помощь учителю - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
23.12.2024, 05:46
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
помощь учителю
ovsankaДата: Четверг, 29.10.2009, 11:24 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
http://bryanskedu.net/metodik/math/didakt/ много разработок по математике

Вимоги до ведення зошитів з математики можна знайти в інструктивно-методичних листах МОН про викладання математики на кожен навчальний рік, але останнім часом ці вимоги не публікували. МОН регламентує кількість зошитів та кількість перевірок. Я думаю, ви можете ознайомитися з Листом МОН 1/9-243 від 27.06.2001, але, можливо, є якісь зміни, передивіться журнали "Математика в школі" серпневі-вересневі номери за 2002-2006 роки.

з Листа МОН 1/9-243 від 27.06.2001:
Вимоги щодо письмового оформлення робіт з математики не
повинні зводитися до нав'язування учням єдиної форми запису
розв'язування задач і вправ. Останні можуть мати скорочений
вигляд з використанням теоретико -множинної та логічної
символіки. Відомо, що вміння стисло і чітко записувати
розв'язання задач свідчать про достатній рівень розвитку
логічного мислення.

Для виконання усіх видів письмових робіт доцільно мати таку
кількість зошитів з математики:
- 5-6 класи - два зошити;
- 7-9 класи - по одному зошиту з алгебри і геометрії;
- 10-11 класи - по одному зошиту з алгебри та початків аналізу
і геометрії;

Для контрольного тематичного оцінювання передбачаються окремі
зошити (для кожного предмету) чи аркуші, що зберігаються протягом
навчального року в загальноосвітньому навчальному закладі.

Зошити, в яких виконуються навчальні класні і домашні роботи,
рекомендується перевіряти:
- у 5-6 класах - з математики - один раз на тиждень;
- у 7-9 класах з алгебри та геометрії - один раз на два тижні;
- у 10-11 класах з математики -один раз на місяць;

Вчителі не повинні обмежуватися лише власною перевіркою
виконання учнівських робіт, а й мають практикувати самоперевірку,
взаємоперевірку, формуючи тим самим в учнів потребу здійснювати
самоконтроль як рису особистості;

Стосовно того, як записується дата - в 5-9 класах пишіть повіністю: на першому рядку дату записують словами, а на другому – вид роботи (класна, домашня чи контрольна), наприклад:
Сьоме лютого
Класна робота
в 10-11 дату можна писати цифрами.
Малюнки в робочих зошитах хай виконують як хочуть, аби задачу розвязали, але звичайно охайно, а в контрольних та на екзамені за доп олівця, лінійки, математично грамотно, з дотриманням правил паралельного проектування для стереометричних задач. Це моя власна думка.

Можете також почитати ЛИСТ МОН України №1/9-301 від 28.04.2006 р Вимоги до виконання письмових робіт учнів загальноосвітніх навчальних закладів і перевірки зошитів з української мови й літератури
та зарубіжної літератури у 5-11 класах http://uazakon.com/document/fpart20/idx20718.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 29.10.2009, 11:25 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
http://school-collection.edu.ru/catalog/rubr/1040fa23-ac04-b94b-4a41-bd93fbf0d55a/ Олимпиадные задачи по всем разделам математики с решениями

ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 08.11.2009, 09:53 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
з математики
До навчальних досягнень учнів з математики, які підлягають оцінюванню, належать:
- теоретичні знання, що стосуються математичних понять, тверджень, теорем, властивостей, ознак, методів та ідей математики;
- знання, що стосуються способів діяльності, які можна подати у вигляді системи дій (правила, алгоритми);
- здатність безпосередньо здійснювати уже відомі способи діяльності відповідно до засвоєних правил, алгоритмів (наприклад, виконувати певне тотожне перетворення виразу, розв’язувати рівняння певного виду, виконувати геометричні побудови, досліджувати функцію на монотонність, розв’язувати текстові задачі розглянутих типів тощо);
- здатність застосовувати набуті знання і вміння для розв’язання навчальних і практичних задач, коли шлях, спосіб такого розв’язання потрібно попередньо визначити (знайти) самому.
Відповідно до ступеня оволодіння зазначеними знаннями і способами діяльності виокремлюються такі рівні навчальних досягнень школярів з математики:
Початковий рівень - учень (учениця) називає математичний об’єкт (вираз, формули, геометричну фігуру, символ), але тільки в тому випадку, коли цей об’єкт (його зображення, опис, характеристика) запропоновано йому (їй) безпосередньо; за допомогою вчителя виконує елементарні завдання.
Середній рівень - учень (учениця) повторює інформацію, операції, дії, засвоєні ним (нею) у процесі навчання, здатний(а) розв’язувати завдання за зразком.
Достатній рівень - учень (учениця) самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, вміє виконувати математичні операції, загальні методи і послідовність (алгоритм) яких йому(їй) знайомі, але зміст та умови виконання змінені.
Високий рівень - учень (учениця) здатний(а) самостійно орієнтуватися в нових для нього(неї) ситуаціях, складати план дій і виконувати його; пропонувати нові, невідомі йому(їй) раніше розв’язання, тобто його(її) діяльність має дослідницький характер.
Оцінювання якості математичної підготовки учнів з математики здійснюється в двох аспектах: рівень оволодіння теоретичними знаннями та якість практичних умінь і навичок, здатність застосовувати вивчений матеріал під час розв’язування задач і вправ.

Рівні навчальних досягнень Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень
I. Початковий
1 Учень (учениця) розпізнає один із кількох запропонованих математичних об’єктів (символів, виразів, геометричних фігур тощо), виділивши його серед інших; читає і записує числа, переписує даний математичний вираз, формулу; зображує найпростіші геометричні фігури (малює ескіз)
2 Учень (учениця) виконує однокрокові дії з числами, найпростішими математичними виразами; впізнає окремі математичні об’єкти і пояснює свій вибір
3 Учень (учениця) порівнює дані або словесно описані математичні об’єкти за їх суттєвими властивостями; за допомогою вчителя виконує елементарні завдання
II. Середній 4 Учень (учениця) відтворює означення математичних понять і формулювання тверджень; називає елементи математичних об’єктів; формулює деякі властивості математичних об’єктів; виконує за зразком завдання обов'язкового рівня
5 Учень (учениця) ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій прикладами із пояснень вчителя або підручника; розв’язує завдання обов'язкового рівня за відомими алгоритмами з частковим поясненням
6 Учень (учениця) ілюструє означення математичних понять, формулювань теорем і правил виконання математичних дій власними прикладами; самостійно розв’язує завдання обов'язкового рівня з достатнім поясненням; записує математичний вираз, формулу за словесним формулюванням і навпаки
III. Достатній 7 Учень (учениця) застосовує означення математичних понять та їх властивостей для розв’язання завдань у знайомих ситуаціях; знає залежності між елементами математичних об’єктів; самостійно виправляє вказані йому (їй) помилки; розв’язує завдання, передбачені програмою, без достатніх пояснень
8 Учень (учениця) володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; розв’язує завдання, передбачені програмою, з частковим поясненням; частково аргументує математичні міркування й розв’язування завдань
9 Учень (учениця): вільно володіє визначеним програмою навчальним матеріалом; самостійно виконує завдання в знайомих ситуаціях з достатнім поясненням; виправляє допущені помилки; повністю аргументує обґрунтування математичних тверджень; розв’язує завдання з достатнім поясненням
IV. Високий 10 Знання, вміння й навички учня (учениці) повністю відповідають вимогам програми, зокрема: учень (учениця) усвідомлює нові для нього (неї) математичні факти, ідеї, вміє доводити передбачені програмою математичні твердження з достатнім обґрунтуванням; під керівництвом учителя знаходить джерела інформації та самостійно використовує їх; розв’язує завдання з повним поясненням і обґрунтуванням
11 Учень (учениця) вільно і правильно висловлює відповідні математичні міркування, переконливо аргументує їх; самостійно знаходить джерела інформації та працює з ними; використовує набуті знання і вміння в незнайомих для нього (неї) ситуаціях; знає, передбачені програмою, основні методи розв’язання завдання і вміє їх застосовувати з необхідним обґрунтуванням
12 Учень (учениця) виявляє варіативність мислення і раціональність у виборі способу розв’язання математичної проблеми; вміє узагальнювати й систематизувати набуті знання; здатний(а) до розв’язування нестандартних задач і вправ


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 27.11.2009, 22:24 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
А вот сайт , который заслуживает особого внимания
http://www.zaitseva-irina.ru/html/f1090764964.html


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 07.03.2010, 08:27 | Сообщение # 5
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Для учителя математики, алгебры, геометрии

http://www.uroki.net/docmat.htm


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 22.07.2010, 07:08 | Сообщение # 6
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Сделаем обучение ярче, изучаем опыт
http://www.rusedu.ru/subcat_30.html


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 16.08.2010, 10:04 | Сообщение # 7
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас
http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....mid=106


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 26.08.2010, 15:24 | Сообщение # 8
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Навчальні програми для 8-9 класів для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з поглибленим вивчення окремих предметів
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/prog89/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 29.08.2010, 16:07 | Сообщение # 9
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Методичні рекомендації
Інноваційні технології
Педагогічний досвід
Робота з обдарованими дітьми

http://ippo.org.ua/index.p....emid=91


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Вторник, 07.09.2010, 16:00 | Сообщение # 10
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Рекомендації за підсумками
секційного засідання керівників Р(М)МО вчителів математики

«Запровадження тестових технологій як однієї з умов підвищення якості математичної освіти»

25 серпня 2010 року м. Харків

Обговоривши питання щодо основних напрямків запровадження тестових технологій у навально-виховний процес в Харківський області, результати тестування з математики учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів області, яке проводилося в межах регіонального моніторингу щодо використання тестових технологій при вивченні предметів, обов’язкових для ЗНО, організацію роботи з обдарованими учнями у галузі математики, результати Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Математика», учасники секційного засідання дійшли таких висновків:
 використання тестових технологій дозволяє повноцінно визначити рівень та структуру знань учнів; тестування є повноцінним як з точки зору оперативної перевірки й інформування про результати, так і з точки зору ліквідації всіх механізмів необ’єктивності людського фактора;
 невисокі результати учнів Харківської області на ЗНО пов’язані з низьким рівнем їх предметної підготовки та відсутністю навичок роботи з тестами;
 робота з обдарованими учнями повинна бути систематичною цілеспрямованою працею самих учнів, вчителів, батьків та інших осіб, які опікуються цим питанням;
 використання інформаційно-комунікаційних та мультимедійних технологій сприяє підвищенню ефективності навчання, індивідуалізації змісту, методів і темпів навчальної діяльності, попередження й усунення неуспішності;
 викладання математики у профільних класах та класах з поглибленим вивченням предмета не можливе без попередньої професійної підготовки вчителів з урахуванням їх базової освіти та рівня особистої готовності.
Виходячи із вищезазначеного, учасники секційного засідання рекомендують визначити пріоритетні завдання діяльності методичних об’єднань учителів математики у 2010-2011 навчальному році:
 запроваджувати тестові технології на уроках математики;
 провести навчальні заняття з учителями щодо складання тестових завдань та використання їх у навчальному процесі;
 спланувати роботу з обдарованим учнями із залученням батьків, викладачів вищих навчальних закладів, психологів;
 активізувати роботу з учнями щодо формування вибору профілю навчання та відповідного вибору предметів для проходження ДПА та ЗНО;
 поширити досвід використання інформаційно-комунікаційних та мультимедійних технологій при роботі з учнями;
 під час проведення засідань Р(М)МО ознайомити вчителів з нормативно-правовою базою щодо організації роботи та особливостями викладання математики у 2010/2011 навчальному році (програми, підручники, рекомендації МОНУ та ГУОН).


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 13.09.2010, 21:14 | Сообщение # 11
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
математика для школи
http://www.formula.co.ua/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 07.04.2011, 17:47 | Сообщение # 12
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Підсумкові контрольні
http://osvita.ua/school/materials/control/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 06.05.2011, 18:31 | Сообщение # 13
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
МАТЕРІАЛИ ДО ІНТЕРНЕТ СЕМІНАРУ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ

Перехід до реалізації особистісно орієнтованого навчання і загальнодоступної освіти стає можливим не тільки внаслідок модифікацій організаційних форм навчання, а й унаслідок того, що з’явились і з’являються нові засоби навчання, які ґрунтуються на використанні інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ).
Оснащення шкіл найсучаснішою технікою є позитивним фактором, але й одночасно висвітлює певні недоліки підготовки вчителя до застосування нових цифрових технологій у педагогічній діяльності. Тому нагальною проблемою сьогодення є підготовка вчителів математики до ефективного застосування у навчально-виховному процесі сучасних мультимедійних засобів навчання.
Мультимедіа є з'єднанням різних типів цифрового контента, таких як текст, зображення, звук і відео, в інтегрований мультисенсорний інтерактивний додаток або уявлення для доставки повідомлення або інформації навчальній аудиторії. Інтеграція дидактичних і мультимедійних технологій в системі математичної освіти дозволяє оновити зміст і організаційні форми навчальної діяльності згідно до сучасних освітніх стандартів 1
Застосування мультимедійних технологій у процесі відбору, накопичення, систематизації і передачі знань, а також в організації різних видів навчальної діяльності є однією із значущих рис системи освіти, що формується зараз. 2

Рекомендовані Інтернет-ресурси

1 Сосницька Н.Л.,. Волошина А.К Мультимедійні технології навчання фізики: теоретичний аспект .- Режим доступу .http://www.bdpu.org/scientific_published/2009/pedagogics_1_2009/sosnytska-n-voloshyna-a.pdf
2 Пінчук О.П. Використання мультимедійних продуктів у системі загальної середньої освіти. - Режим доступу:
http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em4/content/07popeso.htm

Одним із завдань навчального процесу в школі є контроль та оцінювання знань учнів. Форми контролю, що застосовуються вчителями, дуже різноманітні, але найбільш часто використовуються письмове або усне опитування. На жаль, ці форми не позбавлені недоліків. Під час проведення усного опитування - це відносно велика витрата часу уроку при невеликій кількості виставлених оцінок, при проведенні письмових робіт кількість оцінок зростає, але багато часу йде на перевірку. 1
Проведення оцінювання у формі тестування знаходить сьогодні в школі все більше застосування. Одним з основних і безперечних його переваг є мінімум витрат часу на отримання надійних результатів. При тестуванні використовують як паперові, так і електронні варіанти. Останні особливо привабливі, тому що дозволяють отримати результати практично відразу після закінчення тесту.
Зручною та нескладною у використанні є програма MyTest X 1, яка працює з дев'ятьма типами завдань: одиночний вибір, множинний вибір, встановлення порядку проходження, встановлення відповідності, вибір істинності чи хибності тверджень, введення числа (чисел), ручне введення тексту, вибір місця на зображенні, перестановка букв.
Програма складається з трьох модулів: Модуль тестування (MyTestStudent), Редактор тестів (MyTestEditor) та Журнал тестування (MyTestServer). Модуль тестування (MyTestStudent) дає можливість відкрити або одержати через мережу файл із тестом і пройти тестування.
Для створення тестів є дуже зручний редактор тестів (MyTestEditor) з дружнім інтерфейсом. За допомогою редактора можна створити або новий тест або змінити існуючий.
За допомогою журналу тестування (MyTestServer можна роздавати файли з тестами по мережі, отримувати результати з усіх комп'ютерів учасників тестовування і аналізувати їх.
Програма підтримує декілька незалежних один від одного режимів: навчальний, штрафний, вільний і монопольний. Параметри тестування, завдання, звуки та зображення до завдань для кожного окремого тесту - все зберігається в одному файлі тесту.
За допомогою програм MyTest X можна організувати як локальне,так і мережеве тестування. При мережевому тестуванні результати тестування можуть бути передані в модуль Журнал, або відправлені електронною поштою.

1. Компьютерное педагогическое тестирование и тесты . - Режим доступу:
http://mytest.klyaksa.net

Одним з найбільш перспективних напрямів використання інформаційних технологій у математичній освіті є комп’ютерне моделювання. Комп’ютерні моделі легко вписуються в урок, дозволяючи вчителю організувати діяльность учнів на нових засадах. Багато можливостей для цього містять ресурси GeoGebra «Открытая математика», «Живая геометрия»

Рекомендовані Інтернет-ресурси

1 Копилка.- Режим доступу:http://marinmets.blogspot.com
2 Живая математика. - Режим доступу: http://janka-x.livejournal.com

http://edu-post-diploma.kharkov.ua/index.p....id=1204


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Пятница, 06.05.2011, 18:32
 
ovsankaДата: Среда, 24.08.2011, 19:50 | Сообщение # 14
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ПЕРЕЛІК
навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою
у 2011/12 навчальному році
Прикрепления: 9264658.docx (50.1 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 25.08.2011, 15:19 | Сообщение # 15
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Календарно - тематичне планування
http://schoolgorbov.ucoz.ru/index....27

http://gsgolub.narod.ru/5/kalen_plan.htm


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Четверг, 25.08.2011, 17:01
 
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info