ЗНО - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
28.11.2024, 17:53
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
ЗНО
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:11 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЗОВНІШНЄ НЕЗАЛЕЖНЕ ОЦІНЮВАННЯ 2010 року
СПЕЦИФІКАЦІЯ тесту з української мови і літератури для зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень випускників загальноосвітніх навчальних закладів підготовлена відділом змісту суспільно-гуманітарних навчальних предметів Українського центру оцінювання якості освіти
1. Призначення тесту з української мови і літератури ---- Оцінити ступінь підготовленості випускників загальноосвітніх навчальних закладів з української мови і літератури з метою конкурсного відбору для навчання у вищих навчальних закладах.
2. Документи, що визначають зміст тесту з української мови і літератури
Тест розробляється на основі таких документів: 1. Рідна мова. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 5–11 класи (Затверджено Міністерством освіти і науки України, лист № 1/11-3580 від 22.08.2001 р.). 2. Українська мова. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання. 5–11 класи (Затверджено Міністерством освіти і науки України, лист № 1/11-3580 від 22.08.2001 р.).
3. Українська мова. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з румунською мовою навчання. 5–11 класи ( Затверджено Міністерством освіти і науки України, лист № 1/11-3580 від 22.08.2001 р.).
4. Українська мова. Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з угорською мовою навчання. 5–11 класи (Затверджено Міністерством освіти і науки України, лист № 1/11-3580 від 22.08.2001 р.).
5. Українська література. 5–11 класи: Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською і російською мовою навчання ( Затверджено Міністерством освіти і науки України, лист № 1/11-3580 від 22.08.2001 р.).
6. Українська література. 5–11 класи: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською і російською мовою навчання ( Затверджено Міністерством освіти і науки України, лист № 1/11-2444 від 23.07.2002 р.). 7. Українська мова і література. Програма зовнішнього незалежного оцінювання ( наказ Міністерства освіти і науки України № 865 від 18.09.2008 р.).


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Понедельник, 16.11.2009, 13:12
 
cobraДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:23 | Сообщение # 2
Активист
Группа: NewsMaker
Сообщений: 63
Статус: Offline
3. Структура тесту з української мови і літератури Загальна кількість завдань тесту – 61. На виконання тесту з української мови і літератури відведено 180 хвилин. Кількісний розподіл завдань тесту з української мови і літератури за змістовими лініями та складністю наведено в таблицях 1, 2.

Добавлено (16.11.2009, 13:19)
---------------------------------------------
Теми Складність завдань
Л е г к і ( 0 ,9 – 0 , 7 ) - О п т и м а л ь н і ( 0 , 6 – 0 ,4 ) - С к л а д н і ( 0 , 3 – 0 ,1 ) Фонетика. Графіка 0- 1 -0
Лексикологія. Фразеологія 2 - 1 - 2
Морфологія 1 - 6 - 0
Синтаксис 3 - 6 -0
Стилістика 0 – 0 - 2
Орфографія 1- 5 -0
Орфоепія 0 - 1 - 0
Розвиток мовлення 0 – 0 - 6
Разом 7- 20 - 10

Добавлено (16.11.2009, 13:21)
---------------------------------------------
Характеристика тестових завдань з української мови і літератури
Тест з української мови і літератури складається з таких форм тестових завдань:
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (ВОВ). До кожного завдання пропонується 4 або 5 варіантів відповіді, з яких лише один правильний. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учасник вибрав і позначив правильний варіант відповіді у бланку відповідей. Завдання вважається виконаним неправильно, якщо:
а) позначено неправильну відповідь;
б) позначено два або більше варіантів відповіді, навіть якщо серед них є правильний;
в) відповідь не позначено взагалі.
2. Завдання на встановлення відповідності (ВВ). У завданнях пропонується співвіднести характеристику мовного чи літературного явища, позначеного літерою, з прикладом цього явища, позначеним цифрою. Завдання вважається виконаним правильно, якщо учасник вибрав і позначив правильну літеру ( від А до Д) навпроти кожної цифри (від 1 до 4) у бланку відповідей.
3. Завдання з розгорнутою відповіддю (РВ). Завдання цієї форми передбачає створення власного аргументативного висловлення на дискусійну тему. У ньому слід аргументовано ствердити або заперечити висловлену в завданні позицію.

Добавлено (16.11.2009, 13:23)
---------------------------------------------
Принципи композиції завдань у тесті з української мови і літератури
Композиція завдань у тесті з української мови і літератури ґрунтується на таких засадах:
1. Спочатку в тесті подано завдання з української мови, потім – завдання з української літератури, а завершує тест відкрите завдання з розгорнутою відповіддю ( власне висловлення).
2. Завдання в межах кожної з форм розташовуються від простого до складного.

 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:25 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Система оцінювання окремих завдань і тесту в цілому
Для завдань тесту кожної форми встановлюється відповідна система оцінювання:
1. Завдання з вибором однієї правильної відповіді – 0 – 1 тестовий бал.
2. Завдання на встановлення відповідності – 0 – 1 – 2 – 3 – 4 тестових бали.
3. Завдання з розгорнутою відповіддю – від 0 до 24 тестових балів.
Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно розв’язавши всі завдання тесту з української мови і літератури, – 111.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:27 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Зовнішнє незалежне оцінювання 2010 року
Демонстраційний варіант тесту з української мови і літератури
Частина 1 / Українська мова
Завдання 1–7 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильний варіант відповіді та позначте його в бланку А згідно з інструкцією. Не робіть інших позначок, тому що комп’ютерна програма реєструватиме їх як помилки!
Будьте особливо уважні, заповнюючи бланк А! Не погіршуйте власноручно свого результату неправильною формою запису відповідей
Прочитайте текст і виконайте завдання 1–7.
(1) Пахне луг…
(2) Вечірній туманець благеньким напиналом напнувся над усеньким лугом, а отам, коло лісу, начебто завис густіший і темніший морок.
(3) А де лелеки, що прилетіли на/зустріч з вечірньою казкою?
(4) Мабуть, поки вечеряв, то познімались і полетіли на лісові озера.
(5) Вдивляєшся поміж кущів, поміж осоки – ніде не видно, тільки сумують вечірні сутінки.
(6) А луг пахне де/далі сильніше, і груди не можуть умістити, увібрати всю його терпку свіжість бо за/малі.
(7) Дихаєш і наче оновлюєшся, в/друге на світ народжуєшся.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:30 | Сообщение # 5
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
1. У переносному значенні вжито в тексті виділене слово
А пахне луг
Б лелеки прилетіли В сумують сутінки
Г дихаєш і оновлюєшся
2. Фразеологізмом є вжитий у тексті вислів
А напнувся благеньким напиналом
Б полетіли на лісові озера
В сумують вечірні сутінки
Г вдруге на світ народжуєшся
3. Окремо в цьому тексті пишуться слова
А на/зустріч
Б де/далі
В за/малі
Г в/друге
4. Прийменник виділено у словосполученні з тексту
А коло лісу
Б що прилетіли
В ніде не видно
Г наче оновлюєшся
5. Вставне слово вжито в реченні
А другому
Б четвертому
В п’ятому Г шостому
6. Однорідні означення є в реченні
А другому
Б четвертому
В шостому
Г сьомому
7. Пунктуаційну помилку допущено в реченні
А другому
Б третьому
В шостому
Г сьомому


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:33 | Сообщение # 6
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Завдання 8–23 мають по п’ять варіантів відповіді, серед яких лише ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ. Виберіть правильний варіант відповіді та позначте його в бланку А згідно з інструкцією.
Не робіть інших позначок, тому що комп’ютерна програма реєструватиме їх як помилки! Будьте особливо уважні, заповнюючи бланк А! Не погіршуйте власноручно свого результату неправильною формою запису відповідей
8. Велику літеру вжито правильно в усіх словосполученнях рядка
А поет Василь Стус, князь Данило галицький
Б Петро Гулак-Артемовський, Президент України
В шекспірівський сонет, Франкове «зів’яле листя»
Г «Слово про Похід Ігорів», спорткомплекс «Олімпійський»
Д Луганський національний університет, Бахчисарайський Район
9. М’який знак на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
А мал..овничий, з..омка, опрац..ований
Б давн..окиївський, чотир..ох, ра..он
В кра..овий, пен..ок, прац..овитість
Г с..орбати, сер..озний, багат..ом
Д с..огодні, пізн..ого, кол..оровий
10. Граматичну помилку допущено в рядку
А моє день народження
Б більш досконалий
В почнімо працювати
Г п’ятьмастами волонтерами
Д соковитих абрикосів
11. Префікс при- треба писати в усіх словах рядка
А пр..глушити, пр..м’ятий, пр..мудрість
Б пр..вчити, пр..булий, пр..морозок
В Пр..карпаття, пр..звисько, пр..їжджати
Г Пр..дністров’я, пр..гарний, пр..боркати
Д пр..милий, пр..чіп, пр..соромлений
12. Неправильно утворено ім’я по батькові
А Степанівна
Б Геннадієвич
В Орестівна
Г Ігорович
Д Олександрівна
13. Закінчення -а має іменник у рядку
А станції харківського метр..
Б майстри поетичного кін..
В картини Марії Приймаченк..
Г звернутися до туристичного бюр..
Д ґудзики до нового пальт..
14. Граматично правильне продовження речення « Занотовуючи результати експерименту, …»
А деякі з них виявилися несподіваними.
Б у мене виникли сумніви.
В консультуйтеся з науковим керівником.
Г важливими є всі числові показники.
Д нарешті окреслюється подальший план роботи.
15. Неправильно побудовано словосполучення
А десять (хвилин) на шосту
Б чверть на шосту
В без п’ятнадцяти шість
Г пів на шосту
Д за десять (хвилин) шоста


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:36 | Сообщение # 7
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
16. У реченні «Шануйте здобуте трудом поколін(1)ь, помножте його у пошан(2)і, в тім – корінь жит(3)я, крила стремлін(4)ь, діти мої кохан(5)і!» подвоєння літер відбувається на місці цифри
А 1
Б 2
В 3
Г 4
Д 5
17. Правильно вжито дієслівну форму в реченні
А Ходімте швидше на вершину цієї гори!
Б Ідемте до найближчої тролейбусної зупинки!
В Багато хто поміте недоліки цього видання.
Г Обов’язково дасиш мені свою електронну адресу.
Д Почнімо перегляд газети із заголовків.
18. Кома перед і ставиться в реченні (розділові знаки пропущено)
А Я в пісні молодість знайду і довго-довго буду з нею.
Б Вдалині хиталися дерева і синів задуманий прибій.
В Дітям здавалося що вже вечір і що вже невдовзі прийде мама.
Г Крізь темну ніч шумів весняний дощ і в унісон із ним шуміли сосни.
Д Коли він торкався смичком до струн скрипки все на світі зникало і залишалася тільки музика.
19. Літера у ставиться в реченні «(1)плив на підлеглих здійснюється (2) атмосфері міжособистісних (3)заємодій (4) групі і є важливим (5) аспекті управлінської результативності» на місці цифри
А 1
Б 2
В 3
Г 4
Д 5


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:43 | Сообщение # 8
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
20. Граматичну помилку допущено в реченні
А Оксана довго міркувала, що подарувати сестрі на день народження.
Б Учень, який ретельно підготував доповідь, успішно відповів на всі запитання.
В Можна сподіватися на те, що концерт Патрісії Каас в Україні ще відбудеться.
Г Водій автобуса сказав пасажирам, які щойно зайшли, що оплатіть проїзд.
Д У виступі головним було те, що демократичні цінності слід відстоювати.
21. Разом пишуться всі прислівники в рядку
А на/пам’ять, на/жаль, до/купи
Б на/весну, до/віку, с/підлоба
В мимо/волі, на/завжди, в/основному
Г що/найвище, до/вподоби, без/вісти
Д о/півночі, на/двоє, на/перекір
22. Поширеним є речення
А Двоє музик продовжували грати.
Б Комплімет повинен бути щирим.
В А Максим вийшов сухим із води.
Г Григорію закортіло скупатися.
Д Холод стає помітнішим і помітнішим.
23. Підкреслена буква позначає той самий звук в усіх словах рядка
А увінчати, німий, кінь, петунія
Б важко, життя, обмеженість, сторож
В розписаний, слово, успіх, кількість
Г помітніший, торкнути, гуркіт, шістнадцять
Д розкіш, подушці, штучний, поширити


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:46 | Сообщение # 9
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Завдання 24–28 мають на меті встановлення відповідності. До кожного рядка, позна- ченого ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і поставте позначки в бланку А на перетині відповідних колонок і рядків.
Усі інші види Вашого запису комп’ютерна програма реєструватиме як помилки. Будьте особливо уважні, заповнюючи бланк А! Не погіршуйте власноручно свого результату неправильною формою запису відповідей
24. З’ясуйте, який вид підрядного речення можна приєднати до поданого головного Головне речення Вид підрядного речення
1 Ця подія сталася саме тоді, …...................... - А означальне
2 … однак студенти склали іспит. ....................- Б з’ясувальне
3 Це не та зупинка, … .....................................- В обставинне часу
4 Журналістка повідомила, … ..........................- Г обставинне місця
.......................................................................- Д обставинне допустове


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Понедельник, 16.11.2009, 13:47
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 13:55 | Сообщение # 10
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
25. Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире Випадок уживання тире
Приклад
1 перед узагальнювальним словом ..........................А А мова – то пісня душі, покладена на слова.
2 між підметом і присудком ......................................Б І сльози, і прокльони – все мине.
3 при відокремленій прикладці ................................В І ось прийшла неділя – день легкий.
4 між частинами безсполучникового речення ...........Г Мало життя прожити – треба життя зрозуміти.
.............................................................................Д Я усміхнусь – і все навкруг сміється.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 15:25 | Сообщение # 11
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
26. З’ясуйте вид поданих односкладних речень Вид речення
Приклад
1 означено-особове .................................А Вір своїм очам, а не чужим речам.
2 неозначено-особове .............................Б Візьми свій келих сонця у життя!
3 узагальнено-особове ............................В Я прожив, моя мила, ці літа у найвищому щасті
4 безособове .......................................... Г Вино мудрості п’ють із келиха розчарувань.
................................................................Д Без мови рідної, юначе, й народу нашого нема.


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Понедельник, 16.11.2009, 15:26
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 15:30 | Сообщение # 12
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
27. Доберіть антоніми до поданих слів
Слово...................................................................Антонім
1 лебедіти ....................................................А сахатися
2 компенсувати .............................................Б губити
3 знаходити .................................................В грубіянити
4 деградувати ..............................................Г шкодити
......................................................................Д відроджуватися
28. З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)

Ще (1)недавно дихало в мої думки (2)студеним пахом (3)зів’ялого листя, (4)а вже сьогодні лагідне шовковисте повітря весни купає мої очі.
А прикметник
Б займенник
В дієприкметник (форма дієслова)
Г прислівник
Д сполучник


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 15:32 | Сообщение # 13
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Читання й аналіз тексту
Завдання 29–36 мають по чотири варіанти відповіді, серед яких ОДИН ПРАВИЛЬНИЙ.
Виберіть правильний варіант і позначте його в бланку А згідно з інструкцією. Не робіть інших позначок, тому що комп’ютерна програма реєструватиме їх як помилки!
Прочитайте текст (цифри в дужках позначають номери рядків) і виконайте завдання 29–36. Будьте особливо уважні, заповнюючи бланк А! Не погіршуйте власноручно свого результату неправильною формою запису відповідей


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 15:34 | Сообщение # 14
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Галілео Галілей
(1 – 4) Галілей народився в італійському місті Пізі 1564 року. Батько майбутнього астронома, Вінченцо Галілей, з бідних дворян, був учителем музики, композитором, знав математику й інші науки. На життя Вінченцо Галілей заробляв уроками музики, але в країні, де вчителів музики було більше, ніж чоботарів, це давало небагато. А сім’я зростала.
(5 – 7) Галілео був найстаршим сином у сім’ї. Батько примушував хлопця грати на скрипці, розучувати свої композиції, щоб син міг продовжити справу його життя. Але викладача музики з Галілео не вийшло, хоча він і став великим її знавцем.
(8 – 9) Вінченцо, прагнувши знайти вихід із тяжкого становища, віддав хлопчика на виховання до монастиря, де його схиляли прийняти чернецтво. Галілео збунтувався і втік.
(10 – 11) Тоді батькові спало на думку зробити з сина лікаря. Сімнадцятирічний Галілео стає студентом Пізанського університету.
(12 – 16) Цікаво, що до цього часу юному Галілею зовсім не доводилося вивчати математику, і він абсолютно не був у ній обізнаний. А в університеті майбутнім лікарям серед інших навчальних предметів викладали й математику. Нова, досі не знайома йому наука зацікавила юнака, і батько, бачачи захоплення сина, порадив йому познайомитися з творами великих математиків давнини Евкліда і Архімеда.
(17 – 18) Сталося те, чого зовсім не чекав старий Вінченцо: математика цілком захопила Галілео, він покинув вивчати медицину й заглибився в нову для нього галузь науки.
(19 – 20) У молодого Галілея виявилися незвичайні математичні здібності, праці з математики він читав, як цікаві романи.
(21 – 28) Галілей покинув Пізу й перебрався до Флоренції, де за кілька років до нього оселилася його сім’я. Батько дуже лютував через те, що Галілео покинув медицину, яка обіцяла йому гарний заробіток. Але математика, особливо геометрія з її послідовністю аксіом і теорем, де все незаперечно витікало одне з другого, зачарувала Галілея. У 19 років він розробляє закони коливання маятника, а в 22 роки стає одним з найвідоміших учених Італії. І це всього за 7 років від часу, коли він уперше познайомився з математикою! У 25 років Галілео Галілей, медик-недоучка, людина, яка не мала вченого ступеня, очолює кафедру математики в Пізанському університеті. Згодом він – професор математики в Падуї.
(29 – 31) За цей час молодий науковець зробив низку великих відкриттів у галузі механіки, фізики, математики, астрономії, хоча не публікував їх, бо вони заперечували вчення Аристотеля про будову Землі. (32 – 39) Захоплення Галілея астрономією почалося, коли він 1609 року дізнався, що в Голландії з’явився «прилад-дальновидець» – телескоп. Як цей прилад сконструйований, він не знав, тому сам узявся за його створення. Зробивши телескоп, Галілей першим спрямував його до зірок, саме тому Галілея називають Колумбом неба. Галілео Галілей споглядав Місяць, Юпітер, бачив чотири його супутники, він першим відкрив плями на Сонці, довів, що воно обертається навколо своєї осі. І Земля також, виявляється, обертається навколо своєї осі і навколо Сонця! Ось тоді й з’явилась книга «Зоряний вісник», де вчений розповів про свої дослідження, продовжуючи вчення Ніколая Коперника та Джордано Бруно.
(40 – 45) Проте наукові знахідки Галілео Галілея суперечили загальноприйнятому вченню про будову Землі і Всесвіту, тому незабаром він був схоплений інквізицією. Тюрма, допити, погрози, тортури… Під страхом жахливої смерті 70-літнього Галілео Галілея змусили зректися своїх наукових поглядів, визнати, що Земля – твердь і не обертається навколо Сонця. Хворий, змучений старець не витримав тортур. Але, кажуть, прочитавши текст свого зречення, Галілей тупнув ногою й вигукнув: «І все ж вона обертається!»
(46 – 47) Помер Галілео Галілей 1642 року і в останні роки перед смертю встиг багато зробити для науки (з журналу).


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.11.2009, 15:36 | Сообщение # 15
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
29. За стильовими ознаками текст є
А художнім
Б розмовним
В науково-популярним
Г публіцистичним
30. За типом мовлення текст є
А описом
Б розповіддю
В роздумом
Г поєднанням кількох типів


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info