олимпмада
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 14.11.2009, 11:50 | Сообщение # 1 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов у 2009-2010 навчальному році: У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов беруть участь учні 9-11 класів. Учні 8-их класів беруть участь у ІІ (районному) етапі олімпіади за бажанням. Комплект олімпіадних завдань складений відповідно до діючих навчальних програм за попередні роки навчання та охоплює вивчений учнями матеріал до терміну проведення олімпіади. Виконання олімпіадних завдань потребує не тільки досконалого володіння програмовим матеріалом в обсязі підручника, а й практичного опанування учнями мовленнєвих умінь на рівні, достатньому для здійснення іншомовного спілкування чотирма видами мовленнєвої діяльності: аудіювання, читання, говоріння та письма в типових ситуаціях, оскільки олімпіада – це захід, головною метою якого є пошук та підтримка обдарованої учнівської молоді. При розробці завдань ураховані вимоги, які висуваються до олімпіадних завдань IV етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов. Учні всіх трьох паралелей (9, 10, 11 класи) будуть виконувати завдання, складені за єдиною схемою. У ході виконання завдань школярі мають продемонструвати також уміння правильно аргументувати та логічно структурувати свої думки, вживати якомога більше тематично релевантних лексичних одиниць. „Ключі” до олімпіадних завдань будуть надіслані на електронні адреси Р(М)В(У)О в день проведення олімпіади після 14.00.Олімпіади з іноземних мов складаються з трьох турів. На розсуд членів журі послідовність проведення ІІ та ІІІ турів олімпіад може бути змінена. І тур – аудіювання Учням ( 9-их класів пропонується текст тривалістю звучання до 3 хв., 10-го класу – до 3,5 хв., 11-го класу – до 4 хв. Тексти мають бути сюжетно завершеними. Для учнів ( 9-их класів вони можуть містити до 3%, для 10-го – до 4%, для 11-го – до 5% незнайомих слів, про значення яких можна здогадатись на основі контексту або спільності кореневих слів іноземної та рідної мов. Незнайомі слова, про значення яких не можна здогадатись, можуть бути виписані на дошці (але не більше 3 слів або словосполучень). Назва тексту має бути записана на дошці перед його прослуховуванням. Текст пред’являється двічі в нормальному темпі з голосу вчителя. Після першого прослуховування учні розв’язують тестове завдання, виконання якого має на меті визначити ступінь розуміння загальної інформації тексту. Завдання складаються з 10 тверджень. У бланку для відповіді учень позначає правильний варіант відповіді позначкою ? під літерами T (англ. мова) / R (нім. мова) / V (франц. мова), якщо твердження відповідає змісту прослуханого тексту або F (англ., нім. та франц. мови), якщо твердження не відповідає змісту прослуханого тексту. Учень також може позначити ? номер того твердження, яке відповідає змісту прослуханого тексту. Після другого прослуховування учні виконують друге тестове завдання, мета якого – визначити ступінь розуміння подробиць змісту. Учень має вибрати правильний варіант відповіді на запитання з трьох або чотирьох (A, B, C, D) запропонованих та позначити ? правильну відповідь. Учень також може позначити ? номер того твердження, яке відповідає змісту прослуханого тексту. Обсяг другого тестового завдання – 10 запитань. За кожну правильну відповідь учаснику в цьому турі нараховується 1 бал, за виправлення знімається 50% вартості правильного завдання, за неправильну відповідь бали не нараховуються. Максимальний можливий бал у І турі – 20 балів. Під час прослуховування тексту учням дозволяється користуватись тестовими завданнями, але відповідати на запитання тесту забороняється. Користуватись словниками або будь-якою допоміжною літературою не дозволяється. Загальний час на проведення цього туру – 30 хвилин з урахуванням часу, відведеного на прослуховування тексту. Після виконання тестових завдань І туру роботи учасників кодуються. ІІ тур – читання та творча письмова робота Учням ( 9-их класу пропонуються тексти обсягом до 2000 д.з., 10-11-их класів – до 2500 д.з. Запропоновані тексти є однаковими для всіх учасників відповідного класу. Тексти повинні бути зв’язними і логічно завершеними, вони можуть містити для учнів ( 9-их класів до 3%, для 10-11-их– до 5% незнайомих слів, розуміння яких досягається на основі контексту або спільності коренів слів іноземної та рідної мов. Тестове завдання має на меті визначити ступінь розуміння змісту текстів і складається з 20 питань. Учень має вибрати правильний варіант відповіді на запитання з чотирьох (A, B, C, D) запропонованих та позначити ? правильну відповідь. Учень також може позначити ? номер того твердження, яке відповідає змісту прослуханого тексту. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Відповідь з виправленням оцінюється в 0,5 бала, за неправильну відповідь бали не нараховуються. Максимальна кількість балів за читання складає 20 балів.Користуватись словниками або будь-якою допоміжною літературою не дозволяється. Загальний час на проведення цього туру – 45 хвилин. Після виконання тестових завдань роботи учасників кодуються. Після завершення тестового завдання з читання учасникам пропонується 3 проблемні ситуації, які сформульовано у формі запитань або тверджень і які необхідно письмово прокоментувати у довільній формі або у формі листа. Обсяг письмової роботи повинен становити не менше 20 речень. Користуватись двомовними словниками під час виконання творчої письмової роботи дозволяється. Загальний час на проведення цього туру – 45 хвилин. Після виконання письмового завдання роботи учасників кодуються.Творча письмова робота повинна відповідати орфографічним, лексичним, стилістичним і граматичним нормам відповідної іноземної мови. При оцінюванні творчої письмової роботи враховуються зміст, оформлення, стиль, грамотність, адекватність вживання лексичних одиниць та граматичних структур тощо. Оцінювання творчої письмової роботи відбувається із розрахунку максимальної оцінки – 30 балів, з яких: 1. Обсяг роботи:8, 9 кл. – не менше 18 речень; 10 кл. – не менше 20 речень; 11 кл. – не менше 20 речень. « Останнє редагування: 2009-11-09, 10:02:34 am від Xitomi »[b][color=red]
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Суббота, 14.11.2009, 11:51
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 14.11.2009, 11:53 | Сообщение # 2 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| В умовах тимчасового призупинення навчального процесу з 31.10.2009 року на три тижні (наказ Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 31.10.2009 року № 585 «Про тимчасове призупинення навчального процесу у навчальних закладах та установах освіти Харківської області») з метою запобігання відставання учнів з навчальних предметів, раціонального використання вільного часу та забезпечення безперервності навчально-виховного процесу у зазначений період актуальним питанням є організація навчання дітей удома за допомогою та під контролем батьків. У зв’язку з цим комунальний заклад «Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти» рекомендує організувати навчальний процес удома для учнів загальноосвітніх навчальних закладів у період додаткових канікул, оголошених 02 листопада 2009 року. Завдання на цей період: 1. Повторити матеріал вивчених на даний час тем з усіх навчальних дисциплін. 2. Виконати вправи, завдання, тести на вивчені раніше теми, що не виконувалися в класі. 3. Самостійно спробувати опрацювати окремі теми, що не вивчалися раніше. 4. Рекомендації для занять удома з предметів: іноземні мови – повторити навчальний матеріал і виконувати завдання: вивчати вірші, пісні, римівки тощо; складати речення за зразком; знаходити лексичні одиниці у двомовному словнику та перекладати їх; складати діалоги за зразком та вивчати їх; виконувати письмові вправи за зразком, перекладати речення за допомогою двомовного словника, писати твори, листи. За наявності комп’ютера та Інтернету рекомендуємо ознайомитися з наступними сайтами: • з англійської мови: www.english.ru, http://vinidiktov.ru/download.htm, http://abc-english-grammar.com/, http://english5plus.narod.ru/Kesha/kesha.htm; • з німецької мови: www.goethe.de, http://apuzik.deutschesprache.ru/ (для старшокласників), http://german.about.com/library/anfang/blanfang_abc.htm, http://deutsch.h11.ru Також учням старших класів з метою підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання рекомендуємо відвідати сайт Українського центру оцінювання якості освіти http://www.testportal.gov.ua/. Рекомендації батькам учнів: Здійснювати контроль за виконаною дітьми роботою (прослухати переказ змісту художніх творів, перевіряти виконання письмових завдань, ставити запитання, подані у підручнику після творів та текстів параграфів). Також звертаємо увагу батьків, що час, відведений для навчання удома, повинен кожного дня становити для учнів: 5-6-го класів – не менше 2 год. 30 хв.; 7-9-х класів – не менше 3 год.; 10-12-х класів – не менше 4 год. Рекомендації вчителям: Пропонуємо надати консультаційну допомогу батькам та учням з питань вивчення програмового матеріалу з базових навчальних дисциплін з урахуванням конкретного стану виконання навчальних програм. З повагою, Булгакова В.Г. « Останнє редагування: 2009-11-09, 10:05:22 am від Xitomi »
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 14.11.2009, 11:54 | Сообщение # 3 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов ІІІ тур – визначення рівня усної мовленнєвої компетенції Учасник після однохвилинної підготовки має висловитись відповідно до однієї з трьох запропонованих на вибір ситуацій. Комунікативне завдання вважається розв’язаним за умови змістової та функціональної відповідності висловлювання ситуації, адекватності використання мовленнєвих зразків, а також нормативності мовлення учасника. Після завершення висловлювання учень бере участь у співбесіді з членами журі: загальна кількість реплік – 10 (по 5 з боку журі та учасника олімпіади). Відповіді членів журі на запитання учасника не повинні бути формальними, вони мають носити природний характер і бути зв’язані з контекстом спілкування. Монологічне висловлювання повинно відповідати ситуації, бути повним, послідовним, комунікативно спрямованим (містити особисті оціночні фрази, власне ставлення учня до об’єкту висловлювання), лексично насиченим, правильно фонетично і граматично оформленим. Запитання членів журі і учасників під час бесіди повинні бути різного типу і можуть містити особисте ставлення до предмету, спонукання до дискусії, уточнення і запит додаткової інформації тощо. Репліки учнів повинні бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими. Обсяг відповіді під час бесіди може бути різним, але вони повинні свідчити про те, що учень правильно розуміє запитання, спонукання чи коментар членів журі з першого пред’явлення і адекватно на них реагує. Оцінювання монологічного повідомлення та участі учасника в бесіді відбувається із розрахунку максимальної оцінки в 30 балів, з яких: 1. Обсяг монологічного висловлювання: 9 кл. – не менше 15 речень; 10 кл. – не менше 18 речень; 11 кл. – не менше 20 речень. 2. Зміст повідомлення: 1. Повнота розкриття теми (від 1 до 3 балів); 2. Комунікативна спрямованість (від 1 до 3 балів); 3. Інформаційна значимість повідомлення (від 0 до 2 балів). 3. Коментар до критеріїв оцінювання: 1. Повнота розкриття теми (від 1 до 3 балів): • 3 бали надаються за достатнє за обсягом висловлювання, яке відповідає зазначеній темі, розкриває її логічно та послідовно, містить власну думку. • 2 бали надаються за посереднє за обсягом висловлювання, яке відповідає зазначеній темі, розкриває її логічно та послідовно. • 1 бал надається за недостатнє за обсягом висловлювання, яке відповідає зазначеній темі, але не розкриває її логічно та послідовно. 2. Комунікативна спрямованість (від 1 до 3 балів): • 3 бали надаються за висловлювання, яке повністю відповідає ситуації спілкування, містить особистісні оцінюючі фрази, передає власне ставлення учня до об’єкту висловлювання. • 2 бали надаються за висловлювання, яке повністю відповідає ситуації спілкування, містить особистісні оцінюючі фрази, але неадекватно передає ставлення учня до об’єкту висловлювання • 1 бал надається за висловлювання, яке неповністю відповідає ситуації спілкування, не містить особистісних оцінюючих фрази, не передає власного ставлення учня до об’єкту висловлювання. 3. Інформаційна значимість (від 0 до 2 балів): • 2 бали надаються за адекватне і достатнє використання країнознавчого матеріалу, своїх знань з інших дисциплін на підтримку власних міркувань або для посилення естетичного рівня викладу. • 1 бал надається за не зовсім адекватне та недостатнє використання країнознавчого матеріалу, своїх знань з інших дисциплін на підтримку власних міркувань або для посилення естетичного рівня викладу. • 0 балів надається за відсутність інформаційної значимості висловлювання. Лінгвістична компетенція (20 балів) 1. Вимова (звуки, інтонація, темп) (від 1 до 4 балів); 2. Лексичний запас (від 1 до 6 балів); 3. Функціональна адекватність (від 1 до 2 балів); 4. Граматична правильність (від 1 до 8 балів). 1. Вимова (від 1 до 4 балів): • 4 бали надаються за нормативний рівень вимови всіх звуків іноземної мови та правильне інтонаційне оформлення мовлення. • 3 бали надаються за нормативний рівень вимови важких звуків іноземної мови та правильне інтонаційне оформлення мовлення. • 2 бали надаються за частково ненормативний рівень вимови важких звуків та не завжди правильне інтонаційне оформлення мовлення. • 1 бал надається за переважно ненормативний рівень вимови важких звуків та неправильне інтонаційне оформлення мовлення. 2. Лексичний запас (від 1 до 6 балів): • 6 балів надаються за високу лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше, виразів, ідіом, точність епітетів, порівнянь тощо. • 5 балів надаються достатню лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше, виразів, ідіом тощо. • 4 бали надаються за посередню лексичну насиченість, різноманітність вжитих структур, кліше, виразів тощо. • 3 бали надаються за посередню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур, кліше, виразів. • 2 бали надаються за недостатню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур, кліше, виразів. • 1 бал надається за недостатню лексичну насиченість, одноманітність вжитих структур, відсутніх вжитих кліше, виразів, ідіом тощо. 3. Функціональна адекватність (від 1 до 2 балів): • 2 бали надаються за достатню функціональну адекватність вжитих лексичних одиниць, структур тощо. • 1 бал надається за недостатню функціональну адекватність вжитих лексичних одиниць, структур тощо. 4. Граматична правильність (від 1 до 8 балів): • 8 балів надаються за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, правильність утворення і адекватність вживання граматичних форм, достатню різноманітність вжитих граматичних структур. • 7 балів надаються за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, правильність утворення і адекватність вживання граматичних форм, посередню різноманітність вжитих граматичних структур. • 6 балів надаються за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, правильність утворення, але незначні порушення адекватності вживання граматичних форм, які не впливають на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих граматичних структур. • 5 балів надаються за нормативне додержання правил порядку слів у реченні, вживання інверсії, незначні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які не впливають на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих граматичних структур. • 4 бали надаються за часткове недодержання правил порядку слів у реченні, незначні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які не впливають на акт комунікації, посередню різноманітність вжитих граматичних структур. • 3 бали надаються за часткове недодержання правил порядку слів у реченні, незначні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які не впливають на акт комунікації, недостатню різноманітність вжитих граматичних структур. • 2 бали надаються за недодержання правил порядку слів у реченні, значні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які впливають на акт комунікації, недостатню різноманітність вжитих граматичних структур. • 1 бал надається за недодержання правил порядку слів у реченні, значні порушення правильності утворення та адекватності вживання граматичних форм, які впливають на акт комунікації, одноманітність вжитих граматичних структур. 5. Заохочувальний бал (вибірково від 1 до 2 балів): • 2 бали надаються вибірково за ініціативність, емоційність та експресивність висловлювання, якщо це значно сприяє реалізації рівня сформованості усної мовленнєвої компетенції. • 1 бал надається вибірково за емоційність та експресивність висловлювання, якщо це сприяє реалізації рівня сформованості усної мовленнєвої компетенції. Загальна сума балів: від 6 до 30 балів у відповідності до критеріїв, які наведені вище. Загальна сума балів за виконані завдання складає 100балів. З повагою, Булгакова В.Г. « Останнє редагування: 2009-11-09, 10:04:26 am від Xitomi »
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 14.11.2009, 11:56 | Сообщение # 4 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Методичні рекомендації щодо проведення Всеукраїнської олімпіади з іноземних мов « Відповідь #1 : 2009-10-21, 01:03:12 pm » 2. Коментар до критеріїв оцінювання. 1. Обсяг письмового повідомлення (від 0 до 2 балів): • 2 бали надаються при виконанні нижньої границі рекомендованого обсягу, тобто 20 речень в 10 і 11 класах, 18 речень – в 8, 9 класі. • 1 бал надається при виконанні письмової роботи в обсязі 11-19 речень в 10-11 класах, 10-17 речень – в 8, 9 класі. • 0 балів надається за виконання письмової роботи в обсязі 0-10 речень для 10-11 класів, 0-9 речень – в 8, 9 класі. 2. Зовнішній вигляд і структура (від 0 до 2 балів): • 2 бали надаються за чистий і акуратний зовнішній вигляд роботи, дотримання правил орфографічного режиму (поля, абзаци), побудова твору (експозиція, розкриття теми, висновки). 1 бал надається за недостатньо акуратний зовнішній вигляд роботи, незначне порушення правил орфографічного режиму (поля, абзаци), часткове недотримання структури твору (нечітке визначення експозиції, висновків тощо). 0 балів надається за неакуратний зовнішній вигляд роботи, значне порушення правил орфографічного режиму (поля, абзаци), недотримання структури твору (нечітке визначення експозиції або висновків). 3. Повнота розкриття змісту (від 0 до 6 балів): • 6 балів надаються за достатність обсягу для розкриття теми, повну відповідність змісту до завдання творчої роботи, достатню інформативну насиченість, художньо-естетичне враження. • 5 балів надаються за достатність обсягу для розкриття теми, повну відповідність змісту до завдання творчої роботи, достатню інформативну насиченість. • 4 бали надаються за достатність обсягу для розкриття теми, повну відповідність змісту до завдання творчої роботи, посередню інформативну насиченість. • 3 бали надаються за достатність обсягу для розкриття теми, неповну відповідність змісту до завдання творчої роботи, посередню інформативну насиченість. • 2 бали надаються за недостатність обсягу для розкриття теми, неповну відповідність змісту до завдання творчої роботи, посередню інформативну насиченість. • 1 бал надається за недостатність обсягу для розкриття теми, неповну відповідність змісту до завдання творчої роботи, недостатню інформативну насиченість. • 0 балів надається за недостатність обсягу для розкриття теми, повну невідповідність змісту до завдання творчої роботи, недостатню інформативну насиченість. 4. Лексична насиченість (від 2 до 8 балів): • 8 балів надаються за достатній лексичний запас учня, яким він користується при написанні твору, наявність ідіоматичних зворотів, епітетів, порівнянь, з’єднувальних кліше, високу різноманітність вжитих структур, моделей. • 7 балів надаються за достатній лексичний запас учня, яким він користується при написанні твору, наявність ідіоматичних зворотів, з’єднувальних кліше, високу різноманітність вжитих структур, моделей. • 6 балів надаються за достатній лексичний запас учня, яким він користується при написанні твору, наявність ідіоматичних зворотів, з’єднувальних кліше, посередню різноманітність вжитих структур, моделей. • 5 балів надаються за посередній лексичний запас учня, яким він користується при написанні твору, наявність ідіоматичних зворотів, з’єднувальних кліше, посередню різноманітність вжитих структур, моделей. • 4 бали надаються за посередній лексичний запас учня, яким він користується при написанні твору, недостатність вживання з’єднувальних кліше, посередню різноманітність вжитих структур, моделей. • 3 бали надаються за посередній лексичний запас учня, яким він користується при написанні твору, відсутність з’єднувальних кліше, недостатню різноманітність вжитих структур, моделей. • 2 бали надаються за недостатній лексичний запас учня, яким він користується при написанні твору, відсутність з’єднувальних кліше, недостатню різноманітність вжитих структур, моделей. 5. Рівень розвитку граматичної компетенції (від 0 до 10 балів): за орфографію – 0-3 бали; за морфологію – 0-4 бали; за синтаксис – 0-3 бали. • 10 балів надаються при відсутності орфографічних, морфологічних і синтаксичних помилок або при наявності 1-2 несуттєвих помилок, які не порушують акту комунікації (британський або американський варіанти орфографії, орфографічні помилки в географічних назвах тощо). • 9 балів надаються при наявності 1-3 орфографічних помилок, які порушують акт комунікації (2 бали), відсутності морфологічних (4 бали) та синтаксичних помилок (3 бали). • 8 балів надаються при наявності 1-3 орфографічних помилок (2 бали), 1-2 морфологічних помилок (множина іменників, часові форми дієслів тощо) (3 бали), відсутності синтаксичних помилок (3 бали). • 7 балів надаються при наявності 1-3 орфографічних помилок (2 бали), 1-2 морфологічних помилок (3 бали), 1 синтаксичної помилки (порядок слів у реченні, порушення у побудові складнопідрядних і складносурядних речень тощо) (2 бали). • 6 балів надаються при наявності 4-5 орфографічних помилок (1 бал), 1-2 морфологічних помилок (3 бали), 1 синтаксичної помилки (2 бали). • 5 балів надаються при наявності 4-5 орфографічних помилок (1 бал), 3-4 морфологічних помилок (2 бали), 1 синтаксичної помилки (2 бали). • 4 бали надаються при наявності 4-5 орфографічних помилок (1 бал), 3-4 морфологічних помилок (2 бали), 2 синтаксичних помилок (1 бал). • 3 бали надаються при наявності 6 і більше орфографічних помилок (0 балів), 3-4 морфологічних помилок (2 бали), 2 синтаксичних помилок (1 бал). • 2 бали надаються при наявності 6 і більше орфографічних помилок (0 балів), 5-6 морфологічних помилок (1 бал), 2 синтаксичних помилок (1 бал). • 1 бал надається при наявності 6 і більше орфографічних помилок (0 балів), 7 і більше морфологічних помилок (0 балів), 2 синтаксичних помилок (1 бал). • 0 балів надаються при наявності великої кількості орфографічних, морфологічних, синтаксичних помилок, які повністю порушують акт комунікації. 6. Заохочувальний бал (1-2 бали): • 2 бали надаються вибірково за оригінальність твору, використання епіграфу, посилань на висловлювання визначних діячів, цитат, приклади з періодичних видань тощо. • 1 бал надається вибірково за оригінальність твору, приклади з періодичних видань тощо. Загальна сума балів: від 2 до 30 у відповідності до критеріїв, які наведені вище. « Останнє редагування: 2009-11-09, 10:03:46 am від Xitomi »
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 25.11.2009, 03:57 | Сообщение # 5 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Провести VІІІ відкритий міський конкурс знавців англійської мови для учнів 10–11-х класів «Англійська із задоволенням» 12 грудня 2009 року на базі Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія». УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ VIIІ міського відкритого конкурсу знавців англійської мови для учнів 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова „Англійська із задоволенням ” I. Загальні положення VIIІ міський відкритий конкурс знавців англійської мови серед учнів 10-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Харкова „Англійська із задоволенням” (далі Конкурс) - особисті змагання учнів на краще знання англійської мови. Умови проведення Конкурсу відповідають Положенню про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових і спеціальних дисциплін, турніри, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт та конкурси фахової майстерності, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 18.08.98 р. № 305. Конкурс проводиться управлінням освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради спільно з Харківським гуманітарним університетом „Народна українська академія” в межах міської Програми „Обдарована молодь” на 2007-2010 роки. Загальне керівництво та організацію Конкурсу здійснює управління освіти Департаменту з гуманітарних Харківської міської ради. Науково-методичне, організаційне забезпечення Конкурсу здійснюється науково-методичним педагогічним центром управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради спільно з Харківським гуманітарним університетом „Народна українська академія ”. Для організації та проведення Конкурсу створюється оргкомітет і журі. II. Мета та завдання Конкурсу. Метою конкурсу знавців англійської мови є створення сприятливих умов для реалізації та розвитку творчих здібностей школярів при вивченні англійської мови, виявлення та підтримка лінгвістично обдарованих дітей. Завдання конкурсу: • активізація інтересу учнівської молоді до вивчення іноземних мов; • перевірка навичок володіння англійською мовою, уміння користуватися нею при виконанні творчих завдань; • надання допомоги учням у виборі професії, залученні до наукової діяльності. III. Порядок проведення. Конкурс проводиться у 2 тури в один день. Конкурс передбачає виконання тестових завдань на визначення рівня знань, отриманих при вивченні навчальних дисциплін „Англійська мова”, „Лінгвокраїнознавство” та „Література Великобританії та Сполучених штатів Америки”. Усі завдання учасники отримують у день проведення Конкурсу. Члени журі перевіряють тестові завдання та розглядають змістові аспекти творчого завдання Загальна оцінка є сумою оцінок за тестові та творче завдання. Завдання відповідають вимогам зовнішнього незалежного тестування. Час виконання 160 хвилин. До участі в VIIІ міському відкритому Конкурсі знавців англійської мови допускається не більше 2-х учнів від навчального закладу. Заявка подається до оргкомітету за адресою: 61000, м. Харків, вул. Чернишевська, 47, науково-методичний педагогічний центр (форма заявки додається). Телефон для довідок: 700-48-77. IV. Визначення та нагородження переможців Переможці визначаються за сумою результатів двох турів Конкурсу (три учасники, які наберуть найбільшу кількість балів). Переможці Конкурсу нагороджуються дипломами I, II та III ступенів управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради, пам’ятними призами та запрошуються до навчання у ХГУ „НУА”. Засновники, організатори Конкурсу та зацікавлені особи мають право запропонувати спеціальні призи для учасників та їх учителів. Перелік номінацій, спеціальних премій і призів оголошується під час фіналу Конкурсу. Переможці в номінаціях визначаються їх засновниками. Всі учасники Конкурсу отримують сертифікати. Вчителі, які підготували переможців, нагороджуються дипломами управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради та грошовими преміями. Нагородження відбувається в день проведення фінальної частини Конкурсу. Додаток №1 до наказу управління освіти Департаменту з гуманітарних питань Харківської міської ради Від 19. 11. 2009 №169
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 02.01.2010, 15:16 | Сообщение # 6 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Рейтинг команд на 2 етапі Всеукраїнської олімпіади 2009-2010 н. р. з німецької мови 8 9 10 11 сумма максимум к1 к2 k1 +k2 R2009 2008 R + R 15 119 90,5 70,5 280 600 0,4667 0,1250 0,5917 5 0 5 5 15 26 53 53 200 0,2650 0,0000 0,2650 14 0 14 11 26 88 102 102,5 67 271,5 500 0,5430 0,0000 0,5430 16 0 16 15 88 155 78 72 150 300 0,5000 0,0000 0,5000 8 0 8 6 121
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 02.01.2010, 15:18 | Сообщение # 7 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Рейтинг шкіл з англійської мови 8 9 10 11 сумма максимум к1 к2 R1 2009 2008 R Загальний Места 15 124 91 110 325 600 0,542 0,000 0,542 8 5 13 5 26 122 115 63 124 424 800 0,530 0,000 0,530 9 14 23 10 40 91 67 60 111 329 800 0,411 0,000 0,411 18 17 35 16 70 125 37 96,5 258,5 600 0,431 0,000 0,431 15 11 26 12 71 96,5 87,5 65 249 600 0 ,415 0,000 0,415 17 4 21 9 75 147 141 149 126 563 800 0,704 1,000 1,704 3 3 6 3 80 153 117 209 160 641 900 0,712 1,111 1,823 2 2 4 2 85 1 01 105 111 68,5 385,5 800 0,482 0,000 0,482 13 15 28 13 88 97 81,5 75,5 254 600 0,423 0,000 0,423 16 16 32 15 104 124 76 99 91,5 390,5 80 0 0,488 0,000 0,488 12 18 30 14 113 94,5 85 96,5 276 600 0,460 0,000 0,460 14 12 26 12 118 88 98,5 110 296,5 600 0,494 0,000 0,494 10 9 1 9 8 119 137 240 137 148 662 900 0,736 1,111 1,847 1 1 2 1 121 40 59 132 231 600 0,385 0,333 0,718 5 8 13 5 155 107 76 98,5 110 391,5 800 0,489 0,000 0,489 11 13 24 11 157 113 118 73,5 142 446,5 800 0,558 0,125 0,683 6 10 16 7 163 136 90 93 319 600 0,532 0,333 0,865 4 6 10 4 168 127 123 87,5 105 442,5 800 0,553 0,000 0,553 7 7 14 6
ЗРИ В КОРЕНЬ
Сообщение отредактировал ovsanka - Суббота, 02.01.2010, 15:19
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 30.10.2010, 05:37 | Сообщение # 8 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Зразки олімпіадних завдань http://www.metodportal.net/node/153
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 04.11.2010, 18:04 | Сообщение # 9 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Зразки олімпіадних завдань http://www.ippo.edu.te.ua/index.p....8-28-08
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Воскресенье, 16.12.2012, 11:35 | Сообщение # 10 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| http://obd-ditu.at.ua/load/pravoznavstvo/13
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
|