XVІІ обласна виставка-ярмарок педагогічних ідей та технологій
Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти повідомляє, що 25 березня 2010 р. відбудеться щорічна обласна виставка-ярмарок педагогічних ідей та технологій на базі Харківської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 156 Харківської міської ради Харківської області.
Тема ХVІІ обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей та технологій у 2010 році: «Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах безперервної освіти».
Умови оформлення матеріалів
на XVІІ обласну виставку-ярмарок педагогічних ідей та технологій 1. Для участі в роботі XVІІ обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей та технологій на добровільній основі запрошуються педагогічні колективи навчальних закладів усіх типів і форм власності, наукові, методичні, педагогічні працівники області.
2. До участі в обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій від районів (міст) області приймаються експонати, які посіли І місце на районних (міських) виставках-ярмарках 2010 року.
3. На виставку-ярмарок приймаються друковані експонати педагогічних працівників (підручники, навчально-методичні посібники, авторські програми, робочі зошити, методичні рекомендації, розробки, дидактичні та наочні матеріали, методичні часописи, збірки, комп’ютерні програми, каталоги тощо), видані у 2008 – 2009 роках, які не подавалися на попередні обласні педагогічні виставки-ярмарки. Експонати, які мають гриф МОН України, приймаються для участі у виставці, але експертизу на регіональному рівні проходити не будуть.
4. Представлені експонати повинні бути схвалені на засіданні методичної ради районного (міського) методичного кабінету (для закладів освіти обласного підпорядкування – методичною радою закладу).
5. Для участі в XVІІ обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій до оргкомітету необхідно до 18.01.2010 р. подати:
– заявку на участь у друкованому вигляді та на електронному носії
(1 примірник): експонати подаються за тематикою експозицій та відповідними розділами; експонати одного автора з одного предмета для різних класів реєструються під одним номером;
– витяг із протоколу засідання методичної ради районного (міського) методичного кабінету (методичною радою закладу – для закладів освіти обласного підпорядкування);
– експонати для участі у виставці-ярмарку за тематичними експозиціями та розділами в друкованому вигляді, які оформлюються за відповідними вимогами та брошуруються (1 примірник).
Експонати, надіслані на виставку-ярмарок, не повертаються.
При друкуванні експонатів у форматі:
Формат А-4 Формат А-5
Шрифт Times New Roman
Кегль 12 16
Інтерліньяж (інтервал) одинарний
Поля по 2 см
Абзац 1 см
Таблиця кегль 10 кегль 14
Автори експонатів, які визнані кращими, нагороджуються дипломами
І – ІІІ ступенів оргкомітету XVІІ обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей та технологій.
6. На звороті титульного аркуша автор експоната розміщує таблицю для висновків експертної групи, де заповнює 2 – 5 пункти:
Висновки експертизи
1.Реєстраційний номер _____________________________________
2. Тематична експозиція____________________________________
3. Розділ__________________________________________________
4. Назва роботи ___________________________________________
_________________________________________________________
5. Автор роботи ___________________________________________
_________________________________________________________
Експерти
П.І.Б. Дата Загальний бал Підпис
Середній бал
Голова комісії_______________________________________
П.І.Б. підпис
Дата _________________________________________________
8. Умови нагородження дипломами І – ІІІ ступенів:
Диплом І ступеня 48 – 50 балів
Диплом ІІ ступеня 45 – 47 балів
Диплом ІІІ ступеня 39 – 44 бали
Допускаються до участі 20 – 38 балів
Робота не відповідає критеріям 0 – 19 балів
Звертаємо увагу, що заявки і виставкові матеріали будуть прийматися тільки від районних (міських) відділів освіти, оскільки оформлення експозицій планується за результатами спільної діяльності районних (міських) методичних кабінетів з навчальними закладами відповідно до визначених спрямувань.
Зразок оформлення заявки
(подається в друкованому вигляді та на електронному носії )
“________”________ 2010 р. №_________
ХОНМІБО
експертній комісії
обласної виставки -
ярмарку педагогічних ідей та технологій
ЗАЯВКА
на участь в ХVІІ обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій 2010 року
______________________________________________ району (міста)
№
з/п Тематична експозиція
(згідно з Умовами) Розділ
(згідно з Умовами) П.І.Б. автора
(ім’я по батькові повністю) Назва закладу (повністю) Посада Назва роботи Рік видання Короткий зміст
(анотація до матеріалів)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1.
2.
3.
Начальник відділу
(управління) освіти _________________ підпис
Печатка
Зразок
Витяг із протоколу №
засідання методичної ради районного (міського)
методичного кабінету відділу (управління) освіти
від ________________ р.
СЛУХАЛИ: повідомлення завідуючої Р(М)МК ____________________ про подання друкованих робіт педагогічних працівників на обласну виставку-ярмарок педагогічних ідей те технологій за темою: «Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах безперервної освіти» тематичних експозицій:
1. Управління.
Розділи:
1.1. Робота МО.
1.2. Допрофільне і профільне навчання.
1.3. Ефективний педагогічний досвід.
1.4. Сучасний інноваційний урок.
1.5. Авторські навчальні програми.
1.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
1.7. Позакласна робота з предмета.
2. Дошкільна освіта.
Розділи:
2.1. Робота МО.
2.2. Сучасні виховні цінності.
2.3. Ефективний педагогічний досвід.
2.4. Сучасне інноваційне заняття.
2.5. Авторські навчальні програми.
2.6. Розвиток і підтримка обдарованої дитини.
3. Початкова школа.
Розділи:
3.1. Робота МО.
3.2. Ефективний педагогічний досвід.
3.3. Сучасний інноваційний урок.
3.4. Авторські навчальні програми.
3.5. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
3.6. Позакласна робота.
4. Освітня галузь «Мови і літератури».
Розділи:
4.1. Робота МО.
4.2. Допрофільне і профільне навчання.
4.3. Ефективний педагогічний досвід.
4.4. Сучасний інноваційний урок.
4.5. Авторські навчальні програми.
4.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
4.7. Позакласна робота з предмета.
5. Освітня галузь «Суспільствознавство».
Розділи:
5.1. Робота МО.
5.2. Допрофільне і профільне навчання.
4.3. Ефективний педагогічний досвід.
5.4. Сучасний інноваційний урок.
5.5. Авторські навчальні програми.
5.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
5.7. Позакласна робота з предмета.
6. Освітня галузь «Художньо-естетична культура та виховна система в навчально-виховних закладах»
Розділи:
6.1. Робота МО.
6.2. Допрофільне і профільне навчання.
6.3. Ефективний педагогічний досвід.
6.4. Сучасний інноваційний урок.
6.5. Авторські навчальні програми.
6.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
6.7. Позакласна робота з предмета.
7. Освітня галузь «Математика».
Розділи:
7.1. Робота МО.
7.2. Допрофільне і профільне навчання.
7.3. Ефективний педагогічний досвід.
7.4. Сучасний інноваційний урок.
7.5. Авторські навчальні програми.
7.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
7.7. Позакласна робота з предмета.
8. Освітня галузь «Природознавство».
Розділи:
8.1. Робота МО.
8.2. Допрофільне і профільне навчання.
8.3. Ефективний педагогічний досвід.
8.4. Сучасний інноваційний урок.
8.5. Авторські навчальні програми.
8.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
8.7. Позакласна робота з предмета.
4.9. Освітня галузь «Технології».
Розділи:
9.1. Робота МО.
9.2. Допрофільне і профільне навчання.
9.3. Ефективний педагогічний досвід.
9.4. Сучасний інноваційний урок.
9.5. Авторські навчальні програми.
9.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
9.7. Позакласна робота з предмета.
10. Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура».
Розділи:
10.1. Робота МО.
10.2. Допрофільне і профільне навчання.
10.3. Ефективний педагогічний досвід.
10.4. Сучасний інноваційний урок.
10.5. Авторські навчальні програми.
10.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
10.7. Позакласна робота з предмета.
11. Освітня галузь «Інклюзивна освіта»
12. Соціально-психологічний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних працівників в умовах безперервної освіти.
Розділи:
12.1. Робота МО психологічної служби.
12.2. Психологічне супроводження допрофільного і профільного навчання.
12.3. Ефективний досвід соціально-психологічної служби.
12.4. Авторські навчальні програми.
12.5. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
12.6. Позакласна робота практичного психолога та соціального педагога.
13. Виховна система навчального закладу: розвиток життєвої компетентності учнів та формування їх громадянськості.
Розділи:
13.1. Робота МО класних керівників.
13.2. Професійна орієнтація.
13.3. Ефективний педагогічний досвід з громадянського виховання.
13.4. Педагогічний супровід учнівського самоврядування.
13.5. Варіативні навчальні програми (з предметів «Трудове навчання», «Захист Вітчизни», предмети художньо-естетичного циклу).
13.6. Ціннісне ставлення особистості до соціального та природничого довкілля та самої себе.
Представлені матеріали були розглянуті і схвалені методичною радою районного (міського) методичного кабінету відділу (управління) освіти
_____________________ району від__________ р. (Протокол № ____).
УХВАЛИЛИ: І. подати _________ (кількість) матеріалів (друкованих робіт) на обласну виставку-ярмарок педагогічних ідей та технологій, які посіли 1 місце в районі (місті) тематичні експозиції:
Тематична експозиція Управління. 1
Розділи:
1.1. Робота МО_____(кількість).
1.2. Допрофільне і профільне навчання_____(кількість).
1.3. Ефективний педагогічний досвід_____(кількість).
1.4. Сучасний інноваційний урок_____(кількість).
1.5. Авторські навчальні програми_____(кількість).
1.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів_____(кількість).
1.7. Позакласна робота з предмета_____(кількість).
Начальник відділу (управління) освіти ПІБ
Завідуюча Р (М)МК (ІМЦ) ПІБ
Секретар ПІБ
Печатка
Зразок оформлення титульного аркуша роботи
Управління освіти Московської районної у м. Харкові ради
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 98
Харківської міської ради Харківської області
Моніторинг професійної
компетентності вчителів
як управлінська проблема
Харків
2009
Зразок оформлення звороту титульного аркуша роботи
Рекомендовано методичною радою управління освіти
Московської районної у м. Харкові ради
Протокол № ________ від __________ р.
Рецензенти: П.І.Б., посада, місце роботи, кваліфікаційна категорія
Автор-упорядник (або автор-укладач):
Захарова Тетяна Володимирівна, директор ХЗОШ № 98, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.
Моніторинг професійної компетентності вчителів як управлінська проблема. – Харків, 2009. –36 с.
Зміст анотації