ДПА - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
03.01.2025, 22:23
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
ДПА
ovsankaДата: Пятница, 12.02.2010, 14:13 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
01.02.2010 р. №1/9-50 №1/9-51

Лист МОН України

...У випускних 9-х класах державна підсумкова атестація проводитиметься з 1 по 18 червня.
Державна підсумкова атестація, що проводиться у письмовій формі, розпочнеться о 9.00, а в усній формі — для першої групи — о 9.00, для другої групи — о 14.00. Інший час початку проведення державної підсумкової атестації має бути погоджений навчальними закладами з відповідними органами управління освітою.
Державна підсумкова атестація з української мови для випускників 9-х класів (диктант) проводитиметься 1 червня.
Державна підсумкова атестація для випускників 11-х класів проводиться з трьох предметів з 11 по 18 травня у вигляді шкільних підсумкових контрольних робіт. Конкретну дату їх проведення визначають Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
При складанні розкладу проведення державної підсумкової атестації необхідно передбачити не менше двох-трьох днів для підготовки до проходження атестації з кожного предмета.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 8 грудня 2009 року №1319 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 р. №1095 і від 31 грудня 2005 р.№ 1312» зовнішнє незалежне оцінювання визначене як вступне випробування до вищих навчальних закладів.


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Пятница, 12.02.2010, 14:15
 
ovsankaДата: Пятница, 12.02.2010, 14:17 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
II. Державна підсумкова атестація в основній школі

Атестація в основній школі проводиться з п'яти предметів: української мови, математики, географії, біології, а також іноземної мови чи іншого гуманітарного предмета за вибором навчального закладу.
У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах, ліцеях, гімназіях, колегіумах таким предметом за вибором може бути той, що вивчався поглиблено.
Випускники основної школи загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з навчанням мовами національних меншин, які прибули із закордону і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть, за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та рішенням педагогічної ради, проходити атестацію з мови навчання.
Державна підсумкова атестація з української мови проводиться в письмовій формі (диктант) за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки України. Перевірці під час державної підсумкової атестації підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та словникові слова, визначені для запам’ятовування; уміння ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; уміння належним чином оформлювати роботу.
На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу ведеться від початку читання вчителем тексту. Використання учнями допоміжних джерел (словники, довідники, підручники тощо) не допускається.
Текст диктанту визначатиметься за посібником: Авраменко О.М. Українська мова. Збірник текстів для диктантів. 9 клас. Державна підсумкова атестація. — К.: Грамота, 2010. — 80 с. У збірнику представлено тексти, обсяг яких відповідає вимогам чинної програми з урахуванням того, що державна підсумкова атестація триває довше, ніж звичайна тематична контрольна робота у формі диктанту.
Державна підсумкова атестація з української, зарубіжної літератур, а також з літератур національних меншин проводитиметься в усній формі за білетами, які складаються з двох завдань.
Завдання білетів враховують розмаїття представлених у чинних програмах тем, відображаючи усталені у шкільній практиці інтерпретації творів української, зарубіжної та інших літератур.
У своїх відповідях учні мають продемонструвати сформованість у них базових знань відповідно до чинних програм, уявлення про місце літератури (українська, зарубіжна, національних меншин) у національному і світовому культурному просторах, у міжпредметних зв’язках, уміння висловити свої думки про художній твір, систему образів, характери персонажів, уміння проводити цілісний аналіз та створювати власні інтерпретації до художніх творів, аналізувати різні за жанрами та стилями твори, вміння аргументовано доводити власну думку, відображаючи широке розуміння програмового літературного матеріалу.
Під час оцінювання відповідей учнів враховується: знання ними тексту аналізованого твору, розуміння родової й жанрової специфіки та стильової своєрідності художнього твору, багатства його ідейно-художнього змісту та особливостей поетики, сприйняття конкретного твору в літературно-мистецькому контексті епохи, у зв’язках із літературною традицією України і світу, поінформованість школярів щодо основних понять теорії літератури та вміння ці знання застосовувати до матеріалу певного літературного твору, розуміння школярем духовної природи літературної творчості.
В окремих білетах для перевірки сформованості в учнів техніки художнього читання та вміння донести через усне слово авторський задум додатково передбачено читання учнем напам’ять віршів або уривків із поетичних чи прозових творів. Формулювання завдань такого типу супроводжують запитання білетів, пов’язані насамперед із поезією; як правило, вони дають учням можливість на власний розсуд вибирати вірш для декламування.
Використання учнями під час проведення державної підсумкової атестації з української, зарубіжної та літератур національних меншин допоміжних джерел (підручників, хрестоматій, видань творів програмових авторів, антологій тощо) не допускається.
Для загальноосвітніх навчальних закладів (класів) з навчанням польською, молдовською, кримськотатарською, угорською, болгарською, румунською мовами білети розробляються Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій і погоджуються з Міністерством освіти і науки України (тексти завдань подаються до 20 квітня 2010 р. до Міністерства освіти і науки України українською та рідною мовами); російською мовою білети розробляються Міністерством освіти і науки України.
У загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням мовами національних меншин за рішенням Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій може проводитися державна підсумкова атестація з мови навчання у формі диктанту. Завдання з польської, молдовської, кримськотатарської, угорської мов визначаються Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з посібників, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки України; з російської мови атестація проводиться за посібником «Російська мова. Збірник диктантів для державної підсумкової атестації. 9 клас» (авт. Бикова К.І. та ін. — К.: Генеза, 2010).
На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година.
Державна підсумкова атестація з математики у 9-х класах проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії[/b] за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас», авт. Бурда М.І. та інші. — Х.: Гімназія, 2010 р. який містить 80 варіантів атестаційних робіт.
Кожен варіант атестаційної роботи складається з чотирьох частин, що відрізняються за складністю та формою тестових завдань.
У першій частині пропонується 12 завдань з вибором однієї правильної відповіді (8 завдань з алгебри і 4 — з геометрії). Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в бланку відповідей указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь. При цьому учні не зобов’язані наводити будь-які міркування, що пояснюють їх вибір.
Правильне розв’язання кожного завдання цього блоку оцінюється одним балом.
Друга частина атестаційної роботи складається із 6 завдань (4 завдання з алгебри і 2 — з геометрії) відкритої форми з короткою відповіддю. Таке завдання вважається виконаним правильно, якщо у бланку відповідей записана правильна відповідь (наприклад, число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.
Правильне розв’язання кожного із завдань цього блоку оцінюється двома балами.
Третя частина атестаційної роботи складається з 4 завдань (3 завдання з алгебри і 1 — з геометрії), четверта — з 3 завдань (2 завдання з алгебри і 1 — з геометрії) відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Завдання третьої та четвертої частин вважаються виконаними правильно, якщо учень (учениця) навів(ла) розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу та дав(ла) правильну відповідь.
Правильність виконання завдань третьої та четвертої частин оцінює вчитель відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень. Правильне розв’язання кожного із завдань третьої та четвертої частин оцінюється чотирма балами.
Завдання четвертої частини виконують учні класів з поглибленим вивченням математики.
Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин — Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за вказаним посібником.
Кількість варіантів першої та другої частин атестаційної роботи добираються за чисельністю учнів у класі з найбільшою наповненістю на паралелі. Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій визначають не менше чотирьох варіантів третьої та четвертої частин атестаційної роботи.
Кожен учень (учениця) у класі має виконувати окремий варіант першої та другої частини атестаційної роботи та один із варіантів, запропонованих класу, третьої (третьої та четвертої) частини атестаційної роботи.
Дату проведення державної підсумкової атестації визначають Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 150 хвилин для учнів загальноосвітніх класів. Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин. Відлік часу розпочинається з моменту початку роботи учнів над завданнями.
За результатами роботи учням виставляється одна оцінка — з математики.
[b]Державна підсумкова атестація з географії проводиться за результатами вивчення шкільного курсу „Географія України» (8–9 клас).
Атестація передбачає визначення рівня знань дев’ятикласниками географічних закономірностей, розуміння взаємозв’язків між компонентами природних комплексів, взаємодії природи і господарської діяльності людини, життя людей, їх традицій, звичаїв, ведення господарства тощо.
Державна підсумкова атестація з географії може проводитися усно за білетами або письмово за посібниками «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії за курс основної та старшої школи» (авт. Ковальчук Г.О., Паламарчук Л.Б., Скуратович О.Я. — Х.: Гімназія, 2006, 2007, 2008 рр.) або «Географія. Збірник завдань для державної підсумкової атестації. 9-й клас», авт. Паламарчук Л.Б., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В. К.: Генеза, 2010 р.
Білети містять по три завдання, їх складено у відповідності до чинної навчальної програми для 12-річної школи.
Перше завдання охоплює навчальний матеріал курсу «Географія України» (8 клас), друге — навчальний матеріал 9-го класу, третє має практичну спрямованість і передбачає перевірку уміння школярів характеризувати географічні об’єкти і явища з обов’язковим використанням тематичних карт.
Під час визначення рівня навчальних досягнень учнів вчителям слід враховувати: правильність і науковість викладення матеріалу, повноту розкриття географічних понять і закономірностей, влучність вживання географічних та картографічних термінів; самостійність відповіді; логічність, доказовість викладення матеріалу; ступінь сформованості інтелектуальних, загальноосвітніх, специфічних умінь (робота з картографічними, статистичними та іншими матеріалами).
Завдання для атестації у письмовій формі добирають вчителі за одним із зазначених збірників.
Завдання збірника (авт. колектив Ковальчук Г.О. та інші) складені за рівнями складності, що передбачені 12-бальною шкалою оцінювання навчальних досягнень школярів. При комплектуванні завдань для державної підсумкової атестації застосовується принцип їх поступового ускладнення ( завдання I –IV рівнів). У збірнику пропонуються завдання різних типів (тести, робота з контурною картою, робота з атласом, відкриті запитання четвертого рівня, які мають узагальнюючий, систематизуючий, порівняльний характер).
На виконання завдання атестації у письмовій формі відводиться до 1,5 астрономічні години. Відлік часу розпочинатиметься після написання вчителем завдання на дошці.
Збірник для проведення атестації (авт. колектив Паламарчук Л.Б. та інші) складений за аналогією до збірників, за якими проходить зовнішнє незалежне оцінювання.
Вчитель самостійно добирає варіанти тестових завдань (це залежить від рівня підготовки учнів, від їх самостійності, зібраності), може змінювати чи замінювати деякі завдання. Вчитель самостійно приймає рішення щодо кількості варіантів, які будуть використовуватися в одному класі, ураховуючи, що кожен(на) окремий(ма) учень(ця) повинен(на) виконати один варіант тестів, скориставшись матеріалами збірника.
Користуватися текстами, підручниками, іншими посібниками (довідниками) під час виконання письмової форми державної підсумкової атестації не дозволяється.
Форму проходження атестації обирають учні.
Державна підсумкова атестація з біології може проводитися як в усній, так і в письмовій формі. Форму проходження державної підсумкової атестації обирають учні.
Державна підсумкова атестація в усній формі проводиться за білетами, укладеними відповідно до чинної навчальної програми для учнів 7 — 9 класів.

Білети з біології складаються з трьох запитань. Два запитання спрямовані на перевірку теоретичних знань школярів: перше — про будову та функції організму людини, психофізіологічні особливості її поведінки;
друге — про будову та функції інших організмів, їх пристосованість до умов середовища, способу життя, поведінки, значення у природі й житті людини. Третє запитання має практичну спрямованість та передбачає виявлення в учнів уміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності та сформованості здоров’язбережної компетенції. Наприклад, запитання щодо профілактики захворювань, вживання алкоголю, наркотиків, ВІЛ-інфікування, надання першої допомоги при зупинці дихання, різних видів кровотеч, опіках, обмороженні, ударах, вивихах тощо.
При оцінюванні відповідей учнів необхідно ураховувати рівень сформованості у них предметних компетенцій, зокрема: уміння характеризувати будову та функції окремих біологічних об’єктів, загальні ознаки певних груп організмів, ознаки пристосованості організмів до умов існування; давати порівняльну характеристику об’єктам, явищам і процесам живої природи; встановлювати взаємозв’язки між будовою і функціями; обґрунтовувати правила гігієни і профілактики, надання першої допомоги.
Проведення державної підсумкової атестації у письмовій формі здійснюється за збірником «Завдання для державної підсумкової атестації з біології за курс основної школи», авт. Костильов О.В., Андерсон О.А., Задорожний К.М., Зінченко О.П. — К.: Генеза, 2010р.
Посібник містить 60 варіантів атестаційних робіт. Кожний варіант атестаційної роботи включає 30 завдань з різних розділів навчальної програми (рослинний світ, гриби, бактерії, тваринний світ, людина), різного рівня складності та різних типів. Серед них: тестові завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання з використанням малюнків, графіків, схем, таблиць; завдання з «відкритою» відповіддю. Таке поєднання дає змогу учневі максимально розкрити свої здібності.
Кожен(на) учень(ця) у класі має виконувати окремий варіант. На виконання завдань атестації у письмовій формі відводиться 1,5 астрономічні години.
Державна підсумкова атестація з іноземної мовипроводитиметься за білетами, що містять завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями.
Перше запитання білетів має на меті перевірити рівень сформованості в учнів умінь і навичок читання, розуміння ними прочитаного матеріалу; уміння узагальнювати зміст прочитаного; виокремлювати ключові слова та визначати за контекстом значення незнайомих слів.
Пропонуються різні типи текстів: статті із періодичних видань; листи (особисті, офіційні тощо); оголошення, реклама; розклади (розклад уроків, руху поїздів тощо); меню, кулінарні рецепти; програми (телевізійні, радіо тощо); особисті нотатки, повідомлення.
До текстів пропонуються завдання: із вибором правильної відповіді; на встановлення відповідності (добір логічних пар); запитання з короткими відповідями (2–3 слова); встановлення логічного порядку простого тексту; знаходження аргументів та висновків; встановлення зв’язків між інформаційними блоками; вибір назв абзаців тексту із запропонованих назв.
Тестові завдання містять варіанти відповідей з однією правильною відповіддю.
Друге запитання білетів спрямоване на перевірку рівня сформованості в учнів писемної мовленнєвої компетенції.
У частині писемного мовлення пропонуються письмові завдання, що супроводжуються спеціальними поясненнями, які визначають, про що саме учні повинні написати. Учні складають текст на основі конкретних ситуацій та письмових підказок (повідомлень, листів, оголошень, реклами тощо) і візуальних (картинок, фотографій, таблиць, схем).
У частині використання мови визначається рівень володіння лексичними, граматичними, семантичними та прагматичними знаннями, що передбачають уміння вільно спілкуватися. Учням пропонуються тести з пропущеними лексичними одиницями або граматичними структурами. Учні заповнюють пропуски поданими словами або словосполученнями.
Третє запитання білетів перевіряє рівень сформованості навичок та вмінь мовлення за допомогою зв’язного висловлювання. Зміст і форма висловлювання визначається, зазвичай, ситуацією. Для того щоб зміст завдання усвідомлювався та адекватно сприймався учнями до кожної ситуації подано інструкції, які враховують психологічні особливості та навчальний досвід школярів. Кожна інструкція подається у вигляді віртуальної проблемної ситуації, котру необхідно розв’язати засобами іноземної мови.
Оцінюються вміння учнів вибирати з ряду іншомовних засобів ті, що відповідають комунікативному завданню. Важливим складником цього завдання є вміння розгорнути свою відповідь за рахунок часових, просторових, особистісних та інших характеристик згаданого об’єкта або дії, спонукавши співбесідника запитаннями або проханням продовжити мовленнєву взаємодію.
Монологічні висловлювання учнів повинні відповідати ситуації, бути повними, послідовними, комунікативно спрямованими (містити особистісні оціночні фрази, власне ставлення учня до об'єкту висловлювання), лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими.
Державна підсумкова атестація з іноземної мови складається з письмової та усної частини. На виконання письмової частин (використання мови, читання та письмо) та усної — говоріння передбачено 35 хвилин: читання -10 хвилин, говоріння -10 хвилин, письмо -15 хвилин.
Державна підсумкова атестація з іноземних мов проводиться на основі матеріалів збірників завдань, які відповідають загальноєвропейським рівням (А2+ — В1).
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас», уклад. Коваленко О.Я., Голобородько С.В. — К.: Генеза, 2010р.
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 9 клас», уклад. Коваленко О.Я., Горбач Л.В. — К.: Генеза, 2010р.
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької мови. 9 клас», уклад. Коваленко О.Я., Клименко Ю.М. — К.: Генеза, 2010р.
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з іспанської мови. 9 клас», уклад. Коваленко О.Я., Костильов А.І. — К.: Генеза, 2010р.
Посібники містить 100 варіантів білетів з кожної мови.
Кількість білетів добирається вчителями загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до кількості учнів у класі.
У 2009—2010 навчальному році у 9-х класах вперше вивчається новий навчальний предмет — «Правознавство. Практичний курс». Він передбачає вивчення норм права, що стосуються малолітніх і неповнолітніх осіб. Відповідно завдання білетів державної підсумкової атестації побудовані на нерозривній єдності нових для учнів юридичних знань, соціального досвіду учнів, практичних дій щодо вирішення конкретних життєвих проблем. Державна підсумкова атестація з практичного курсу правознавства проводитиметься в усній формі за білетами, котрі містять по два запитання. Перше — має теоретичний характер і вимагає демонстрації розуміння понять і термінів та вміння оперувати ними. Друге завдання кожного білета має практичний характер: юридичні задачі та правові ситуації, що потребують від учнів вміння оперувати однією-двома одиницями змісту, і побудовані на нормах права, що стосуються малолітніх і неповнолітніх осіб.
Державна підсумкова атестація з історії України проводитиметься як в усній, так і в письмовій формі.
В усній формі — за білетами, котрі містять по два запитання. Завдання охоплюють період з найдавніших часів і до другої половини ХІХ століття включно. Тобто, готуючись до державної підсумкової атестації, учні мають повторити матеріал, котрий вивчався, починаючи з 6 класу.
У письмовій формі атестація буде проводитись за збірником, рекомендованим Міністерством освіти і науки України «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 9 клас». уклад. В.Власов. — К.: Літера. ЛТД, 2010 р.
Збірник містить тестові завдання різної форми: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання з вибором кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання відкритої форми з короткою відповіддю; завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю.
Завдання укладені з урахуванням тематичного принципу: кожне завдання сприятиме перевірці рівня сформованості навчальних компетентностей на прикладі певної теми курсу. При цьому теми підібрано за класами відповідно до вимог програми.
Для проведення підсумкової державної атестації тести зі збірника обирає вчитель. На виконання завдань відводиться 90 хвилин.
Державна підсумкова атестація із всесвітньої історії проводитиметься в усній формі. У білетах зі всесвітньої історії звертається увага на особливості розвитку світової цивілізації наприкінці ХVІІІ — на початку ХХ ст. Під час відповідей учні мають показати уміння аналізувати економічні, соціальні і культурні наслідки промислового перевороту; давати характеристику змін у господарюванні, політичному житті, утвердженні парламентаризму, технічного прогресу.
Особливу увагу варто акцентувати на вміннях учнів визначати основні напрямки політичної еволюції провідних держав, розвитку духовного життя, зміни в побуті людей та їх мисленні.
Державна підсумкова атестація з художньої культури покликана виявити в учнів рівень знань з напрямів і стилів художньої культури, видів та жанрів мистецтва, виражальних засобів художньої мови різних видів мистецтва, зв’язків мистецтва з природним, соціальним і культурним середовищем життєдіяльності людини. Атестація зорієнтована на визначення рівня сформованості в учнів світоглядних компетенцій у сфері художньої культури, вміння учнів зіставляти художні стилі, користуватися мистецтвознавчою термінологією (у межах програми), здатність учнів аргументувати власну точку зору, здійснювати відбір інформації в царині мистецтва.
Вона проводитиметься в усній формі за білетами, що складаються з трьох завдань. Білети укладено відповідно до чинної навчальної програми з художньої культури для 9 класу. Перші два завдання білетів відображають розмаїття представлених у чинній програмі видів, напрямів, стилів, жанрів мистецтва, їхні характерні особливості тощо. Деякі із завдань вимагають наведення прикладів у вигляді назв творів мистецтва, їхніх характеристик, імен видатних представників мистецтва тощо. Третє завдання кожного білета вимагає від учня упізнати твір мистецтва (на рівні шедевру світового значення), запропонований учителем, надати про нього коротку інформацію (автор, національне походження, напрям, жанр тощо), охарактеризувати його художньо-образний зміст. Підбір творів із тих, що розглядалися учнями протягом року, та забезпечення учнів ілюстративним матеріалом здійснює вчитель.
З метою якісної підготовки до відповіді школярів необхідно забезпечити ілюстративним матеріалом (CD, репродукції, фотоматеріали, записи музичних творів тощо).
Оцінюючи відповіді дев’ятикласників з художньої культури, варто звернути увагу на те, що учні мають уміти визначати хронологічні межі та послідовність виникнення художніх стилів; виділяти сутнісні ознаки стилів і напрямів художньої культури, видів та жанрів мистецтва; використовувати ілюстративний матеріал як джерело інформації при характеристиці стилів, видів та жанрів мистецтва; давати характеристику культурним явищам, оперуючи конкретними прикладами; формулювати емоційно-ціннісну оцінку культурних явищ та діяльності визначних представників мистецтва; зіставляти та порівнювати культурні явища; синтезувати засвоєну інформацію; аналізувати та узагальнювати; формулювати висновки та узагальнення; давати визначення понять.
Під час оцінювання відповідей учнів враховується: розуміння учнями завдань білетів і відповідність змісту відповідей поставленим запитанням; застосування учнями під час відповідей на запитання необхідного ілюстративного матеріалу і фрагментів музичних творів, точність у викладенні фактичного матеріалу; ґрунтовність суджень, переконливість та аргументованість висновків; уміння аналізувати, зіставляти, порівнювати культурні явища різних епох и конкретні мистецькі шедеври; використання необхідних мистецтвознавчих термінів і понять (у межах програми); композиційну стрункість відповідей; ясність и точність викладу, мовленнєву грамотність.
Державна підсумкова атестація з фізики проводиться в усній формі за білетами, які укладено відповідно до чинної навчальної програми для учнів 7–9-х класів 12-річної школи.
Білети містять три завдання, спрямовані на виявлення рівня оволодіння учнями основних понять, законів і принципів фізики та сформованості практичних умінь, необхідних для розуміння явищ і процесів, що відбуваються у природі, техніці й побуті.
Перше запитання передбачає перевірку теоретичних знань школярів з усіх розділів систематичного курсу фізики.
Особливу увагу під час підготовки до державної атестації варто приділити практичним навичкам учнів, зокрема вмінню ілюструвати виклад фактів та теорій відповідними прикладами перебігу фізичних явищ, їх прояву в природі або використання в технічних пристроях і повсякденному житті.
Друге та третє завдання мають практичний зміст, спонукають учнів до виявлення вміння застосувати набуті знання у практичній діяльності.
Відповідаючи на друге запитання білета, учень має продемонструвати вміння планувати дослідження, використовувати вимірювальні прилади та обладнання, проводити експерименти, систематизувати та узагальнювати результати досліджень. Під час підготовки обладнання для виконання лабораторних робіт учителеві потрібно спиратися на опис їх проведення, що наводиться у підручниках. Підбір обладнання для виконання експериментальних завдань здійснюється відповідно до матеріально–технічного забезпечення фізичного кабінету з урахуванням уточненого завдання для дослідження певної фізичної величини або закономірності, що пропонується вчителем.
Третє завдання — задача, що добирається вчителем з відповідних розділів «Збірника різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з фізики», за ред. Гельфгата І.М. — Х.: Гімназія, 2007, 2008, 2009рр. Для проведення обчислень дозволяється використовувати калькулятори.


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Пятница, 12.02.2010, 14:20
 
ovsankaДата: Пятница, 12.02.2010, 14:21 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
01.02.2010 р. №1/9-51

Міністерство освіти і науки Автономної
Республіки Крим, управління освіти і науки
обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій
Інститути післядипломної педагогічної
освіти
Загальноосвітні навчальні заклади

Міністерство освіти і науки України надсилає для практичного використання завдання для проведення державної підсумкової атестації у 2009/2010 навчальному році в 9-х класах загальноосвітніх навчальних закладів.

Заступник Міністра П.Полянський


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 12.02.2010, 14:22 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Географія

Білет № 1
1. Розкажіть про предмет географії України та покажіть його практичне значення.
1. Дайте характеристику хімічної промисловості України.
2. За тематичним картами дайте характеристику господарства Донецького економічного району.
Білет № 2
1. Розкажіть про історію географічних досліджень території України та видатних українських географів.
2. Охарактеризуйте сучасні демографічні процеси в Україні.
3. За тематичним картами дайте характеристику господарства Придніпровського економічного району.

Білет № 3
1. Розкажіть про становлення державності та формування території України.
2. Охарактеризуйте особливості адміністративно-територіального поділу України.
3. За тематичним картами дайте характеристику господарства Північно-Східного економічного району.

Білет № 4
1. Охарактеризуйте особливості географічного положення України та своєї області.
2. Дайте характеристику національного складу населення України.
3. За тематичним картами охарактеризуйте господарство Столичного економічного району.
Білет № 5
1. Розкажіть про місцевий і поясний час та відлік часу в Україні.
2. Дайте характеристику трудових ресурсів України та поясніть особливості забезпеченості ними різних регіонів держави.
3. За тематичними картами охарактеризуйте господарство Центрального економічного району.
Білет № 6
1. Охарактеризуйте картографічні проекції та спотворення на географічних картах.
2. Дайте характеристику системи розселення на території України та покажіть її територіальні відмінності. Назвіть типи населених пунктів.
3. За тематичними картами охарактеризуйте господарство Подільського економічного району.

Білет № 7
1. Розкажіть про особливості класифікації карт.
2. Охарактеризуйте місце України у світовому господарстві та покажіть її зовнішні економічні зв’язки.
3. За тематичними картами дайте характеристику господарства Північно-Західного економічного району.

Білет № 8
1. Охарактеризуйте загальні риси рельєфу України та своєї області.
2. Дайте характеристику легкої промисловості України.
3. За тематичними картами охарактеризуйте господарство Карпатського економічного району.
Білет № 9
1. Охарактеризуйте тектонічні структури в межах України та покажіть їх зв’язок з рельєфом.
2. Дайте характеристику господарства своєї області.
3. За тематичними картами охарактеризуйте господарство Причорноморського економічного району.

Білет № 10
1. Розкажіть про геологічне літочислення та загальні риси геологічної історії території України.
2. Дайте характеристику лісової і деревообробної промисловості України.
3. За тематичними картами розкрийте географію вирощування зернових культур.
Білет № 11
1. Охарактеризуйте паливно-енергетичні ресурси України та своєї області.
2. Назвіть глобальні проблеми людства та розкажіть, як вони проявляються на території України.
3. За тематичними картами розкрийте географію та поясніть принципи розміщення нафтопереробних підприємств в Україні.

Білет № 12
1. Дайте характеристику рудних корисних копалин України та своєї області.
2. Охарактеризуйте машинобудівну промисловість України.
3. За тематичними картами розкрийте географію вирощування технічних культур на території України, географію картоплярства та овочівництва.

Білет № 13
1. Дайте характеристику нерудних корисних копалин України та своєї області.
2. Охарактеризуйте промисловість будівельних матеріалів України.
3. За допомогою тематичних карт поясніть розміщення однієї з теплових та однієї з атомних електростанцій (електростанції вказує вчитель).

Білет № 14
1. Дайте загальну характеристику клімату України та своєї області.
2. Охарактеризуйте галузеву структуру господарства України.
3. За тематичними картами розкрийте географію садівництва та виноградарства.
Білет № 15
1. Охарактеризуйте основні кліматичні показники та покажіть сезонні особливості клімату України.
2. Дайте загальну характеристику сільського господарства України.
3. За тематичними картами поясніть принципи розміщення підприємств основної хімії.
Білет № 16
1. Охарактеризуйте поверхневі води України та своєї області.
2. Дайте характеристику соціальної інфраструктури України.
3. За тематичними картами схарактеризуйте географію тваринництва України.

Білет № 17
1. Охарактеризуйте ґрунти і земельні ресурси України та своєї області.
2. Дайте характеристику територіальної структури господарства України.
3. За тематичними картами поясніть принципи розміщення підприємств харчової промисловості.
Білет № 18
1. Охарактеризуйте рослинний світ України та своєї області.
2. Дайте характеристику харчової промисловості України.
3. За тематичними картами поясніть принципи розміщення підприємств чорної металургії.
Білет № 19
1. Охарактеризуйте тваринний світ України та своєї області.
2. Назвіть види природних ресурсів та дайте господарську оцінку природних ресурсів України.
3. За тематичними картами визначте похил однієї з річок України (річку вказує вчитель).
Білет № 20
1. Охарактеризуйте несприятливі природні процеси на території України та своєї області.
2. Дайте характеристику паливної промисловості України.
3. За допомогою діаграми в атласі охарактеризуйте галузеву структуру промисловості України.

Білет № 21
1. Охарактеризуйте природу Азовського моря.
2. Назвіть галузевий склад сільського господарства України, охарактеризуйте його виробничі особливості та структуру сільськогосподарських угідь.
3. Охарактеризуйте фактори, що визначили розміщення підприємств саме цих галузей в одному з міст України (місто вказує вчитель).

Білет № 22
1. Охарактеризуйте природу зони мішаних лісів України.
2. Дайте характеристику зональної спеціалізації сільського господарства України.
3. За тематичними картами дайте оцінку економіко-географічного положення України.
Білет № 23
1. Охарактеризуйте природу зони лісостепу України.
2. Дайте характеристику сухопутного транспорту України.
3. За тематичними картами дайте оцінку геополітичного положення України.
Білет № 24
1. Охарактеризуйте природу зони степу України.
2. Дайте характеристику водного транспорту України.
3. За тематичними картами дайте оцінку геоекологічної ситуації в одній з областей України (область вказує вчитель).

Білет № 25
1. Охарактеризуйте природу українських Карпат.
2. Дайте характеристику чорної металургії України.
3. За допомогою тематичних карт дайте оцінку природних умов однієї із областей України (область вказує вчитель).

Білет № 26
1. Охарактеризуйте природу Кримських гір.
2. Дайте характеристику кольорової металургії України.
3. За тематичними картами дайте характеристику клімату однієї із областей України (область вказує вчитель).

Білет № 27
1. Охарактеризуйте природу Чорного моря.
2. Дайте характеристику електроенергетичної промисловості України.
3. За тематичними картами визначте типи ґрунтів однієї з областей України (область вказує вчитель).

Білет № 28
1. Охарактеризуйте основні принципи природоохоронної роботи в Україні. Розкажіть про природно-заповідний фонд України та своєї області.
2. Проаналізуйте сучасний стан міграційних процесів в Україні. Розкажіть про особливості формування Української діаспори.
3. За допомогою тематичних карт дайте характеристику санаторно-курортного та туристичного господарства України.


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Пятница, 12.02.2010, 14:23
 
ovsankaДата: Пятница, 12.02.2010, 14:25 | Сообщение # 5
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Б І О Л О Г І Я

Білет № 1
1. Охарактеризуйте біологію як науку про живу природу. Які основні методи використовують для дослідження живої природи? Наведіть приклади застосування біологічних знань у практичній діяльності людини.
2. Назвіть характерні особливості класу Ссавці. За якими ознаками людина відрізняється від інших представників класу Ссавці?
3. Що таке здоров'я? Які чинники сприяють збереженню здоров'я людини?

Білет № 2
1. Охарактеризуйте загальну будову клітини. Порівняйте будову рослинної та тваринної клітини.
2. Яку роль в організмі відіграють вітаміни і які наслідки їх відсутності?
3. Що спричиняє викривлення хребта і розвиток плоскостопості? Як запобігти цим захворюванням опорно-рухової системи?

Білет № 3
1. Розкрийте взаємозв'язок будови і основних функцій тканин людини.
2. Охарактеризуйте царство Тварини, роль тварин у природі та в житті людини.
3. Яких правил гігієни розумової діяльності слід дотримуватися?

Білет № 4
1. Охарактеризуйте організм людини як біологічну систему. Як здійснюється нервова, ендокринна ті імунна регуляція фізіологічних функцій?
2. За якими ознаками царство Рослини відрізняється від інших царств живої природи? Яке значення рослин у природі та в житті людини?
3. Що таке гіподинамія та як впливає рухова активність на здоров'я людини?

Білет № 5
1. Охарактеризуйте різні види імунітету та визначте їх значення в житті людини.
2. У чому полягає зна¬чення живлення? Розкрийте особливості живлення рослин (мінеральне та повітряне живлення).
3. У чому полягає небезпека опіків та обморожень? Як надати першу допомогу при опіках та обморо¬женнях?

Білет № 6
1. Поясніть взаємозв'язок складу крові та її функцій.
2. Охарактеризуйте пристосованість риб до життя у воді.
3. Які ознаки перегрівання? Як надати першу допомогу при тепловому та сонячному ударах?

Білет № 7
1. Охарактеризуйте роль ендокринної системи в регуляції функцій організму людини.
2. Розкрийте особливості грибів (будова, поширеність і різноманітність). Яке значення грибів у природі та в житті людини?
3. Як надати першу допомогу при різних видах кровотеч?

Білет № 8
1. Обґрунтуйте взаємозалежність будови та функцій органів зору людини.
2. Як організми взаємодіють між собою у середовищі? Наведіть приклади форм співіснування організмів.
3. З якою метою застосовують вакцини і лікувальні сироватки? Як можна підвищити захисні властивості організму?

Білет № 9
1. Охарактеризуйте особливості будови серця у зв'язку з його функціями.
2. Як використовують знання про процеси життєдіяльності рослин у догляді за ними?
3. Чому під впливом алкоголю і наркотиків особистість людини деградує?

Білет № 10
1. У чому полягає зна¬чення дихання? Розкрийте взаємозв'язок будови та функцій органів дихання людини.
2. Яку роль відіграють представники найпростіших у природі та житті людини?
3. Що таке СНІД і в чому полягає небезпека цього захворювання? Профілактика інфікування ВІЛ.

Білет № 11
1. Порівняйте умовні та безумовні рефлекси, поясніть їх біологічне значення.
2. Охарактеризуйте лишайники як симбіотичні організми (будова тіла, живлення). Яке значення лишайників у природі та в житті людини?
3. Як попередити захворювання серцево-судинної системи людини?


Білет № 12
1. Охарактеризуйте особливості руху крові в організмі людини і причини гіпо- та гіпертонії.
2. Поясніть, які особливості покритонасінних рослини сприяли їх поширенню на Землі.
3. Чим спричинюються захворювання зубів та які їх наслідки? Як запобігти захворюванням зубів?

Білет № 13
1. Розкрийте на конкретному прикладі механізм формування навичок та їх удосконалення.
2. Охарактеризуйте пристосованість птахів до польоту і життя у різних умовах середовища.
3. Які ознаки харчового отруєння? Яку першу допомогу слід надати при харчовому отруєнні? Як запобігти харчовим отруєнням.

Білет № 14
1. Обґрунтуйте взаємозв'язок у функціонуванні кровоносної та дихальної систем в організмі людини.
2. Які рослини та тварини вашої місцевості занесені до Червоної книги України? Поясніть необхідність збереження природного біорізноманіття та етичного ставлення до тварин.
3. Як можна розвивати пам'ять?

Білет № 15
1. Поясніть взаємозалежність будови та функцій органів травлення.
2. Назвіть основні систематичні категорії. Розкрийте принципи класифікації рослин на прикладі покритонасінних.
3. Яких правил гігієни органів зору слід дотримуватися?

Білет № 16
1. Поясніть взаємозалежність будови та функцій органів слуху людини.
2. Поясніть як пристосовані паразитичні черви до існування в організмі хазяїна. Як впливають паразитичні черви на організм людини? Як запобігти зараженню паразитичними червами?
3. Які причини і наслідки йододефіциту? Профілактика йододефіциту.

Білет № 17
1. Охарактеризуйте периферичну нервову систему, роль соматичного і вегетативного відділів.
2. У чому полягає біологічне значення розмноження? Порівняйте статеве і нестатеве розмноження. Розкрийте особливості вегетативного розмноження рослин та його прак¬тичне застосування.
3. Яке значення має раціональне харчування для збереження здоров’я людини? Назвіть принципи раціонального харчування.

Білет № 18
1. Як здійснюється виділення із організму кінцевих продуктів обміну? Поясніть роль нирок і шкіри у цьому процесі та особливості їх будови у зв’язку з функцією виділення.
2. Охарактеризуйте пристосування плазунів до життя на суходолі.
3. Яких правил гігієни органів слуху необхідно дотримуватись?

Білет № 19
1. Чим визначається поведінка людини? Поясніть пристосувальну роль та причини індивідуальних особливостей поведінки людини.
2. Розкрийте особливості будови водоростей та їх значення.
3. Яку першу допомогу слід надати при укусах отруйних тварин, що поши¬рені на території України?

Білет № 20
1. Охарактеризуйте будову і функції центральної нервової системи (спинного мозку, головного мозку та його відділів).
2. Які представники членистоногих тварин є переносниками збудників хвороб людини? Як запобігти хворобам, що переносяться членистоногими?
3. Які ознаки захворювання на цукровий діабет? Які чинники сприяють виникненню цукрового діабету? Профілактика цукрового діабету.

Білет № 21
1. Обґрунтуйте значення шкіри в пристосуванні організму до умов навколишнього середовища.
2. Назвіть загальні ознаки бактерій. Охарактеризуйте їх роль у природі й у житті людини.
3. Як можна зменшити вплив негативних емоцій на організм?

Білет № 22
1. У чому полягає зна¬чення обміну речовин? Поясніть взаємозв'язок пластичного й енергетичного обміну.
2. Розкрийте особливості будови та розмноження вищих спорових рослин (на прикладі мохів та папоротей). Назвіть ускладнення їх будови порівняно з водоростями та поясніть чим вони зумовлені. Яке значення вищих спорових рослин у формуванні торфу, кам’яного вугілля?
3. Як уникнути захворювань органів дихання? Профілактика захворювання на туберкульоз.

Білет № 23
1. Охарактеризуйте сон як функціональний стан організму. У чому полягає біологічне значення сну?
2. Назвіть середовища існування організмів. Як впливають чинники середовища на організми? Чому діяльність людини вважається чинником середовища?
3. Як куріння впливає на організм людини?

Білет № 24
1. Поясніть значення другої сигнальної системи у сприйнятті навколишнього середовища.
2. Розкрийте особливості будови і процесів життєдіяльності земноводних як мешканців двох середовищ.
3. Як надати першу допомогу при ударах, вивихах та переломах?

Білет № 25
1. Розкрийте роль біологічних ритмів у житті людини.
2. Дайте характеристику голонасінних рослин. Яке значення голонасінних рослин у природі та в житті людини?
3. Чим спричинюються хвороби, що передаються статевим шляхом та які їх наслідки? Як запобігти хворобам, що передаються статевим шляхом?


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 12.02.2010, 14:26 | Сообщение # 6
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Остальные предметы http://www.mon.gov.ua/main.ph....09-2010

ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 20.05.2010, 18:27 | Сообщение # 7
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЕКЗАМЕНИ 9 –Б клас 2010рік
№ предмет .дата .час .кабінет
1 Укр. мова 01.06. .9.00 .25
2 Географія 04.06 .9.00-14.00 .11
3 Математика 10.06 .9.00 .25
4 Біологія 14.06 .9.00-14.00 .10
5 Англійська мова17.06 .9.00-14.00 .28
Консультації
№ предмет .дата .час .кабінет
1 Укр. мова .31.05 .9.00 .25
2 Географія .03.06 .9.00 .11
3 Математика .09.06 .9.00 .24
4 Біологія 11.06 .9.00 .10
5 Англійська мова.16.06 .9.00 .28


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 20.05.2010, 18:30 | Сообщение # 8
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЕКЗАМЕНИ 9 –А клас 2010рік
№ предмет .дата .час .
1 Укр. мова 01.06. .9.00 .
2 Біологія 04.06 .9.00-14.00
3 Математика 10.06 .9.00
4 Географія 14.06 .9.00-14.00
5 Англійська мова18.06 .9.00-14.00
Консультації
№ предмет .дата .час .кабінет
1 Укр. мова .31.05 .9.00
2 Біологія .03.06 .9.00
3 Математика .09.06 .9.00
4 Географія 11.06 .9.00
5 Англійська мова.16.06 .9.00


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 27.05.2010, 21:21 | Сообщение # 9
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ДЕРЖАВНА ПІДСУМКОВА АТЕСТАЦІЯ
З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ДИКТАНТ)
ЗА КУРС ОСНОВНОЇ ШКОЛИ (9 КЛАС)

1 червня 2010 року о 9.00 у прямому ефірі Першого національного телевізійного каналу УТ-1 відбудеться оголошення початку Державної підсумкової атестації з української мови (диктант) за курс основної школи (9 клас).

Із закінченням навчального року та початком державної підсумкової атестації учнів привітає Міністр освіти і науки України, доктор історичних наук, професор, академік Академії правових наук України, заслужений діяч науки і техніки України, Лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки Дмитро Володимирович Табачник.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Понедельник, 07.06.2010, 18:13 | Сообщение # 10
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
1)ГЕОГРАФІЯ
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії за курс основної та старшої школи» (авт. Ковальчук Г.О., Паламарчук Л.Б., Скуратович О.Я. - Х.: Гімназія, 2006, 2007, 2008 рр.) або «Географія. Збірник завдань для державної підсумкової атестації. 9-й клас», авт. Паламарчук Л.Б., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В. К.: Генеза, 2010 р.";

2)МАТЕМАТИКА
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 9 клас», авт. Бурда М.І. та інші. - Х.: Гімназія, 2010 р. який містить 80 варіантів атестаційних робіт.";

3)УКРАЇНСЬКА МОВА
" Авраменко О.М. Українська мова. Збірник текстів для диктантів. 9 клас. Державна підсумкова атестація. - К.: Грамота, 2010. - 80 с.

4)БІОЛОГІЯ
«Завдання для державної підсумкової атестації з біології за курс основної школи», авт. Костильов О.В., Андерсон О.А., Задорожний К.М., Зінченко О.П. - К.: Генеза, 2010р."

5 )ІНОЗЕМНІ МОВИ
«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 9 клас», уклад. Коваленко О.Я., Голобородько С.В. - К.: Генеза, 2010р.

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 9 клас», уклад. Коваленко О.Я., Горбач Л.В. - К.: Генеза, 2010р.

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької мови. 9 клас», уклад. Коваленко О.Я., Клименко Ю.М. - К.: Генеза, 2010р.

«Збірник завдань для державної підсумкової атестації з іспанської мови. 9 клас», уклад. Коваленко О.Я., Костильов А.І. - К.: Генеза, 2010р.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 23.01.2011, 21:58 | Сообщение # 11
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Про порядок закінчення навчального року та проведення
державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах
в 2010/2011 навчальному році (лист МОНУ від 30.12.2010 р. № 1/9-950)

№ 1/9-950 від 30.12.2010

http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/12978


II. Державна підсумкова атестація в основній школі


Державна підсумкова атестація з української мови проводиться в письмовій формі (диктант)
за завданнями, оголошеними Міністерством освіти і науки в день її складання. Перевірці під час державної підсумкової атестації підлягають уміння правильно писати слова на вивчені орфографічні правила та словникові слова, визначені для запам’ятовування; уміння ставити розділові знаки відповідно до опрацьованих правил пунктуації; уміння належним чином оформлювати роботу.
Текст диктанту визначатиметься за посібником, рекомендованим Міністерством освіти і науки.
На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу слід вести від початку читання вчителем тексту. Використання учнями допоміжних джерел (словники, довідники, підручники тощо) під час проведення державної підсумкової атестації не допускається.
У загальноосвітніх навчальних закладах (класах) з навчанням російською чи іншими мовами національних меншин за рішенням Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій може проводитися державна підсумкова атестація з мови навчання у формі диктанту. Тексти диктантів визначаються Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з посібників, що мають відповідний гриф Міністерства освіти і науки.
На проведення атестації відводиться 1 астрономічна година. Відлік часу необхідно вести від початку читання учителем тексту.
Державна підсумкова атестація з математики у 9-х класах проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з алгебри та геометрії.
За результатами учням виставляється одна оцінка — з математики.
Варіанти завдань для проведення атестації визначається Міністерством освіти і науки Автономної Республіки Крим, управліннями освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
Державна підсумкова атестація з географії проводиться за результатами вивчення шкільного курсу „Географія України» (8–9 клас). Атестація передбачає визначення рівня знань дев’ятикласниками географічних закономірностей, розуміння взаємозв’язків між компонентами природних комплексів, взаємодії природи і господарської діяльності людини, життя людей, їх традицій, звичаїв, ведення господарства тощо.
Державна підсумкова атестація з географії проводиться письмово за збірником завдань.
На виконання завдання атестації відводиться до 1,5 астрономічні години. Відлік часу розпочинатиметься після написання вчителем завдання на дошці.
Вчитель самостійно добирає варіанти тестових завдань (це залежить від рівня підготовки учнів, від їх самостійності, зібраності), може змінювати чи замінювати деякі завдання. Вчитель самостійно приймає рішення щодо кількості варіантів, які будуть використовуватися в одному класі, ураховуючи, що кожен(на) окремий(ма) учень(ця) повинен(на) виконати один варіант тестів, скориставшись матеріалами збірника.
Користуватися текстами, підручниками, іншими посібниками (довідниками) під час виконання письмової форми державної підсумкової атестації не дозволяється.
Державна підсумкова атестація з біології проводиться в письмовій формі за завданнями з навчального посібника, визначеного Міністерством освіти і науки.
Кількість варіантів завдань у кожному класі визначається вчителем.
Державна підсумкова атестація з іноземної мови, у 9 класіпроводитиметься за білетами, що містять завдання трьох видів: читання тексту та виконання післятекстового завдання; письмова робота; бесіда за пропонованими ситуаціями.
Форма іспиту враховує міжнародний досвід у вивченні та викладанні іноземних мов і дає змогу об’єктивно виявити рівень мовленнєвих компетенцій: лінгвістичної; соціолінгвістичної; прагматичної; діяльнісної (стратегічної).


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Воскресенье, 23.01.2011, 22:00
 
ovsankaДата: Пятница, 18.03.2011, 18:58 | Сообщение # 12
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Державна підсумкова атестація в основній школі у 2011 році. ДПА 9 клас

http://osvita.ua/school/materials/certification/15709


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 07.04.2011, 17:32 | Сообщение # 13
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Державна підсумкова атестація в основній школі у 2011 році. ДПА 9 клас

українська http://mirknig.com/knigi....as.html

англійська http://mirknig.com/knigi....as.html

математика http://mirknig.com/knigi....as.html

біологія http://mirknig.com/knigi....rk.html


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Четверг, 07.04.2011, 17:33
 
ovsankaДата: Понедельник, 11.04.2011, 19:56 | Сообщение # 14
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Електронні версії збірників завдань ДПА-2011. 9 клас
На цій сторінці розміщені електронні версії збірників завдань для проведення державної підсумкової атестації (ДПА) учнів 9-х класів у 2011 році з предметів інваріантної складової

http://osvita.ua/school/materials/certification/16871

стучите в личку


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Вторник, 12.04.2011, 16:51
 
ovsankaДата: Четверг, 15.03.2012, 09:50 | Сообщение # 15
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Електронні версії збірників завдань ДПА-2012.
На цій сторінці розміщені електронні версії збірників (30%)завдань для проведення державної підсумкової атестації (ДПА) учнів 9-х класів у 2012 році

http://www.iitzo.gov.ua/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2025; Rambler's Top100 KinderNews.info