помощь учителю - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
03.01.2025, 22:22
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
помощь учителю
ovsankaДата: Воскресенье, 07.03.2010, 08:49 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Для учителя истории

http://www.uroki.net/docistor.htm


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 14.04.2010, 20:00 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Програми Харківщинознавство
http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....emid=60


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 09.08.2010, 08:56 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Харківська область

http://kharkivoda.gov.ua/uk/article/view/id/4/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 09.08.2010, 08:58 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Символіка

http://kharkivoda.gov.ua/uk/article/view/id/6/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 25.08.2010, 17:24 | Сообщение # 5
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення базових дисциплін у 2010/2011 навчальному році"
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/metod_rek


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 29.08.2010, 16:05 | Сообщение # 6
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Методичні рекомендації
Сучасний урок історії
Тестові технології
Робота з обдарованими дітьми
Конспекти уроків

http://ippo.org.ua/index.p....emid=88


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Вторник, 07.09.2010, 15:59 | Сообщение # 7
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Рекомендації за підсумками
секційного засідання керівників Р(М)МО вчителів історії

«Акмеологічний підхід як умова підвищення якості
шкільної історичної освіти»

25 серпня 2010 року м. Харків

Обговоривши питання щодо стану викладання історії в загальноосвітніх навчальних закладах області, підвищення професійної компетентності вчителя, шляхом побудови індивідуальної траєкторії його розвитку, заслухавши позитивний досвід роботи вчителів в різнопрофільних класах старшої школи, роботи з обдарованими учнями, застосування тестових технологій, визначивши значення акмеологічного підходу як умови підвищення якості шкільної історичної освіти учасники секційного засідання дійшли наступних висновків:
• одним з вагомих чинників підвищення якості освіти є самовдосконалення вчителя, оволодіння прийомами професійної майстерності, впровадження сучасних методик з професійної підготовки педагогів, застосування новітніх акмеологічних технологій;
• налагодження мережної взаємодії вчителів на рівні району (міста), побудова на діагностичній основі їх індивідуальної освітньої траєкторії сприяє підвищенню професійної компетентності педагога;
• результати ЗНО та регіонального моніторингу щодо використання тестових технологій при вивченні історії України показали, що робота з тестами на уроках історії потребує подальшого розвитку;
• роботі з обдарованою молоддю в регіоні приділяється значна увага, але цей напрямок потребує подальшого вдосконалення;
• удосконаленню навчально-виховного процесу сприяє використання інформаційно-комунікаційних технологій.
Виходячи із вищезазначеного, учасники секційного засідання рекомендують визначити пріоритетні завдання діяльності методичних об’єднань вчителів історії:
• удосконалювати вміння вчителя аналізувати урок, корегувати свою діяльність на уроці в залежності від навчальної ситуації, проводити самоаналіз педагогічної діяльності;
• підготовку учителя до роботи в умовах профільної школи здійснювати через внутрішню диференціацію, індивідуалізацію, варіативність навчання;
• продовжити практику мережної взаємодії вчителів району (міста);
• здійснювати організацію навчально-пізнавальної діяльності учнів через самостійну дослідницько-пошукову роботу і проектну діяльність;
• застосовувати поряд з традиційними уроками лабораторні, семінарські і практичні заняття, побудовані на особистісно орієнтованому підході;
• узгоджувати контроль навчальних досягнень учнів з навчальними цілями тем, які вивчаються та відпрацьовувати з учнями весь набір історичних компетентностей;
• з метою підготовки до ЗНО та покращення його результатів учителям історії разом з традиційними формами перевірки знань і вмінь учнів слід застосовувати тестову форму контролю;
• впроваджувати у навчальний процес комунікаційно-інформаційні технології, які надають можливість швидко здобувати та оновлювати знання, формують уміння та навички, необхідні для навчання та життя;
• проаналізувати результати виступу учнів в олімпіаді з історії, історичних конкурсах, турнірах й активізувати роботу з підготовки до інтелектуальних змагань; удосконалити системи пошуку та підтримки обдарованих дітей.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 30.09.2010, 10:54 | Сообщение # 8
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Формування загальнонавчальних умінь і навичок на уроках історії, на спецкурсах, факультативах і переростання їх в індивідуальну творчу потребу

http://i-kar-100.narod.ru/referat....ji.html


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 21.01.2011, 17:31 | Сообщение # 9
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
История города Харькова

http://guide.kharkov.ua/ru/7.html


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 07.04.2011, 17:45 | Сообщение # 10
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Наочний посібник

http://mirknig.com/knigi....as.html

Підсумкові контрольні
http://osvita.ua/school/materials/control/


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Четверг, 07.04.2011, 17:48
 
ovsankaДата: Понедельник, 20.06.2011, 18:44 | Сообщение # 11
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ДЕРЖАВНІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ

Державна символіка є частиною національної символіки і містить насамперед герб, прапор і гімн.

Герб — це знак роду, міста, держави. У перекладі з німецької слово герб означає «спадщина». І це не випадково: адже з давніх-давен різними знаками мітили (таврували) худобу, володарі позначали гербами — родовими знаками — свою маєтність. Отже, герб здавна був неодмінною ознакою (атрибутом) влади, передусім володіння майном, землею.


Державний герб символізує державу і позначає межі її володінь, належну їй власність.

Україна має законодавчо затверджений (стаття 20 Конституції) малий Державний Герб України — золотий тризуб на синьому тлі. Тризуб належить до найстародавніших священних знаків. Зображення тризуба на території України знайдено на пам'ятках трипільської культури (близько 6 тис. років тому). Древні боги зображувалися з тризубом. Він увінчував жезли скіфських царів.

У Київській Русі тризуб поширився з X ст. як великокняжий знак.

Чи звернули ви увагу, що слово тризуб містить число три? Це число вважалося магічним. Згадайте, що у народних казках розповідається про трьох богатирів, три бажання та три завдання, які має виконати герой, про три дороги тощо.

Тризуб можна намалювати так, що він буде переплетінням літер заповітного для кожного українця слова «воля».

Глибокі корені в історії української державності мають й інші герби. У славного Війська Запорозького герб був викарбуваний на військовій печатці і зображував козака з мушкетом (самопалом). Цей герб теж по праву вважається загальнонаціональним символом українського народу.

Дійшов до нас ще один з найвідоміших українських національно-державних символів — золотий лев. Коли князь Данило Галицький заснував нове місто, назвавши його на честь свого сина Лева Львовом, він дарував йому герб: золотого лева на синьому тлі. Ось уже сім с половиною століть стоїть Львів — місто левів.

Герб столиці Києва — Архангел Михаїл, який стоїть на сторожі з мечем у руці. Ім'я Михайло при хрещенні одержав хреститель Руси-України князь Володимир.

Прапор — це певного кольору чи кольорів і форми полотнище з емблемами та іншими прикрасами, яке є символом країни, території, організації, партії, навіть однієї особи. Залежно від ритуалу прапор кріпиться до древка, піднімається на щоглі, просто вивішується чи розстеляється.

Українські національні кольори — синій і жовтий. З давніх-давен українська земля була хліборобським краєм. Синє небо над золотою нивою — ось який прекрасний зміст нині вкладає у національні кольори кожен українець-патріот. Отже, наш прапор — синьо-жовтий. А чи можна сказати, що він жовто-синій? Ні, оскільки за правилами геральдики (історичної дисципліни, що вивчає герби) кольори «читаються» згори донизу. До прапора виявляють пошану, схиляючи голову чи вклоняючись, а часом і стають на одне коліно. Військові віддають прапорові честь.

Гімн — урочиста пісня. У Стародавній Греції гімни прославляли богів і героїв. Нині ми можемо почути про гімн Батьківщині, гімн природі.

Національний гімн — патріотична пісня, символ єднання нації. Державний гімн затверджується законом.

Конституцією встановлено, що всі урочисті збори загальнодержавного значення розпочинаються і закінчуються виконанням Державного Гімну України.

Коли вносять чи виносять прапор, коли виконують гімн, потрібно обов'язково вставати.
http://www.ukrmap.kiev.ua/index.php?id=17&lang=uk


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 24.08.2011, 19:51 | Сообщение # 12
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ПЕРЕЛІК
навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою
у 2011/12 навчальному році
Прикрепления: 8127289.docx (29.4 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 25.08.2011, 15:20 | Сообщение # 13
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Календарно - тематичне планування
http://schoolgorbov.ucoz.ru/index....27


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 09.10.2011, 19:41 | Сообщение # 14
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Оформлення сторінок журналу
Прикрепления: 2607125.doc (116.0 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Вторник, 12.02.2013, 23:23 | Сообщение # 15
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Історія в сучасній школі

Науково-методичний журнал
http://sch.pedpresa.com/cgi-bin....arget=6


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2025; Rambler's Top100 KinderNews.info