олимпиада
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 29.10.2009, 11:09 | Сообщение # 1 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Рекомендації щодо проведення ІІ етапу олімпіади з математики У ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики у 2009/2010 навчальному році беруть участь учні 6-11 класів. Початок олімпіади о 10-00. На виконання учнями завдань відводиться 3 астрономічні години. Комплект олімпіадних завдань охоплює вивчений учнями матеріал з різних розділів курсу математики відповідно до програми для загальноосвітніх навчальних закладів за попередні роки навчання та з тем, які учні повинні були опанувати до терміну проведення олімпіади, а також логічні задачі. Комплект завдань для кожної паралелі містить 4 задачі. Максимальна кількість балів, яку учень може одержати за кожне правильне розв’язання ¬– 7 балів. Кількість балів за завдання не бажано повідомляти учням під час виконання ними завдань. Якщо учень знайшов декілька варіантів розв’язання задачі, то він може отримати додаткові бали (до 4-х). Для об’єктивного оцінювання результатів виконання завдань доцільно користуватися такими критеріями: Критерії оцінювання (7-бальна задача) 7 Завдання розв’язано правильно, супроводжується докладними поясненнями, містить необхідні обґрунтування 6 Задачу розв’язано, але є незначні недоліки чи відсутні необхідні для повноти розв’язування зауваження 5 Задачу в основному розв’язано, але допущена механічна помилка, яка не вплинула корінним чином на відповідь, чи наявний інший недолік, який усунути легко 4 Чітко виражена не менше як половина розв’язання задачі, або наявний рівносильний їй частковий випадок, або із двох складових задачі розв’язана складніша 3 Розв’язано близько половини задачі, можливо, з незначними недоліками, або із двох складових задачі розв’язана простіша 2 Запропонована ідея розв’язання і зроблено деякий поступ в її реалізації, або розглянуто деякий нетривіальний частковий випадок 1 Виражена ідея розв’язання чи записана правильна відповідь при обов’язковій наявності спроб, можливо, і невдалих, їх реалізації, або розглянуто тривіальний частковий випадок 0 Задача розв’язана цілком неправильно, або записана лише готова відповідь, одержання якої не є очевидним, або задача не розв’язувалася взагалі Для виконання завдань кожний учень на початок олімпіади повинен мати: ручку, олівець, лінійку, гумку, циркуль. Учням не дозволяється користуватися мікрокалькулятором, мобільним телефоном, додатковою літературою (посібниками, довідниками тощо). При визначенні переможців ІІ етапу необхідно враховувати, що орієнтовний розподіл кількості дипломів І, ІІ та ІІІ ступенів у кожній паралелі має відповідати співвідношенню 1:2:3. Визначення лише по одному переможцю, нагородженому дипломом кожного ступеня, є неприпустимим (окрім випадків, коли кількість переможців може перевищити встановлену квоту – 25% від кількості учасників).
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 29.10.2009, 11:10 | Сообщение # 2 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| 15 листопада 2009 року відбудеться ІІ (районний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 02.01.2010, 15:04 | Сообщение # 3 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Рейтинг навчальних закладів освіти Орджонікідзевського р-ну щодо участі в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики 2009-2010 н.р. № школи Кільк. членів Max кіль-ть балів Кіл-ть балів, що набрали ∑ кіл-ть балів К1=∑∕max I II III К2=∑∕кіл-ть членів К1+К2 R2 R1 R1+R2 Rзаг 6 кл 7 кл 8 кл 9 кл 10 кл 11 кл 15 10 280 29 8 8 9 7 61 0,22 0 0 0 0 0,22 12 2 14 6 26 12 336 15 4 8 8 5,5 19,5 60 0,18 0 0 1 0,08 0,26 10 12 22 10 40 12 336 21 4 20 9 7,5 12 73,5 0,22 0 1 0 0,16 0,38 8 16 24 12 70 10 280 27 5 7 18 35 92 0,33 1 0 2 0,5 0,83 4 6 10 4 71 10 280 21 7 8 12 13 61 0,22 0 0 0 0 0,22 12 14 26 13 75 12 336 15 5 15 9 24 16 84 0,25 0 1 1 0,25 0,5 6 2 8 3 80 12 336 34 5 13 11 16 34 113 0,34 0 3 1 0,58 0,92 2 4 6 2 85 12 336 17 5 10 8 7,5 11,5 59 0,18 0 0 0 0 0,18 14 13 27 14 88 10 280 10 5 10 6 12,5 43,5 0,16 0 0 0 0 0,16 16 7 23 1 1 104 12 336 17 4 10 11 15 7,5 64,5 0,19 0 0 0 0 0,19 13 5 18 8 113 10 280 21 4 19 10 11,5 65,5 0,23 0 0 2 0,2 0,43 7 11 18 8 118 10 280 22 5 8 9 4,5 48,5 0,17 0 0 0 0 0,17 15 9 24 12 119 12 336 27 10 16 26 26,5 25 130,5 0,39 1 4 3 1,17 1,56 1 3 4 1 121 10 280 4 4 6 12 7 3 3 0,12 0 0 0 0 0,12 17 15 32 15 155 12 336 10 9 20 25 11,5 15,5 91 0,27 2 0 0 0,5 0,77 5 6 11 5 157 12 336 24 6 9 11 7 18 75 0,22 0 0 1 0, 08 0,3 9 8 17 7 163 10 280 36 5 17 13 15,5 86,5 0,31 1 0 3 0,6 0,91 3 1 4 1 168 12 336 28 4 7 11 10 18,5 78,5 0,23 0 0 0 0 0,23 11 10 21 9
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Пятница, 03.09.2010, 18:23 | Сообщение # 4 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ХІІІ ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ТУРНІР ЮНИХ МАТЕМАТИКІВ http://www.kharkivosvita.net.ua/document/1447
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 13.09.2010, 18:53 | Сообщение # 5 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Міністерство освіти і науки України Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Турнір юних математиків (ТЮМ - 13) Завдання для районного етапу турніру 1. "Нерівність Коші-Буняковського". Доведіть, що для довільних дійсних чисел виконується нерівність при яких умовах буде знак рівності? 2. "Сума к-тих степенів". Дослідіть, для яких натуральних показників сума ділиться на для всіх натуральних 3. "Суми чисел Фібоначчі". Нехай послідовність задається рівностями: Доведіть, що 4. "Чудова точка всередині трикутника." Всередині трикутника знайдіть точку G, для якої середнє геометричне відстаней до сторін трикутника набуває максимального значення. 5. "Подільність многочленів". Нехай натуральні числа. Нехай двочлен ділиться на двочлен Доведіть, що ділиться на 6. "Рівновіддалені точки". На координатній площині зобразіть множину всіх тих точок для яких 7. "Центри мас трикутників". На сторонах трикутника зовнішнім чином побудовані правильні трикутники . Доведіть, що точки перетину медіан трикутників та співпадають. 8. "Рекурентна послідовність". Послідовність дійсних чисел задано у такий спосіб: і для всіх Доведіть, що всі члени цієї послідовності є цілі числа. http://www.kharkivosvita.net.ua/document/1461
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 30.10.2010, 05:39 | Сообщение # 6 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Зразки олімпіадних завдань http://www.metodportal.net/node/153
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Суббота, 30.10.2010, 06:36 | Сообщение # 7 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| ІІ етап Всеукраїнської олімпіади 2009/2010 н.р. Завдання з математики http://www.metodportal.net/node/113
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Четверг, 04.11.2010, 18:04 | Сообщение # 8 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Зразки олімпіадних завдань http://www.ippo.edu.te.ua/index.p....8-28-08
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Понедельник, 13.12.2010, 16:42 | Сообщение # 9 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Зразки олімпіадних завдань http://sheprajvo.ucoz.ua/news....-10-321
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
ovsanka | Дата: Воскресенье, 12.02.2012, 12:42 | Сообщение # 10 |
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
| Результати III (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад
ЗРИ В КОРЕНЬ
|
|
| |
|