Всеукраїнські акції, експедиції - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
01.12.2024, 06:53
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Всеукраїнські акції, експедиції
ovsankaДата: Суббота, 16.10.2010, 08:28 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
м. Київ
14.06. 2010 № 561
Про Всеукраїнську експедицію учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна»
Відповідно до Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2006 № 1757 (із змінами), з метою вдосконалення патріотичного та громадянського виховання підростаючого покоління на традиціях і звичаях українського народу, формування гармонійно розвиненої особистості шляхом залучення молоді до активної діяльності з вивчення історичної та культурної спадщини
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Всеукраїнську експедицію учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна», що додається.
2. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести Положення про Всеукраїнську експедицію учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна» до відома керівників навчальних закладів і, починаючи з 2010 року, здійснити організаційні заходи щодо проведення 1-го та 2-го етапів конкурсу та забезпечити участь переможців у фінальному етапі конкурсу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра
Зайцеву І.П.
Міністр Д.В.Табачник
.


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Суббота, 16.10.2010, 08:46
 
ovsankaДата: Суббота, 16.10.2010, 08:33 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти і науки
України
_14_.06.2010 № _561_
П О Л О Ж Е Н Н Я
про Всеукраїнську експедицію учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина - Україна»
І. Загальні положення
1.1. Всеукраїнська експедиція учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна» проводиться з метою вдосконалення патріотичного та громадянського виховання підростаючого покоління на традиціях і звичаях
народу України, формування гармонійно розвиненої особистості шляхом залучення молоді до активної діяльності з вивчення історичної та культурної спадщини, історії рідного краю, ознайомлення з географічними, етнографічними,
культурними та історичними заповідниками, пам’ятками та об’єктами
заповідного фонду.
1.2. Основними завданнями експедиції є: виховання в учнівської та студентської молоді патріотизму, любові до України, поваги до народних звичаїв, традицій, духовних і культурних цінностей усіх націй і народів, які живуть в Україні; формування в учнівської та студентської молоді активної громадянської позиції; залучення молоді до активної діяльності з вивчення історії рідного краю та довкілля, географічних, етнографічних, історичних об’єктів і явищ соціального життя, а також до природоохоронної та дослідницької роботи; створення умов для оволодіння учнівською та студентською молоддю практичними навичками пошукової роботи, розширення напрямів краєзнавчих
досліджень; задоволення потреб учнівської молоді у професійному самовизначенні відповідно до їх інтересів і здібностей; просвітницька діяльність.
II. Керівництво експедицією
2.1. Координацію проведення експедиції здійснює Міністерство освіти і науки. Науково-методичне керівництво забезпечує Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук (за згодою).
Безпосереднє керівництво експедицією здійснює координаційна рада, склад якої затверджується Міністерством освіти і науки.
До складу ради входять представники Національного еколого- натуралістичного центру учнівської молоді Міністерства освіти і науки, Українського державного центру «Мала академія наук України» Міністерства освіти і науки, Українського державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді Міністерства освіти і науки, Українського державного центру позашкільної освіти Міністерства освіти і науки, інших зацікавлених установ та
організацій (за їх згодою).
2.2. В Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі проведенням експедиції керують Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій.
2.3. Організаційне та методичне забезпечення експедиції здійснюють Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді Міністерства освіти і науки, Український державний центр «Мала академія наук України»
Міністерства освіти і науки, Український державний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді Міністерства освіти і науки, Український державний центр позашкільної освіти Міністерства освіти і науки, Кримські республіканські, обласні, Київські та Севастопольські міські позашкільні навчальні заклади відповідно до напрямів діяльності.
ІІІ. Учасники експедиції
3.1. До участі в експедиції запрошуються вихованці, учні, слухачі позашкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів і студенти вищих навчальних закладів, а також дитячі громадські об’єднання та
організації, клуби за місцем проживання тощо (далі – учасники).
Експедиція є відкритою для участі молоді з інших країн.
3.2. За результатами експедиції щорічно та поетапно проводиться конкурс пошукових і науково-дослідницьких робіт:
1-й етап – у районах, містах (крім професійно-технічних і вищих
навчальних закладів) – вересень поточного року – серпень наступного року;
2-й етап (регіональний) – в Автономній Республіці Крим, областях, містах
Києві та Севастополі – жовтень – листопад наступного року;
3-й етап – фінальний етап конкурсу – грудень наступного року.
3.3. На конкурс можуть бути подані роботи, виконані колективно (пошукова група) або індивідуально.
ІV. Умови участі в експедиції
4.1. Для участі в експедиції учасниками проводиться пошукова, науково- дослідницька робота, збір емпіричних даних, фактичних матеріалів, статистичноїінформації під час походів, експедицій, подорожей, виконання практичних робіт у лабораторіях, теплицях, на навчально-дослідних земельних ділянках, сільськогосподарських і промислових підприємств, а також під час відпочинку в таборах.
Експедиція проводиться за напрямами, зміст яких визначається цим
Положенням.
4.2. Напрями експедиції:
«Живи земле»;
«Духовно-культурна спадщина мого роду»;
«Козацькому роду нема переводу»;
«Із батьківської криниці»;
«З попелу забуття»;
«Живи і возрадуйся, роде наш красний»;
«Славні імена земляків»;
«Заповідними стежками рідного краю»;
« Яблука з дідусевого саду»;
« Дарунки осіннього поля»;
«Барвистий світ тварин та птиці»;
«Кухлик меду»;
«Геологічними стежками України»;
«Географія рідного краю»;
«Рідного слова краса і співучість».



ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Суббота, 16.10.2010, 08:34
 
ovsankaДата: Суббота, 16.10.2010, 08:43 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
4.3.1. «Живи земле»
У рамках напряму проводиться пошукова та науково-дослідницька робота щодо виявлення, вивчення та збереження природного та духовного багатства рідної землі; практична природоохоронна діяльність (участь у створенні
екомережі як ефективного механізму збереження біологічного і ландшафтного різноманіття, очищення і впорядкування водних джерел, малих річок, ставків, озер, їх берегів; виявлення та усунення джерел забруднення водних об’єктів;
проведення протиерозійних практичних робіт для захисту ґрунтів від вітрової та водної ерозії, виявлення та усунення наслідків іригаційної діяльності людини; лісозбереження та лісовідновлення, створення об’єктів зеленого будівництва);
просвітницька робота з енергозбереження (енергоефективність традиційних, відновлювальних, альтернативних джерел); відновлення історичної та культурної спадщини (рукописів і книг, природних, історичних та
архітектурних пам’яток (замків і фортець, курганів і могильників, стоянок первісних людей і кочових племен).
4.3.2. «Духовна спадщина мого роду»
У рамках напряму проводяться дослідження духовних джерел українського народу (історія релігії, різноманіття вірувань в Україні, роль релігійних конфесій у державотворчих процесах нашого народу); вивчення
взаємовідносин людини та суспільства, людини і держави, людини та церкви; роль і місце відбудованих, відроджених соборів і монастирів, новозбудованихцерков, каплиць у відродженні вікових моральних цінностей українців.
4.3.3. «Культурна спадщина мого народу»
У рамках напряму проводиться вивчення історії розвитку культури й мистецтва регіону. Учасники експедиції досліджують особливості розвитку літератури, образотворчого мистецтва, музики, архітектури, кіномистецтва тощо.
Пошуково-дослідницька робота спрямовується на збір матеріалів про видатних діячів культури та мистецтва регіону (їх творчий шлях, головні здобутки, вплив на розвиток культури регіону та України); про культурні
традиції (запровадження регіональних традиційних свят: пісні, танцю, поезії, музики, мови). Учасники експедиції узагальнюють матеріали щодо розвитку музеїв, залів, виставок у регіоні та навчальних закладах.
Проводяться зустрічі з діячами культури та мистецтва, конференції, фестивалі, виставки, конкурси, свята різного рівня, на яких учасники матимуть можливість представити власні твори, здобутки творчих та сімейних колективів.
4.3.4. «Козацькому роду нема переводу»
У рамках напряму проводяться дослідження періоду козацької доби (перші козацькі поселення та укріплення, пам’ятні дати в історії козаччини, боротьба з іноземними поневолювачами, утворення Козацької Республіки, видатні особи цього періоду), побуту та традицій козацтва (козаки в повсякденному житті та у походах, їх зброя і військове спорядження, укріплення); відображення козацької доби в народній творчості (пісні, думи, легенди, приказки та прислів’я);вивчення історії бойового гопака.
Учасники експедиції зустрічаються із представниками козацьких організацій і беруть участь у походах козацькими шляхами.
4.3.5. «Із батьківської криниці»
У рамках напряму вивчаються традиційні свята, обряди, побутова культура, народні ремесла, народна творчість, медицина і педагогіка, народні ігри та забави, проводяться дослідження виникнення давніх музичних
інструментів, історії зеленого будівництва, садово-паркового мистецтва та
природокористування.
Робота може бути спрямована на вивчення діалектів рідного краю, створення етнографічних словників, запис легенд, дум тощо, вивчення місцевої літературної спадщини та сучасності, пропагування народної творчості (зокрема
фольклорних свят і свят народних обрядів свого краю), створення дитячих, юнацьких і сімейних фольклорних колективів.
4.3.6. «З попелу забуття»
У рамках напряму проводяться дослідження сторінок історії України періоду Великої Вітчизняної війни 1941 – 1945 років, інших знакових подій, пов’язаних з прагненням народу України до волі та незалежності, подій і
розповідей очевидців про українців-учасників військових конфліктів ХХ – поч. ХХІ ст. (зокрема війни в Афганістані).
Учасники експедиції зустрічаються із свідками цих подій, записують їх спогади; відтворюють маловідомі та невідомі факти історії, місця боїв, імена їх учасників, місцезнаходження поховань людей, які загинули за рідну землю, вивчають документальні свідчення, впорядковують садиби ветеранів війни та праці, учасників визвольного руху, репресованих, вдів, доглядають могили патріотів України.
Учасники експедиції можуть досліджувати історично-публіцистичну спадщину з цього напряму, беруть участь у створенні книг пам’яті свого села, міста, району.
4.3.7. «Живи і возрадуйся, роде наш красний»
У рамках напряму проводяться дослідження родоводу видатних українців: вчених, письменників, діячів культури, державних і громадських діячів; створюються генеалогічні дерева, таблиці, родовідні розписи найвідоміших українців.
Учасники експедиції можуть досліджувати свій родовід або окремі відомі родини.
4.3.8. «Славні імена земляків»
У рамках напряму проводяться дослідження видатних українців, які діяли за межами України, їх досягнення та відкриття.
Учасники експедиції збирають матеріали про славетних людей краю в архівах, державних музеях, громадських організаціях тощо; проводять зустрічі із старожилами, документують їх спогади, збирають ілюстрований та друкований матеріал про відомих співвітчизників; налагоджують тісні зв’язки з діаспорою з метою збору даних про видатних людей краю; інформують громадськість пропроведення вищезгаданої дослідницько-пошукової роботи в ЗМІ.
4.3.9. «Заповідними стежками рідного краю»
У рамках напряму проводиться пошукова і науково-дослідницька робота щодо вивчення унікальних ландшафтів та природних об’єктів на території рідного краю: віковічних дерев, унікальних лісових насаджень, урочищ, балок, джерел, гірських скель, болотяних масивів, цілинних степових ділянок тощо.
Учасники експедиції проводять просвітницьку роботу щодо економічної, рекреаційної цінності для здоров’я, екологічної, освітньої, наукової, індикаційної, естетичної, культурної цінності біорізноманіття, необхідності
збереження та відтворення природи.
4.3.10. « Яблука з дідусевого саду»
У рамках напряму проводиться пошукова робота з виявлення у своїй місцевості плодових дерев-пам’яток природи, «панських», монастирських, хутірських садів, здійснюється їх картування, визначається породний і сортовий склад, описуються їх господарські цінності. При потребі проводять обрізку, формування крони, омолодження, лікування розломів крони, цементування дупел, підживлення органічними та мінеральними добривами, вирізають конкурентів, перекопують ґрунт під кроною, обгороджують.
Учасники експедиції можуть заготовляти живці та проводити перещеплення з метою збереження аборигенних сортів, а також опрацьовувати літературні джерела та архівні матеріали про стан садівництва у своїй місцевості
в давні часи, проводити науково-практичні конференції.
4.3.11. « Дарунки осіннього поля»
У рамках напряму проводяться дослідження сортів і форм овочевих культур вітчизняної селекції, добре адаптованих до місцевих умов, стійких до шкодочинних хвороб та шкідників, генетично стабільних та високоврожайних для поповнення колекційного відділу навчально-дослідної земельної ділянки; збирають насіння та посадковий матеріал місцевих сортів, описують,
фотографують і визначають рідкісні малопоширені рослини, вивчають різновиди рідкісних малопоширених рослин, нові екологічно-безпечні технології вирощування сільськогосподарської продукції та народні біологічні засоби
захисту рослин.
Пошукові та науково-дослідницькі роботи супроводжуються відповідними додатками у формі таблиць, схем, малюнків, фотографій, а також зразків продукції, посадковим матеріалом, насінням тощо.
4.3.12. «Барвистий світ тварин та птиці»
У рамках напряму проводяться дослідження розвитку тваринницької галузі певного регіону: напрями галузі, типи господарств (присадибні, дрібні
фермерські, великі комплекси) та історія їх створення, види та породи тварин.
У процесі пошукової та науково-дослідницької роботи вивчаються історія виникнення місцевих порід тварин, організація роботи сучасних тваринницьких господарств, їх досвід роботи, складається каталог аборигенних і сучасних порід сільськогосподарських тварин та птиці, проводиться моніторинг чисельності того чи іншого виду, визначається домінуючий напрямок тваринництва в регіоні.
4.3.13. «Кухлик меду»
У рамках напряму проводяться дослідження історії розвитку бджільництва певного регіону України, вивчаються біографія вчених і практиків, їх внесок у розвиток галузі, традиції використання різних систем вуликів у даній
місцевості, на які складаються характеристики (будова, розміри, принципи використання), кормова база бджільництва, різноманіття продуктів бджільництва, а також їх застосування.
Учасники експедиції записують байки, гуморески, вірші, загадки, прислів’я, казки, повір’я, прикмети (на основі яких складають народний календар пасічника), традиційні кулінарні рецепти приготування страв, напоїв, народних лікарських засобів з використанням продуктів бджільництва. Форма звітності: фотоальбом медоносних рослин даної місцевості, записи усної народної творчості, народний календар пасічника.
4.3.14. «Геологічними стежками України»
У рамках напряму проводяться дослідження певної місцевості за темами: природні геологічні пам’ятки регіону; родовища корисних копалин, кар’єрів будівельних матеріалів; нафтові та газові родовища; гірські породи, що використовуються в будівництві та оздобленні пам’ятників; небезпечні геологічні процеси в умовах техногенезу; водні ресурси та їх використання в області, районі, населеному пункті; сучасні геоморфологічні процеси на
території області, району, населеного пункту. Допускається й інша тематика для дослідження, обрана самостійно.
У пошуковій і науково-дослідницькій роботі відображається зв'язок геології з природничо-історичними науками (зокрема геології з географією – ландшафтознавством, кліматологією, гідрологією, гляціологією, океанографією у пізнанні різних геологічних процесів, які відбуваються на поверхні Землі), використання новітніх досягнень і методів фундаментальних наук (математика, фізика, хімія, біологія).
Учасники експедиції збирають колекції мінералів, гірських порід, палеонтологічних решток.
4.3.15. «Географія рідного краю»
У рамках напряму вивчається природа рідного краю, виявляються, обліковуються пам’ятки природи, досліджуються природні ресурси, унікальні ландшафти певного регіону України.
Учасники експедиції проводять дослідження природного середовища з урахуванням антропогенних змін, окреслюючи проблеми раціонального природокористування і охорони природи, описують територіальні особливості розміщення промислового виробництва, сільського господарства, населення, транспорту тощо.
4.3.16. «Рідного слова краса і співучість»
У рамках напряму досліджуються питання діалектології і ономастики. Учасники експедиції вивчають діалектичну мову, її просторову варіативність і територіальну диференціацію, історію формування мовно-
територіальних утворень і окремих мовних явищ, співвідношення і взаємодію з іншими формами існування мови етносу – літературною, просторіччям, соціальними діалектами. Учасники досліджують будь-які власні імена (власні
імена географічних об’єктів, імена людей, тварин тощо), історію і закономірності їх виникнення, розвитку, функціонування, поширення й структуру власних імен у мові і мовленні, в літературній та діалектній сферах.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Суббота, 16.10.2010, 08:44 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
V. Вимоги до оформлення пошукових і науково-дослідницьких робіт
5.1. Мова виконання пошукових і науково-дослідницьких робіт визначається Конституцією України і відповідним законом України.
5.2. Роботи подаються в друкованому вигляді та на електронних носіях (документ Miсrosoft Word, шрифт Times New Roman – 14 pt, інтервал – 1,5 у форматі RTF) обсягом до 15 друкованих сторінок разом з додатками. Ілюстрації
подаються окремо в кількості до 10 сторінок і на електронних носіях. Також до роботи можуть бути подані фотографії, малюнки, фотокопії, вироби тощо
розміром 13 х 18 см або формату А4 і відеоматеріали.
На титульній сторінці зазначаються назва регіону, тема науково-практичної роботи та рік виконання.
На другій сторінці зазначаються назва колективу (пошукової групи), прізвище, ім’я та по батькові керівника або керівників пошукової групи, наукових консультантів (у разі їх наявності), місця їх роботи та номери
телефонів, списки учасників групи із зазначенням місця їх навчання.
Пошукові та науково-дослідницькі роботи не рецензуються і не повертаються.
VІ. Підбиття підсумків конкурсу пошукових і науково-дослідницькихробіт та нагородження
6.1. Підсумки конкурсу проводяться щорічно на кожному етапі.
За результатами розгляду матеріалів 1-й та 2-й етапи конкурсу завершуються проведенням конференції за участю учасників експедиції, пошукові та науково-дослідницькі роботи яких визнані найкращими, але не більше двох робіт з кожного напряму.
6.2. Для участі у фінальному етапі пошукові та науково-дослідницькі роботи переможців 2-го етапу подаються щорічно до 1 грудня до Міністерства освіти і науки України.
Також подається копія підсумкового наказу Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій про підсумки проведення 2-
го етапу конкурсу, інформація про проведення районних конференцій та експедиції на місцях з висновками, рекомендаціями та конкретними пропозиціями.
6.3. За наявності бюджетного фінансування учнівські колективи та окремі учасники, роботи яких визнані найкращими, можуть бути запрошені до участі в тематичних змінах Всеукраїнського табору оздоровлення та відпочинку
«Юннат» Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді (м. Київ) і Центрального табору туристського активу учнів Українського
державного центру туризму і краєзнавства учнівської молоді (Закарпатська область).
VІІ. Фінансування
7.1. Проведення експедиції та 1-го і 2-го етапів конкурсу здійснюється за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів та інших джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством.
7.2. Проведення фінального етапу конкурсу та конференції здійснюється за рахунок асигнувань, передбачених Міністерству освіти і науки України в Державному бюджеті України на відповідний рік, та інших джерел
фінансування, не заборонених чинним законодавством.


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Суббота, 16.10.2010, 08:46
 
ovsankaДата: Среда, 27.10.2010, 20:17 | Сообщение # 5
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
«Чи знаєш ти Європу? Допоможи Європі дізнатися про тебе!»

http://www.euro-konkurs.org.ua/rules/
http://www.mon.gov.ua/main.php?query=newstmp/2010/27_10/1


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Суббота, 18.12.2010, 10:37 | Сообщение # 6
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Запрошуємо до участі у Всеукраїнському фотоконкурсі
"Чому усміхаються діти ?".

Департаментом загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України оголошено Всеукраїнський фотоконкурс "Чому усміхаються діти ?". Фотоконкурс буде проведено у номінаціях:
"Стартуємо в майбутнє з дитячого садка" (конкурс на краще фото організації життєдіяльності дітей в дошкіль ному навчальному закладі);
"Моя сім'я - моя фортеця" ( конкурс на краще родинне фото);
"Гармонія краси і руху" (конкурс на краще фото щодо впровадження здоров'язберігаючих технологій в дошкільному навчальному закладі).

Фотографії буде розміщено на порталі ІА "Світ освіт" Єдине освітнє інформаційне вікно України. Починаючи з 20 грудня 2010 року по 20 березня 2011 року фотороботи можна завантажувати на на веб-сайті:info@osvita.com

Завантажити положення про Всеукраїнський фотоконкурс "Чому усміхаються діти ?"

http://www.mon.gov.ua/main.php?query=newstmp/2010/17_12/2/


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 04.02.2011, 18:34 | Сообщение # 7
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ
міського конкурсу учнівських проектів «Моя мала Батьківщина»

Міський конкурс учнівських проектів «Моя мала Батьківщина» (далі - Конкурс) проводиться в межах міського проекту «Я – харків’янин».
Конкурс проводиться як індивідуальні та групові змагання учнів 3-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців позашкільних навчальних закладів із розробки та реалізації дослідницьких, інформаційних, творчих, прикладних проектів.
Конкурс проводиться за номінаціями в трьох вікових групах:
- «Найулюбленіший куточок мого міста» (молодша вікова група – учні 3-4-х класів);
- «Видатні харків’яни » (середня вікова група – 5-8 класи);
- «Разом до Євро 2012» (старша вікова група – 9-11 класи).
1. Мета та завдання Конкурсу
1.1. Метою Конкурсу є формування в учнів почуття любові до Харкова, виховання дбайливого ставлення до природи, культурних, історичних та архітектурних пам’яток рідного міста.
1.2. Основними завданнями Конкурсу є:
- осмислення учнями своєї ролі у формуванні громадянського суспільства;
- привернення уваги учнів до проблем життєдіяльності міста Харкова;
- формування інноваційного способу мислення, що забезпечує можливість нестандартного підходу до вирішення життєво важливих проблем малої Батьківщини;
- сприяння розвитку активної життєвої позиції учнів, їх соціальному й індивідуальному самовизначенню, засвоєнню ними універсальних гуманістичних цінностей;
- підтримка та розвиток дослідницької та проектної діяльності учнів;
- виявлення та підтримка здібних та обдарованих дітей.
2. Оргкомітет та журі Конкурсу
2.1. Для організації та проведення Конкурсу створюються оргкомітет і журі, склад яких затверджується наказом Департаменту освіти Харківської міської ради.
2.2. Членами журі можуть бути працівники освітніх, наукових і методичних установ міста, члени Харківської міської організації учнівського самоврядування.
2.3. Оргкомітет визначає порядок, форми, місце, дату проведення всіх турів конкурсу. Забезпечує організаційну підготовку Конкурсу, створює імідж Конкурсу, пропагує його результати, видає та розповсюджує інформаційні матеріали.
2.4. Журі Конкурсу обирає критерії оцінювання конкурсних робіт, складає протоколи, визначає переможців Конкурсу.
3. Порядок проведення Конкурсу
3.1. Конкурс проводиться у три тури:
- І (шкільний) тур - лютий 2011 року;
- ІІ (районний) тур - березень 2011 року;
- ІІІ (міський) тур - квітень 2011 року.
3.2. До участі у ІІІ (міському) турі Конкурсу подаються роботи переможців ІІ (районного) туру (по 3 проекти в кожній номінації). Учні та вихованці закладів освіти міського підпорядкування переможці І (шкільного) туру беруть участь у ІІІ (міському) турі Конкурсу.
ІІІ (міський) тур складається з двох етапів:
- І етап заочний (оцінка проектів членами журі);
- ІІ етап очний (індивідуальна або групова презентація-захист проектів їх авторами).
3.3. До очного етапу допускаються учнівські проекти (у кількості не більше 9 проектів в кожній номінації), що набрали найбільшу кількість балів за результатами заочного етапу. Проекти презентуються авторами (або представниками авторського колективу в кількості не більше 3-х осіб).
4. Вимоги до оформлення конкурсних робіт
На конкурс надаються як індивідуальні, так і групові проекти різних типів (дослідницькі, інформаційні, творчі, прикладні).
Конкурсна робота (проект) подається в друкованому та електронному варіантах, може бути викладена українською або російською мовою. Обсяг роботи не повинен перевищувати 5 друкованих аркушів. Додатки не входять до вказаного обсягу.
Робота друкується на папері формату А4 із використанням текстового редактору Microsoft Office Word, шрифт Times New Roman, 14 розмір, полуторний інтервал.
Роботи, що подані на Конкурс, не повертаються.
5. Критерії оцінювання конкурсних робіт та презентацій:
У конкурсних роботах оцінюється:
- відповідність змісту заявленій темі;
- опора на сучасні знання з питань, що розглядаються;
- актуальність ідеї та можливість її реалізації;
- практична орієнтованість;
- точність і ясність викладу матеріалу;
- творчий і самостійний характер роботи.
У презентаціях-захистах конкурсних робіт оцінюється:
- визначення мети та завдань проекту;
- культура оформлення матеріалів, що презентуються;
- чіткість, логічність та аргументованість викладених матеріалів;
- практична цінність проекту;
- можливість реалізації;
- дотримання регламенту.
6. Визначення та нагородження переможців
Журі оцінює конкурсні роботи та їх презентацію-захист за встановленими критеріями оцінювання.
Переможцями Конкурсу вважаються проекти, які набрали найбільшу кількість білів за результатами 2-х етапів.
Переможці та призери Конкурсу нагороджуються дипломами I, II та III ступенів Департаменту освіти Харківської міської ради та пам’ятними призами.
Журі також може відзначити окремі проекти спеціальними дипломами.
http://www.kharkivosvita.net.ua/document/1729


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Вторник, 29.03.2011, 15:38 | Сообщение # 8
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Н А К А З

23.03.2011 р. №252/157/32

Про проведення Всеукраїнської
військово-патріотичної спортивної
гри “Зірниця”

З метою формування почуття патріотизму у підростаючого покоління, набуття школярами знань, умінь та навичок, необхідних захиснику Батьківщини та виховання громадянських якостей в учнів (вихованців) системи загальної середньої освіти

НАКАЗУЄМО:

1. Затвердити Порядок проведення Всеукраїнської військово-патріотичної спортивної гри “Зірниця” (далі – Всеукраїнська гра), що додається.
2. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій:
2.1. Довести до відома керівників загальноосвітніх навчальних закладів Порядок проведення Всеукраїнської гри, затверджений пунктом 1 цього наказу.
2.2. Залучати Товариство сприяння обороні України (ДТСААФ) до військово-патріотичної, спортивно-масової роботи серед школярів та до вирішення питань підготовки молоді як захисників Батьківщини.
2.3. Забезпечити проведення І (міського, районного), ІІ (обласного) етапів гри на високому організаційному і професійному рівні та участь команди-переможця у ІІІ (фінальному) етапі Всеукраїнської гри.
2.4. Надавати щорічно до 01 березня, згідно з наказом Міністерства освіти і науки України від 24.02.2009 № 168 “Щодо виконання Державної цільової соціальної програми “Молодь України” на 2009-2015 роки”, інформацію про організацію та проведення змагань у регіонах.
2.5. Відрядити учасників, керівників команд до місця проведення ІІІ (фінального) етапу Всеукраїнської гри.
3. Керівникам органів військового управління, командирам військових частин, начальникам військових навчальних закладів, установ та організацій Збройних Сил України надавати у межах компетенції організаційну допомогу в проведенні Всеукраїнської гри.
4. Державній службі молоді та спорту України (Сафіуллін Р.С.) щороку у вересні місяці передбачати тематичну зміну в Українському державному центрі “Молода гвардія” для проведення ІІІ (фінального) етапу Всеукраїнської гри та передбачити фінансування ІІІ (фінального) етапу Всеукраїнської гри в межах видатків, передбачених кошторисом, за бюджетною програмою 2204070 “Здійснення заходів державної політики з питань дітей, молоді, жінок та сім’ї ”.
5. Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту (Удод О.А.) спільно з Головним управлінням виховної та соціально-психологічної роботи Збройних Сил України (Копаниця О.В.), Товариством сприяння обороні України (ДТСААФ) (Тімченко В.М.) здійснювати організаційно-методичне забезпечення проведення ІІІ етапу Всеукраїнської гри.
6. Головам Кримської республіканської, обласних, Київської та Севастопольської міських організацій ТСО України:
6.1 Донести до відома керівників навчальних закладів ТСО України Порядок проведення Всеукраїнської гри.
6.2 Спільно з Міністерством освіти і науки Автономної республіки Крим, управлінням освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій разом з органами військового управління, командирам з’єднань, військових частин, військових навчальних закладів, організацій та установ, військовими комісарами забезпечувати в частині компетенції організацію та проведення Всеукраїнської гри.
7. Розмістити наказ на Інтернет-порталі “Єдине освітнє інформаційне вікно України” www.osvita.com; на офіційних веб-сайтах Міністерства www.mon.gov.ua, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти www.iitzo.gov.ua; Міністерства оборони України www.mil.gov.ua та Товариства сприяння обороні України (ДТСААФ) www.tsou.org.ua.

8. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників Міністра освіти і науки, молоді та спорту, Міністра оборони, заступника Голови Товариства сприяння обороні України (ДТСААФ) відповідно до розподілу функціональних обов’язків

Міністр освіти Міністр Голова Товариства
т науки, молоді оборони України сприяння обороні
та спорту України України (ДТСААФ)

Д.В. Табачник М.Б. Єжель В.М. Тімченко

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України,
Міністерства оборони України,
Товариства сприяння обороні України (ДТСААФ)
від 23.03. 2011 №252/ 157/ 32

Порядок проведення
Всеукраїнської військово-патріотичної спортивної гри “Зірниця”
1. Загальні положення
Всеукраїнська військово-патріотична спортивна гра “Зірниця“ (далі - Всеукраїнська гра) проводиться на підставі Указу Президента України від 25 жовтня 2002 року №948/2002 (948/2002) „Про Концепцію допризовної підготовки і військово-патріотичного виховання молоді”, розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №1718-р „Деякі питання військово-патріотичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів” та наказу Міністерства освіти і науки України від 21.09.10 №886 „Питання підготовки та проведення Всеукраїнської військово-патріотичної спортивної гри “Зірниця” є складовою загальнодержавної системи національно-патріотичного та фізичного виховання дітей та учнівської молоді України, що забезпечує формування і розвиток соціально значущих цінностей, громадянських, моральних, психологічних і фізичних якостей у процесі виховання та навчання.
Проведення Всеукраїнської гри консолідує діяльність органів державної влади та місцевого самоврядування всіх рівнів, навчальних закладів і громадських організацій щодо вирішення проблем військово-патріотичного виховання підростаючого покоління.
ІІ. Організатори гри
Організаторами Всеукраїнської гри є:
- Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України;
- Міністерство оборони України;
- Товариство сприяння обороні України (ДТСААФ) (за згодою);
- Всеукраїнські національно-патріотичні громадські організації (за згодою).
ІІІ. Мета і завдання
Всеукраїнська гра проводиться з метою:
- формування почуття патріотизму у підростаючого покоління;
- набуття школярами знань, умінь та навичок, необхідних захиснику Вітчизни.
Основні завдання Всеукраїнської гри:
- підготовка молоді до виконання конституційного обов'язку щодо захисту Батьківщини в Збройних Силах України та інших військових формуваннях створених відповідно до чинного законодавства України;
- підтримка та розвиток молодіжної ініціативи в справі освоєння військових професій;
- виховання майбутніх захисників Вітчизни на бойових традиціях українського народу та Збройних Сил;
- формування свідомого ставлення до питань особистої та громадської безпеки, розвиток практичних умінь і навичок поведінки в екстремальних ситуаціях;
- пропаганда і популяризація серед молоді здорового способу життя ;
- удосконалення системи військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в Україні.

ІV. Керівництво Всеукраїнською грою
Загальне керівництво організацією та проведенням Всеукраїнської гри здійснюється під керівництвом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
V. Учасники Всеукраїнської гри
У Всеукраїнській грі беруть участь збірні команди учнів 5-9 класів (віком не старше 15 років на момент проведення ІІІ етапу проведення гри), що формуються на базі команди-переможниці туру змагань з залученням учнів, що показали кращі результати на етапах гри.
VІ. Час, місце та етапи проведення Всеукраїнської гри
Всеукраїнська гра проводиться в три етапи.
І етап - міський та районний (березень-квітень).
Підсумкові протоколи міських та районних ігор здаються до Міністерства освіти і науки АР Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій у термін до 25 квітня.
ІІ етап - республіканський (АР Крим), обласний, міський (Київ та Севастополь) (квітень – травень) - за участю команд, які стали переможцями першого етапу.
Підсумкові протоколи республіканського, обласних, Київського та Севастопольського міських ігор здаються до Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України у термін до 25 травня.
ІІІ Всеукраїнський етап (фінал) – (вересень) за участю команд, які стали переможцями другого етапу.
Точні дата та місце проведення фіналу повідомляються Оргкомітетом додатково.

VІІ. Програма Всеукраїнської гри
Гра складається з двох частин:
1). Конкурси та спортивні змагання.
2). Воєнізована естафета.

І частина: Конкурси та спортивні змагання.

1. Конкурс строю та пісні.
Команди, на місці для вивчення стройових прийомів, демонструють виконання стройових прийомів згідно з навчальною програмою предмета „Фізична культура” у відповідності до вимог Стройового статуту Збройних сил України, затвердженого Законом України від 24 березня 1999 року № 549-ХІV (зі змінами) Конкурс завершується виконанням стройової пісні.
Критерії оцінки:
- якість виконання елементів стройової підготовки та пісні у складі команд, а також злагодженість дій; дисципліна строю, загальний вигляд команди.
2. Воєнно-історичний конкурс.
Проводиться за принципом гри «Брейн-рінг» з використанням диференційованих питань з воєнно-історичної та військової тематики.
Критерії оцінки:
- своєчасність, точність та повнота відповіді.
3. Вогнева підготовка.
У рамках конкурсу проводяться змагання зі стрільби (пневматична гвинтівка з відкритим прицілом; мішень №8; відстань до мішені – 10 м; кожен учасник виконує 8 пострілів, з яких 3 пробних та 5 залікових).
Критерії оцінки:
- кількість влучень, набраних у командному заліку.
4. Метання „гранати”.
Кожен член команди метає по 1 м’ячу для метання вагою 150г у мішень – контур окопу розміром 3 х 1,1м. Відстань до мішені – 20 м.
Критерії оцінки:
- сума влучень у мішень усіх членів команди.
5. Долікарська допомога.
Виконуються дії по наданню першої долікарської допомоги» та перевіряється рівень теоретичних знань за навчальною програмою предмету „Основи здоров’я” 5-9 класи
Критерії оцінки:
- якість виконання практичних завдань та повнота теоретичних відповідей.
6. Топографічна підготовка.
Команди показують вміння та навички з топографічної підготовки за навчальною програмою предмету „Географія” 5-9 класи.
Критерії оцінки:
- якість виконання практичних завдань та повнота теоретичних відповідей.
7. Спортивне змагання.
- швидкісний біг - 30 м.
- човниковий біг – 4х9 м.
- згинання та розгинання рук в упорі лежачи.
Критерії оцінки:
- якість виконання відповідних нормативів.

ІІ частина

Воєнізована естафета “Десант”
Опис естафети
Усі команди-учасниці (загони) є підрозділами спеціального призначення, закинутими до тилу супротивника для збору розвідданих та знищення замаскованого командного пункту. На початку естафети загін знаходиться у вихідному районі в очікуванні повідомлень зі штабу. Бійці загону проходять естафету зі своїми макетами автоматів.
Естафета включає наступні елементи:
1. Передача інформації;
2. Подолання імпровізованої смуги перешкод:
- конкурс на уважність;
- подолання інженерних та природних перешкод;
- метання „гранати” в ціль;
- рух за азимутом;
- подолання зараженої ділянки місцевості;
- захоплення штабу;
- повернення на вихідних рубіж з евакуацією учасника.

VІІІ. Суддівство Всеукраїнської гри
Конкурси районного, міського, обласного та Всеукраїнського етапів військово-патріотичної спортивної гри “Зірниця” оцінює суддівська колегія, котра створюється рішенням організаційного комітету.
Суддівська колегія зобов’язана до початку гри проінформувати команди про порядок своєї роботи, під час проведення гри оцінити команди, підвести і оприлюднити попередні підсумки конкурсів і остаточні підсумки гри.

ІХ. Визначення переможців
Команди-переможці та призери Всеукраїнської гри визначаються за більшою сумою набраних очок.
За порушення заходів безпеки та дисципліни гри, на команду, за рішенням суддівської колегії, накладаються штрафні санкції включно з дискваліфікацією команди.
Х. Нагородження
Оргкомітети визначають самостійно форми заохочення переможців І, ІІ та ІІІ етапів гри та їх керівників.
Команди-переможці кожного етапу гри нагороджуються грамотами, дипломами та призами.

ХI. Повноваження організаційних комітетів
Організаційні комітети районного, міського, обласного та Всеукраїнського рівнів затверджуються рішеннями органів виконавчої влади, вирішують організаційні питання щодо забезпечення якісного проведення гри на всіх етапах.

ХІI. Організаційно-фінансове забезпечення гри
Управління освіти і науки рай-(міськ-) та облдержадміністрацій відповідають за підготовку команд навчальних закладів та забезпечують участь команд у проведенні І й ІІ етапів гри, забезпечення матеріально-технічної бази команд.
Міністерство оборони України забезпечує надання методичної допомоги під час проведення гри та участь військовослужбовців районних та обласних військових комісаріатів для суддівства у І-ому та ІІ –му етапах гри.
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України спільно із Міністерством оборони України та Товариством сприяння обороні України (ДТСААФ) здійснюють організаційне забезпечення гри (поширюють Порядок проведення Всеукраїнської гри, визначають та узгоджують місце для проведення фіналу гри, забезпечують участь своїх представників у суддівстві на Ш етапі гри (фіналі).
При проведенні всіх етапів змагань фінансові витрати розподіляються таким чином:
- харчування дітей в дорозі, добові супроводжуючих, транспортні витрати (доставка учасників) – за рахунок відряджуючих організацій.

ХІІI. Заявки
Іменні заявки, завірені лікарем і відділом (управлінням ) освіти і науки рай – та обладміністрацій надаються суддівській колегії в день приїзду на змагання.
Зразок заявки:

№ з/п Фото 3х4 Прізвище, ім’я, по батькові Дата народження Місце навчання Домашня адреса, контактні телефони Віза лікаря

Начальник відділу позашкільної освіти,
виховної роботи та захисту прав дитини А.Д.Середницька

http://www.mon.gov.ua/?id=2


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Вторник, 29.03.2011, 15:39
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info