ДПА в 9 класі - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
03.01.2025, 22:42
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
ДПА в 9 класі
ovsankaДата: Вторник, 02.02.2010, 22:03 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ у 2009-2010 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Фізика

Білет № 1

1. Обґрунтуйте роль фізики у повсякденному житті та у розвитку техніки. Розкажіть про внесок українських учених у розвиток фізики. Охарактеризуйте методи дослiдження фiзичних явищ. Наведіть узагальнені плани характеристики фізичного явища, фiзичної величини, закону.
2. Лабораторна робота. Дослідження коливань тіла, підвішеного на нитці.
3. Задача на період піврозпаду ізотопу (розділ 17).

Білет № 2
1. Розкрийте суть понять «механічний рух» і «відносність руху». Охарактеризуйте прямолінійний рівномірний рух. Дайте означення середньої швидкості нерівномірного руху. Зобразіть і прокоментуйте графіки рівномірного та нерівномірного рухів.
2. Лабораторна робота. Вивчення законів відбивання світла за допомогою плоского дзеркала.
3. Задача на застосування поняття коефіцієнту корисної дій електричного нагрівника (розділ 8).

Білет № 3
1. Охарактеризуйте рівномірний рух тіла по колу. Розкрийте поняття «лінійна швидкість рівномірного руху по колу», «період обертання» та «обертова частота».
2. Лабораторна робота. Складання найпростішого електромагніту та випробування його дії.
3. Задача на розрахунок кількості речовини, що виділяється під час електролізу (розділ 10).

Білет № 4
1. Охарактеризуйте взаємодію тіл. Розкрийте поняття «маса» та «сила». Поясність, що таке додавання сил. Дайте визначення рівнодійної сили.
2. Лабораторна робота. Дослідження залежності електричного опору від довжини провідника і площі його поперечного перерізу.
3. Задача на рівняння ядерних реакцій (розділ 17).

Білет № 5
1. Наведіть приклади гравітаційної взаємодії тіл. Порівняйте поняття «сила тяжіння» та «вага тіла». Розкрийте зміст поняття «невагомість».
2. Лабораторна робота. Визначення роботи та потужності споживача електричного струму.
3. Задача на застосування закону збереження енергії в теплових та механічних процесах (розділ 6).

Білет № 6
1. Дайте характеристику силам пружності. Розкрийте сутність закону Гука. Охарактеризуйте сили тертя. Наведіть приклади використання сил пружності та тертя в природі й техніці.
2. Лабораторна робота. Визначення питомої теплоємності речовини.
3. Задача на розрахунок загального опору послідовного й паралельного з'єднання провідників (розділ 8).


Білет № 7
1. Порівняйте поняття «тиск» і «сила тиску». Дайте визначення закону Паскаля та наведіть приклади його використання в природі та техніці. Розкрийте зміст поняття «атмосферний тиск». Поясність, як визначається тиск рідини на дно і стінки посудини.
2. Лабораторна робота. Визначення густини твердих тіл і рідин.
3. Задача на застосування закону Джоуля-Ленца (розділ 8).

Білет № 8
1. Дайте характеристику силі Архімеда. Поясність умову плавання тіл та наведіть приклади її використання в судноплавстві та повітроплаванні.
2. Експериментальне завдання. Визначення характеристик рівномірного руху тіла по колу (період обертання, обертова частота, лінійна швидкість)
3. Задача на розрахунок роботи або потужності електричного струму (розділ 8).

Білет № 9
1. Розкрийте суть понять «кінетична» та «потенціальна» енергія. Наведіть та поясніть приклади перетворення одного виду механічної енергії на інший. Розкрийте сутність закону збереження енергії в механічних процесах.
2. Лабораторна робота. Визначення центра тяжіння пласких пластин.
3. Графічна задача на побудову ходу променів у лінзах (розділ 15).

Білет № 10
1. Охарактеризуйте коливальний рух. Наведіть приклади видів коливань. Розкрийте зміст понять «амплітуда», «період» і «частота коливань». Дайте характеристику видам маятників.
2. Лабораторна робота. Визначення фокусної відстані та оптичної сили збиральної лінзи.
3. Задача на застосування закону Кулона (розділ 7).

Білет № 11
1. Дайте визначення внутрішньої енергії та поясніть способи її зміни. Назвіть види теплопередачі та наведіть приклади їх використання в природі й техніці. Розкрийте суть понять «кількість теплоти» та «питома теплоємність речовини».
2. Лабораторна робота. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра та вольтметра.
3. Задача на розрахунок механічної роботи або потужності (розділ 3).

Білет № 12
1. Охарактеризуйте процеси плавлення й кристалізації тіл. Розкрийте зміст поняття «питома теплота плавлення». Зобразіть та прокоментуйте графічну інтерпретацію процесів плавлення та кристалізації.
2. Експериментальне завдання. Визначення питомого опору провідника.
3. Задача на розрахунок механічної енергії (розділ 3).

Білет № 13
1. Порівняйте процеси випаровування та конденсації. Поясніть, як здійснюється процес кипіння рідин. Розкрийте зміст поняття «питома теплота пароутворення». Наведіть приклади процесів пароутворення в природі та побуті.
2. Експериментальне завдання. Визначення коефіцієнта корисної дії простого механізму.
3. Задача на застосування законів заломлення світла (розділ 15).


Білет № 14
1. Розкрийте сутність закону збереження енергії в теплових і механічних процесах. Поясніть принцип дії теплових двигунів. Розкрийте зміст поняття «коефіцієнт корисної дії». Обґрунтуйте роль теплових двигунів у життєдіяльності людини та виробництві; екологічні проблеми, пов'язані з використанням теплових двигунів.
2. Експериментальне завдання. Вимірювання жорсткості пружини.
3. Задача на застосування закону Ома для ділянки електричного кола (розділ 8).

Білет № 15
1. Назвіть види електричних зарядів, наведіть приклади їхньої взаємодії. Поясність, як здійснюється електризація тіл. Охарактеризуйте сутність законів збереження електричного заряду та Кулона. Розкрийте суть поняття «електричне поле».
2. Лабораторна робота. З’ясування умов рівноваги важеля.
3. Задача на застосування закону збереження механічної енергії (розділ 3).

Білет № 16
1. Розкрийте суть поняття «електричний струм» та наведіть приклади дії електричного струму. Поясніть умови виникнення та існування електричного струму. Порівняйте природу електричного струму в різних середовищах. Розкрийте суть понять «сила струму» та «напруга», поясніть, як здійснюються їх вимірювання.
2. Лабораторна робота. Визначення густини тіла гідростатичним методом.
3. Задача на застосування закону Гука (розділ 2).

Білет № 17
1. Розкрийте сутність закону Ома для ділянки електричного кола. Розкрийте суть понять «електричний опір» та «питомий опір провідника». Поясніть, яка залежність опору провідника від температури. Наведіть приклади використання реостатів.
2. Лабораторна робота. З'ясування умови плавання тіл.
3. Задача на відбивання світла від плоского дзеркала (розділ 15).

Білет № 18
1. Дайте визначення понять «робота» й «потужність електричного струму». Розкрийте сутність закону Джоуля–Ленца. Наведіть приклади використання теплової дії електричного струму в техніці.
2. Лабораторна робота. Визначення коефіцієнта тертя ковзання.
3. Задача на застосування рівняння теплового балансу (розділ 6).

Білет № 19
1. Дайте характеристику магнітного поля. Назвіть види магнітів, наведіть приклади їхньої взаємодії та практичного за¬стосування. Охарактеризуйте магнітне поле провідника та котушки зі струмом. Поясніть, у чому полягає дія магнітного поля на провідник зі струмом.
2. Лабораторна робота. Вивчення теплового балансу під час змішування води різної температури.
3. Задача на застосування умови плавання тіл (розділ 2).

Білет № 20
1. Наведіть приклади оптичних явищ у природі та використання їх в техніці. Поясніть різницю між поняттями «світловий промінь» та «пучок світла». Розкрийте сутність законів прямолінійного поширення світла та відбивання світла. Здійсніть побудову зображення, що дає плоске дзеркало, та дайте його характеристику.
2. Лабораторна робота. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників.
3. Задача на застосування закону Архімеда (розділ 2).

Білет № 21
1. Дайте характеристику лінз. Розкрийте суть понять «оптична сила» та «фокусна відстань лінзи». Поясніть формулу тонкої лінзи. Здійсніть побудову зображень, що дає тонка лінза, і охарактеризуйте їх. Охарактеризуйте вади зору та їх способи корекції.
2. Лабораторна робота. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників.
3. Задача на механічні коливання (розділ 11).

Білет № 22
1. Поясніть суть понять «атом» і «атомне ядро». Опишіть досліди Йоффе-Міллікена та Резерфорда. Охарактеризуйте ядерну модель атома. Розкрийте зміст поняття «йон».
2. Експериментальне завдання. Одержання зображень за допомогою збиральної лінзи, визначення характеристик зображень.
3. Задача на відносність механічного руху (розділ 1).

Білет № 23
1. Розкрийте суть поняття «радіоактивність». Назвіть види радіоактивного випромінювання. Поясніть, у чому полягає йонізуюча дія радіоактивного випромінювання та який його вплив на живі організми. Наведіть приклади ядерних реакцій.
2. Експериментальне завдання. Вимірювання лiнiйних розмірів, площі поверхні, об’єму фізичних тіл та визначення інструментальної похибки вимірювальних приладів.
3. Задача на рівномірний рух тіла по колу (розділ 1).


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 18.03.2011, 19:06 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Перелік питань білетів ДПА. Фізика 9 клас (усна форма)

Увага! У 2011 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності з листом МОН від 30.12.2010 №1/9-950 "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році"

1. Обґрунтуйте роль фізики у повсякденному житті та у розвитку техніки. Розкажіть про внесок українських учених у розвиток фізики. Охарактеризуйте методи дослідження фізичних явищ. Наведіть узагальнені плани характеристики фізичного явища, фізичної величини, закону.

2. Розкрийте суть понять "механічний рух" і "відносність руху". Охарактеризуйте прямолінійний рівномірний рух. Дайте означення середньої швидкості нерівномірного руху. Зобразіть і прокоментуйте графіки рівномірного та нерівномірного руху.

3. Охарактеризуйте рівномірний рух тіла по колу. Розкрийте поняття "лінійна швидкість рівномірного руху по колу", "період обертання" та "обертова частота".

4. Виконайте експериментальне завдання. Визначення характеристик рівномірного руху тіла по колу (період обертання, обертова частота, лінійна швидкість)

5. Охарактеризуйте взаємодію тіл. Розкрийте поняття "маса" та "сила". Поясність, що таке додавання сил. Дайте визначення рівнодійної сили.

6. Виконайте лабораторну роботу. Дослідження залежності електричного опору від довжини провідника і площі його поперечного перерізу.

7. Виконайте лабораторну роботу. З’ясування умов рівноваги важеля.

8. Виконайте лабораторну роботу Визначення густини твердих тіл і рідин.

9. Наведіть приклади гравітаційної взаємодії тіл. Порівняйте поняття "сила тяжіння" та "вага тіла". Розкрийте зміст поняття "невагомість".

10. Виконайте лабораторну роботу. Визначення центра тяжіння пласких пластин.

11. Дайте характеристику силам пружності. Розкрийте сутність закону Гука. Охарактеризуйте сили тертя. Наведіть приклади використання сил пружності та тертя в природі й техніці.

12. Виконайте експериментальне завдання. Вимірювання жорсткості пружини.

13. Виконайте лабораторну роботу. Визначення коефіцієнта тертя ковзання.

14. Порівняйте поняття "тиск" і "сила тиску". Дайте визначення закону Паскаля та наведіть приклади його використання в природі та техніці. Розкрийте зміст поняття "атмосферний тиск". Поясність, як визначається тиск рідини на дно і стінки посудини.

15. Дайте характеристику силі Архімеда. Поясність умову плавання тіл та наведіть приклади її використання в судноплавстві та повітроплаванні.

16. Виконайте лабораторну роботу. З'ясування умови плавання тіл.

17. Розкрийте суть понять "кінетична" та "потенціальна" енергія. Наведіть та поясніть приклади перетворення одного виду механічної енергії на інший. Розкрийте сутність закону збереження енергії в механічних процесах.

18. Охарактеризуйте коливальний рух. Наведіть приклади видів коливань. Розкрийте зміст понять "амплітуда", "період" і "частота коливань". Дайте характеристику видам маятників.

19. Виконайте лабораторну роботу Дослідження коливань тіла, підвішеного на нитці.

20. Дайте визначення внутрішньої енергії та поясніть способи її зміни. Назвіть види теплопередачі та наведіть приклади їх використання в природі й техніці. Розкрийте суть понять "кількість теплоти" та "питома теплоємність речовини".

21. Виконайте лабораторну роботу. Визначення питомої теплоємності речовини.

22. Охарактеризуйте процеси плавлення й кристалізації тіл. Розкрийте зміст поняття "питома теплота плавлення". Зобразіть та прокоментуйте графічну інтерпретацію процесів плавлення та кристалізації.

23. Виконайте експериментальне завдання. Визначення питомого опору провідника.

24. Порівняйте процеси випаровування та конденсації. Поясніть, як здійснюється процес кипіння рідин. Розкрийте зміст поняття "питома теплота пароутворення". Наведіть приклади процесів пароутворення в природі та побуті.

25. Виконайте експериментальне завдання. Визначення коефіцієнта корисної дії простого механізму.

26. Розкрийте сутність закону збереження енергії в теплових і механічних процесах. Поясніть принцип дії теплових двигунів. Розкрийте зміст поняття "коефіцієнт корисної дії". Обґрунтуйте роль теплових двигунів у життєдіяльності людини та виробництві; екологічні проблеми, пов'язані з використанням теплових двигунів.

27. Назвіть види електричних зарядів, наведіть приклади їхньої взаємодії. Поясність, як здійснюється електризація тіл. Охарактеризуйте сутність законів збереження електричного заряду та Кулона. Розкрийте суть поняття "електричне поле".

28. Розкрийте суть поняття "електричний струм" та наведіть приклади дії електричного струму. Поясніть умови виникнення та існування електричного струму. Порівняйте природу електричного струму в різних середовищах. Розкрийте суть понять "сила струму" та "напруга", поясніть, як здійснюються їх вимірювання.

29. Виконайте лабораторну роботу. Визначення густини тіла гідростатичним методом.

30. Виконайте лабораторну роботу. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра та вольтметра.

31. Розкрийте сутність закону Ома для ділянки електричного кола. Розкрийте суть понять "електричний опір" та "питомий опір провідника". Поясніть, яка залежність опору провідника від температури. Наведіть приклади використання реостатів.

32. Виконайте лабораторну роботу. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників.

33. Виконайте лабораторну роботу. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників.

34. Дайте визначення понять "робота" й "потужність електричного струму". Розкрийте сутність закону Джоуля–Ленца. Наведіть приклади використання теплової дії електричного струму в техніці.

35. Виконайте лабораторну роботу. Визначення роботи та потужності споживача електричного струму.

36. Дайте характеристику магнітного поля. Назвіть види магнітів, наведіть приклади їхньої взаємодії та практичного застосування. Охарактеризуйте магнітне поле провідника та котушки зі струмом. Поясніть, у чому полягає дія магнітного поля на провідник зі струмом.

37. Виконайте лабораторну роботу. Вивчення теплового балансу під час змішування води різної температури.

38. Виконайте лабораторну роботу Складання найпростішого електромагніту та випробування його дії.

39. Наведіть приклади оптичних явищ у природі та використання їх в техніці. Поясніть різницю між поняттями "світловий промінь" та "пучок світла". Розкрийте сутність законів прямолінійного поширення світла та відбивання світла. Здійсніть побудову зображення, що дає плоске дзеркало, та дайте його характеристику.

40. Виконайте лабораторну роботу Вивчення законів відбивання світла за допомогою плоского дзеркала.

41. Дайте характеристику лінз. Розкрийте суть понять "оптична сила" та "фокусна відстань лінзи". Поясніть формулу тонкої лінзи. Здійсніть побудову зображень, що дає тонка лінза, і охарактеризуйте їх. Охарактеризуйте вади зору та їх способи корекції.

42. Виконайте експериментальне завдання. Одержання зображень за допомогою збиральної лінзи, визначення характеристик зображень.

43. Виконайте лабораторну роботу. Визначення фокусної відстані та оптичної сили збиральної лінзи.

44. Поясніть суть понять "атом" і "атомне ядро". Опишіть досліди Йоффе-Міллікена та Резерфорда. Охарактеризуйте ядерну модель атома. Розкрийте зміст поняття "йон".

45. Розкрийте суть поняття "радіоактивність". Назвіть види радіоактивного випромінювання. Поясніть, у чому полягає йонізуюча дія радіоактивного випромінювання та який його вплив на живі організми. Наведіть приклади ядерних реакцій.

46. Виконайте експериментальне завдання. Вимірювання лiнiйних розмірів, площі поверхні, об’єму фізичних тіл та визначення інструментальної похибки вимірювальних приладів.

Крім того пропонується розв’язати задачі на:
відносність механічного руху;
рівномірний рух по колу;
механічні коливання;
розрахунок механічної енергії;
застосування закону збереження енергії;
розрахунок механічної роботи і потужності;
застосування закону Гука;
застосування закону Архімеда;
застосування умови плавання тіл;
застосування рівняння теплового балансу;
застосування закону Кулона;
застосування закону Ома;
розрахунок повного опору послідовного і паралельного з’єднання провідників;
розрахунок роботи і потужності електричного струму;
застосування закону Джоуля-Ленца;
розрахунок кількості речовини, що виділяється під час електролізу;
відбиття світла від плоского дзеркала;
застосування законів заломлення світла;
побудову ходу променів у лінзах;
період піврозпаду речовини;
рівняння ядерних реакцій.

За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 14.03.2011

http://osvita.ua/school/materials/certification/15713


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2025; Rambler's Top100 KinderNews.info