олимпиада - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
03.01.2025, 22:37
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
олимпиада
ovsankaДата: Четверг, 05.11.2009, 08:56 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Шановні колеги! Пропоную Вашій увазі методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2009-2010 навчальному році.У ІІ (районному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії у 2009/2010 навчальному році будуть брати участь учні 8-11 класів. На виконання завдань відводиться 3 астрономічні години.
Комплект завдань для кожного класу складатиметься з 6 завдань. Вони розроблені з урахуванням змісту і структури завдань, що пропонуються на ІV етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії. Для кожного класу завдання № 1,4,5,6 охоплюють програмовий матеріал за попередній рік навчання, а також відповідну тематику, яка вивчена на час проведення ІІ етапу змагань, завдання № 2,3 охоплюють програмовий матеріал попередніх років, починаючи з курсу історії, який вивчається у 7 класі. При підготовці до олімпіади, поряд з опрацюванням питань політичного та соціально-економічного життя, слід звернути увагу на питання історії культури та повсякденності, які передбачені чинними навчальними програмами.

8 класКурс Теми
Історія України Українські землі в ХVІ ст.
Українські землі у першій половині ХVІІ ст.
Всесвітня історія Великі географічні відкриття: зустріч цивілізацій
Людина ранньої нової доби
Європейське відродження
Реформація і контрреформація

9 клас
Курс Теми
Історія України Формування модерної української нації. Теорія та суспільні виклики першої половини ХІХ ст.
Українські землі у складі Російської та Австрійської імперій наприкінці ХVІІІ – у першій третині ХІХ ст.
Всесвітня історія Велика Французька революція кінця ХVІІІ ст. Європа в період наполеонівських війн
Європа й Америка в першій половині ХІХ ст.

10 клас
Курс Теми
Історія України Україна в Першій світовій війні
Українська революція
Всесвітня історія Перша світова війна (1914 – 1918)
Облаштування повоєнного світу
11 клас
Курс Теми
Історія України Україна під час Другої світової та Великої Вітчизняної воєн (1939-1945)
Післявоєнна відбудова і розвиток України в 1945 – на початку
50-х років
Всесвітня історія Друга світова війна (1939-1945)
Країни Північної Америки, США

Учням усіх класів пропонуються такі види завдань:


з/п Види завдань Максимальна кількість балів за завдання
1 Робота з історичною картою 5
2 Робота з історичними поняттями 8
3 Завдання на встановлення послідовності історичних подій 8
4 Завдання на опрацювання історичного документа 15
5 Завдання на аналіз діяльності історичної особи 20
6 Завдання на порівняння історичних подій та фактів за наведеними або вільно обраними критеріями 25

Під час виконання завдань учням не дозволяється користуватися будь-якими джерелами інформації.
Критерії оцінювання наводяться після кожного завдання, що допоможе як учням при їх виконанні, так і членам комісій при перевірці олімпіадних робіт.
З повагою, Сідорчук В.П.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Суббота, 02.01.2010, 15:32 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Загальний рейтинг шкіл-учасників П етапу Всеукраїнської олімпіади з історії


1. 15 6 492 63 41 31 135 0,27 0,27 7 6 13 6
2. 26 8 656 31,5 59 12 42 144,5 0,22 0,22 9 4 13 6
3. 40 8 656 33 20 23 38 114 0,17 0,17 13 12 25 12
4. 70 6 492 35,5 60 45,5 141 0,29 1 0,33 0,62 4 9 13 6
5. 71 6 492 40,5 38 3 1.5 110 0,22 0,22 9 11 20 10
6. 75 8 656 26 41 54 51,5 172,5 0,26 1 0,12 0,38 6 3 9 3
7. 80 8 656 110,5 73 80 77 340,5 0.52 1 2 3 1 ,25 1,77 2 2 4 2
8. 85 8 656 33 78 27,5 88 226,5 0,34 1 1 0,5 0,84 3 8 11 5
9. 88 6 492 31 47 13,5 81,5 0,17 0,17 13 13 26 13
10. 104 8 656 31 36 56 55 178 0,27 0,27 7 11 18 8
11. 113 6 492 33 41 47,5 121,5 0,25 0,25 8 9 1 7 7
12. 118 6 492 41 24 22,5 87,5 0,18 0,18 12 9 21 11
13. 119 9 738 75 82 88 174 419 0,58 2 3 2 1,55 2,13 1 1 2 1
14. 121 6 492 8 22 27,5 57,5 0,12 0,12 14 14 28 14
15. 155 8 656 35,5 35 35 26 131,5 0,20 0,20 10 7 17 7
16. 157 8 656 37,5 39 9,5 36 122 0,19 0,19 11 9 20 10
17. 163 7 574 58 27 60 145 0,25 1 0,14 0,39 5 5 10 4
18. 168 8 656 24,5 60,5 25 30 139 0,22 0,22 9 10 19 9

Голова журі
Ніколаєва Т.В.


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Суббота, 02.01.2010, 15:36
 
ovsankaДата: Суббота, 10.04.2010, 22:17 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Питання
ХІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

1. Трипілля: цивілізація чи культура?
2. Культура давньоруського народу: самобутнє явище чи симбіоз культурних елементів Візантії, Хазарії і Скандинавії?
3. Гуни: європейці чи азійці?
4. Візантійська імперія: спадкоємець Риму чи держави Олександра Македонського?
5. Велике князівство Литовське: держава литовців, литвинів чи русинів?
6. Геополітична шахівниця другої половини XVII ст.: український вибір.
7. «Пробудження націй»: феномен XIX століття чи незалежний від часу етап розвитку народів світу?
8. Європейські колоніальні впливи в Африці XIX ст.: «цивілізаційна травма» чи «нові горизонти» еволюції?
9. Тріумф і трагедія Наполеона Бонапарта.
10. Отто фон Бісмарк: від політики «залізом і кров'ю» до політики «континентальних союзів» і колоніальних загарбань.
11. Пам'ять долини нарцисів: «велич і трагедія» Карпатської України.
12. УПА і Третій рейх: співпраця чи протистояння?
13. Східна Європа у 1944 -1945 рр.: визволення чи окупація?
14. Молодіжні організації доби тоталітаризму: виховання «покоління героїв» чи підготовка «гвинтиків для державної машини»?
15. Цивілізаційний вимір Індії та Китаю: порівняльний аналіз.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Суббота, 30.10.2010, 05:38 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Зразки олімпіадних завдань
http://www.metodportal.net/node/153


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 04.11.2010, 18:09 | Сообщение # 5
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Зразки олімпіадних завдань

http://www.ippo.edu.te.ua/index.p....8-28-08


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 13.12.2010, 16:47 | Сообщение # 6
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Зразки олімпіадних завдань
http://sheprajvo.ucoz.ua/news....-10-321


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 28.01.2011, 21:40 | Сообщение # 7
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Питання XІІІ Всеукраїнського турніру юних істориків

1. Слов’янська єдність: міф чи реальність?

2. Національні символи українців: спадок сивої давнини чи продукт модерної доби?

3. Святослав Хоробрий: великий політик чи великий авантюрник?

4. Японія: тінь китайської цивілізації чи самобутня культура?

5. Уніатство в Україні: компроміс еліт чи "зрада" духовенства?

6. Українські козаки: соціальний стан, етнос чи стиль життя?

7. Ідея спадкової монархії: від Гетьманщини Хмельницького до Кирила Розумовського.

8. Вестфальська система: фундамент релігійного миру чи "консервація" протистояння ?

9. Освічений абсолютизм Катерини ІІ: данина моді чи ідеологія реформ?

10. "Залюднення по-імперському": західна колонізація XIX століття.

11. Декабристський рух і масонство в Україні: демократи чи реакціонери?

12. Українська революція 1917–1920 рр.: національна чи соціальна?

13. Німеччина в 1933–1939 рр.: доба соціального миру чи соціального міфу?

14. "Відлига" М. Хрущова і перебудова М. Горбачова: спільне і відмінне.

15. Кінець ХХ століття: загальна криза культури чи її нова якість?

http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/13293


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Пятница, 28.01.2011, 21:41
 
cobraДата: Воскресенье, 27.02.2011, 16:41 | Сообщение # 8
Активист
Группа: NewsMaker
Сообщений: 63
Статус: Offline
Н А К А З

18.02. 2011 № 27

Про проведення V міського турніру
юних істориків для учнів 9-11-х класів
загальноосвітніх навчальних закладів

http://www.kharkivosvita.net.ua/document/1762

Для проведення міського Турніру використовуються завдання, запропоновані Організаційним комітетом Всеукраїнського турніру юних істориків.

 
ovsankaДата: Четверг, 03.11.2011, 18:55 | Сообщение # 9
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЗАВДАННЯ
ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з історії
2010/2011 навчальний рік
Прикрепления: 8__3.doc (158.5 Kb) · 9__.doc (283.5 Kb) · 10__1.doc (76.0 Kb) · 11__1.doc (94.0 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 16.12.2012, 11:36 | Сообщение # 10
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
http://obd-ditu.at.ua/load/pravoznavstvo/13

ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 28.01.2013, 10:56 | Сообщение # 11
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Питання XV Всеукраїнського турніру юних істориків (2012/2013 навчальний рік)
Прикрепления: VTUI_V_2013.doc (29.5 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2025; Rambler's Top100 KinderNews.info