ДПА в 9 класі - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
23.12.2024, 06:09
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
ДПА в 9 класі
ovsankaДата: Вторник, 02.02.2010, 21:54 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ у 2009-2010 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Українська література

Білет № 1
1. Розкрийте тематичне багатство й жанрове розмаїття українського фольклору.
2. Визначте основні мотиви поезій «В казематі» Тараса Шевченка. Прочитайте напам'ять вірш “Мені однаково, чи буду...”

Білет № 2
1. Визначте моральні цінності й людські почуття в родинно-побутовій пісенності українського народу.
2. Назвіть мотиви й образи ранньої творчості Тараса Шевченка. Прочитайте напам’ять уривок із вірша “Думи мої, думи мої...”

Білет № 3
1. Охарактеризуйте Біблію як пам'ятку духовності й літератури, розкажіть про її переклади українською мовою.
2. Прокоментуйте відображення української історії у творчості Тараса Шевченка (на прикладі вивчених творів).

Білет № 4
1. Поясніть особливості художнього відображення в Новому Заповіті морально-етичного вчення Ісуса Христа.
2. Розкрийте трагічну долю жінки-матері в творчості Тараса Шевченка (на прикладі вивчених творів).

Білет № 5
1. Дайте характеристику оригінальної й перекладної літератури Київської Руси-України (головні лінії розвитку, жанри й постаті).
2. Охарактеризуйте образ повсталого народу в поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки". Прочитайте напам'ять уривок із поеми.

Білет № 6
1. Охарактеризуйте "Слово про Ігорів похід" як зразок героїчного епосу українського народу (історична основа, ідейно-художні особливості).
2. Поясніть особливості поєднання історичної правди й художнього вимислу в поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки". Прочитайте напам'ять уривок із поеми.

Білет № 7
1. Висвітліть роль історичних персонажів у "Слові про Ігорів похід".
2. Розкажіть про Тараса Шевченка – художника. Назвіть головні жанри і найвизначніші твори.

Білет № 8
1. Визначте наскрізну ідею “Слова про Ігорів похід”. Прокоментуйте основні мотиви у творі.
2. Поясніть особливості зображення природи рідного краю у творах Тараса Шевченка. Прочитайте напам'ять зразок пейзажної лірики поета.

Білет № 9
1. Назвіть найвидатніших представників та охарактеризуйте художні здобутки літератури українського бароко.
2. Розкажіть про поему "Сон" Тараса Шевченка як політичну сатиру на самодержавний лад. Прочитайте напам'ять уривок із поеми.

Білет № 10
1. Назвіть і прокоментуйте афоризми Григорія Сковороди (на прикладі вивчених творів).
2. Дайте характеристику Прометею як символу нескореності народу, який виборює незалежність, у поемі "Кавказ" Тараса Шевченка. Прочитайте напам'ять уривок із поеми.

Білет № 11
1. Розкажіть про життєвий шлях і філософські погляди Григорія Сковороди.
2. Охарактеризуйте творчість Тараса Шевченка періоду "Трьох літ" – найвищого вияву поетичного таланту митця. Прочитайте напам’ять вірш "Заповіт".

Білет № 12
1. Проілюструйте прикладами з вивчених творів ідею утвердження людських чеснот у байках Григорія Сковороди.
2. Розкрийте погляд на минуле й майбутнє України в посланні Тараса Шевченка "І мертвим, і живим, і ненарожденним...". Прочитайте напам'ять уривок із твору.

Білет № 13
1. Розкрийте сутність філософських роздумів Григорія Сковороди про щастя та сенс життя людини і їх відображення в його літературних творах. Прочитайте напам’ять вірш “Всякому місту звичай і права”.
2. Назвіть біблійні теми й мотиви в поезії Тараса Шевченка.

Білет № 14
1. Охарактеризуйте творчість поетів-романтиків. Прочитайте і проаналізуйте одну з поезій (на вибір).
2. Розкрийте роль митця й мистецтва в житті суспільства за поемою Лесі Українки «Давня казка».

Білет № 15
1. Дайте характеристику давньоукраїнської драматургії і театру, визначте основні теми та головні жанри.
2. Поясніть значення внеску Пантелеймона Куліша в розвиток української культури.

Білет № 16
1. Дайте загальну характеристику козацьким літописам (Самовидця, Г. Грабянки, С. Величка).
2. Розкрийте тему гармонії людини і природи у вірші Лесі Українки «Давня весна».

Білет № 17
1. Розкажіть про становлення нової української літератури (історичні обставини, шляхи розвитку, головні напрями).
2. Охарактеризуйте "Чорну раду" Пантелеймона Куліша як перший історичний роман в українській літературі (своєрідність жанру, композиції та сюжету).

Білет № 18
1. Розкажіть про "Енеїду" Івана Котляревського як енциклопедію українського народознавства.
2. Поясніть роль поєднання історичної правди та художнього вимислу в романі Пантелеймона Куліша "Чорна рада".

Білет № 19
1. Розкажіть про "Енеїду" Івана Котляревського як бурлескно-травестійну поему.
2. Охарактеризуйте історичні постаті в романі Пантелеймона Куліша «Чорна рада».

Білет № 20
1. Охарактеризуйте особливості національного характеру українців у поемі Івана Котляревського "Енеїда".
2. Розкрийте тему України в творчості Миколи Гоголя (на прикладі вивчених творів).

Білет № 21
1. Розкажіть про соціально-побутову драму Івана Котляревського "Наталка Полтавка" як перший твір нової української драматургії.
2. Визначте особливості характеротворення романтичного персонажу в творі Марка Вовчка «Максим Гримач».

Білет № 22
1. Розкажіть про втілення в п'єсі Івана Котляревського "Наталка Полтавка" теми боротьби людини за своє щастя.
2. Розкрийте значення творчості Марка Вовчка як письменниці й перекладача в розвитку української літератури.

Білет № 23
1. Розкажіть про Григорія Квітку-Основ'яненка як представника українського сентименталізму.
2. Визначте патріотичний пафос поезії Володимира Сосюри «Любіть Україну!» Прочитайте поезію напам’ять.

Білет № 24
1. Висвітліть жанрове, тематичне, стильове розмаїття української літератури XX століття (на прикладі вивчених творів).
2. Поясніть поєднання реалізму й фантастики, іронії і сатири в повісті Григорія Квітки-Основ’яненка «Конотопська відьма».


Білет № 25
1. Розкрийте проблему бездуховності людини у трагікомедії Івана Карпенко-Карого «Сто тисяч».
2. Охарактеризуйте світову велич Тараса Шевченка, його внесок у розвиток української мови і літератури, у світовий мистецький поступ.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 18.03.2011, 18:49 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Перелік питань білетів ДПА. Українська література 9 клас (усна форма)

Увага! У 2011 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності з листом МОН від 30.12.2010 №1/9-950 "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році".

Перелік питань, які включено до білетів з української літератури. Усна форма

1. Розкрийте багатство і жанрове розмаїття українського фольклору.

2. Визначте, які моральні цінності оспівано в українських родинно-побутових піснях.

3. Визначте основні риси українських соціально-побутових пісень.

4. Розкажіть про пісенну творчість Марусі Чурай.

5. Розкажіть про весілля як оригінальну словесно-музичну драму. Назвіть основних її учасників.

6. Назвіть основні риси українських народних балад та визначте їхні провідні мотиви.

7. Охарактеризуйте Біблію як духовну й літературну пам’ятку. Назвіть відомі вам переклади Біблії українською мовою.

8. Розкрийте особливості художнього відображення морально-етичного вчення Ісуса Христа в Новому Заповіті.

9. Назвіть художні особливості оповідання "Про Прохора-чорноризця…".

10. Визначте, яку роль в історії, культурі та духовності українського народу відіграв Києво-Печерський патерик.

11. Визначте основну ідею "Слова про Ігорів похід" і те, за допомогою яких образів вона розкривається у творі.

12. Охарактеризуйте "Слова про Ігорів похід" як зразок героїчного епосу українського народу.

13. Зробіть загальний огляд давньоукраїнської драматургії.

14. Назвіть найвидатніших представників українського бароко та визначте основні риси цього літературного стилю.

15. Визначте причини появи в українській літературі XVI-XVIІ ст. полемічних творів та назвіть її основні риси.

16. Розкажіть про життєвий шлях і філософські погляди Григорія Сковороди.

17. Розкрийте значення алегоричних образів байок Г.Сковороди.

18. Назвіть і прокоментуйте афоризми Григорія Сковороди (на прикладі вивчених творів).

19. Охарактеризуйте ліричні твори Григорія Сковороди.

20. Визначте жанрові особливості поеми І.Котляревського "Енеїда".

21. Охарактеризуйте образ Енея за однойменною поемою І.Котляревського.

22. Проаналізуйте роль пісень у п’єсі І.Котляревського "Наталка Полтавка".

23. Визначте засоби творення комічного в повісті Г.Квітки-Основ’яненка "Конотопська відьма".

24. Розкрийте ідейно-тематичну спрямованість твору Миколи Гоголя "Вечір проти Івана Купала".

25. Визначте риси романтизму. Прочитайте і проаналізуйте одну з поезій поетів-романтиків (на вибір).

26. Визначте мотиви ранньої творчості Тараса Шевченка. Прочитайте напам’ять уривок з вірша "Думи мої, думи мої…".

27. Визначте основні сюжетні лінії поеми Тараса Шевченка "Гайдамаки".

28. Охарактеризуйте образ повсталого народу в поемі Тараса Шевченка "Гайдамаки". Прочитайте напам’ять уривок із поеми.

29. Охарактеризуйте поему Тараса Шевченка "Сон" як зразок політичної сатири. Прочитайте напам’ять уривок із поеми.

30. Охарактеризуйте образи-символи поеми Тараса Шевченка "Кавказ". Прочитайте напам’ять уривок із поеми.

31. Розкрийте основні мотиви послання Т.Шевченка "І мертвим, і живим, і ненарожденним…". Прочитайте напам’ять уривок із твору.

32. Охарактеризуйте творчість Тараса Шевченка періоду "Трьох літ". Прочитайте напам’ять поезію "Заповіт".

33. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка "Садок вишневий коло хати…".

34. Прочитайте напам’ять і проаналізуйте поезію Т.Шевченка "Мені однаково, чи буду…". Висловіть власні міркування щодо цього тексту

35. Розкажіть про особливості зображення у творчості Т.Шевченка долі жінки (на прикладі прочитаних творів).

36. Розкрийте біблійні мотиви поезії Т.Шевченка "Ісаія. Глава 35".

37. Розкажіть про Тараса Шевченка – художника.

38. Визначте жанр та особливості сюжету твору Марка Вовчка "Максим Гримач".

39. Визначте жанрові, сюжетні та композиційні особливості роману П.Куліша "Чорна рада".

40. Дайте характеристику образів Якима Сомка та Івана Брюховецького за романом П.Куліша "Чорна рада".

41. З’ясуйте проблематику поеми Лесі Українки "Давня казка".

42. Розкрийте роль митця і мистецтва за поемою Лесі Українки "Давня казка".

43. Прочитайте напам’ять та проаналізуйте поезію Володимира Сосюри "Любіть Україну".

44. Визначити жанрову своєрідність та ідейно-тематичну спрямованість роману Івана Багряного "Тигролови".

45. Охарактеризуйте мотиви і образи творів Василя Герасим’юка.

46. Розкажіть про творчість письменників рідного краю (на вибір учня).

За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 14.03.2011


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Пятница, 18.03.2011, 18:50
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info