень. 15. Європейський Суд з прав людини: найвища судова інстанція чи незалежний судовий контроль над державою? Завдання на фінальний правовий раунд Всеукраїнського турніру юних правознавців - 2011 1. Чи правильним є твердження, що суб’єкти федерації за своєю сутністю є „державами у державі”? Поясніть. 2. Чи встановлює договір норми права? Поясніть. 3. Чи можлива „превентивна” необхідна оборона до початку суспільно небезпечного посягання? Поясніть. 4. Право неповнолітніх на емансипацію: право на „дострокове” повноліття чи зміна правового статусу особи? 5. Секретне завдання (оголошується членами журі під час проведення Турніру).
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 16.09.2011, 22:09 | Сообщение # 13 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| 17 вересня 2011 року відбудеться ІV міський турнір юних правознавців для учнів 9-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів міста Харків на базі Харківської гімназії № 152 (вул. Соціалістична, 57). Початок турніру о 10-00. Початок реєстрації о 9-30.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 13.08.2012, 21:21 | Сообщение # 14 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| "Лист МОНмолоды та спорту України від 09.08.2012 № 1/9-557 ''Щодо методичних рекомендацій із громадянської освіти та виховання '' надано методичні рекомендації з громадянської освіти та виховання у навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році.
http://www.novadoba.org.ua/ http://www.novadoba.org.ua/learn-to-be-citizen
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 18.08.2012, 17:51 | Сообщение # 15 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Інструктивно-методичні рекомендації
Лист Міністерства № 1/9-426 від 01.06.2012 "Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін"
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |