экзамены в школе - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
01.12.2024, 06:08
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
экзамены в школе
ovsankaДата: Суббота, 10.10.2009, 10:41 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Які продукти вживати, аби успішно скласти іспити.

Ніхто й ніколи, очевидно, не візьметься підрахувати, скільки українців не здобуло освіти саме тому, що на заваді їм став голод. Молода людина, яка свією душею прагнула здобути вищі знання, зупинялася перед фактом: як учитися, коли нестерпно хочеться їсти? Звичайно, у всі часи були подвижники, ті, хто знаходили у собі сили вчитися в нестерпних умовах. Бідні студенти їли лободу й макуху, запивали водою, але з путі не збивалися – такою сильною й органічною є потреба людини у розвиткові інтелекту.
Часи змінилися. Нині постає уже інша проблема: вчені констатують, що харчі, які споживають сучасні учні та студенти, не сприяють інтелектуальному розвиткові, а, навпаки, сповільнюють інтелектуальний розвиток. Це – всілякі ковбаси, копчене м»ясо, вироби з борошна дрібного помелу. Що казати про різні витребеньки, смак яких виробники підсилюють спеціальними харчовими добавками, ароматизаторами. То в чому ж вихід? На щастя, українці не втратили знань про те, які саме продукти сприяють витонченому мисленню. Вони зафіксовані у давніх літописах, зокрема у Велесовій книзі. Отож напередодні іспитів – і випускних, і вступних до вищих навчальних закладів – ця інформація може стати в пригоді тим, хто прагне справжнього інтелектуального розвитку, а не просто диплому...

Почнемо з картоплі. У давнинину наші пращури її не вживали. Йдеться не про триста й не про п`ятсот століть тому, а про часи, значно давніші, коли наша предківська цивілізація досягла високого розвитку, який згодом запозичили давня Греція й Рим (це стверджує історик Наталя Полонська - Василенко). Отож, якби давні українці їли цей овоч так масово, як тепер, то годі було б говорити про розквіт знань, культури й духовності на правічній українській території. Суть у тому, що у Перу, на батьківщині картоплі, цей овоч використовували винятково для годівлі рабів. Як не прикро про це чути, але картопля робить людину інертною, байдужою до всього, що коїться довкола неї. Здавалося б, нам варто б зрозуміти, що нашестя в Україні на повсюдно культивованій картоплі колорадського жука є певним знаком: ми мали б задуматися, навіщо він з`явився, можливо, для того, щоб ми перестали будувати свій раціон саме на картоплі й почали шукати їй заміну?..
На щастя, нічого не потрібно шукати, варто лише скористатися досвідом своїх предків. Як відомо, вони не висаджували картоплі, а жили на звичайній ріпі, «родичем» якої є теперішній топінамбур, або земляна груша. Інформація про феномен ріпи зафіксована у казці про сімейство діда Андрушки й баби Марушки, яке ніяк не могло вирвати ріпу. Неспроста казка зберігається від покоління до покоління. Можливо, саме вона є найпереконливішою підказкою у питанні доцільного харчування? До речі, в деяких країнах Європи топінамбурові у знак вдячності навіть пам`ятники ставлять. Відомо, що ця рослина має унікальні цілющі властивості, зокрема вчені відзначають її протипухлинну дію. А ще топінамбур зцілює підшлункову залозу, яка, як відомо, координує роботу психіки. Людина, що постійно вживає топінамбур, вирізняється стабільним настроєм, вона врівноважена, зосереджена, із задоволенням працює інтелектуально. Отож висновок один: тим, хто має великі розумові навантаження під час складання іспитів чи готуючись до вступу у вуз, потрібно максимально зменшити вживання картоплі. Для того, щоб звикнути до земляної груші (топінамбуру), потрібен певний час. У цей період в пригоді стануть каші – віками перевірена, найенергетичніша їжа українців. Недаремно збереглася ця приказка: каша – мати наша...

Диво-каша для студента й абітурієнта Найкорисніша з-поміж інших - вівсяна або гречана каша. Худорлявим рекомендують більш калорійну – вівсяну, а тим, хто не хоче набирати калорій – гречану. Кашу готують на основі овочів - цибулі та моркви. Краще брати їх дві третини, а одну третину становитиме саме каша. Готову страву приправляють подрібненим насінням гарбуза, соняшника, а також насіння пряноароматичних рослин: аніса, фенхелю, імбирю. Додають також і куркуму, яка вважається природним антибіотиком. Але що за каша без масла? Проте народні цілителі рекомендують здобрювати кашу не яким-небудь маслом, а саме топленим. Суть у тому, що в процесі топлення масло очищується від шкідливих для організму речовин, натомість набуває лікувальних властивостей. Так вважається, що топлене масло вирізняється антибактеріальними властивостями. Розповідають, що одній людині ніякими засобами не вдавалося вилікувати гайморит, її порятувало саме топлене масло – ним закапували ніздрі, і підступна хвороба нарешті полишила... Топлене масло позитивно впливає на діяльність печінки. Особливого ефекту досягають, якщо півчайної ложечки топленого масла запивають відваром фенхелю. Вжита в такий спосіб рослина виводить токсичні речовини, очищує легені, справляє протипухлинну дію.

Ті, хто готуються у житті до сейозних іспитів, особливої уваги мають надавати питтю. Мова про чорний чай чи каву навіть не ведеться, оскільки відомо, що ці напої є шкідливими для організму. Виникає запитання: а що ж пити, якщо те, до чого так звикли, є шкідливим? О, наші предки знали, що саме найкраще стимулює діяльність мозку. Насамперед диво-корінь імбирю. Нині його привозять на наші ринки з далекої Індіїї, а колись імбир преспокійно виростав на кожному вкраїнському городі. Отож ця рослина стимулює діяльність центральної нервової системи, посилює імунітет, очищує організм від продуктів розпаду. Дуже доречно вживати зранку і чай з маруни великої (російська назва – кануфер). Ця пряноароматична рослина допомогла багатьом молодим людям, які пристрастилися до куріння, позбутися цієї шкідливої звички. Окрім того, маруна велика розріджує кров. Перед сном найкращим напоєм для студента й абітурієнта є молоко. Та не просте, а здобрене пряноароматичними рослинами. До молока додають невелику кількість імбирю, кориці (ці рослини усувають слиз). Молоко найкраще засвоюється, якщо випивати його о десятій годині вечора. Вжите в цю пору доби та ще й пивправлене вищеназваними рослинами молоко допоможе за ніч повністю відновити організм.

Які продукти краще не вживати

Побутує думка, що в періоди серйозних іспитів в раціоні неодмінно має бути м`ясо, оскільки воно є джерелом білка. Проте наші пращури цілком обходилися без цього продукту. Особливо шкідливим вважається червоне м`ясо, оскільки воно призводить до утворення найважчих токсинів, які надзвичайно складно виводяться з організму. Фактично м`ясо та червона риба належать до руйнівних харчів. Особливо яловичина та телятина, оскільки ці види м`яса погано діють на роботу нирок. Фактично через ці органи дитина вбирає в себе той жах, якй на бойні відчуває кожна тварина, очікуючи своєї загибелі. Чи не тому з-поміж дітей є багато таких, які панічно бояться екзаменів?.. Натомість такі продукти, як біла морська риба роблять людину відважною й кмітливою. Зовсім інше річкова риба. На жаль, вона вбирає в себе дуже багато паразитів та мікроорганізмів, якими сьогодні перенасичені наші водойми. Під час смаження знезаражується лише верхній шар риби, паразити залишаються всередині. Отож коли людина споживає таку рибу, ці мікроорганізми переходять у печінку й підшлункову залозу. Про яке здоров`я в даному разі можна говорити?
Так само не додадуть здоров`я харчі, що прийшли до нас разом з шинками, з розгульним життям кочових народів – шашлики, котлети, а тепер гамбурги, чізбурги і всілякий непотріб.

Що ж їсти?
А те, що оздоровлює організм. Прекрасною альтернативою м`ясу є бобові, зокрема сочевиця. Особливо цінним є червоний її вид. В Україні завжди культивувалися різні види сочевиці: зелена, коричнева, червона. Особливо цінною є червоний її вид, який найлегше засвоюється, а ще відновлює тканину нирок. Цілком справедливо до таких, що сприяють аристократичному мисленню, відносять страви, виготовлені із цільного й пророслого зерна жита, ячменю, вівса.

Насамкінець - про шоколад
У період сесії та іспитів від цього продукту краще відмовитися, оскільки шоколад збуджує діяльність центральної нервової системи. Його краще замінити прекрасним українським напоєм – узваром зі смачними сушеними солодкими грушками, яблучками, бузиною, абрикосами. Узвар можна запивати медом. А що вживати у день іспиту, коли потрібно виказати максимальні знання? Ми вже згадували про імбир: півчайної ложечки меленого кореня цієї рослини додадуть впевненості , снаги, кмітливості


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Воскресенье, 27.12.2009, 20:35 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Контрольні роботи замість випускних іспитів

Українські випускники 11 класів 2010 року писатимуть шкільні контрольні роботи замість звичної державної підсумкової атестації. Про це повідомив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський.

"Контрольні роботи проводитимуться тільки з трьох предметів замість проходження державної підсумкової атестації з п'яти предметів у попередні роки. Це контрольні з української мови у формі переказу, що є обов'язковим для всіх без винятку учнів, математика, або історія України залежно від профілю навчання, а також з профільного предмету чи предмету на вибір учня, - сказав Павло Полянський. - Державна підсумкова атестація відбуватиметься по-новому, йдеться про лібералізацію процедури завершення навчального року. Такий крок МОН спрямований на уникнення перенавантаження випускників шкіл".

Також розведено у часі проведення зовнішнього незалежного оцінювання та завершення навчального року у школах. Це дасть можливість випускникам опанувати програмовий матеріал й організовано завершити у школах II семестр. Планується, що для учнів всіх класів навчання завершиться 27 травня; 28-29 травня у школах будуть проведені урочистості Останнього дзвоника.

Випускники 9 класів з 2 до 18 червня проходитимуть у звичній, як і в попередні роки, формі державну підсумкову атестацію: 2 червня - диктант з української мови, завдання якого буде на загальнодержавному рівні оголошено в цей день зі збірників, рекомендованих МОН, по національному телебаченню та радіо, а також у встановлені самими школами дні - з математики, біології, географії та однієї з іноземних мов.

Внутрішні шкільні контрольні роботи випускники 11-х класів писатимуть за збірниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки. Так, контрольні роботи з математики писатимуть учні, які навчаються в класах універсального, природничо-математичного, технічного напрямів; історію України - учні гуманітарного, художньо-естетичного, спортивного напрямів. Контрольні роботи для випускників 11 класів міністерство рекомендує провести з 10 до 17 травня.

Вручення атестатів відбуватиметься 29-31 травня 2010 р.

Зовнішнє незалежне тестування розпочнеться 2 червня, вже після того, як учні отримають атестати, і триватиме до 23 червня.

Прес-служба МОН


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 08.01.2010, 14:13 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Положення
про золоту медаль "За високі досягнення у навчанні"
та срібну медаль "За досягнення у навчанні"

І.Загальні положення

1.1. Відповідно до статті 23 Закону України "Про загальну середню освіту" для учнів навчальних закладів системи загальної середньої освіти встановлюються різні види морального стимулювання за високі досягнення у навчанні.
1.2. Нагородження золотою медаллю "За високі досягнення у навчанні" (далі - Золота медаль) та срібною медаллю "За досягнення у навчанні" (далі - Срібна медаль) є видом морального стимулювання випускників навчальних закладів системи загальної середньої освіти (далі - навчальні заклади) усіх типів і форм власності.
1.3. З метою стимулювання випускників навчальних закладів, здійснення контролю щодо об'єктивності оцінювання їх досягнень за підсумками навчання у 10, 11(12)-х класах рішенням педагогічної ради визначаються претенденти на нагородження Золотою або Срібною медаллю.

ІІ. Вимоги до претендентів на нагородження Золотою або Срібною медаллю

2.1. Золотою медаллю нагороджуються випускники навчальних закладів, які за період навчання в 10, 11 (12)-х класах досягли високих успіхів у навчанні та за результатами семестрового, річного оцінювання й державної підсумкової атестації мають досягнення у навчанні 10-12 балів з предметів навчального плану.
2.2. Срібною медаллю нагороджуються випускники навчальних закладів, які за період навчання в 10, 11 (12)-х класах досягли високих успіхів у навчанні та за результатами семестрового, річного оцінювання й державної підсумкової атестації мають досягнення у навчанні 10-12 балів та достатній рівень (не нижче 8 балів) не більше ніж з двох предметів навчального плану.
2.3. Рішення про представлення випускників загальноосвітніх навчальних закладів до нагородження Золотою або Срібною медаллю приймається на спільному засіданні педагогічної ради та ради навчального закладу, погоджується з місцевим органом управління освітою і затверджується наказом керівника навчального закладу.
Спільне засідання вважається правочинним, якщо в ньому беруть участь не менше половини від кількісного складу педагогічної ради й ради навчального закладу.
2.4. Учні, які продовжують здобувати повну загальну середню освіту в професійно-технічних та вищих навчальних закладах I-II рівнів акредитації, за умови дотримання пунктів 2.1, 2.2 цього Положення нагороджуються Золотою та Срібною медалями.
Рішення про представлення випускників професійно-технічних та вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації, що надають повну загальну середню освіту, до нагородження Золотою або Срібною медаллю приймається педагогічною радою, погоджується з відповідним органом управління освітою й затверджується наказом керівника навчального закладу.
2.5. Підвищення результатів семестрового оцінювання шляхом коригування не дає підстав для нагородження випускників Золотою або Срібною медаллю.
2.6. Претенденти на нагородження Золотою або Срібною медаллю не можуть бути звільнені від державної підсумкової атестації.
2.7. Екстерни, які пройшли атестацію за повну загальну середню освіту, Золотою та Срібною медалями не нагороджуються.

ІІІ. Особливі умови нагородження

За рішенням Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за умов дотримання вимог пунктів 2.1, 2.2 цього Положення можуть нагороджуватися Золотою або Срібною медаллю випускники, які:
- звільнені за станом здоров'я від занять з фізичної культури, трудового навчання, допризовної підготовки ("Захист Вітчизни") або зараховані до спеціальної групи занять з фізичної культури;
- згідно з наказом Міністерства освіти і науки України під час проведення державної підсумкової атестації брали участь у міжнародних заходах: олімпіадах, спортивних змаганнях, конкурсах або у весняних відбірково-тренувальних зборах для підготовки до олімпіад;
- звільнені від державної підсумкової атестації з відповідного предмета як учасники міжнародних предметних олімпіад та турнірів, конкурсів, переможці III та учасники IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад, переможці II та учасники ІІІ етапів Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт Малої академії наук;
- перебували на навчанні за індивідуальною формою, у тому числі й ті, які за погодженим місцевим органом управління освітою індивідуальним навчальним планом прискорено опанували програмовий матеріал за курс повної загальної середньої освіти.

ІV. Контроль за дотриманням вимог щодо нагородження медаллю

Контроль за дотриманням вимог щодо нагородження Золотою та Срібною медаллю покладається на Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, які здійснюють вибіркові перевірки документації навчальних закладів з питань виконання навчальних планів і програм та відповідності оцінювання досягнень у навчанні претендентів на нагородження згідно з вимогами цього Положення.

V. Нагородження випускників навчальних закладів

Випускникам навчальних закладів, нагородженим Золотою або Срібною медаллю, на урочистих зборах із залученням представників громадськості вручаються атестат з відзнакою про повну загальну середню освіту та відповідна медаль.

Директор департаменту
загальної середньої та
дошкільної освіти О.В. Єресько


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 29.01.2010, 15:57 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти
Регіон обслуговування:
Харківська, Чернігівська, Сумська області
Поштова адреса: майдан Свободи, 6, кім. 463 м. Харків, 61077
Телефони: 0-57 705-15-64, 705-06-56
е-mail: rc.kharkiv.gromada@meta.ua
zno-kharkiv.org.ua


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Вторник, 02.02.2010, 22:14 | Сообщение # 5
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МОН
18.02.2008 № 94
(у редакції наказу МОН
від 21.12.2009 № 1151)

Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців)
у системі загальної середньої освіти

I. Загальні положення

1.1. Державна підсумкова атестація учнів (вихованців) (далі – атестація) – це форма контролю за відповідністю освітнього рівня випускників загальноосвітніх навчальних закладів І, II, III ступенів, професійно-технічних і вищих навчальних закладів I-II рівнів акредитації, що надають повну загальну середню освіту, відповідним навчальним програмам.

1.2. Зміст, форма та строки атестації щороку визначаються МОН.
Перелік предметів, з яких здійснюється атестація та звільнення від неї, визначається цим Положенням. Учням (вихованцям), які закінчили загальноосвітній навчальний заклад певного ступеня, видається відповідний документ:
після закінчення початкової школи – табель успішності;
після закінчення основної школи – свідоцтво про базову загальну середню освіту;
після закінчення навчального закладу системи загальної середньої освіти – атестат про повну загальну середню освіту.

1.3. Особам, які закінчили дев’ятий клас основної школи з навчальними досягненнями високого рівня (10, 11, 12 балів) за семестри, рік та атестацію, видається свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою.
Особам, нагородженим золотою або срібною медаллю, видається атестат з відзнакою про повну загальну середню освіту.

II. Проведення атестації

2.1. Атестація проводиться в загальноосвітніх навчальних закладах з навчальних предметів інваріантної частини типових навчальних планів, затверджених МОН.

2.2. Результати атестації оцінюються за 12-бальною шкалою відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти.

2.3. У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту та атестата про повну загальну середню освіту на підставі семестрових виставляються річні бали. Вони є підсумковими і виставляються незалежно від результатів атестації. Бали за атестацію виставляються окремо.

2.4. Учні (вихованці), які хворіли під час проведення атестації, зобов'язані надати медичну довідку, на підставі якої їм надається право пройти атестацію до початку нового навчального року.

2.5. Атестація включається у структуру навчального року.

2.6. Контроль за дотриманням вимог організації та проведення атестації покладається на відповідні органи управління освітою.

III. Державні атестаційні комісії

3.1. Державні атестаційні комісії (далі – комісії) створюються в навчальних закладах місцевими органами управління освітою не пізніше ніж за два тижні до початку атестації:
за освітній рівень початкової загальної середньої освіти – у складі: голова (керівник навчального закладу або його заступник) та вчитель, який викладає в цьому класі;
за освітній рівень базової загальної середньої освіти – у складі: голова (керівник навчального закладу або його заступник) та члени комісії: учитель, який викладає предмет у цьому класі, та вчитель цього самого циклу предметів;
за освітній рівень повної загальної середньої освіти – у складі: голова (керівник навчального закладу або його заступник) та члени комісії: вчитель, який викладає предмет у цьому класі, та вчитель цього самого циклу предметів.

3.2. На голів комісій покладається відповідальність за об'єктивність проведення атестації та дотримання порядку її проведення.

3.3. Головою комісії не може бути керівник навчального закладу (його заступник), який викладає у цьому класі предмет, з якого проводиться атестація.

3.4. За наявності паралельних класів (груп) у навчальному закладі може бути створено декілька комісій з одного предмета.

3.5. Під час проведення атестації, крім членів комісії, можуть бути присутніми особи, уповноважені органами управління освітою.

3.6. Втручання в проведення атестації та визначення її результатів особами, які не є членами комісії, не допускається.

3.7. Результати атестації за освітній рівень базової та повної загальної середньої освіти заносяться до протоколу встановленого зразка.

3.8. Протоколи засідань комісій про результати атестації та матеріали атестації зберігаються 3 роки в загальноосвітньому навчальному закладі.

IV. Атестація в початковій школі

4.1. У початковій школі атестації підлягають результати навчальної діяльності учнів четвертих класів з української мови (мова і читання) та математики.

4.2. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин можуть підлягати атестації результати навчальної діяльності з мови навчання (мова і читання).

4.3. Бали за атестацію з цих предметів виставляються за результатами підсумкових контрольних робіт. Завдання для проведення підсумкових контрольних робіт рекомендуються МОН.

4.4. Учні початкової школи, які прибули із-за кордону і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та за рішенням педагогічної ради проходити атестацію з мови навчання.

4.5. Педагогічна рада навчального закладу на підставі результатів навчальної діяльності учнів ухвалює рішення про переведення їх до основної школи.

V. Атестація в основній школі

5.1. Атестація в основній школі проводиться з п'яти предметів: українська мова, математика, географія, біологія, іноземна мова чи інший гуманітарний предмет за вибором навчального закладу (у навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин атестація може проводитися з мови навчання) у формі, визначеній МОН (усне опитування, письмова робота, захист творчих робіт тощо), за збірниками завдань, затвердженими МОН. У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з поглибленим вивченням предметів, спеціалізованих навчальних закладах таким предметом за вибором може бути предмет, що вивчався поглиблено.

5.2. Учні (вихованці) основної школи загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з навчанням мовами національних меншин, які прибули із-за кордону і почали вивчати українську мову в поточному навчальному році, замість атестації з цього предмета можуть за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та за рішенням педагогічної ради проходити атестацію з мови навчання.

VI. Атестація у старшій школі

6.1. Бали за атестацію у старшій школі виставляються за результатами підсумкових контрольних робіт.
Завдання для проведення підсумкових контрольних робіт рекомендуються МОН.
Підсумкові контрольні роботи у старшій школі проводяться з трьох предметів: української мови (переказ обов’язково), математики або історії України (обов’язково) та одного предмета з інваріантної складової навчального плану за вибором учнів.
Підсумкову контрольну роботу з математики виконують учні (вихованці), які навчалися в класах універсального (безпрофільного), природничо-математичного, технологічного напрямів та економічного профілю.
Підсумкову контрольну роботу з історії України виконують учні (вихованці), які навчалися в класах філологічного, суспільно-гуманітарного, художньо-естетичного та спортивного напрямів.
У загальноосвітніх навчальних закладах (класах, групах) з профільним навчанням проводяться підсумкові контрольні роботи з предмета за вибором відповідно до профільної підготовки. У навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин предметом за вибором може бути мова навчання.

6.2. Учні (вихованці) старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів (класів, груп) з навчанням мовами національних меншин, які прибули із-за кордону і почали вивчати українську мову лише в поточному навчальному році, замість підсумкової контрольної роботи з цього предмета можуть за заявою батьків або осіб, які їх замінюють, та за рішенням педагогічної ради виконувати підсумкову контрольну роботу з мови навчання.

VII. Атестація екстернів

7.1. Екстерни допускаються до атестації:
за курс початкової загальної освіти;
за курс базової загальної середньої освіти, якщо мають документ про відповідний рівень освіти;
за курс повної загальної середньої освіти, якщо мають документ про відповідний рівень освіти.

7.2. Можливість пройти атестацію за освітній рівень відповідно початкової, базової та повної загальної середньої освіти мають особи, які:
з поважних причин не мають змоги відвідувати навчальні заняття в загальноосвітньому навчальному закладі;
прискорено опанували навчальний матеріал відповідного класу, ступеня навчання;
не завершили навчання в навчальному закладі системи загальної середньої освіти;
є учнями загальноосвітніх навчальних закладів з денною формою навчання та з не залежних від них причин не можуть пройти річне оцінювання та атестацію більше ніж з двох предметів;
є випускниками загальноосвітніх навчальних закладів попередніх років, які у свій час не мали річного оцінювання та (або) не пройшли атестацію з будь-яких предметів (кількість предметів не обмежується);
отримали документ про відповідний рівень загальної середньої освіти за кордоном;
є громадянами України, які тимчасово або постійно проживають за кордоном і навчаються в Міжнародній українській школі за дистанційною формою;
є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

7.3. Громадяни України, які навчалися й отримали документ про відповідний рівень загальної середньої освіти за кордоном, з метою отримання документа державного зразка про базову або повну загальну середню освіту зобов'язані пройти атестацію екстерном.
За наявності міжнародних угод про взаємне визнання та еквівалентність документів про освіту атестація екстерна не здійснюється, крім випадків, коли на ній наполягає екстерн.

7.4. Громадяни України, які навчалися й отримали документ про здобуття ними відповідної середньої освіти за кордоном, можуть на підставі письмової заяви на ім’я керівника навчального закладу та за згодою відповідного органу управління освітою одночасно пройти атестацію за курс базової та повної загальної середньої освіти.

VIII. Атестація за результатами річного оцінювання, звільнення від атестації

8.1. Учні (вихованці) загальноосвітніх санаторних шкіл (шкіл-інтернатів) для хворих дітей у період їх перебування в цих закладах, спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для глухих дітей, зі зниженим слухом, сліпих, зі зниженим зором, з порушеннями опорно-рухового апарату, тяжкими порушеннями мовлення, затримкою психічного розвитку, розумово відсталих дітей звільняються від атестації.
Такі учні (вихованці) можуть допускатися до проходження атестації за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють.
Для осіб, звільнених від атестації, у додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту або атестата про повну загальну середню освіту виставляються річні бали та робиться запис: «звільнений(а)».

8.2. Учням (вихованцям), які за станом здоров'я звільняються від атестації, необхідно подати такі документи:
заяву батьків або осіб, які їх замінюють;
довідку лікарсько-контрольної комісії, засвідчену печаткою закладу охорони здоров’я.

8.3. Підставою для звільнення від атестації є рішення педагогічної ради, на основі якого видається наказ керівника загальноосвітнього навчального закладу.

8.4. За рішеннями МОН, МОЗ, Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, Міністерства охорони здоров'я Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки, управлінь охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій учні (вихованці), які проживають у зонах стихійного лиха, можуть бути звільнені від атестації у випускному класі.

8.5. Учні (вихованці) випускних класів, які беруть участь у спортивних змаганнях, конкурсах, виставках, що мають статус міжнародних відповідно до чинного законодавства України й проходять під час атестації, звільняються від неї.
.
8.6. Учасники тренувальних зборів з підготовки до олімпіад, турнірів, змагань, конкурсів, які мають статус міжнародних, звільняються від атестації. У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту або атестата про повну загальну середню освіту виставляється річна та атестаційна оцінки 12 балів з того предмета, з якого учні (вихованці) брали участь у тренувальних зборах, з інших предметів виставляються атестаційні оцінки за результатами річного оцінювання.

8.7. Учасники міжнародних предметних олімпіад та турнірів, конкурсів, переможці III та учасники IV етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад звільняються від атестації з предметів, з яких вони стали переможцями (у відповідних випускних класах). У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту або атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів – 12 балів.

8.8. Переможці II та учасники ІІІ етапів Всеукраїнських конкурсів-захистів науково-дослідницьких робіт Малої академії наук (у відповідних випускних класах) звільняються від атестації з предмета, який є базовим для оцінювання навчальних досягнень учнів під час конкурсу. У додаток до свідоцтва про базову загальну середню освіту або атестата про повну загальну середню освіту виставляються річний та атестаційний бали з цих предметів – 12 балів.

IX. Апеляційні комісії. Подання та розгляд апеляцій

9.1. Для забезпечення об'єктивного проведення атестації створюються апеляційні комісії з кожного предмета у відповідних місцевих органах управління освітою.

9.2. Чисельність і склад апеляційних комісій затверджуються відповідним наказом керівника органу управління освітою.

9.3. Оскарження процедури проведення та об’єктивності оцінювання результатів атестації, що проводилася у письмовій формі, можуть подаватися до районної (міської) апеляційної комісії не пізніше трьох робочих днів після оголошення результатів атестації.

9.4. Повторна атестація апеляційними комісіями не проводиться.

9.5. Матеріали атестації розглядаються апеляційними комісіями не більше трьох робочих днів після подання обґрунтованої заяви. Результати розгляду апеляції оформлюються відповідним протоколом, де виставляється відповідна обґрунтована оцінка (бал).

9.6. Рішення районної (міської) апеляційної комісії є остаточним.

Директор департаменту
загальної середньої
та дошкільної освіти О.В. Єресько


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Среда, 09.03.2011, 17:16 | Сообщение # 6
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Лист МОН від 04.03.2011 р. №1/9-151

Про проведення підсумкових контрольних робіт
З метою визначення рівня засвоєння учнями загальноосвітніх навчальних закладів навчального матеріалу, передбаченого Державним стандартом базової загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 24 від 14 січня 2004 р., та якісної підготовки проекту нового Державного стандарту змісту освіти у 5-8 класах проводяться підсумкові контрольні роботи з української мови, математики, історії України, іноземної мови (перша мова – англійська, французька, німецька) та російської мови (у школах (класах) з російською мовою навчання).

http://www.mon.gov.ua/?id=2


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 24.03.2011, 18:05 | Сообщение # 7
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Наказ №52 від 15.03.2011
Про порядок організованого закінчення 2010-2011 навчального року та проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів і форм власності м. Харкова

http://www.kharkivosvita.net.ua/document/1814


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info