критерии оценивания
| |
ovsanka | Дата: Воскресенье, 08.11.2009, 09:56 | Сообщение # 1 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Критерії оцінювання навчальних досягнень з економіки Відповідно до цілей економічної освіти оцінюванню підлягають теоретичні знання учнів з основ теорії і вміння використовувати ці знання у повсякденні, а саме: під час аналізу конкретних життєвих ситуацій і прийняття рішення; розв’язання практичних завдань, пов’язаних з економічною діяльністю людини, сім’ї, громади, держави; проведення порівняльного аналізу економічних явищ тощо. Рівні навчальних досягнень Бали Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів І. Початковий 1 Учень (учениця) з допомогою вчителя впізнає економічні явища побутового рівня, однослівно відповідає на конкретні питання “так” чи “ні”, його навчальна діяльність на уроках потребує постійної консультації і контролю з боку вчителя 2 Учень (учениця) з допомогою вчителя розпізнає одне із кількох запропонованих явищ, символів, понять побутового рівня, формул, виділивши їх серед інших, однослівно їх називає; відтворює деякі факти побутового рівня; із допомогою вчителя вміє використати знання з математики для розв’язку найпростіших побутових розрахункових завдань 33 Учень (учениця) з допомогою вчителя однослівно відповідає на питання, відтворює незначну частку теми в тому вигляді і в тій послідовності, в якій вона була представлена на попередньому уроці; вміє при постійному контролі і допомозі вчителя виконати розрахункові в одну дію задачі побутового рівня; в тестових завданнях співвіднести категорії, явища та їх властивості ІІ. Середній 4 Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює словами, близькими до тексту підручника, означення економічних термінів, правил, законів; частково відтворює текст підручника, у процесі відповіді допускає окремі видозміни навчальної інформації, ілюструючи відповідь прикладами, що наводив вчитель; вміє виконати задачу в одну дію за відомою формулою і усно її пояснити; правильно обрати і використати необхідні математичні формули 55 Учень (учениця) з допомогою вчителя дає правильне визначення окремих економічних понять, правил, законів; словесно описує економічні явища, вказує на деякі їх властивості; відтворює всю тему або її основну частину, ілюструючи відповідь власними прикладами; учень (учениця) вміє правильно виконати завдання в одну дію, оформлюючи її без висновків; за інструкцією і з допомогою вчителя намагається розв”язати обчислювальні або графічні задачі у дві дії з простим обґрунтуванням результату 66 Учень (учениця) відтворює тему відповідно до її викладу в підручнику, ілюструючи власними прикладами; розкриває суть економічних понять, формул, законів, допускаючи у відповідях незначні неточності; намагається співвіднести економічні явища з їх характеристиками застосовувати окремі прийоми логічного мислення (порівняння, аналіз, висновок); вміє правильно розв’язувати задачі на дві дії, при потребі звертаючись за консультацією до вчителя, робить правильні висновки; може здійснити частковий аналіз і порівняння економічних явищ побутового рівня; прийняти рішення щодо власних економічних інтересів і обгрунтувати його ІІІ. Достатній 7 Учень (учениця) без помилок відтворює зміст теми, наводячи власні приклади; правильно розкриває суть економічних понять, формул, законів; вміє самостійно розв’язувати типові економічні графічні і розрахункові задачі в одну – дві дії та вирішувати якісні економічні завдання: робить аналіз, порівняння, висновки, при потребі звертаючись до вчителя; користується математичними знаннями для розв’язання економічних задач 8 Учень (учениця) володіє навчальною інформацією, яку вміє аналізувати, узагальнювати і систематизувати; аргументовано відповідає на поставлені питання і намагається відстояти свою точку зору; вміє користуватися економічними законами для розв’язування задач; будувати і читати графіки; відбирати необхідну додаткову інформацію для розв’язування типових завдань; аргументовано, посилаючись на закони, правила, формули, пояснювати деякі економічні процеси, що відбуваються в особистому житті та житті родини 9 Учень (учениця) вільно володіє навчальним матеріалом, наводить аргументи на підтвердження своїх думок; може з допомогою вчителя відповідати на питання, що потребують знання кількох тем; вміє самостійно розв’язувати типові завдання, виправляти допущені помилки; використовувати різні джерела інформації, користуватися статистичним матеріалом; знаходити і висвітлювати практичне значення економічних знань для окремої особи, родини ІV. Високий 10 Учень (учениця) вільно володіє темою, має ґрунтовні економічні знання; відповідає на питання, що потребують знання кількох тем; оцінює окремі нові факти, явища, ідеї; судження його логічні і достатньо обгрунтовані; узагальнює і систематизує матеріал в межах навчальної теми; самостійно визначає окремі цілі власної навчальної діяльності; ілюструє свою відповідь схемами, графіками, прикладами з життя; проводить самоперевірку виконаної роботи; може з найпростішим обґрунтуванням пояснити розв’язування завдань підвищеного (комбінованого) рівня
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 27.03.2010, 06:50 | Сообщение # 2 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Экзамен :Основи економіки «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з економіки для учнів 11 класів», авт. Горленко Г.О. — Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010 р.; від 02.02.2010 № 1/11-409 «Економіка. Збірник завдань для державної підсумкової атестації для учнів 11 класів», авт. Часнікова О.В. — Х.: Ранок, 2010 р. від 02.02.2010 № 1/11-411
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Вторник, 07.09.2010, 15:57 | Сообщение # 3 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Рекомендації за підсумками секційного засідання керівників Р(М)МО вчителів економіки «Створення системи неперервної економічної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах» 25 серпня 2010 р. м. Харків Обговоривши питання щодо забезпечення якості економічної освіти у старшій школі у 2010-2011 навчальному році, проаналізувавши досягнення освітян області у даному напрямі, заслухавши позитивний досвід керівників Р(М)МО вчителів економіки, визначивши значення тестових технологій, сучасного підручника при викладанні економіки, учасники секційного засідання дійшли наступних висновків: на уроках економіки у 2010–2011 навчальному році необхідно широко впроваджувати інформаційні, здоров’язберігаючі та інтерактивні технології; проводити профорієнтаційну роботу, організовувати роботу з обдарованими дітьми; застосовувати компетентнісний підхід у викладанні економіки, з метою сприяння закріплення системи знань, вмінь і навичок, забезпечення соціалізації учнів, і їх здатності адаптації до конкретних ситуацій та проблем, до самостійного пошуку навчальної інформації. важливим досягненням у 2010/2011 н.р. стало викладання курсу за вибором «Основи споживчих знань». споживча освіта в Україні є однією з головних форм пристосування людей до нових і швидко змінних умов життя, заснованого на принципах ринкової економіки. Учителям економіки у 2010-2011 навчальному році потрібна ґрунтовна генералізація навчального матеріалу, відбір на кожен урок тільки основного, потрібного і цікавого фактажу з відповідними висновками. Аналіз роботи Р(М)МК та Р(М)МО показав, що наступним районам необхідно підвищити якість методичної роботи: Близнюківському, Кегичівському, Нововодолазькому, Печенізькому, Сахновщанському з метою подолання наступних проблем: низький рівень підготовки учнів до Всеукраїнської учнівської олімпіади; відсутність відповідної освіти методиста РМК для здійснення супроводу предмета; перевантаження методиста РМК різноманітними напрямами роботи, через що не в змозі приділити достатню увагу методичному об’єднанню вчителів економіки; недоліки ведення ділової документації щодо діяльності РМО; відсутність послідовності та плановості у роботі РМО; ускладнення з наданням необхідної методичної допомоги вчителям на місцях, нерегулярні збори членів РМО на спільних методичних заходах району. У 2010/2011 навчальному році потрібно посилити роботу при підготовці учнів до Всеукраїнських учнівських олімпіад наступним районам: Барвінківському, Близнюківському, Борівському, Дворічанському, Зміївському, Ізюмському, Кегичівському, Краснокутському, Куп’янському, Нововодолазькому, Первомайському, Печенізькому. Виходячи із вищезазначеного, секційне засідання рекомендує визначити пріоритетними завданнями економічної освіти в Харківській області у 2010-2011 навчальному році: аналіз результатів виступу учнів команд й активізація роботи методичних служб районів (РМК, РМО) з підготовки до олімпіади з основ економіки на 2010/2011 н.р.; планування та здійснення РМО, ШМО на наступний навчальний рік серії заходів щодо підготовки учнів до всіх етапів олімпіади з основ економіки; акцентувати увагу журі та оргкомітету ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з основ економіки на організацію фахової перевірки робіт, оптимальне визначення кількості переможців ІІ етапу та якісне формування команди на ІІІ етап олімпіади; забезпечити обов’язкову участь у ІІІ (обласному) етапі олімпіади учнів 9-х - 11-х класів у разі викладання економічних курсів, передбачених варіативною складовою робочих навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів, а у заявках на участь в олімпіаді зазначати причини відсутності учнів цих класів у складі команди; керівникам РВО, ЗНЗ посилити роботу щодо підтримки обдарованих учнів та їх наставників, забезпечення умов якісної підготовки до учнівських конкурсів, турнірів та МАН; під час проведення ІІ (районного) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з основ економіки дотримуватися рекомендацій Харківського обласного науково-методичного інституту безперервної освіти; структурувати або створити нову базу даних району при роботі з обдарованими учнями; ініціювати створення районної школи обдарованих дітей, в яку б входили переможці ІІ етапу олімпіади з економіки; орієнтувати учителів району до спілкування у мережі Інтернет з учителями Харківщини, працівниками ВНЗ та ХОНМІБО; максимально використовувати інформаційні технології у навчальному процесі; стимулювати учнів до самостійного пошуку інформації та створення учнівських проектів; звернути увагу на нові форми завдань, які використовуються у ДПА з економіки; особливу увагу приділити плануванню та організації викладання економіки у 10-х класах за новими програмами та підручниками.
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Среда, 27.10.2010, 08:07 | Сообщение # 4 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| тести по менеджменту http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=27382
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
|