Дистанцiйне навчання - це нова органiзацiя навчального процесу, що базується на принципах самостiйного навчання студента. Середовище навчання характеризується тим, що студенти часто зовсiм вiддаленi вiд викладача в просторi або в часi, водночас вони мають можливiсть в будь-яку хвилину пiдтримувати дiалог за допомогою засобiв телекомунiкацiй. Дистанцiйне навчання
надає широкий мiжнародний доступ до кращих освiтнiх курсiв нашого унiверситету
суттєво збiльшує можливостi традицiйної заочної освiти за рахунок формування освiтнього iнформацiйного середовища, в якому студент самостiйно або пiд керiвництвом викладача може вивчати матерiал, який його цiкавить
значно розширює коло людей, котрим доступнi навчальнi ресурси
допомогає в здобуттi студентом навичок самостiйної роботи
знижує вартiсть навчання
дає можливiсть формувати унiкальнi освiтнi программи за рахунок комбiнування курсiв, наданих рiзними освiтнiми закладами
має велике соцiальне значення, оскiльки дає можливiсть задовільнити в повному обсязi освiтнi потреби населення.
http://dn.tup.km.ua/dn/page.aspx?n=default
Дистанцiйне навчання - це навчання, при якому надання студентам суттєвої частини навчального матерiалу i значна частина взаємодiї з викладачем, здiйснюється з використанням сучасних iнформацiйних технологiй: супутникового зв'язку, комп'ютерних телекомунiкацiй, нацiонального та кабельного телебачення, мультимедiа, навчальних систем, тощо.
Вiдмiнною особливiстю ДН є надання студентам можливостi самостiйно отримувати необхiднi знання, користуючись розвинутими iнформацiйними ресурсами, забезпечуваними сучасними iнформацiйними технологiями. Iнформацiйнi ресурси: бази даних та знань, комп'ютернi, в тому числi мультимедiйнi, навчальнi i контролюючi системи, вiдео та аудiо записи, електроннi бiблiотеки поряд з традицiйними пiдручниками i методичними посiбниками створюють унiкальне розподiлене середовище навчання, доступне широкiй аудиторiї.
Проведення вiдео та телевiзiйних лекцiй, круглих столiв, комп'ютерних вiдео- та текстових конференцiй, можливiсть частих, навiть щоденних, консультацiй з викладачем за допомогою комп'ютерних комунiкацiй роблять взаємодiю студентiв з викладачами навiть бiльш iнтенсивною, нiж при традицiйнiй стацiонарнiй формi навчання.
Iнтенсивнi телекомунiкацiйнi взаємодiї студентiв мiж собою i з викладачами-консультантами дають можливiсть проводити семiнари та дiловi iгри.
Дистанцiйне навчання при необхiдностi може включати вiдвiдування студентами навчального закладу, а також поєднуватись з традицiйними формами навчання.
Динамічне, сучасне дистанцiйне навчання iнтегрує всi iснуючi методи навчання i надає їм якiсно новий рiвень.
Декан факультету дистанційного навчання
д.т.н., проф. Мазур Микола Петрович