виставка-ярмарок педагогічних ідей та технологій - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
28.11.2024, 13:00
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
виставка-ярмарок педагогічних ідей та технологій
ovsankaДата: Четверг, 14.01.2010, 07:01 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
XVІІ обласна виставка-ярмарок педагогічних ідей та технологій
Харківський обласний науково-методичний інститут безперервної освіти повідомляє, що 25 березня 2010 р. відбудеться щорічна обласна виставка-ярмарок педагогічних ідей та технологій на базі Харківської спеціалізованої школи І – ІІІ ступенів № 156 Харківської міської ради Харківської області.
Тема ХVІІ обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей та технологій у 2010 році: «Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах безперервної освіти».
Умови оформлення матеріалів
на XVІІ обласну виставку-ярмарок педагогічних ідей та технологій

1. Для участі в роботі XVІІ обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей та технологій на добровільній основі запрошуються педагогічні колективи навчальних закладів усіх типів і форм власності, наукові, методичні, педагогічні працівники області.
2. До участі в обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій від районів (міст) області приймаються експонати, які посіли І місце на районних (міських) виставках-ярмарках 2010 року.
3. На виставку-ярмарок приймаються друковані експонати педагогічних працівників (підручники, навчально-методичні посібники, авторські програми, робочі зошити, методичні рекомендації, розробки, дидактичні та наочні матеріали, методичні часописи, збірки, комп’ютерні програми, каталоги тощо), видані у 2008 – 2009 роках, які не подавалися на попередні обласні педагогічні виставки-ярмарки. Експонати, які мають гриф МОН України, приймаються для участі у виставці, але експертизу на регіональному рівні проходити не будуть.
4. Представлені експонати повинні бути схвалені на засіданні методичної ради районного (міського) методичного кабінету (для закладів освіти обласного підпорядкування – методичною радою закладу).
5. Для участі в XVІІ обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій до оргкомітету необхідно до 18.01.2010 р. подати:
– заявку на участь у друкованому вигляді та на електронному носії
(1 примірник): експонати подаються за тематикою експозицій та відповідними розділами; експонати одного автора з одного предмета для різних класів реєструються під одним номером;
– витяг із протоколу засідання методичної ради районного (міського) методичного кабінету (методичною радою закладу – для закладів освіти обласного підпорядкування);
– експонати для участі у виставці-ярмарку за тематичними експозиціями та розділами в друкованому вигляді, які оформлюються за відповідними вимогами та брошуруються (1 примірник).
Експонати, надіслані на виставку-ярмарок, не повертаються.
При друкуванні експонатів у форматі:
Формат А-4 Формат А-5
Шрифт Times New Roman
Кегль 12 16
Інтерліньяж (інтервал) одинарний
Поля по 2 см
Абзац 1 см
Таблиця кегль 10 кегль 14
Автори експонатів, які визнані кращими, нагороджуються дипломами
І – ІІІ ступенів оргкомітету XVІІ обласної виставки-ярмарку педагогічних ідей та технологій.
6. На звороті титульного аркуша автор експоната розміщує таблицю для висновків експертної групи, де заповнює 2 – 5 пункти:
Висновки експертизи
1.Реєстраційний номер _____________________________________
2. Тематична експозиція____________________________________
3. Розділ__________________________________________________
4. Назва роботи ___________________________________________
_________________________________________________________
5. Автор роботи ___________________________________________
_________________________________________________________
Експерти
П.І.Б. Дата Загальний бал Підпис



Середній бал
Голова комісії_______________________________________
П.І.Б. підпис
Дата _________________________________________________

8. Умови нагородження дипломами І – ІІІ ступенів:
Диплом І ступеня 48 – 50 балів
Диплом ІІ ступеня 45 – 47 балів
Диплом ІІІ ступеня 39 – 44 бали
Допускаються до участі 20 – 38 балів
Робота не відповідає критеріям 0 – 19 балів

Звертаємо увагу, що заявки і виставкові матеріали будуть прийматися тільки від районних (міських) відділів освіти, оскільки оформлення експозицій планується за результатами спільної діяльності районних (міських) методичних кабінетів з навчальними закладами відповідно до визначених спрямувань.

Зразок оформлення заявки
(подається в друкованому вигляді та на електронному носії )

“________”________ 2010 р. №_________

ХОНМІБО
експертній комісії
обласної виставки -
ярмарку педагогічних ідей та технологій

ЗАЯВКА
на участь в ХVІІ обласній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій 2010 року
______________________________________________ району (міста)


з/п Тематична експозиція
(згідно з Умовами) Розділ
(згідно з Умовами) П.І.Б. автора
(ім’я по батькові повністю) Назва закладу (повністю) Посада Назва роботи Рік видання Короткий зміст
(анотація до матеріалів)
1 2 3 4 5 6 7 8 9
1.
2.
3.

Начальник відділу
(управління) освіти _________________ підпис

Печатка


Зразок
Витяг із протоколу №
засідання методичної ради районного (міського)
методичного кабінету відділу (управління) освіти
від ________________ р.

СЛУХАЛИ: повідомлення завідуючої Р(М)МК ____________________ про подання друкованих робіт педагогічних працівників на обласну виставку-ярмарок педагогічних ідей те технологій за темою: «Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників в умовах безперервної освіти» тематичних експозицій:
1. Управління.
Розділи:
1.1. Робота МО.
1.2. Допрофільне і профільне навчання.
1.3. Ефективний педагогічний досвід.
1.4. Сучасний інноваційний урок.
1.5. Авторські навчальні програми.
1.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
1.7. Позакласна робота з предмета.

2. Дошкільна освіта.
Розділи:
2.1. Робота МО.
2.2. Сучасні виховні цінності.
2.3. Ефективний педагогічний досвід.
2.4. Сучасне інноваційне заняття.
2.5. Авторські навчальні програми.
2.6. Розвиток і підтримка обдарованої дитини.

3. Початкова школа.
Розділи:
3.1. Робота МО.
3.2. Ефективний педагогічний досвід.
3.3. Сучасний інноваційний урок.
3.4. Авторські навчальні програми.
3.5. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
3.6. Позакласна робота.

4. Освітня галузь «Мови і літератури».
Розділи:
4.1. Робота МО.
4.2. Допрофільне і профільне навчання.
4.3. Ефективний педагогічний досвід.
4.4. Сучасний інноваційний урок.
4.5. Авторські навчальні програми.
4.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
4.7. Позакласна робота з предмета.

5. Освітня галузь «Суспільствознавство».
Розділи:
5.1. Робота МО.
5.2. Допрофільне і профільне навчання.
4.3. Ефективний педагогічний досвід.
5.4. Сучасний інноваційний урок.
5.5. Авторські навчальні програми.
5.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
5.7. Позакласна робота з предмета.

6. Освітня галузь «Художньо-естетична культура та виховна система в навчально-виховних закладах»
Розділи:
6.1. Робота МО.
6.2. Допрофільне і профільне навчання.
6.3. Ефективний педагогічний досвід.
6.4. Сучасний інноваційний урок.
6.5. Авторські навчальні програми.
6.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
6.7. Позакласна робота з предмета.

7. Освітня галузь «Математика».
Розділи:
7.1. Робота МО.
7.2. Допрофільне і профільне навчання.
7.3. Ефективний педагогічний досвід.
7.4. Сучасний інноваційний урок.
7.5. Авторські навчальні програми.
7.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
7.7. Позакласна робота з предмета.

8. Освітня галузь «Природознавство».
Розділи:
8.1. Робота МО.
8.2. Допрофільне і профільне навчання.
8.3. Ефективний педагогічний досвід.
8.4. Сучасний інноваційний урок.
8.5. Авторські навчальні програми.
8.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
8.7. Позакласна робота з предмета.

4.9. Освітня галузь «Технології».
Розділи:
9.1. Робота МО.
9.2. Допрофільне і профільне навчання.
9.3. Ефективний педагогічний досвід.
9.4. Сучасний інноваційний урок.
9.5. Авторські навчальні програми.
9.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
9.7. Позакласна робота з предмета.

10. Освітня галузь «Здоров’я і фізична культура».
Розділи:
10.1. Робота МО.
10.2. Допрофільне і профільне навчання.
10.3. Ефективний педагогічний досвід.
10.4. Сучасний інноваційний урок.
10.5. Авторські навчальні програми.
10.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
10.7. Позакласна робота з предмета.

11. Освітня галузь «Інклюзивна освіта»

12. Соціально-психологічний супровід розвитку професійної компетентності педагогічних працівників в умовах безперервної освіти.
Розділи:
12.1. Робота МО психологічної служби.
12.2. Психологічне супроводження допрофільного і профільного навчання.
12.3. Ефективний досвід соціально-психологічної служби.
12.4. Авторські навчальні програми.
12.5. Розвиток і підтримка обдарованих учнів.
12.6. Позакласна робота практичного психолога та соціального педагога.

13. Виховна система навчального закладу: розвиток життєвої компетентності учнів та формування їх громадянськості.
Розділи:
13.1. Робота МО класних керівників.
13.2. Професійна орієнтація.
13.3. Ефективний педагогічний досвід з громадянського виховання.
13.4. Педагогічний супровід учнівського самоврядування.
13.5. Варіативні навчальні програми (з предметів «Трудове навчання», «Захист Вітчизни», предмети художньо-естетичного циклу).
13.6. Ціннісне ставлення особистості до соціального та природничого довкілля та самої себе.

Представлені матеріали були розглянуті і схвалені методичною радою районного (міського) методичного кабінету відділу (управління) освіти
_____________________ району від__________ р. (Протокол № ____).

УХВАЛИЛИ: І. подати _________ (кількість) матеріалів (друкованих робіт) на обласну виставку-ярмарок педагогічних ідей та технологій, які посіли 1 місце в районі (місті) тематичні експозиції:
Тематична експозиція Управління. 1
Розділи:
1.1. Робота МО_____(кількість).
1.2. Допрофільне і профільне навчання_____(кількість).
1.3. Ефективний педагогічний досвід_____(кількість).
1.4. Сучасний інноваційний урок_____(кількість).
1.5. Авторські навчальні програми_____(кількість).
1.6. Розвиток і підтримка обдарованих учнів_____(кількість).
1.7. Позакласна робота з предмета_____(кількість).

Начальник відділу (управління) освіти ПІБ
Завідуюча Р (М)МК (ІМЦ) ПІБ
Секретар ПІБ

Печатка

Зразок оформлення титульного аркуша роботи

Управління освіти Московської районної у м. Харкові ради
Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 98
Харківської міської ради Харківської області

Моніторинг професійної
компетентності вчителів
як управлінська проблема

Харків
2009

Зразок оформлення звороту титульного аркуша роботи

Рекомендовано методичною радою управління освіти
Московської районної у м. Харкові ради
Протокол № ________ від __________ р.

Рецензенти: П.І.Б., посада, місце роботи, кваліфікаційна категорія

Автор-упорядник (або автор-укладач):
Захарова Тетяна Володимирівна, директор ХЗОШ № 98, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист.

Моніторинг професійної компетентності вчителів як управлінська проблема. – Харків, 2009. –36 с.
Зміст анотації


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Четверг, 18.02.2010, 05:31 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
У МОН відбудеться презентація перших електронних підручників

..

Тестування "ридерів", розроблених спеціально для українських школярів розпочнеться у п'ятницю, 19 лютого, о 10:00.

Кожен учень, який користуватиметься новим пристроєм, може зберігати у карті пам'яті до 10 000 підручників, користуватися словниками ABBYY Lingvo, одночасно читати та перекладати іншомовні тексти.

"19 лютого ми покажемо спеціалізований "ридер", який міститиме підручники, посібники, словники, загалом, всю літературу, необхідну для навчання школяру, - пояснює Борис Максимець, директор видавництва "Освіта". - На сьогодні ми маємо 39 файлів електронних підручників для 7-9-х класів загальноосвітньої школи. Це електронні копії паперових підручників, які діти зможуть читати за допомогою нового ридера".

"Шкільний електронний підручник - підручник майбутнього" - спільний проект Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України, Державного спеціалізованого видавництва "Освіта" та Видавничого дому "МОСТ паблішинг", який спрямований на впровадження у навчальний процес новітніх розробок та сучасного змісту освіти.

"Дуже корисними й зручними електронні підручники будуть також для дітей з особливими потребами, - зауважив Олександр Удод, директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН. - Загалом проект має включати в себе експериментальну апробацію і використання електронних підручників у навчальному процесі".

Про впровадження у навчальний процес електронних підручників, їх майбутнє та характеристики на презентації розкажуть:

- директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Олександр Удод;
- директор видавництва "Освіта" Борис Максимець;
- директор компанії "PocketBook" Олег Науменко.

17.02.2010 р.
Прес-служба МОН

Прикрепления: 1362871.jpg (27.7 Kb)


ЗРИ В КОРЕНЬ

Сообщение отредактировал ovsanka - Четверг, 18.02.2010, 05:32
 
ovsankaДата: Четверг, 24.06.2010, 10:19 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Предметні тижні це комплекс навчально–виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості викладачів та учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, обмін досвідом. Вони організовуються та проводяться згідно графіка, який складається наприкінці серпня. До участі у предметних тижнях залучаються всі члени методичної комісії, можуть запрошуватися представники підприємств, де учні проходять виробничу практику, громадськість.

Головним завданням проведення предметних тижнів є забезпечення належних умов для виявлення та розвитку творчої активності і зацікавленості учнів, формування їх наукового світогляду; вдосконалення науково-методичного рівня професійної майстерності педагогічних працівників, збагачення їх досвіду; поглиблення знань з предметів та підвищення інтересу до інших предметів.

Предметні тижні мають виконувати такі функції:

-організаційна, тобто внесення цікавих заходів та інноваційних технологій до навчально-виховного процесу, вдосконалення організаційних якостей в педагогів та здібностей учнів;

-моделююча, тобто можна під час предметних тижнів розробляти принципово нові форми діяльності учнів;

-діагностична, тобто надається можливість отримати інформацію про динаміку професійного рівня педагога;

-пропагандистська – весь предметний тиждень має бути спрямований на пропаганду тих чи інших предметів;

-звітна, тобто предметний тиждень – це своєрідний звіт перед колегами перед колегами, учнями про виконану роботу.

Під час проведення предметних тижнів (кожного місяця звітує дві методичних комісії) проводяться відкриті уроки , науково-практичні конференції, конкурси та вікторини на знання предметів, брейн-ринги, виставки дитячої творчості та стінних газет тощо.


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 02.07.2010, 14:50 | Сообщение # 4
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Методичний посібник для заступників директорів ЗНЗ та вчителів, які працюють з обдарованими дітьми
http://www.kharkivosvita.net.ua/library/682


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info