ДПА в 9 класі - Форум
Главная    Новости    Блог    Опросы    Форум    Фотоальбомы    Карта сайта
18.05.2024, 06:35
 Обратная связь   Гостевая книга      Регистрация   Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » "Предметные" вопросы » История Украины » ДПА в 9 класі (ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ)
ДПА в 9 класі
ovsankaДата: Вторник, 02.02.2010, 21:45 | Сообщение # 1
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ у 2009-2010 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Історія України


Білет № 1
1. Визначте місце трипільської археологічної культури в утвердженні відтворювального господарства на землях України.
2. Розкрийте причини Національно-визвольної війни українського ¬народу середини XVII ст. Схарактеризуйте гетьмана Богдана Хмельницького як історичну особистість.

Білет № 2
1. Схарактеризуйте державне, культурне та господарське життя античних міст-держав Північного Причорномор’я.
2. Порівняйте адміністративно-політичний устрій і становище соціальних станів Лівобережної Гетьманщини та Слобідської України в другій половині XVII ст.

Білет № 3
1. Схарактеризуйте суспільно-політичне становище східнослов’янських племінних союзів на території сучасної України напередодні утворення Київської держави (VІІІ – ІХ ст.).
2. Наведіть приклади культурно-освітньої політики гетьмана Івана Мазепи. Схарактеризуйте його як історичну особистість.

Білет № 4
1. Розкажіть про виникнення східнослов’янської писемності та розвиток української мови. Наведіть приклади поширення письменності за часів Київської Русі.
2. Проаналізуйте зміст українсько-російського договору 1654 р., розкрийте його історичне значення.

Білет № 5
1. Порівняйте внутрішню та зовнішню політику князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого.
2. Визначте особливості розвитку культури другої половини ХVІ – першої половини ХVІІ ст. Назвіть найвидатніші пам’ятки.

Білет № 6
1. Розкрийте причини та сутність роздробленості Київської Русі. Назвіть особливості політичного й соціально-економічного життя князівств тих часів.
2. Рідний край у ХІХ ст.

Білет № 7
1. Порівняйте суспільну роль різних верств населення Київської Русі та Галицько-Волинської держави.
2. Розкрийте роль Тараса Шевченка в українському національному відродженні.

Білет № 8
1. Схарактеризуйте господарське життя Київської Русі та Галицько-Волинської держави.
2. Розкрийте зміст головних ідей діячів „Руської Трійці”
2. Білет № 9
1. Визначте особливості розвитку архітектури та образотворчого мистецтва Київської Русі та Галицько-Волинської держави. Назвіть найвидатніші пам’ятки.
2. Схарактеризуйте програмний зміст творів: «Малоросійські пісні...» М. Максимовича та «Закон Божий» М. Костомарова.

Білет № 10
1. Схарактеризуйте князя Данила Романовича як історичну особистість; його внесок у розквіт Галицько-Волинської держави.
2. Визначте місце Кирило-Мефодіївського товариства в українському національному відродженні.

Білет № 11
1. Визначте особливості політичного становища українських земель у складі Великого князівства Литовського до і після Кревської унії.
2. Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні першої половини ХІХ ст. Дайте оцінку діяльності одного з діячів (на вибір).

Білет № 12
1. Порівняйте становище різних верств населення українських земель ХV — ХVІ ст.
2. Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні другої половини ХІХ ст. Охарактеризуйте діяльність одного з діячів (на вибір).

Білет № 13
1. Схарактеризуйте князя Василя-Костянтина ¬Острозького як історичну особистість. Визначте місце Острозької академії в розвиткові української культури.
2. Проаналізуйте особливості національно-визвольного руху на західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії.

Білет № 14
1. Розкрийте сутність та наслідки Люблінської унії для українських земель.
2. Проаналізуйте культурно-освітню діяльність громад у другій половині ХІХ ст. Визначте внесок Володимира Антоновича в розвиток ідей національного відродження.

Білет № 15
1. Розкрийте причини виникнення українського козацтва. Визначте місце козацтва в історії та культурі України.
2. Схарактеризуйте внесок Михайла Грушевського в українську науку і культуру в 1890-х роках.

Білет № 16
1. Схарактеризуйте значення Запорізької Січі в історії українського народу. Розкрийте причини ліквідації Гетьманщини та Запорізької Січі.
2. Вкажіть нові тенденції розвитку архітектури і мистецтва у др. пол. ХІХ ст.

Білет № 17
1. Рідний край у VІ — ХV ст.
2. Порівняйте роль народовців, радикалів, москвофілів у суспільно-політичному житті західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст.

Білет № 18
1. Рідний край у ХVІ – ХVІІІ ст.
2. Схарактеризуйте основні відмінності трьох основних етапів українського визвольного руху: академічний, українофільський і політичний.

Білет № 19
1. Визначте особливості розвитку української культури 18 ст. Назвіть найвидатніші пам’ятки.
2. Схарактеризуйте подібності і відмінності суспільно - політичного і визвольного руху в українських землях Російської та Австро-Угорської імперій.

Білет № 20
1. Визначте внесок Києво-Могилянської академії в культурно-освітній розвиток українського народу.
2. Схарактеризуйте основні політичні напрями українського національно-визвольного руху: націонал-демократизму, соціалізму, соціал-демократизму, самостійництва.



ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 18.03.2011, 18:52 | Сообщение # 2
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Перелік питань білетів ДПА. Всесвітня історія 9 клас (усна форма)

Увага! У 2011 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності з листом МОН від 30.12.2010 №1/9-950 "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році".

Перелік питань, які включено до білетів з всесвітньої історії. Усна форма

1. Розкрийте причини та передумови Великих географічних відкриттів. Охарактеризуйте одну з доколумбових цивілізацій Америки.

2. Висловіть судження щодо значення Великих географічних відкриттів.

3. Визначте передумови, початок та поширення реформаційних ідей в Європі. Мартін Лютер.


4. Охарактеризуйте Московську державу у ХVIІ столітті та початок правління династії Романових.

5. Встановіть особливості внутрішньої та зовнішньої політики Московської держави за правління Івана Грозного.

6. Охарактеризуйте економічний розвиток і державну політику Польщі в ХVI – першій половині XVII століття.

7. Охарактеризуйте Московську державу у ХVIІ столітті та початок правління династії Романових.

8. Визначте причини та наслідки Тридцятилітньої війни та Вестфальського миру.

9. Назвіть характерні риси внутрішньої та зовнішньої політики Петра І.

10. Охарактеризуйте епоху «освіченого абсолютизму» в Росії та правління Катерини ІІ.

11. Охарактеризуйте матеріальний світ і повсякденне життя людини раннього Нового часу.

12. Охарактеризуйте економічний розвиток і державну політику Польщі в ХVI – першій половині XVII століття.

13. Охарактеризуйте Османську імперію в ХVI- ХVII століттях. Сулейман І "Пишний".

14. Охарактеризуйте поширення Відродження в Європі та творчість Леонардо да Вінчі

15. Опишіть найвизначніші пам’ятки європейської архітектури ХVI - ХVII століть.

16. Охарактеризуйте основні риси та назвіть найвизначніші пам’ятки стилю бароко.

17. Поясніть особливості культури Індії та Китаю в ХVI – ХVII століттях.

18. Охарактеризуйте Німецькі держави у XVIII столітті. Освічений абсолютизм Фрідріха ІІ.

19. Охарактеризуйте повсякденне життя та дозвілля людей наприкінці ХVIІІ – у ХІХ столітті.

20. Висловіть судження щодо історичного значення Французької революції кінця ХVIII століття.

21. Проаналізуйте причини і наслідки франко-прусської війни та проголошення Третьої республіки у Франції.

22. Розкрийте значення національно-визвольного руху у Нідерландах.

23. Охарактеризуйте правління Наполеона Бонапарта часів Консульства та Імперії.

24. Встановить наслідки наполеонівських війн Франції (1804-1815), Віденського конгресу та його рішень.

25. Охарактеризуйте правління Єлизавети І Тюдор.

26. Висловіть судження щодо значення Англійської революції та діяльності Олівера Кромвеля.

27. Визначте причини та наслідки революції 1848-1849 років у Європі. Назвіть головні події революції.

28. Проаналізуйте особливості соціально-економічного та політичного розвитку Великої Британії у ХІХ столітті. Королева Вікторія.

29. Розкрийте історичне значення об’єднання Італії та діяльності Каміло Бенсо Кавура.

30. Розкрийте історичне значення об’єднання Німеччини та діяльності Отто фон Бісмарка.

31. Визначте причини появи та поширення соціалістичних ідей у 50–60-х роках ХIХ століття.

32. Визначте наслідки реформ Олександра ІІ в 60-70- х роках ХІХ ст. у Росії.

33. Проаналізуйте міжнародні відносини наприкінці ХІХ століття.

34. Охарактеризуйте розвиток літератури та мистецтва на початку XIX століття.

35. Проаналізуйте процес формування індустріального суспільства наприкінці ХІХ століття.

36. Опишіть становище англійських колоній у Північній Америці, висловіть судження щодо причин, характеру і наслідків війни за незалежність.

37. Визначте причини та наслідки громадянської війна у США та охарактеризуйте діяльність Авраама Лінкольна. Назвіть головні події війни.

38. Поясніть причини економічного піднесення США наприкінці ХІХ ст.

39. Визначте наслідки реформ Марії-Терезії та Йосипа ІІ в Австрійській імперії Габсбургів.

40. Назвіть найважливіші досягнення науки і техніки у ХІХ століття.

41. Охарактеризуйте становище Японії в середині ХІХ ст. та наслідки реформ Мейдзі в Японії.

42. Назвіть характерні риси та найважливіші досягнення в мистецтві другої половини ХІХ століття.

43. Проаналізуйте причини і наслідки франко-прусської війни та проголошення Третьої республіки у Франції.

44. Проаналізуйте суспільні рухи в Росії у 20 – 30-х роках ХІХ століття.

За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 14.03.2011
http://osvita.ua/school/materials/certification/15722


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
ovsankaДата: Пятница, 18.03.2011, 19:00 | Сообщение # 3
Я здесь прописан(а)
Группа: Модераторы
Сообщений: 2394
Статус: Offline
Увага! У 2011 році Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності з листом МОН від 30.12.2010 №1/9-950 "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році".

Перелік питань, які включено до білетів з історії України. Усна форма

1. Розкрийте значення трипільської археологічної культури для утвердженні відтворювального господарства на землях України.

2. Охарактеризуйте державне, культурне та господарське життя античних міст-держав Північного Причорномор’я.

3. Розкажіть про виникнення східнослов’янської писемності та розвиток української мови. Наведіть приклади поширення письменності за часів Київської Русі.

4. Порівняйте внутрішню та зовнішню політику князів Володимира Великого та Ярослава Мудрого.

5. Розкрийте причини та сутність роздробленості Київської Русі. Назвіть особливості політичного й соціально-економічного життя удільних князівств.

6. Порівняйте суспільну роль різних верств населення Київської Русі та Галицько-Волинської держави.

7. Охарактеризуйте господарське життя Київської Русі та Галицько-Волинської держави.

8. Визначте особливості розвитку архітектури та образотворчого мистецтва Київської Русі та Галицько-Волинської держави. Назвіть найвидатніші пам’ятки.

9. Охарактеризуйте князя Данила Романовича як історичну постать; його внесок у розквіт Галицько-Волинської держави.

10. Порівняйте особливості політичного становища українських земель у складі Великого князівства Литовського до і після Кревської унії.

11. Порівняйте становище різних верств населення українських земель у ХV-ХVІ столітті.

12. Розкрийте сутність та наслідки Люблінської унії для українських земель.

13. Охарактеризуйте князя Василя-Костянтина Острозького як історичну постать. Визначте місце Острозької академії в розвиткові української культури.

14. Визначте особливості розвитку культури другої половини ХVІ – першої половини ХVІІ століття. Назвіть найвидатніші пам’ятки.

15. Розкрийте причини виникнення українського козацтва. Визначте місце козацтва в історії та культурі України.

16. Розкрийте причини виникнення українського козацтва. Визначте місце козацтва в історії та культурі України.

17. Охарактеризуйте значення Запорозької Січі в історії українського народу. Розкрийте причини ліквідації Запорозької Січі.

18. Визначте особливості розвитку української культури ХVІІІ століття. Назвіть найвидатніші пам’ятки.

19. Розкрийте внесок Києво-Могилянської академії в культурно-освітній розвиток українського народу.

20. З׳ясуйте причини Національно-визвольної війни українського народу середини XVII століття. Охарактеризуйте гетьмана Богдана Хмельницького як історичну постать.

21. Проаналізуйте зміст українсько-російського договору 1654 р., розкрийте його історичне значення.

22. Порівняйте адміністративно-політичний устрій і становище соціальних станів Лівобережної Гетьманщини та Слобідської України в другій половині XVII століття.

23. Наведіть приклади культурно-освітньої політики гетьмана Івана Мазепи. Охарактеризуйте його як історичну постать.

24. Розкрийте особливості основних етапів українського визвольного руху: академічний, українофільський і політичний.

25. Проаналізуйте особливості національно-визвольного руху на західноукраїнських землях під час революції 1848–1849 рр. в Австрійській імперії.

26. Визначте місце Кирило-Мефодіївського товариства в українському національному відродженні.

27. Охарактеризуйте зміст творів: "Малоросійські пісні..." М. Максимовича та "Закон Божий" М.Костомарова.

28. Розкрийте роль Тараса Шевченка в українському національному відродженні.

29. Розкрийте зміст головних ідей діячів "Руської Трійці".

30. Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні першої половини ХІХ століття. Дайте оцінку діяльності одного з діячів (на вибір).

31. Назвіть найвидатніші постаті національного відродження в Україні другої половини ХІХ століття. Охарактеризуйте діяльність одного з діячів (на вибір).

32. Проаналізуйте культурно-освітню діяльність громад у другій половині ХІХ ст. Визначте внесок Володимира Антоновича в розвиток ідей національного відродження.

33. Вкажіть нові тенденції розвитку архітектури і мистецтва у другій половині ХІХ століття.

34. Охарактеризуйте внесок Михайла Грушевського в українську науку і культуру в 1890-х роках.

35. Порівняйте роль народовців, радикалів, москвофілів у суспільно-політичному житті західноукраїнських земель у другій половині ХІХ столітті.

36. Порівняйте суспільно-політичний і визвольний рух в українських землях Російської та Австро-Угорської імперій.

37. Поясніть суперечливий характер процесів модернізації українського суспільства в середині – у другій половині ХІХ століття.

38. Охарактеризуйте розвиток рідного краю у VІ-ХV столітті.

39. Охарактеризуйте розвиток рідного краю у ХVІ – ХVІІІ столітті.

40. Охарактеризуйте розвиток рідного краю у ХІХ столітті.

За матеріалами: Освіта.ua
Дата публікації: 14.03.2011

http://osvita.ua/school/materials/certification/15718


ЗРИ В КОРЕНЬ
 
Форум » "Предметные" вопросы » История Украины » ДПА в 9 класі (ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДЕРЖАВНОЇ ПІДСУМКОВОЇ АТЕСТАЦІЇ)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024; Rambler's Top100 KinderNews.info