олимпиада - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
23.12.2024, 06:08
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
олимпиада
ovsankaДата: Четверг, 05.11.2009, 09:22 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Шановні колеги, керівники РМ(М)О вчителів української мови та літератури, вчителі української мови та літератури! Пропонуємо Вашій увазі методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2009/2010 н.р.:
У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури у 2009/2010 навчальному році беруть участь учні 7-11 класів.
Час роботи над олімпіадними завданнями для учнів 7-8 класів – 3 астрономічних години, для учнів 9-11 класів – 4 астрономічних години.
Комплект олімпіадних завдань охоплює програмовий матеріал з різних розділів курсу за попередні роки навчання та теми, які учні повинні були опанувати до терміну проведення олімпіади відповідно до чинних навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів, а саме:

Українська література
Клас Тема
7 Із пісенних скарбів (суспільно-побутові пісні, коломийки). Про далекі минулі часи ( І.Франко «Захар Беркут». Т.Шевченко «Мені тринадцятий минало», «Тополя», «Заповіт». А.Чайковський «За сестрою». М.Стельмах «Гуси-лебеді летять»).
8 Усна народна творчість (історичні пісні, пісні Марусі Чурай, народні думи). З давньої української літератури («Слово про похід Ігорів»), Тарас Шевченко «Думи мої, думи мої…», «Ой три шляхи широкії», «Мені однаково, чи буду», «Минають дні, минають ночі». Іван Франко «Іван Вишенський».
9 Усна народна творчість. Давня українська література. І. Котляревський «Наталка Полтавка».
10 Усна народна творчість (народний епос). Літературний процес
70–90-х років ХІХ ст. (І.Нечуй-Левицький. Панас Мирний. М.Кропивницький. М.Старицький. І.Карпенко-Карий, І.Франко „Зів’яле листя”).
11 Літературний процес ХХ ст. (М.Хвильовий. О.Вишня. Є.Маланюк. В.Барка. Ю.Яновський. М.Куліш. І.Кочерга. О.Довженко).
Підкреслюємо, що завдання з української літератури для учнів 7 - 9 класів складено відповідно до нової програми для 12-річної школи з українською мовою навчання (автор Р.В.Мовчан). Це обумовлено орієнтацією на завдання ІV етапу олімпіади.

Поряд із завданнями подано орієнтовну максимальну кількість балів, яку учень може одержати за їх виконання.

Звертаємо увагу, що завдання з літератури для кожного класу мають спільну структуру. Учням усіх класів необхідно написати твір на одну із запропонованих тем, письмово дати відповіді на запитання та виконати творче завдання. Окрім того, семикласникам і восьмикласникам пропонується визначити у вірші всі відомі їм художні засоби, а учням старшої школи – зробити ідейно-художній аналіз поезії.

Оцінювання завдань з літератури:

№ завдання Форма завдання Макс. кількість балів за одне завдання
1 Написати твір на одну із запропонованих тем 12 б.
2 Письмово дати відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях Кожне питання оцінюється 1 б.
3 Визначення художніх засобів (7-8 кл.)
Ідейно-художній аналіз поезії (9-11 кл.) 10 б.
12 б.

Оцінювання результатів виконання завдань з мови здійснюється за критеріями, вказаними безпосередньо у завданнях.

Початок олімпіади о 10-00.
Звертаємо Вашу увагу на те, що учням не дозволяється користуватись додатковою літературою (посібниками, довідниками, словниками, текстами статей тощо).
З повагою, Березанець І.В., методист Центру експертизи якості освіти


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 24.02.2011, 17:17 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Завдання
VІI Всеукраїнського турніру юних журналістів

1. Ви знімаєте сюжет для телебачення про турнір юних журналістів. Як ви побудуєте свій сюжет? Зробіть „стенд-ап” і продемонструйте його „вживу” (без запису на камеру).
2. Інтернет як джерело інформації для журналіста: переваги, перестороги та специфіка використання.
3. Запропонуйте концепцію нішевого теле- або радіоканалу.
4. Вам доручено підготувати документальний теле- або радіофільм. Які виражальні засоби ви будете використовувати?
5. Побудуйте концепцію видання (газети, журналу) на одну з близьких Вам тем, обґрунтуйте актуальність проекту та шляхи його реалізації.
6. Ви журналіст. Запропонуйте актуальну на сьогоднішній день тему журналістського розслідування, обґрунтуйте ваш вибір та наведіть кілька ланцюжків, що допоможуть вам провести розслідування.
7. Жовта преса: вчора, сьогодні, завтра.
8. Матеріал журналіста про конфліктну ситуацію – що має його характеризувати в першу чергу? Плюси та мінуси подібних публікацій у місцевій пресі – проілюструйте прикладами із газет.
9. Ви працюєте в міській газеті. До вашого міста приїздить відомий письменник (на вибір: Юрій Андрухович, Борис Акунін, Ліна Костенко) і вам доручено взяти у нього інтерв’ю. Як ви будете готуватися до зустрічі і які 5 запитань поставите?
10. Вашу школу відвідує мер міста. У програмі є й прес-конференція. Вам доручають її підготувати. Ваші дії.
11. Ви працюєте в міській газеті. Ранком на ваш стіл лягають сім таких повідомлень: 1) відбулося засідання уряду країни, на якому розглядалося питання міжнародних контактів із Бєларуссю; 2) голова обласної адміністрації відвідав ярмарок, що проходив в одному з райцентрів вашої області; 3) відбулася колегія обласної адміністрації, на якій розглядалися питання підготовки області до весняно-польових робіт; 4) на регіональному конкурсі „Учитель року” перемогла педагог із вашого міста; 5) команда КНР перемогла на світовому чемпіонаті з гімнастики; 6) підприємство молочної промисловості вашого міста відкриває новий магазин; 7) стартував обласний конкурс робіт школярів щодо перспектив соціального розвитку рідного міста, пропонується здавати роботи для участі в ньому. Які з повідомлень ви візьмете для підготовки публікацій і матеріали яких жанрів підготуєте?
12. Репортер, оглядач, колумніст, розслідувач, - яку зі спеціальностей журналіста ви б вибрали для себе?
13. Бліц-опитування. Його доцільність, завдання, методика проведення, подача у ЗМІ. Наведіть приклади такого опитування в медіа.
14. Запропонуйте концепцію тематичного наповнення громадського теле- або радіоканалу.
15. Терміново відредагуйте текст для публікації у вашій газеті (фрагмент тексту буде запропонований журі). Якими правилами ви при цьому керуєтеся?

http://www.kharkivosvita.net.ua/files/Vopros_VTUJ.pdf


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info